Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ingeborg Schras

Ingeborg Schras

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Persoonlijk profiel

Competenties Talenten
Analytisch Volhardend
Communicatief Doorzetter
Gestructureerd Stressbestendig
Commercieel Gedreven

Karakter Speerpunten
Doorzettingsvermogen Professionaliteit
Ondernemend Optimaliseren
Empathisch Resultaatgericht
Zelfstandig
Sportief

• Veel ervaring in de arbeidsbemiddeling
• Strategische gesprekspartner voor top - en middelmanagement

Ervaringen

Werkgever: Maandag Assen
Periode : 01-05-2013 tot 01-03-2014
Functie: Accountmanager Sociale Zekerheid/Schuldhulpverlening
Werkzaamheden: Creëren van New Business;
Onderhouden en uitbouwen van bestaande klanten;
Werven van interim opdrachten op HBO en WO opleidingsniveau;
Maken van een optimale match tussen talent en opdrachtgever;
Opstellen van offertes;
Geven van projectbegeleiding, waaronder functionerings- en beoordelingsgesprekken.


Werkgever: Start People Emmeloord en Zwolle
Periode : 13-08-2012 tot 13-02-2013
Functie: Intercedent sales en recruitment
Werkzaamheden: Acquireren van potentiële opdrachtgevers;
Het beheren en uitbouwen van de relatie met accounts;
Het achterhalen van volledige behoefte bij de opdrachtgever;
Het opmaken van offerte;
Het werven en selecteren van flexkrachten;
Het begeleiden van flexmedewerkers;
Het voeren van gedegen administratie rondom de selectie, de plaatsing, begeleiding en de contactmomenten met flexkrachten.
Werkgever: Adecco van Dijk Educatie Kampen
Periode: 01-04-2012 tot 10-08-2012 ( Project)
Functie: Recruiter
Werkzaamheden: Het werven en selecteren van leidinggevende werknemers;
Het onderhouden van contacten met van Dijk Educatie.
Het voeren van gedegen administratie rondom de selectie, de plaatsing, begeleiding en de contactmomenten met flexkrachten.


Werkgever: Achmea Health Centers Zwolle Stadion/Stadshagen en Meppel
Periode: 25-06-2008 tot heden
Functie: Frontdesk medewerker/ fitnesstrainer / sport en bewegingsleider
Werkzaamheden: Ontvangen van potentiële klanten, verzorgen van rondleidingen, balie- en bar werkzaamheden, administratieve werkzaamheden;
Het geven van advies op het gebied van gezondheid, training en lichamelijke klachten;
Het geven van speciale bewegingslessen voor ouderen (60 fit) en het begeleiden van kinderen in de vorm van beweging in combinatie met gedrag, blessures en gewichtsproblemen;
Rapporteren aan ouders en/of voogden, in overleg vervolgstappen plannen.

Werkgever: Gemeente Kampen
Periode: 01-09-2011 tot 01-12-2011
Functie: Veiligheidsdeskundige ( Project)
Werkzaamheden: Opstellen calamiteitenplan en actualisering asbestprotocol voor de gemeente Kampen;
Het bieden van ondersteuning en geven van advies in de totstandkoming van het Integraalveiligheidsplan;
Het opzetten van de stuurgroep en de projectgroep;
Zorgen dat er een met alle ketenpartners afgestemd College voorstel komt;
Het adviseren van de burgemeester als portefeuillehouder veiligheid; openbare orde en handhaving over het te realiseren veiligheidsbeleid, zowel in tactisch als operationeel opzicht.

Werkgever: Politie IJsselland Bureau Korps Ondersteuning
Periode: 01-02-2011 tot 01-07-2011
Functie: Afstudeerstage Onderzoeks - en Adviesgroep
Werkzaamheden: Het realiseren van een landelijk format draaiboek Coördinatieplan Terrorisme Gevolgbestrijding. In het Coördinatieplan Terrorisme Gevolgbestrijding wordt beschreven op welke wijze bestuurlijk en operationeel dient te worden opgetreden na een aanslag aan de hand van het referentiekader regionaal crisisplan 2009. Na goedkeuring van de Strategische Beleidsgroep Terrorisme en vervolgens de PG is het landelijk geïmplementeerd.

Werkgever: Gemeente Steenwijkerland
Periode: 01-02-2010 tot 01-07-2010
Functie: Stagiaire openbare orde en veiligheid
Werkzaamheden: Realiseren van een netwerkkaart van een ambtenaar openbare orde en veiligheid. Het schrijven van het integraal veiligheidsplan 2010-2013 voor de gemeente Steenwijkerland en het updaten van de rampenorganisatie van de gemeente Steenwijkerland met daarbij het realiseren van een opleidingsplan.


Vrijwilligerswerk

Scholengemeenschap de Akker Meppel
Medezeggenschapsraad scholengemeenschap de Akker in Meppel. In de medezeggenschapsraad zitten drie ouders en drie personeelsleden. De directeur is adviseur van de raad. De raad kan aan het bestuur advies geven met betrekking tot veel zaken die de school betreffen. Voor bepaalde besluiten heeft het bestuur de instemming nodig van de MR. De leden van de raad moeten bereid zijn de taken te vervullen in overeenstemming met de identiteit van de school.

