• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Curriculum Vitae

Persoonsgegevens

Naam : Monica Ferreira
Geb. datum : 09-01-1967
Adres : Groenstraat 182
Postcode : 6162 ET
Woonplaats : Geleen
Emailadres : mf0901@hotmail.com
Mobiele tel. nummer : 06-36260747
Rijbewijs : B

Werkervaring


Vanaf medio november 2016 tot heden
Functie : Store medewerker
Werkgever : Arriva via Olympia uitzendburo
Uren : 8 – 20
Omschrijving : Direct klantcontact op de stations, informeren en verkoop
van produkten.

Vanaf 02-11-2015 tot 30-09-2016
Functie : servicedesk medewerker
Werkgever : Vodafone
Uren : 32-40
Omschrijving : helpdeskwerkzaamheden met alle retailers en zak. Specialisten

Vanaf 16-06-2015 tot 31-10-2016
Functie : Personal asstistant
Werkgever : St. Vrouw & Welzijn
Uren per week : 24
Omschrijving : Telefonisch te woord staan van personen en instanties,
Agendabeheer, fondsenwerving, administratieve
werkzaamheden en cliëntenbeheer.
Vanaf 01-04-2014 tot 24-01-2015
Functie : Klantenservice medewerker
Werkgever : Via Timing bij van Gansewinkel
Uren per week :32
Omschrijving : Klachtafhandeling, planning, administratieve- en controlerende
werkzaamheden en telefonische service- en dienstverlening.
In een B2B omgeving.

Vanaf 03-06-2013 tot 01-03-2014
Functie : Klantenservice medewerker
Werkgever : Hotelspecials.nl
Uren per week : 32
Omschrijving : Adviseren, telefonische verkoop, annuleringen, wijzigingen, controlerende werkzaamheden zowel bij B2C als ook B2B.

Vanaf 12-03-2013 tot 31-05-2013
Functie : Callcenter medewerker
Werkgever : Sanoma Media (via Randstad Uitzendburo)
Uren per week : 28-32
Omschrijving : Outbound, adviserend en servicegerichte verkoop van tijdschriften

Vanaf 01-11-2012 tot 06-03-2013
Functie : Online service manager
Werkgever : XS4ALL via Jobcenters
Uren per week : 20
Omschrijving : Outbound , telefonische verkoop van alle XS4AAL produkten, B2B

Vanaf 01-07-2011 tot op 01-09-2012
Functie : Accountmanger B2B
Werkgever : De Telefoongids b.v.
Uren per week : 32
Omschrijving : Het adviseren van klanten en verkoop van marketing/advertising produkten/diensten.

Vanaf 25 januari 2010 tot 30-06-2011
Functie : Call-agent
Werkgever : 2Contact
Uren per week : 32
Omschrijving : Outbound, telefonische verkoop, B2C, abonnementen van KPN

Van augustus 2007 tot januari 2008
Functie : Administratief medewerkster uitkeringsinstantie
Werkgever : UWV
Uren per week : 32

Van augustus 2005 tot juni 2006
Functie : Communicatiemanager
Werkgever : Theater de Uitstek
Uren per week : 30
Omschrijving : Opstellen van communicatieplannen, Verantwoordelijk voor de
opstelling en uitgifte van de seizoensbrochure, verantwoordelijk
voor het sponsor - en donatiebeleid, uitvoeren van de PR.

Van maart 2004 tot december 2004
Functie : Hoofd Communicatie & Voorlichting
Werkgever : St. Delinkwentie & Samenleving
Uren per week : 32
Omschrijving : Opstellen van communicatieplannen voor interne- en externe
communicatie, Onderhouden van de contacten met de media
zoals regionale en nationale tv en radio, geven van voorlichting, adviseren van de directie en de raad van bestuur.



Van januari 1988 tot april 1996
Functie : Administratief medewerkster , baliemedewerkster
Werkgever : ABN-AMRO Bank N.V.
Uren per week : 20

Opleidingen

Van september 2005 tot november 2005
Access : Diploma behaald

Van oktober 2004 tot juni 2005
Interne- en concerncommunicatie : NIMA-B diploma behaald

Van januari 2004 tot maart 2004
Powerpoint : Diploma gehaald

Van oktober 2003 tot juni 2004
Communicatie : NIMA-A diploma behaald

Van september 2003 tot november 2003
Excel : Diploma gehaald



Taalvaardigheid

Mondeling Schriftelijk
Nederlands Uitstekend Uitstekend
Engels Uitstekend Uitstekend
Duits Goed Redelijk
Frans Goed Redelijk
Portugees Goed N.v.t.
Spaans Goed N.v.t.


