Online training Klachten en lastige klanten

Klachten en lastige klanten

Klachten en lastige klanten, iedereen die op de een of andere manier werkt met klanten heeft er wel eens mee te maken. Soms is het moeilijk te beslissen hoe je omgaat met een klant die een klacht heeft. Geef je de klant gelijk of niet, het belangrijkste is dat de klant tevreden weer weg gaat. Hoe je dit bereikt leer je in de online training “Klachten en lastige klanten”. Je leert namelijk de basis van omgaan met klachten en lastige klanten, wanneer je er mee te maken krijgt en hoe je er slim mee omgaat. In een week leer je wat je moet weten om hiermee verder te kunnen.

Klachten en lastige klanten, iedereen die op de een of andere manier werkt met klanten heeft er wel eens mee te maken. Soms is het moeilijk te beslissen hoe je omgaat met een klant die een klacht heeft. Geef je de klant gelijk of niet, het belangrijkste is dat de klant tevreden weer weg gaat. Hoe je dit bereikt leer je in de online training “Klachten en lastige klanten”. Je leert namelijk de basis van omgaan met klachten en lastige klanten, wanneer je er mee te maken krijgt en hoe je er slim mee omgaat. In een week leer je wat je moet weten om hiermee verder te kunnen.

Duur

De online training “Klachten en lastige klanten” duurt ongeveer 1 week. Elke dag komt er een ander onderdeel aan bod, zodat je alle informatie goed kan op slaan.

Doelgroep

Deze training is perfect geschikt voor iedereen die op de een of andere manier werkt met klanten. En voor iedereen die een snelle start wil maken met klachten en lastige klanten.

Lesmaterialen

De online training “Hoe werkt de gemeente bestaat uit: E-Book, Vervolgadvies, Evaluatie, Certificaat.

Certificaat

Na het afronden van de training, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard bij je loopbaanprofiel plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!