Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Garry Venstra

Garry Venstra

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik zie mijzelf als een veelzijdig persoon. Gedurende mijn loopbaan heb ik bij meerdere werkgevers gewerkt en kan ik mij daardoor snel aanpassen aan de werkomgeving. Ik ben dienstbaar naar klanten en loyaal aan de werkgever. Zelfstandigheid en accuraad werken zijn hoge eisen die ik tijdens het werk aan mijzelf stel. Mijn werk en denk niveau is MBH / HBO.

Daarnaast ben ik ook best eigenwijs. Dat kan natuurlijk als een nadeel worden opgevat, maar zoals een bekende Nederlander ooit gezegd heeft “elk nadeel heeft z’n voordeel”……. .

Mijn werkervaring bestaat o.a. uit.;
Feb 2014-heden;
Werkzaam bij een uitzendbureau op oproepbasis voor pompstations.

2012- feb 2014;
Servicedesk medewerker bij een Shell pompstation. Ben verantwoordelijk voor het openen en sluiten van de kassa, klantgericht werken, de winkel vullen en spiegelen, klanten in de winkel adviseren over diverse producten, het bakken van diverse producten voor de snackwand en het verkopen van diverse aanbiedingen bij de kassa. Ik heb ook nog een half jaar op een zusterstation gestaan die een wasbox en diverse hoge druk auto wascabines heeft. Ik heb de volgende certificaten; brandbestrijding / preventie en ontruiming, levensreddend handelen en heb de training Shell LPG Expert doorlopen

Augustus 2010- feb 2012;
Huisman........

2007-2010;
TAN, Transport Adviesgroep Nederland, is een verzekeringassuradeur gespecialiseerd in het verzekeren van Vrachtwagenbedrijven en alle daarbij horende verzekeringen. Deed daar hoofdzakelijk de schadebehandeling. Bij deze werkzaamheden had ik regelmatig contact met politie en verzekeraars om tot een oplossing te komen of deze te bespoedigen. Verder alle voorkomende werkzaamheden zoals het ontvangen van klanten, koffie zetten, enz.. Dit gedaan voor ruim 2½ jaar. Ben gestopt met werken en huisman geworden.

1997-2007;
Administratief medewerker voor 24 uur bij ACC, een assurantiekantoor te Gouda, alle werkzaamheden bij acceptatie en schadebehandeling. Mijn werkzaamheden bestonden uit; het opnemen van de telefoon, offertes maken, klanten telefonisch advies geven, klanten ontvangen en/of het een en ander te (her)bereken. Ook heb ik regelmatig telefonisch contact met de nodige verzekeringmaatschappijen, politie, letselschade bedrijven enz. om de zaak te bespoedigen of sneller op te lossen. Daarnaast behandel ik ook de schades die binnenkomen. Uiteraard hoort hier het schrijven van brieven naar maatschappijen en klanten bij.

1992 -1997;
Bedrijfsleider in een kaasspeciaalzaak te Den Haag. Mijn werkzaamheden bestonden o.a. uit; de nodige administratieve handelingen, in- en verkoop van alle buitenlandse producten, het leveren van beleg en kaas/paté plateaus aan diverse ambassades en bedrijven magazijn inkoop en beheer en natuurlijk de winkelwerkzaamheden.

1986 -1992;
Kelner bij Hotel Canterbury te Voorburg (ZH) (oberkelner)

1980 -1986;
Kelner bij het Promenade Hotel te Den Haag (demi-chef)

1974 -1980;
Kelner in het bedrijf van mijn ouders te Haaksbergen

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Design
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Meer over mij

Werkgebied

  • Zoetermeer 50km
Talentcard®