Persoonlijke wensen

- Wil niet meer dan 30 km reizen vanaf woonplaats.
- Wil graag tussen de 32 - 40 uren werken per week.
- Het liefst tijdens kantooruren, eventuele andere tijden in overleg

Persoonlijke presentatie

Ik ben een slimme, sociale vrouw met ambities en kwaliteiten die haar horizon wil verbreden. Mijn karakter kan ik omschrijven als spontaan, sociaal, creatief, ambitieus,optimistisch, leergierig, prestatiegericht en in het bezit van een gezonde dosis humor. Ik hoop een baan te vinden waarbij ik mijzelf kan blijven ontwikkelen maar waar ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor mijn medemens en de maatschappij. Ik ben totaal niet bevreesd van hard werken en resultaat leveren, ik ben iemand die graag oplossingsgericht werkt zonder het welzijn van haar medemensen uit het oog te verliezen. Ik hoop op een baan waar ik al mijn kwaliteiten kan tonen en gebruiken en waar ik in een team kan samenwerken waarbij we elkaar kunnen motiveren en inspireren om het juiste te doen.

Interesses

Mijn interesses liggen op een breed vlak van het koken van heerlijke gerechten tot het lezen van vele boeken en het bewonderen van kunst en daarnaast ben ik ook best actief met sporten. Lezen is echter mijn grote passie, ik hou van de Griekse mythen, Alexander de Grote, Cicero, Nederlandse en Europese geschiedenis met name de Europese adel en het Vaticaan, theologische onderwerpen en de psyche van de mens etc. etc.

Werkervaring

Curriculum Vitae

Persoonsgegevens

Naam : Monica Ferreira
Geb. datum : 09-01-1967
Adres : Groenstraat 182
Postcode : 6162 ET
Woonplaats : Geleen
Emailadres : mf0901@hotmail.com
Mobiele tel. nummer : 06-36260747
Rijbewijs : B

Werkervaring


Vanaf medio november 2016 tot heden
Functie : Store medewerker
Werkgever : Arriva via Olympia uitzendburo
Uren : 8 – 20
Omschrijving : Direct klantcontact op de stations, informeren en verkoop
van produkten.

Vanaf 02-11-2015 tot 30-09-2016
Functie : servicedesk medewerker
Werkgever : Vodafone
Uren : 32-40
Omschrijving : helpdeskwerkzaamheden met alle retailers en zak. Specialisten

Vanaf 16-06-2015 tot 31-10-2016
Functie : Personal asstistant
Werkgever : St. Vrouw & Welzijn
Uren per week : 24
Omschrijving : Telefonisch te woord staan van personen en instanties,
Agendabeheer, fondsenwerving, administratieve
werkzaamheden en cliëntenbeheer.
Vanaf 01-04-2014 tot 24-01-2015
Functie : Klantenservice medewerker
Werkgever : Via Timing bij van Gansewinkel
Uren per week :32
Omschrijving : Klachtafhandeling, planning, administratieve- en controlerende
werkzaamheden en telefonische service- en dienstverlening.
In een B2B omgeving.

Vanaf 03-06-2013 tot 01-03-2014
Functie : Klantenservice medewerker
Werkgever : Hotelspecials.nl
Uren per week : 32
Omschrijving : Adviseren, telefonische verkoop, annuleringen, wijzigingen, controlerende werkzaamheden zowel bij B2C als ook B2B.

Vanaf 12-03-2013 tot 31-05-2013
Functie : Callcenter medewerker
Werkgever : Sanoma Media (via Randstad Uitzendburo)
Uren per week : 28-32
Omschrijving : Outbound, adviserend en servicegerichte verkoop van tijdschriften

Vanaf 01-11-2012 tot 06-03-2013
Functie : Online service manager
Werkgever : XS4ALL via Jobcenters
Uren per week : 20
Omschrijving : Outbound , telefonische verkoop van alle XS4AAL produkten, B2B

Vanaf 01-07-2011 tot op 01-09-2012
Functie : Accountmanger B2B
Werkgever : De Telefoongids b.v.
Uren per week : 32
Omschrijving : Het adviseren van klanten en verkoop van marketing/advertising produkten/diensten.

