Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of -kans

Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of -kans

De klant ontzorgen is natuurlijk de kerntaak van elke financiële dienstverlener. Maar hoe ver dat ontzorgen precies moet gaan, daarover zijn de meningen verdeeld. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden worden de implicaties van de doorlopende dienstverlening toegelicht. En je komt erachter wat de zorgplicht betekent voor jou als bemiddelaar of adviseur.

 

Doelgroep

Dit webinar is perfect geschikt voor bemiddelaars en adviseurs die een antwoord willen krijgen op de vraag: wat betekent de zorgplicht voor mij en hoe ver moet ik gaan om de klant te ontzorgen?

 

Leerdoelen

• Weten hoe ver je moet gaan om de klant te ontzorgen;

• Begrijpen hoe roemruchtige uitspraken van het Kifid op gespannen voet staan met de werkpraktijk; 

• Weten welke kansen de doorlopende dienstverlening biedt en hoe je die pakt.

Te vinden in: Payrollconsultant