Klantgericht schrijven

Klantgericht schrijven

Hoewel we (bijna) nooit meer brieven sturen, schrijven we tegenwoordig meer dan ooit. Klantcontact verplaatst zich door bijvoorbeeld Social Media ook steeds meer naar diverse kanalen. Het is dus belangrijk dat je klantgericht en foutloos kan schrijven. Zo maak je indruk op je klanten en handel je elke situatie netjes af.

Hoewel we (bijna) nooit meer brieven sturen, schrijven we tegenwoordig meer dan ooit. Klantcontact verplaatst zich door bijvoorbeeld Social Media ook steeds meer naar diverse kanalen. Het is dus belangrijk dat je klantgericht en foutloos kan schrijven. Zo maak je indruk op je klanten en handel je elke situatie netjes af.


In de online training “Klantgericht schrijven” leer je weer helemaal hoe het zit met taal en taalfouten, het formuleren van heldere zinnen, logische verbanden en het gebruiken van modern taalgebruik. Ook kan je hierna op je juiste toon schrijven en schijf je aantrekkelijk vorm gegeven met behulp van alinea’s, kopregels en opsommingen.

Duur

De online training “Klantgericht schrijven” duurt ongeveer 4 weken. Elke dag komt er een klein onderdeel aan bod, zodat je alle informatie goed opslaat.

Doelgroep

Deze training is voor mensen die contact hebben met klanten. Of dit interne of externe klanten zijn, maakt voor deze training niet uit. Voorkennis is niet nodig.

Lesmaterialen

De online training “Hoe werkt de gemeente bestaat uit: E-Book, Vervolgadvies, Evaluatie, Certificaat.

Toetsing

Bij de online training “Klantgericht schrijven” is er geen toetsing.

Certificaat

Na het afronden van de training, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard bij je loopbaanprofiel plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!