Vanaf 25 januari 2010 tot 30-06-2011
Functie : Call-agent
Werkgever : 2Contact
Uren per week : 32
Omschrijving : Outbound, telefonische verkoop, B2C, abonnementen van KPN

Van augustus 2007 tot januari 2008
Functie : Administratief medewerkster uitkeringsinstantie
Werkgever : UWV
Uren per week : 32

Van augustus 2005 tot juni 2006
Functie : Communicatiemanager
Werkgever : Theater de Uitstek
Uren per week : 30
Omschrijving : Opstellen van communicatieplannen, Verantwoordelijk voor de
opstelling en uitgifte van de seizoensbrochure, verantwoordelijk
voor het sponsor - en donatiebeleid, uitvoeren van de PR.

Van maart 2004 tot december 2004
Functie : Hoofd Communicatie & Voorlichting
Werkgever : St. Delinkwentie & Samenleving
Uren per week : 32
Omschrijving : Opstellen van communicatieplannen voor interne- en externe
communicatie, Onderhouden van de contacten met de media
zoals regionale en nationale tv en radio, geven van voorlichting, adviseren van de directie en de raad van bestuur.



Van januari 1988 tot april 1996
Functie : Administratief medewerkster , baliemedewerkster
Werkgever : ABN-AMRO Bank N.V.
Uren per week : 20

Opleidingen

Van september 2005 tot november 2005
Access : Diploma behaald

Van oktober 2004 tot juni 2005
Interne- en concerncommunicatie : NIMA-B diploma behaald

Van januari 2004 tot maart 2004
Powerpoint : Diploma gehaald

Van oktober 2003 tot juni 2004
Communicatie : NIMA-A diploma behaald

Van september 2003 tot november 2003
Excel : Diploma gehaald



Taalvaardigheid

Mondeling Schriftelijk
Nederlands Uitstekend Uitstekend
Engels Uitstekend Uitstekend
Duits Goed Redelijk
Frans Goed Redelijk
Portugees Goed N.v.t.
Spaans Goed N.v.t.


Persoonlijke wensen

- Wil niet meer dan 30 km reizen vanaf woonplaats.
- Wil graag tussen de 32 - 40 uren werken per week.
- Het liefst tijdens kantooruren, eventuele andere tijden in overleg

Persoonlijke presentatie

Ik ben een slimme, sociale vrouw met ambities en kwaliteiten die haar horizon wil verbreden. Mijn karakter kan ik omschrijven als spontaan, sociaal, creatief, ambitieus,optimistisch, leergierig, prestatiegericht en in het bezit van een gezonde dosis humor. Ik hoop een baan te vinden waarbij ik mijzelf kan blijven ontwikkelen maar waar ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor mijn medemens en de maatschappij. Ik ben totaal niet bevreesd van hard werken en resultaat leveren, ik ben iemand die graag oplossingsgericht werkt zonder het welzijn van haar medemensen uit het oog te verliezen. Ik hoop op een baan waar ik al mijn kwaliteiten kan tonen en gebruiken en waar ik in een team kan samenwerken waarbij we elkaar kunnen motiveren en inspireren om het juiste te doen.

Interesses

Mijn interesses liggen op een breed vlak van het koken van heerlijke gerechten tot het lezen van vele boeken en het bewonderen van kunst en daarnaast ben ik ook best actief met sporten. Lezen is echter mijn grote passie, ik hou van de Griekse mythen, Alexander de Grote, Cicero, Nederlandse en Europese geschiedenis met name de Europese adel en het Vaticaan, theologische onderwerpen en de psyche van de mens etc. etc.

Lees meer

Opleiding

NINA-B Interne- en concerncommunicatie

Opleiding

NINA-B Interne- en concerncommunicatie

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed), Portugees (Goed), Spaans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

Hobby's & interesses

Koken, schrijven, lezen, tekenen en schilderen

Hobby's & interesses

Koken, schrijven, lezen, tekenen en schilderen

Eigenschappen

Positief, spontaan, rechtvaardig, harde werker en nuchterdenkend en ik raak niet snel in paniek.

Eigenschappen

Positief, spontaan, rechtvaardig, harde werker en nuchterdenkend en ik raak niet snel in paniek.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Accountmanager, Commercieel Medewerker Binnendienst, Manager Verkoop, Sales Manager, Sales Medewerker, Verkoper, Vertegenwoordiger
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden