• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Op het moment ben ik werkzaam op de levendige receptie van Marketing Impuls, een salesbedrijf met voornamelijk jonge mensen. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin, maar mijn contract zal in februari…

Persoonlijk

Op het moment ben ik werkzaam op de levendige receptie van Marketing Impuls, een salesbedrijf met voornamelijk jonge mensen. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin, maar mijn contract zal in februari 2017 helaas aflopen.

Vanaf februari ben ik dan ook weer beschikbaar voor een nieuwe uitdaging. Ik ben op zoek naar een leuk bedrijf waar ik het visitekaartje van kan zijn. Ik ben een vrolijke dame die het naast de gebruikelijke receptie taken ook leuk vind om administratieve taken te verrichten of afdelingen te helpen met ad hoc klussen.

Voor Marketing Impuls heb ik met veel plezier gewerkt als receptioniste bij een zorgcentrum voor dementerende ouderen met permanente bewoning, helaas was dit een tijdelijke functie.

Daarvoor heb ik een geruime tijd gewerkt als directie secretaresse bij Deloitte en EY, In deze functies heb ik veel ervaring opgedaan met secretariële werkzaamheden. Voorts heb ik daarvoor gewerkt als juridisch secretaresse, waarbij integriteit een belangrijke rol speelde. Ik maak mijzelf snel nieuwe terminologie eigen en kan zeer goed overzicht bewaren. In het werken met het MS Office pakket heb ik veel ervaring en maak mij snel nieuwe programma’s eigen. Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband goed werken. Ik heb terug gehoord dat ik nauwkeurig ben, efficiënt werk en dat ik prioriteiten weet te stellen.

Mocht u in mij geïnteresseerd zijn, nodig mij dan uit zodat wij elkaar beter kunnen leren kennen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

RECEPTIONISTE | ARGOS ZORG GROEP | 12/2015 – 02/2016
In een zorginstelling met permanente bewoning voor dementerende ouderen ben ik werkzaam geweest als receptioniste. De werkzaamheden bestonden onder andere uit:
­ receptie en telefonie:
 snel en correct afhandelen telefoonverkeer;
 ontvangen van bezoekers;
 sociale contacten met bewoners/bezoekers.

­ bewaking
 coördineren noodsignalen/alarm;
 bewaking brandmeldinstallatie.

­ administratie en beheer
 sleutelbeheer;
 ziek-/betermeldingen noteren;
 reserveren vergaderzalen;
 frankeren van uitgaande post;
 verkoop maaltijdbonnen/postzegels en kranten.

DIRECTIE SECRETARESSE | EY | 07/2002 – 12/2008
Als directie secretaresse ondersteunde ik meerdere managers en partners van de afdeling Belastingadviseurs. Mijn functie bestond onder andere uit:
­ het fungeren als eerste aanspreekpunt:
 begroeten van bezoekers en hen begeleiden naar de juiste personen;
 beantwoorden van de telefoon, screenen en doorverbinden, berichten aannemen en vragen / informatieverzoeken afhandelen;
­ e-mailbeheer;
­ agendabeheer;
­ archiveren;
­ openen, sorteren, verdelen inkomende correspondentie en voorbereiden van antwoorden met betrekking tot correspondentie over veel voorkomende vragen;
­ verspreiding van interne memo’s en correspondentie;
­ verzorging van correspondentie, memo's, presentaties en andere documenten op basis van concepten / handgeschreven exemplaren / ingesproken berichten (dictafoon);
­ organiseren van zakenreizen (boeken tickets en accommodaties) / conferenties en informele bijeenkomsten voor leidinggevenden;
­ uitvoeren van algemene (facilitaire) taken, zoals het bestellen van kantoorbenodigdheden, het rapporteren van defecte kantoorapparatuur en reserveren van vergaderfaciliteiten.

MANAGEMENT ASSISTENTE | ARTHUR ANDERSEN/DELOITTE | 11/1997 – 07/2002
Werkzaamheden voortvloeiend uit de ondersteuning van een aantal managers en partners van Arthur Andersen/Deloitte. De werkzaamheden waren soortgelijk als bij Ernst & Young, zie hierboven.



