• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Nadere omschrijving van de werkervaring:
Bedrijf : Wallenborn Transport
Beroep : Customer Service / Facturatie
Periode : Juni 2016 – Heden
Contact : Mevr. C. van Berkel
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Facturen creëren / versturen (1x per week / 1x per 2 weken).
• Specificaties maken van facturen d.m.v. Microsoft Excel.
• Controleren van volumes, kilo's, cijfers, ook in systemen van de klant.
• Vluchten administratief binnen halen en doorgeven aan planning wat er getransporteerd dient te worden binnen Europa.
• Telefoon opnemen en vragen beantwoorden van chauffeurs.
• Met manifesten zendingen controleren in het systeem.




Nadere omschrijving van de werkervaring:
Bedrijf : Allport Netherlands B.V.
Beroep : Expediteur
Periode : Mei 2016 – Juni 2016
Contact : Dhr. C. Sonneveldt
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Ontvangen en registreren van opdrachten in het Freight Management Systeem (FMS).
• Coördineren en opvolgen van de zendingen.
• Boeken bij airlines, containerrederijen of wegvervoerders.
• Aanmaken van alle nodige documenten.
• De klant informeren over het verloop van de zendingen.
• Inbrengen van gemaakte kosten en opbrengsten in het TMS.
• Verrichten van administratieve werkzaamheden.
• Geven en vragen van alle noodzakelijke informatie aan klanten en agenten.
.





Nadere omschrijving van de werkervaring:


Bedrijf : SGS Nederland (Gevarengoed Specialist)
Beroep : Administratief Medewerkster
Periode : Mei 2015 – April 2016
Contact : Dhr. M. Scheiblhofer
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Uitwerken en opvolgen van offertes.
• Opvolging van zendingen.
• POD’s versturen (Proof of Deliveries).
• Referenties opvragen bij klanten.
• Zendingen afmelden en dossier controle.
• Cursus mappen maken.
• Cursisten en klanten ontvangen.
• Inkomende en uitgaande facturen verwerken, BOSS en APRO.
• Plaatsen van bestellingen kantoormateriaal.
• Opvolging uitstaande posten en overige administratieve zaken rond de facturatie. 


Nadere omschrijving van de werkervaring:


Bedrijf : FedEx Express
Beroep : Customer Service Representative
Periode : Mei 2012 – April 2015
Contact : Mevr. A. Kuperus
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Telefonisch, schriftelijk of via e-mail / chat communiceren met de klant.
• Het behandelen van alle voorkomende (algemene) klantvragen over de producten/diensten en bedrijven die de klantenservice aan de organisatie hebben.
• Het voorlichten van klanten over geplande en ongeplande werkzaamheden (storingen).
• Het maken en inplannen van afspraken voor werkzaamheden bij de klant, dan wel
het monitoren van en terugkoppelen over klantcontacten die derden voor de organisatie onderhouden.
• Het registreren, signaleren en monitoren van klachten en daaruit volgende
klachtenafhandeling.
• Het oplossen van vragen over facturering en/of incasso.

Behaalde Awards:
• Employee of the Month
• Meeste complimenten binnen de customer service afdeling van klanten die ook echt de moeite hebben genomen om hun ervaring per e-mail aan de manager door te sturen, meerdere keren behaald.
• Pride Award (Per kwartaal kunnen de accountmanagers stemmen op elke werknemer binnen alle afdelingen).
Onderbouwing van de account manager:
Krystel is always very willing to help, sets up immediate communication with customers and keeps the Account Executive informed on progress. She is very polite, cheerful and interacting with both internal – for example Account Executives and our external customers. This not only makes our relationship better but also helps maintain and gain business with our customer base. Krystel does a lot of work for the sales hotline as well. She deserves this recognition
• Rondleiding Hub Keulen.
(In het team van customer service waar 30 personen werkzaam waren op dat moment, voor de nieuwe vestiging te Apeldoorn heb ik bestaande maar ook nieuwe klanten benadert om de nieuwe vestiging te promoten en daar zoveel mogelijk business uit te halen. Ik heb het project dan ook gewonnen en mocht met een manager mee naar Keulen om daar een rondleiding te mogen meemaken bij de HUB van FedEx CGN.)