Gemeentelijke medezeggenschapsraad Meppel
Voor de vijf scholen van het PCBO te Meppel is een gemeenschappelijke medezeggenschapsraad
opgericht. De GMR bestaat uit twee geledingen: per school een vertegenwoordiger van de ouders en
een vertegenwoordiger van het personeel. Deze leden worden gekozen uit en door de leden van de
afzonderlijke medezeggenschapsraden. De GMR is bevoegd tot bespreking van die aangelegenheden
die van gemeenschappelijk belang zijn voor de vier scholen. Daarnaast kan de raad schriftelijke
voorstellen doen en standpunten kenbaar maken aan het bestuur. De GMR heeft adviesrecht en/of
instemmingbevoegdheid op bestuurlijk niveau. De Algemeen Directeur is de adviseur van de GMR.
Het reglement van de GMR ligt ter inzage op school.


Opleidingen

Opleiding Periode Diploma Locatie
Integrale Veiligheid NHL 2007 / 2011 Ja Leeuwarden
CIOS Sport en Bewegen 2000 / 2005 Ja Zwolle
MAVO 1995 / 2000 Ja Den Haag


Diverse cursussen gerelateerd aan sport en veiligheid, zoals BHV en EHBO.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-05-2013 tot 01-03-2014
Maandag: Accountmanager Sociale Zekerheid/Schuldhulpverlening
Werkzaamheden: Creëren van New Business;
Onderhouden en uitbouwen van bestaande klanten;
Werven van interim opdrachten op HBO en WO opleidingsniveau;
Maken van een optimale match tussen talent en opdrachtgever;
Opstellen van offertes;
Geven van projectbegeleiding, waaronder functionerings- en beoordelingsgesprekken.

13-08-2012 tot 13-02-2013
Intercedent sales en recruitment
Werkzaamheden: Acquireren van potentiële opdrachtgevers;
Het beheren en uitbouwen van de relatie met accounts;
Het achterhalen van volledige behoefte bij de opdrachtgever;
Het opmaken van offerte;
Het werven en selecteren van flexkrachten;
Het begeleiden van flexmedewerkers;
Het voeren van gedegen administratie rondom de selectie, de plaatsing, begeleiding en de contactmomenten met flexkrachten.

01-04-2012 tot 10-08-2012
Adecco van Dijk Educatie Kampen
Periode: 01-04-2012 tot 10-08-2012 ( Project)
Functie: Recruiter
Werkzaamheden: Het werven en selecteren van leidinggevende werknemers;
Het onderhouden van contacten met van Dijk Educatie.
Het voeren van gedegen administratie rondom de selectie, de plaatsing, begeleiding en de contactmomenten met flexkrachten.

26-06-2008
Achmea Health Centers Zwolle Stadion/Stadshagen en Meppel
Periode: 25-06-2008 tot heden
Functie: Frontdesk medewerker/ fitnesstrainer / sport en bewegingsleider
Werkzaamheden: Ontvangen van potentiële klanten, verzorgen van rondleidingen, balie- en bar werkzaamheden, administratieve werkzaamheden;
Het geven van advies op het gebied van gezondheid, training en lichamelijke klachten;
Het geven van speciale bewegingslessen voor ouderen (60 fit) en het begeleiden van kinderen in de vorm van beweging in combinatie met gedrag, blessures en gewichtsproblemen;
Rapporteren aan ouders en/of voogden, in overleg vervolgstappen plannen.

01-09-2011 tot 01-12-2011
Gemeente Kampen
Periode: 01-09-2011 tot 01-12-2011
Functie: Veiligheidsdeskundige ( Project)
Werkzaamheden: Opstellen calamiteitenplan en actualisering asbestprotocol voor de gemeente Kampen;
Het bieden van ondersteuning en geven van advies in de totstandkoming van het Integraalveiligheidsplan;
Het opzetten van de stuurgroep en de projectgroep;
Zorgen dat er een met alle ketenpartners afgestemd College voorstel komt;
Het adviseren van de burgemeester als portefeuillehouder veiligheid; openbare orde en handhaving over het te realiseren veiligheidsbeleid, zowel in tactisch als operationeel opzicht.

01-02-2011 tot 01-07-2011
Politie IJsselland Bureau Korps Ondersteuning
Periode: 01-02-2011 tot 01-07-2011
Functie: Afstudeerstage Onderzoeks - en Adviesgroep
Werkzaamheden: Het realiseren van een landelijk format draaiboek Coördinatieplan Terrorisme Gevolgbestrijding. In het Coördinatieplan Terrorisme Gevolgbestrijding wordt beschreven op welke wijze bestuurlijk en operationeel dient te worden opgetreden na een aanslag aan de hand van het referentiekader regionaal crisisplan 2009. Na goedkeuring van de Strategische Beleidsgroep Terrorisme en vervolgens de PG is het landelijk geïmplementeerd.

01-02-2010 tot 01-07-2010
Gemeente Steenwijkerland
Periode: 01-02-2010 tot 01-07-2010
Functie: Stagiaire openbare orde en veiligheid
Werkzaamheden: Realiseren van een netwerkkaart van een ambtenaar openbare orde en veiligheid. Het schrijven van het integraal veiligheidsplan 2010-2013 voor de gemeente Steenwijkerland en het updaten van de rampenorganisatie van de gemeente Steenwijkerland met daarbij het realiseren van een opleidingsplan.

Opleidingen

2007 tot 2011
Integrale Veiligheid Noordelijke School Leeuwarden HBO, Diploma JA

2000 tot 2005
CIOS Sport en Bewegen Diploma JA MBO Niveau 4

1995 tot 2000
MAVO Den HAAG Diploma JA

Meer over mij

Werkgebied

  • Meppel 50km
Talentcard®