JURIDISCH SECRETARESSE | BAUMGARDT & BRÖKLING ADVOCATEN | 01/1995 – 11/1997
Als enige secretaresse voor de twee advocaten Baumgardt en Brökling verrichtte ik alle voorkomende administratieve en secretariële werkzaamheden. Meer specifiek:
­ uitwerken conceptteksten en stukken, handgeschreven en dictafoon;
­ beheer van de dossiers;
­ plannen van vergaderingen en afspraken;
­ schriftelijke en telefonische communicatie met betrokkenen (cliënten, advocaten en gerechtelijke instanties);
­ urenregistratie;
­ overige administratieve werkzaamheden.

ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER | DUPONT DE NEMOURS | 06/1994 – 12/1994
Administratieve werkzaamheden voor de afdelingen distributie en (technische) inkoop.

Werkervaring

RECEPTIONISTE | ARGOS ZORG GROEP | 12/2015 – 02/2016
In een zorginstelling met permanente bewoning voor dementerende ouderen ben ik werkzaam geweest als receptioniste. De werkzaamheden bestonden onder andere uit:
­ receptie en telefonie:
 snel en correct afhandelen telefoonverkeer;
 ontvangen van bezoekers;
 sociale contacten met bewoners/bezoekers.

­ bewaking
 coördineren noodsignalen/alarm;
 bewaking brandmeldinstallatie.

­ administratie en beheer
 sleutelbeheer;
 ziek-/betermeldingen noteren;
 reserveren vergaderzalen;
 frankeren van uitgaande post;
 verkoop maaltijdbonnen/postzegels en kranten.

DIRECTIE SECRETARESSE | EY | 07/2002 – 12/2008
Als directie secretaresse ondersteunde ik meerdere managers en partners van de afdeling Belastingadviseurs. Mijn functie bestond onder andere uit:
­ het fungeren als eerste aanspreekpunt:
 begroeten van bezoekers en hen begeleiden naar de juiste personen;
 beantwoorden van de telefoon, screenen en doorverbinden, berichten aannemen en vragen / informatieverzoeken afhandelen;
­ e-mailbeheer;
­ agendabeheer;
­ archiveren;
­ openen, sorteren, verdelen inkomende correspondentie en voorbereiden van antwoorden met betrekking tot correspondentie over veel voorkomende vragen;
­ verspreiding van interne memo’s en correspondentie;
­ verzorging van correspondentie, memo's, presentaties en andere documenten op basis van concepten / handgeschreven exemplaren / ingesproken berichten (dictafoon);
­ organiseren van zakenreizen (boeken tickets en accommodaties) / conferenties en informele bijeenkomsten voor leidinggevenden;
­ uitvoeren van algemene (facilitaire) taken, zoals het bestellen van kantoorbenodigdheden, het rapporteren van defecte kantoorapparatuur en reserveren van vergaderfaciliteiten.

MANAGEMENT ASSISTENTE | ARTHUR ANDERSEN/DELOITTE | 11/1997 – 07/2002
Werkzaamheden voortvloeiend uit de ondersteuning van een aantal managers en partners van Arthur Andersen/Deloitte. De werkzaamheden waren soortgelijk als bij Ernst & Young, zie hierboven.



JURIDISCH SECRETARESSE | BAUMGARDT & BRÖKLING ADVOCATEN | 01/1995 – 11/1997
Als enige secretaresse voor de twee advocaten Baumgardt en Brökling verrichtte ik alle voorkomende administratieve en secretariële werkzaamheden. Meer specifiek:
­ uitwerken conceptteksten en stukken, handgeschreven en dictafoon;
­ beheer van de dossiers;
­ plannen van vergaderingen en afspraken;
­ schriftelijke en telefonische communicatie met betrokkenen (cliënten, advocaten en gerechtelijke instanties);
­ urenregistratie;
­ overige administratieve werkzaamheden.

ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER | DUPONT DE NEMOURS | 06/1994 – 12/1994
Administratieve werkzaamheden voor de afdelingen distributie en (technische) inkoop.

Lees meer

Opleiding

ZADKINE COLLEGE SPIJKENISSE | 08/1992 – 06/1994
MEAO Secretariaatsstudierichting
Diploma behaald

Opleiding

ZADKINE COLLEGE SPIJKENISSE | 08/1992 – 06/1994
MEAO Secretariaatsstudierichting
Diploma behaald

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Audrey Kosten te bekijken