Nadere omschrijving van de werkervaring:


Bedrijf : PWN Waterleidingbedrijf
Beroep : Allround klantenservice medewerker
Periode : 2010 - 2011
Contact : Mevr. M. Ants - van der Wiel
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit:

• Telefonisch, schriftelijk of via e-mail communiceren met de klant.
• Orderverwerking met het software pakket SAP
• Het behandelen van alle voorkomende (algemene) klantvragen over de producten/diensten en bedrijven die de klantenservice aan de organisatie hebben.
• Het voorlichten van klanten over geplande en ongeplande werkzaamheden (storingen).
• Het maken en inplannen van afspraken voor werkzaamheden bij de klant, dan wel
het monitoren van en terugkoppelen over klantcontacten die derden voor de organisatie onderhouden.
• Het registreren, signaleren en monitoren van klachten en daaruit volgende
klachtenafhandeling.
• Het oplossen van vragen over facturering en/of incasso
• Het bewaken van het incasso proces en de daaruit voorkomende acties m.b.t.
afsluiten.
• Het nauwkeurig verwerken van mutaties in klantgegevens of verbruik.
• Het verwerken van diverse controle lijsten voor en na de wekelijkse facturatie run.


















Nadere omschrijving van de werkervaring:


Bedrijf : Driessen Global Services
Beroep: Sales Desk Assistant
Periode 2008-2010
Contact : Dhr. H. Kempe
Omschrijving: Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit:

• Het telefonisch, schriftelijk of via e-mail communiceren met de klant, internationaal.
• Het verwerken van orders met het software pakket BAAN/ERP.
• Het maken van offertes en afhandelen.
• Het factureren van uitgevoerde reparatie klussen van de werkplaats.
• Het controleren van pakketjes en afhandeling koeriers.
• Het verwerken van alle inkomende post.
• Het ontvangen van klanten / leveranciers.
• Het bijwerken en bijhouden van uren / verlof administratie.
• Het inkopen van bedrijfsuitrusting.

Werkervaring

Nadere omschrijving van de werkervaring:
Bedrijf : Wallenborn Transport
Beroep : Customer Service / Facturatie
Periode : Juni 2016 – Heden
Contact : Mevr. C. van Berkel
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Facturen creëren / versturen (1x per week / 1x per 2 weken).
• Specificaties maken van facturen d.m.v. Microsoft Excel.
• Controleren van volumes, kilo's, cijfers, ook in systemen van de klant.
• Vluchten administratief binnen halen en doorgeven aan planning wat er getransporteerd dient te worden binnen Europa.
• Telefoon opnemen en vragen beantwoorden van chauffeurs.
• Met manifesten zendingen controleren in het systeem.




Nadere omschrijving van de werkervaring:
Bedrijf : Allport Netherlands B.V.
Beroep : Expediteur
Periode : Mei 2016 – Juni 2016
Contact : Dhr. C. Sonneveldt
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Ontvangen en registreren van opdrachten in het Freight Management Systeem (FMS).
• Coördineren en opvolgen van de zendingen.
• Boeken bij airlines, containerrederijen of wegvervoerders.
• Aanmaken van alle nodige documenten.
• De klant informeren over het verloop van de zendingen.
• Inbrengen van gemaakte kosten en opbrengsten in het TMS.
• Verrichten van administratieve werkzaamheden.
• Geven en vragen van alle noodzakelijke informatie aan klanten en agenten.
.





Nadere omschrijving van de werkervaring:


Bedrijf : SGS Nederland (Gevarengoed Specialist)
Beroep : Administratief Medewerkster
Periode : Mei 2015 – April 2016
Contact : Dhr. M. Scheiblhofer
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Uitwerken en opvolgen van offertes.
• Opvolging van zendingen.
• POD’s versturen (Proof of Deliveries).
• Referenties opvragen bij klanten.
• Zendingen afmelden en dossier controle.
• Cursus mappen maken.
• Cursisten en klanten ontvangen.
• Inkomende en uitgaande facturen verwerken, BOSS en APRO.
• Plaatsen van bestellingen kantoormateriaal.
• Opvolging uitstaande posten en overige administratieve zaken rond de facturatie. 


Nadere omschrijving van de werkervaring:


Bedrijf : FedEx Express
Beroep : Customer Service Representative
Periode : Mei 2012 – April 2015
Contact : Mevr. A. Kuperus
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Telefonisch, schriftelijk of via e-mail / chat communiceren met de klant.
• Het behandelen van alle voorkomende (algemene) klantvragen over de producten/diensten en bedrijven die de klantenservice aan de organisatie hebben.
• Het voorlichten van klanten over geplande en ongeplande werkzaamheden (storingen).
• Het maken en inplannen van afspraken voor werkzaamheden bij de klant, dan wel
het monitoren van en terugkoppelen over klantcontacten die derden voor de organisatie onderhouden.
• Het registreren, signaleren en monitoren van klachten en daaruit volgende
klachtenafhandeling.
• Het oplossen van vragen over facturering en/of incasso.

