Online training Ultieme klantgerichtheid

Ultieme klantgerichtheid

Niet alleen maar aansluiten bij de verwachtingen van je klanten, maar die verwachtingen zo overtreffen dat hij of zij 100% zeker terug zal komen. Als je deze e-learning hebt gevolgd, weet je precies hoe je doelgericht en effectief gaat werken aan een vijf-sterrendienstverlening!

Deze training leert je klantgericht te zijn en maakt deel uit van het thema marketing & sales.

 

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Niet alleen maar aansluiten bij de verwachtingen van je klanten, maar die verwachtingen zo overtreffen dat hij of zij 100% zeker terug zal komen. Als het goed is, gaat het daarbij niet alleen maar om de droom van elke ondernemer; als medewerker wil jij dat ook graag! Maar waar liggen de ultieme mogelijkheden en de onvermijdelijke grenzen voor het aanbrengen van die extra's waarmee jij jouw dienstverlening excellent maakt? Als je deze e-learning hebt gevolgd, weet je precies hoe je samen met je collega's doelgericht en effectief gaat werken aan een vijf-sterrendienstverlening!

 

De online training 'Ultieme klantgerichtheid' is opgezet in drie hoofdstukken, verdeeld over twee afzonderlijke modules. De onderwerpen zijn gerangschikt rond de volgende vragen: Wie en wat is jouw klant? Wat is extra service en hoe voer je die uit? Wat is de beste manier om van klachten kansen te maken? Als je deze e-learning doet, zul je ontdekken dat ultieme klantgerichtheid alleen werkt, als het bij het DNA van het bedrijf of de organisatie gaat horen. De training is zeer praktisch opgezet en bevat tal van eye-openers die ontleend zijn aan recente onderzoeksresultaten. Alle voorbeelden die in deze cursus besproken worden, zijn direct uit het leven gegrepen.

Duur

De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid' duurt ongeveer 75 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1,5 week.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die binnen een dienstverlenende of commerciële organisatie betrokken is bij een voortdurende verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening. Kortom: iedereen die met klanten te maken krijgt. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Beslissen en activiteiten initiëren, Aandacht en begrip tonen Samenwerken en overleggen, Ethisch en integer handelen, Relaties bouwen en netwerken, Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Vakdeskundigheid toepassen, Materialen en middelen inzetten, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Kwaliteit leveren, Instructies en procedures opvolgen, Omgaan met verandering en aanpassen, Met druk en tegenslag omgaan, Gedrevenheid en ambitie tonen, Ondernemend en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Ultieme klantgerichtheid - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box benadering van jouw klanten' bestaat uit: Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), VideoColleges, E-books, Communicatieopdracht, Leerjournaal, Aanbevolen aanpak, Samenvattingen, Instructie klachtenbehandeling.

Toetsing

De cursus 'Ultieme klantgerichtheid - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box benadering van jouw klanten' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard bij je loopbaanprofiel plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!