Online training Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid. Volg je deze e-learning, dan weet je precies hoe je samen met je medewerkers doelgericht en effectief kunt werken aan een vijf-sterrendienstverlening vanuit de organisatie, waarin jij een leidinggevende positie hebt!

Deze uitgebreide training helpt jou als leidinggevende klantgericht te zijn en maakt deel uit van het thema marketing & sales.

 

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Dat wil iedereen wel die met zijn of haar organisatie producten en diensten levert aan anderen. Maar waar liggen de ultieme mogelijkheden en de onvermijdelijke grenzen? Volg je deze e-learning, dan weet je precies hoe je samen met je medewerkers doelgericht en effectief kunt werken aan een vijf-sterrendienstverlening vanuit de organisatie, waarin jij een leidinggevende positie hebt!

 

De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' is opgezet in vier hoofdstukken, verdeeld over drie afzonderlijke modules. De onderwerpen zijn gerangschikt rond de volgende vragen: Wie en wat is jouw klant? Wat is extra service en hoe voer je die uit? Wat is de beste manier om van klachten kansen te maken? Hoe zorg je er voor dat ultieme klantgerichtheid in het DNA van je organisatie gaat zitten? Deze online training is zeer praktisch opgezet en bevat tal van eye-openers die ontleend zijn aan recente onderzoeksresultaten. Alle dynamische voorbeelden die in deze training besproken worden, zijn ontleend aan 'real life' situaties.

Duur

De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' duurt ongeveer 90 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 2 weken.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die in een leidinggevende functie betrokken is bij het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening binnen zijn of haar organisatie. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Beslissen en activiteiten, initiëren, Aansturen, Begeleiden, Aandacht en begrip tonen, Samenwerken en overleggen, Ethisch en integer handelen, Relaties bouwen en netwerken, Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Vakdeskundigheid toepassen, Materialen en middelen inzetten, Analyseren, Onderzoeken, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Kwaliteit leveren, Omgaan met verandering en aanpassen, Met druk en tegenslag omgaan, Gedrevenheid en ambitie tonen, Ondernemend en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box klantbenadering door jouw personeel' bestaat uit: Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), VideoColleges, E-books, Communicatieopdracht, Aanbevolen aanpak, Samenvattingen, Instructie klachtenbehandeling, Plan van aanpak voor ultiem klantgericht beleid.

Toetsing

De cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box klantbenadering door jouw personeel' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard bij je loopbaanprofiel plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!