Behaalde Awards:
• Employee of the Month
• Meeste complimenten binnen de customer service afdeling van klanten die ook echt de moeite hebben genomen om hun ervaring per e-mail aan de manager door te sturen, meerdere keren behaald.
• Pride Award (Per kwartaal kunnen de accountmanagers stemmen op elke werknemer binnen alle afdelingen).
Onderbouwing van de account manager:
Krystel is always very willing to help, sets up immediate communication with customers and keeps the Account Executive informed on progress. She is very polite, cheerful and interacting with both internal – for example Account Executives and our external customers. This not only makes our relationship better but also helps maintain and gain business with our customer base. Krystel does a lot of work for the sales hotline as well. She deserves this recognition
• Rondleiding Hub Keulen.
(In het team van customer service waar 30 personen werkzaam waren op dat moment, voor de nieuwe vestiging te Apeldoorn heb ik bestaande maar ook nieuwe klanten benadert om de nieuwe vestiging te promoten en daar zoveel mogelijk business uit te halen. Ik heb het project dan ook gewonnen en mocht met een manager mee naar Keulen om daar een rondleiding te mogen meemaken bij de HUB van FedEx CGN.)







Nadere omschrijving van de werkervaring:


Bedrijf : PWN Waterleidingbedrijf
Beroep : Allround klantenservice medewerker
Periode : 2010 - 2011
Contact : Mevr. M. Ants - van der Wiel
Omschrijving : Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit:

• Telefonisch, schriftelijk of via e-mail communiceren met de klant.
• Orderverwerking met het software pakket SAP
• Het behandelen van alle voorkomende (algemene) klantvragen over de producten/diensten en bedrijven die de klantenservice aan de organisatie hebben.
• Het voorlichten van klanten over geplande en ongeplande werkzaamheden (storingen).
• Het maken en inplannen van afspraken voor werkzaamheden bij de klant, dan wel
het monitoren van en terugkoppelen over klantcontacten die derden voor de organisatie onderhouden.
• Het registreren, signaleren en monitoren van klachten en daaruit volgende
klachtenafhandeling.
• Het oplossen van vragen over facturering en/of incasso
• Het bewaken van het incasso proces en de daaruit voorkomende acties m.b.t.
afsluiten.
• Het nauwkeurig verwerken van mutaties in klantgegevens of verbruik.
• Het verwerken van diverse controle lijsten voor en na de wekelijkse facturatie run.


















Nadere omschrijving van de werkervaring:


Bedrijf : Driessen Global Services
Beroep: Sales Desk Assistant
Periode 2008-2010
Contact : Dhr. H. Kempe
Omschrijving: Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit:

• Het telefonisch, schriftelijk of via e-mail communiceren met de klant, internationaal.
• Het verwerken van orders met het software pakket BAAN/ERP.
• Het maken van offertes en afhandelen.
• Het factureren van uitgevoerde reparatie klussen van de werkplaats.
• Het controleren van pakketjes en afhandeling koeriers.
• Het verwerken van alle inkomende post.
• Het ontvangen van klanten / leveranciers.
• Het bijwerken en bijhouden van uren / verlof administratie.
• Het inkopen van bedrijfsuitrusting.

Lees meer

Opleiding

1998-2003 : VMBO Basisberoepsgerichte leerweg Administratie -Diploma behaald-
te Linnaeus College Haarlem locatie Ewald te Haarlem
2008-2009 : MBO Zakelijk Engels (NCOI Opleidingen) -Diploma behaald-

Opleiding

1998-2003 : VMBO Basisberoepsgerichte leerweg Administratie -Diploma behaald-
te Linnaeus College Haarlem locatie Ewald te Haarlem
2008-2009 : MBO Zakelijk Engels (NCOI Opleidingen) -Diploma behaald-

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

● Sporten
● Familie / vrienden
● Lekker eten / koken voor vrienden, familie
● Wandelen met mijn hond
● Muziek
● Vakantie

Hobby's & interesses

● Sporten
● Familie / vrienden
● Lekker eten / koken voor vrienden, familie
● Wandelen met mijn hond
● Muziek
● Vakantie

Eigenschappen

Teamplayer, goed zelfstandig, secuur, nauwkeurig, sociaal, klantvriendelijk

Eigenschappen

Teamplayer, goed zelfstandig, secuur, nauwkeurig, sociaal, klantvriendelijk

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Krystel den Hartog te bekijken