Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Roy Coolen

Roy Coolen

Zeer enthousiaste medewerker zoekt uitdagende werkomgeving administratie/financieel/overheid/p&o/juridisch/secretarieel/muziek/evenementen

Personalia

Leeftijd
37 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Limburgs
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Limburgs
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Op het moment zoek ik al een tijd een baan. Graag zou ik in contact willen komen met een bedrijf die mij eens kans wilt geven om te werken in deze moeilijke tijden. Ik hoop dat mijn profiel aansluit bij een aantal bedrijven. Ik zoek een startersfunctie, traineeship of een functie waarin beperkte ervaring nodig is. Een stage of vrijwilligerswerk heb ik weinig aan, aangezien ik financieel een toekomst wil opbouwen en dat op deze manier volledig wordt tegengewerkt door verschillende factoren. Hiermee zou ik zo snel mogelijk mee willen beginnen.

Daarnaast is muziek mijn leven en weet er veel over te vertellen vooral in de richting van elektronische muziek. Ik ga graag op stap, leuke activiteiten ondernemen met vrienden en kijk graag anime-series en films in mijn vrije tijd. Verder ben ik bezig in de politiek en actualiseer constant mijn kennis op overheidsgebied. Daarnaast doe ik sporten zoals fitnessen en wandelen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Accuraat werken is voor mij een vereiste die gepaard gaat met een gezonde dosis creativiteit, pro-activiteit, organisatievermogen en het hoofd koel te houden. Het is verstandig om analyserend te werk te gaan en een hands-on mentaliteit te tonen om het werk gedaan te krijgen. Structuur is belangrijk om een goede lijn door te zetten en overzicht te behouden over alle werkzaamheden. Tevens kan ik een flexibele en een klantgerichte instelling tonen mits dit van mij wordt verwacht in mijn functie. Onder andere mijn HEAO MER opleiding, mijn leergierigheid en honger naar kennis hebben mij gevormd tot een veelzijdige persoon, die een grote spil kan vormen binnen een organisatie door mijn veelzijdigheid qua interesses. Ik kan goed werken in zowel teamverband als zelfstandig verband, wil op een prettige manier samenwerken met mijn collega’s en dat men elkaar accepteert als persoon zijnde. Cijfermatig ben ik goed onderlegd en kan prima uit de voeten met onder andere verschillende rekenmodellen, accountantsrapporten, jaar- en grootboekrekeningen, belastingen en personeelsadministraties. Als persoon zijnde ben ik integer, want privacy en vertrouwelijke gegevens horen binnen vier muren te blijven. Daarnaast houd ik van sociale contacten en netwerken, aangezien het verfrissend kan zijn om naar andere mensen te luisteren en mee te praten. Zij hebben meestal andere inzichten, interesses en dergelijke waardoor ik als persoon mijzelf verder kan ontwikkelen op allerlei vlakken. Elke dag leert men nieuwe dingen bij en ik zie het leven als een groot leerproces.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-06-2014 – Heden: Samen Verder & Gemeente Leudal (Commissielid “Bestuur & Middelen”)
De raadscommissie "Bestuur & Middelen" adviseert en overlegt onder meer over de
volgende onderwerpen:
 Demografische ontwikkelingen;
 Bestuurlijke verhoudingen;
 Brandweer, politie en geneeskundige hulpverlening bij ongevallen en rampen;
 Openbare orde en veiligheid (hoogwaterbescherming), buurtpreventie;
 Communicatie;
 Personeel en organisatie, bedrijfsvoering;
 Nationale samenwerking Vereniging Nederlandse Gemeenten, Vereniging Limburgse
 Gemeenten, gemeenschappelijke regelingen;
 Vreemdelingenbeleid, Asielzoekerscentrum Baexem;
 Dualisering;
 Internationale samenwerking (jumelage, Euregio);
 Handhaving;
 Horeca en kermissen;
 Financiën en lastendruk.


Daarnaast heeft de commissie "Bestuur & Middelen" specifiek tot taak (hetgeen voorheen tot
de taak van het auditcomité behoorde):
 Het bevorderen van een doelmatige en doeltreffende accountantscontrole;
 Het voeren van afstemmingsoverleg over de verschillende controleactiviteiten van de
gemeenteraad, het college en de Rekenkamer;
 Het doen van voorstellen aan de gemeenteraad voor de benoeming van de
accountant en de voorbereiding van eventuele aanbestedingsprocedures in dat
kader;
 Het doen van voorstellen aan de gemeenteraad voor het jaarlijks vast te stellen.
controleprotocol voor de accountant;
 Het evalueren van het functioneren van de accountant.

17-03-2014 t/m 27-03-2014: Stichting Daelzicht via Driessen HRM (medewerker
personeelszaken), project “Huis op Orde”. Deze heeft onder andere de volgende taken:
 Complementeren en controleren van personeelsdossiers;
 Status personeelsdossiers bijwerken zowel in Beaufort, Excel als fysiek;
 Toevoegen certificaten/diploma’s in systeem;
 Sorteren personeelsdossiers op naam.

01-04-2013 t/m 29-11-2013: Tijssen & Saes Advocaten- en Belastingadviseurs
(juridisch-administratief medewerker)
Deze heeft onder andere de volgende taken:
 Noteren termijnen rolagenda;
 Cliënten ontvangen en ondersteunen en telefonische werkzaamheden;
 Opstellen diverse correspondentie, typewerkzaamheden en aanmaken dossiers;
 Productielijsten maken;
 Ondersteuning letselschade en faillissementen;
 Bedrijfseconomische en cijfermatige werkzaamheden;
 Controleren grootboekkaarten en binnengekomen bedragen op bepaalde rekeningen;
 ICT-werkzaamheden.

Opleidingen

 06-2014 – Heden: Gemeente Leudal, deelnemen aan verscheidene workshops, raadsinformatiebijeenkomsten en dergelijke.
 11-2013: Tijssen & Saes Advocaten- en Belastingadviseurs te Roermond, getuigschrift;
 10-2013: Cursus “Behandeling van Letselschade voor de Juridische School”, OSR te
Utrecht, bewijs van deelname;
 2011 – 2012: Medewerker Personeelszaken, NHA te Panningen, getuigschrift;
 08-2012: Loonadministratie, NHA te Panningen, certificaat;
 2011 – 2012: Juridisch Adviseur Bedrijfsrecht, NHA te Panningen, getuigschrift;
 04-2012: Arbeidsrecht, NHA te Panningen, certificaat;
 2007 – 2010: HEAO Management, Economie & Recht, Hogeschool Zuyd te Sittard,
diploma;
 2006 – 2007: MEAO Bedrijfsadministratie, Gilde Opleidingen te Weert, diploma
“Administrateur”, niveau 4;
 2006: Cursus SPSS, Gilde Opleidingen te Weert, certificaat;
 2003 - 2006: MEAO Bedrijfsadministratie, Gilde Opleidingen te Weert, diploma “Boekhoudkundig Medewerker”, niveau 3.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

 DJ / Producer;
 Evenementen;
 Gamen;
 Anime;
 Politiek;
 Blogs schrijven;
 Voetbal, zwemmen, joggen, fietsen en wandelen;
 Genieten van de bourgondische levensstijl.

Werkgebied

  • Grathem 50km
Talentcard®