Veel voorkomende vragen

Veel voorkomende vragen

VEEL VOORKOMENDE VRAGEN

 

ALGEMEEN

 

Hoe maak ik een account aan?

Op de homepage klik je op de button “GRATIS AANMELDEN”. Vervolgens vul je jouw gegevens in voor een Persoonlijk profiel of Werkgeversprofiel. klik vervolgens op "AANMELDEN" en klaar ben je.  Je kunt nu verder gaan met het professionaliseren van jouw carrièreprofiel. Vergeet niet je diploma's, certificaten en andere relevante werkgegevens te uplaoden. 

 

Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens vergeten ben?

Als je email-adres is veranderd kun je ons een mail sturen met je volledige naam en het niet meer actuele email adres. je ontvangt dan van ons een mail met verdere instructies. Als je je wachtwoord bent vergeten klik je eenvoudig op de link " WACHTWOORD VERGETEN" onder het inlogscherm.

 

Waarom en hoe moet ik mijn account bevestigen?

Na aanmelden ontvang je van ons een mail. Je dient hier je account te bevestigen ter controle en verrificatie van je e-mail adres. Op deze manier is altijd te herleiden wie het profiel heeft geplaatst en wordt voorkomen dat je bij ons bekend staat met een verkeers e-mail adres.

 

Hoe pas ik mijn zichtbaarheid/profielstatus aan?

Je kunt je profiel op drie manieren zichtbaar maken:

  • Openbaar zichtbaar ( je profiel is na 48 uur door iedereen die is aangemeld te bekijken en je profiel wordt tevens geindexeerd door zoekmachines zodat potentiele werkgevers je optimaal kunnen vinden;
  • Beperkt zichtbaar ( je gegevens zijn alleen zichtbaar voor Recruiters en Werkgevers met een abonnement en worden niet geindexeerd door zoekmachines); 
  • Onzichtbaar (je gegevens zijn uitsluitend zichtbaar voor jezelf).

Daarnaast kun je in je profiel aangeven of je al dan niet openstaat voor een nieuwe baan (werkzoekend/niet werkzoekend). Je kunt zowel vanuit je accountgegevens als je Profielpagina deze instellingen onbeperkt wijzigen.

 

Hoe verwijder ik mijn account?

Log in op uw profielpagina via de knop “INLOGGEN” rechtsboven op de homepage. Vervolgens klikt u op de button: “MIJN ACCOUNT”.  Deze verschijnt in het menu onder uw ronde profielfoto ook rechtsboven op de homepage. Let op: Nadat u op deze button heeft geklikt is uw account definitief verwijderd en kunnen uw gegevens niet meer worden teruggezet. Denkt u in de toekomst wellicht nog uw profiel te kunnen gebruiken kies dan voor de status  “zichtbaar voor niemand, de-actief”. U kunt dan  uw profiel op ieder later gewenst tijdstip weer actief maken.

 

LEERABONNEMENT ( STUDDY ) 

 

Hoe kunnen jullie alle trainingen zo goedkoop aanbieden?

Vergelijk ons met Spotify. Wij zorgen voor een heel groot publiek. Op basis daarvan kunnen wij goede afspraken maken met onze partners.Kan ik ook meerdere trainingen tegelijk volgen?

 

Kan ik ook meerdere trainingen tegelijk volgen?

Ja, je kunt zoveel trainingen, webinars, assessments en leerlijnen tegelijk volgen als je wil. Voor veel mensen is het verstandiger om ze één voor één te volgen maar dat bepaal je dus helemaal zelf.

 

Kan ik de trainingen ook volgen op mijn tablet of smartphone?

Alle trainingen, webinars, leerlijnen en assessments zijn geschikt om te volgen op elke smartphone of tablet.

 

Moet ik extra betalen voor certificaten na het volgen van een training?

Nee, je hoeft niets extra te betalen voor behaalde certificaten. Na het succesvol volgen van een training ontvang je deze automatisch in je mailbox. Tip: plaats je certificaten in je persoonlijke profiel. Zo bouw je aan een steeds sterker carrière profiel.

 

Hoe kan ik opzeggen?

Via je account pagina kun je alle abonnementen direct opzeggen. Snel en transparant.

 

Hoe kan ik betalen?

De eerste maand betaal je via iDEAL. De daaropvolgende maanden betaal je per automatische incasso en zal je lidmaatschap automatisch doorlopen tot er een opzegging is ontvangen. Liever betalen op rekening? Bel of mail ons voor meer informatie. 076-5716667 - zakelijk@atmonday.nl 

 

Wat is Studdy?

Studdy is de leeromgeving van At Monday. Naast Studdy is er ook een Studdy Zakelijk waarin we een aantal specifieke zakelijke opleidingen en trainingen aanbieden zoals VCA, EHBO, Code 95 en professionele persoonlijkheidstesten. Meer informatie?  076-5716667 of zakelijk@atmonday.nl 

 

ABONNEMENTEN VOOR RECRUITERS & BEDRIJVEN

 

Kan ik als bedrijf al mijn medewerkers tegelijk aansluiten

Ja, we hebbende een speciaal programma voor bedrijven die medewerkers gezamenlijk willen laten leren. Belangrijk onderdeel is het efficiënte en overzichtelijke management rapportage systeem dat inzicht biedt in het gebruik en de resultaten. Bel of mail ons voor meer informatie. 076-5716667 - zakelijk@atmonday.nl 

 

Kan ik met een Recruiters abonnement ook sorteren op de nieuwste aanmeldingen? 

Ja, je kunt met een Recruiters abonnement sorteren op laats aangemelde kandidaten en op volledigheid van een profiel.

 

Kan ik meerdere recruiters een eigen inlog geven?

Voor bedrijven die met meerdere recruiters gebruik willen maken van de recruiters faciliteiten hebben we een Recruiters groep abonnement. Bel of mail ons voor meer informatie. 076-5716667 - zakelijk@atmonday.nl Kan ik meerdere vestigingen laten deelnemen in het zakelijke abonnement?

 

Hoe divers is het aanbod van kandidaten qua leeftijd, opleiding etc?

Het bestand aan kandidaten is heel divers. Voor een goed beeld van variatie kun je kijken op onze overzichtspagina met actuele statistieken. 

 

Hoeveel vacatures mag ik plaatsen bij een bedrijfsabonnement?

Je mag een onbeperkt aantal vacatures plaatsen bij het bedrijfsabonnement. Om het gemakkelijk te maken kun je gebruik maken van de speciale functie om vacatures te kopieren.