• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Positieve instelling, pro-actief, leergierig, flexibel, gemakkelijk nieuwe systemen begrijpen. In teamverband kan ik mijn verantwoordelijkheid, kennis en ervaring laten zien. Ook al is de werkdruk…

Persoonlijk

Positieve instelling, pro-actief, leergierig, flexibel, gemakkelijk nieuwe systemen begrijpen. In teamverband kan ik mijn verantwoordelijkheid, kennis en ervaring laten zien. Ook al is de werkdruk hoog, ik houd overzicht en prioriteer de juiste zaken. Ik heb meerdere jaren ervaring en kennis van Outlook, Word en Excel. Een organisatie met doorgroeimogelijkheden en opleidingsmogelijkheden in een informele sfeer heeft mijn voorkeur. Een functie met afwisselende taken en werkzaamheden in teamverband daar wil ik mij 100% voor inzetten.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2007 - heden
Zilveren Kruis, Medewerker Contractadministratie
► Administratieve werkzaamheden.
► Op verzoek overzichten en (systeem)rapportages opstellen en verspreiden aan
betrokkenen.
► Correspondentie voeren en informatie verstrekken.
► Knelpunten en kansen in werkprocessen signaleren en melden aan de verantwoordelijke.
► Onderhouden van contact, en met externe instanties en externe deskundigen.

2006- 2007
Agis Zorgverzekeringen, Callagent Verzekerdendeclaraties, Klantenservice
► Via uitzendbureau Adecco, vanaf 1 maart 2007 in dienst van Agis.
► Beantwoorden van vragen betreffende declaraties van verzekerden.
► De verzekerde op de hoogte houden van ingediende declaraties en daar informatie over
verstrekken.

2003 – 2005
Kloostersalons Mariënhof, Medewerker Frontoffice
► Telefooncentrale bedienen.
► Gasten ontvangen en naar de juiste zaal verwijzen
► Maken van weekplanningen voor wat betreft de verhuurde zalen
► Verkoopondersteunende activiteiten o.a. de opvolging van offertes
► Agendabeheer voor locatiebezoeken
► Debiteurenadministratie
► Contact onderhouden met evenementenorganisaties


1998 – 2003
Hotel Het Ampt van Nijkerk, Supervisor Lunch
► Leiding geven aan en het inplannen van personeel.
► Gasten ontvangen en begeleiden naar hun plaats.

1992-1998
Thuishulp B bij Thuiszorg Veluwe
► Het verrichten van huishoudelijke en verzorgende taken, evenals het verrichten van kleine
medische handelingen.

1983-1991
Winkelbediende bij A.G.F. zaak in Apeldoorn
► Het bedienen van de klanten, de verantwoording van de kassa en de openstelling en sluiting van de winkel.

1977- 1983
Bejaardenverzorgende bij Verzorgingshuis “St. Jozef” in Nijkerk
►Het uitvoeren van alle voorkomende huishoudelijke en verzorgende taken, en daarnaast de
waarneming van het afdelingshoofd tijdens afwezigheid.

Werkervaring

2007 - heden
Zilveren Kruis, Medewerker Contractadministratie
► Administratieve werkzaamheden.
► Op verzoek overzichten en (systeem)rapportages opstellen en verspreiden aan
betrokkenen.
► Correspondentie voeren en informatie verstrekken.
► Knelpunten en kansen in werkprocessen signaleren en melden aan de verantwoordelijke.
► Onderhouden van contact, en met externe instanties en externe deskundigen.

2006- 2007
Agis Zorgverzekeringen, Callagent Verzekerdendeclaraties, Klantenservice
► Via uitzendbureau Adecco, vanaf 1 maart 2007 in dienst van Agis.
► Beantwoorden van vragen betreffende declaraties van verzekerden.
► De verzekerde op de hoogte houden van ingediende declaraties en daar informatie over
verstrekken.

2003 – 2005
Kloostersalons Mariënhof, Medewerker Frontoffice
► Telefooncentrale bedienen.
► Gasten ontvangen en naar de juiste zaal verwijzen
► Maken van weekplanningen voor wat betreft de verhuurde zalen
► Verkoopondersteunende activiteiten o.a. de opvolging van offertes
► Agendabeheer voor locatiebezoeken
► Debiteurenadministratie
► Contact onderhouden met evenementenorganisaties


1998 – 2003
Hotel Het Ampt van Nijkerk, Supervisor Lunch
► Leiding geven aan en het inplannen van personeel.
► Gasten ontvangen en begeleiden naar hun plaats.

1992-1998
Thuishulp B bij Thuiszorg Veluwe
► Het verrichten van huishoudelijke en verzorgende taken, evenals het verrichten van kleine
medische handelingen.

1983-1991
Winkelbediende bij A.G.F. zaak in Apeldoorn
► Het bedienen van de klanten, de verantwoording van de kassa en de openstelling en sluiting van de winkel.

1977- 1983
Bejaardenverzorgende bij Verzorgingshuis “St. Jozef” in Nijkerk
►Het uitvoeren van alle voorkomende huishoudelijke en verzorgende taken, en daarnaast de
waarneming van het afdelingshoofd tijdens afwezigheid.

Lees meer

Opleiding

- MBO Medisch Secretaresse (MEMO) 2017- februari 2018
- MBO Commercieel Medewerker Binnendienst (NCOI) 2010-2012
- MBO Secretaresse Nederlands (Scheidegger) 2004-2005
- MBO Bejaardenverzorgende (LSVB) 1979-1981
- M.A.V.O. 1972-1977

Opleiding

- MBO Medisch Secretaresse (MEMO) 2017- februari 2018
- MBO Commercieel Medewerker Binnendienst (NCOI) 2010-2012
- MBO Secretaresse Nederlands (Scheidegger) 2004-2005
- MBO Bejaardenverzorgende (LSVB) 1979-1981
- M.A.V.O. 1972-1977

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, wandelen, fietsen, kruiswoordraadsels, winkelen, op de computer kennis en informatie opdoen

Hobby's & interesses

Lezen, wandelen, fietsen, kruiswoordraadsels, winkelen, op de computer kennis en informatie opdoen

Eigenschappen

Doorzettingsvermogen, flexibel, zelfstandig, leergierig, pro-actief, stressbestendig, communicatief, ondernemend, behulpzaam, klantgedreven, teamwork, verantwoordelijk, uitdaging, resultaatgericht, ontwikkelgericht, klantvriendelijk

Eigenschappen

Doorzettingsvermogen, flexibel, zelfstandig, leergierig, pro-actief, stressbestendig, communicatief, ondernemend, behulpzaam, klantgedreven, teamwork, verantwoordelijk, uitdaging, resultaatgericht, ontwikkelgericht, klantvriendelijk

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten