• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Kijkt u uit naar een toegankelijke persoonlijkheid met een scherp gevoel voor dienstverlening? Dan wil ik mijzelf graag aan u voorstellen. Ik ben een ambitieus persoon die op zoek is naar een nieuwe…

Persoonlijk

Kijkt u uit naar een toegankelijke persoonlijkheid met een scherp gevoel voor dienstverlening? Dan wil ik mijzelf graag aan u voorstellen.
Ik ben een ambitieus persoon die op zoek is naar een nieuwe uitdaging.
Door een reorganisatie Is mijn baan boventallig verklaard.
Voor mij een reden om niet bij de pakken te gaan zitten, maar gelijk te gaan solliciteren en deze vervelende mededeling als een nieuwe kans te zien.

Ik werk als 19 jaar in de vak, eerst als Management Assistente, dan als Office manager/Directie secretaresse en als laatste Coördinator Facility Management en ICT. Een mooie periode waarin ik veel geleerd heb over het Office Management en Facility Management en de verschillende mogelijkheden heb kunnen bekijken. Ik hoop hierin ook mijn nieuwe uitdaging te vinden.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2009 - heden Coördinator ICT & Facilitair Management ( HBO)
NEM Energy bv - Hengelo

o Leveren van een bijdrage aan het ontwikkelen en uitwerken
o van beleidsvoorstellen voor onderdelen van het bedrijfsbeleid.
o Acquisitie, orderverwerking en afhandeling van offertes.
o Fungeren als vraagbaak op gebied van ICT & Facilitaire zaken.
o Communiceren met en binnen de gestelde richtlijnen instrueren van de door NEM aangestelde betrokkenen op locatie, die ter plaatse de controle over het proces uitvoeren.
o Signaleren van afwijkingen bij de uitvoering van verschillende services zoals beschreven in de Service Level Agreements (SLA's) met de facilitaire leveranciers van diensten of producten.
o Voorstellen doen tot aanpassen en of verbeteren van SLA's en toepassen na goedkeuring van direct leidinggevende/BU manager.
o Uitvoeren van alle projecten op facilitair gebied in opdracht van leidinggevende/BU manager.
o Veelvuldig contact onderhouden met interne en externe partijen waarbij het sociale aspect centraal staat, gericht op het beïnvloeden, onderhandelen en motiveren.
o Op basis van eigen technisch inzicht het inhoudelijk controleren van de naleving van de door derden overeengekomen afspraken met leveranciers en het bewaken van levertijden.
o Het tijdig signaleren van problemen en het nemen van correctieve acties binnen de gestelde richtlijnen en het rapporteren hierover aan betrokkenen.
o Operationeel aansturen en bewaken van (een deel van de) de uitbestede diensten door het toepassen van de NEM richtlijnen/procedures en regels.
o Voorstellen doen voor het jaarplan en de begroting van de facilitaire afdeling.
o Zelfstandig verzorgen van de administratie met als doel het ondersteunen van betrokkenen c.q. het projecten.
o Fungeren als aanspreekpunt ICT voor de centrale organisatie voor vestiging Hengelo.


2009 - augustus 2009 Credit Administrator (MBO+)
Carint Reggeland - Hengelo

o crediteuren administratie

2003 - 2008 Management Assistent Facilitaire Zaken ( HBO)
Catalpa Kinderopvang bv - Hengelo


o Gebouw beheer m.b.t. technische onderhoud
o Inkoop kantoormeubilair/inrichting/kantoorartikelen
o Coördinatie interne en externe verhuizingen
o Financiële administratie/verlofregistratie
o Acquisitie, verwerking van orders en offertes
o Coördinatie van de administratieve afwikkeling van de afdeling
o Vergunningen


2001 - 2002 Regional Service Support Assistant (MBO+)
Eastman Chemical Company - Rotterdam

o Contract beheer/Facilitair Management m.b.t. receptie, schoonmaak, catering, beveiliging, drukwerk, gebouwbeheer.
o Inkoop m.b.t. Facilitair Management & ICT
o Inkoop kantoor inrichting
o Coördinatie interne en externe verhuizingen
o Financiële budget en administratie
o Leidinggeven aan een team van 4 junior assistentes

2000 - 2001 Assistente Project Leider ICT (MBO)
Ministerie van Economische Zaken – Den Haag

o Migratie nieuwe belastingsysteem
o Marktonderzoek

1999 – 2000 Management Assistente (MBO)
Overseas Dredging Rentals- Arhirodon n.v. - Dordrecht

o Aquisitie en Sales Proposals

Werkervaring

2009 - heden Coördinator ICT & Facilitair Management ( HBO)
NEM Energy bv - Hengelo

o Leveren van een bijdrage aan het ontwikkelen en uitwerken
o van beleidsvoorstellen voor onderdelen van het bedrijfsbeleid.
o Acquisitie, orderverwerking en afhandeling van offertes.
o Fungeren als vraagbaak op gebied van ICT & Facilitaire zaken.
o Communiceren met en binnen de gestelde richtlijnen instrueren van de door NEM aangestelde betrokkenen op locatie, die ter plaatse de controle over het proces uitvoeren.
o Signaleren van afwijkingen bij de uitvoering van verschillende services zoals beschreven in de Service Level Agreements (SLA's) met de facilitaire leveranciers van diensten of producten.
o Voorstellen doen tot aanpassen en of verbeteren van SLA's en toepassen na goedkeuring van direct leidinggevende/BU manager.
o Uitvoeren van alle projecten op facilitair gebied in opdracht van leidinggevende/BU manager.
o Veelvuldig contact onderhouden met interne en externe partijen waarbij het sociale aspect centraal staat, gericht op het beïnvloeden, onderhandelen en motiveren.
o Op basis van eigen technisch inzicht het inhoudelijk controleren van de naleving van de door derden overeengekomen afspraken met leveranciers en het bewaken van levertijden.
o Het tijdig signaleren van problemen en het nemen van correctieve acties binnen de gestelde richtlijnen en het rapporteren hierover aan betrokkenen.
o Operationeel aansturen en bewaken van (een deel van de) de uitbestede diensten door het toepassen van de NEM richtlijnen/procedures en regels.
o Voorstellen doen voor het jaarplan en de begroting van de facilitaire afdeling.
o Zelfstandig verzorgen van de administratie met als doel het ondersteunen van betrokkenen c.q. het projecten.
o Fungeren als aanspreekpunt ICT voor de centrale organisatie voor vestiging Hengelo.


2009 - augustus 2009 Credit Administrator (MBO+)
Carint Reggeland - Hengelo

o crediteuren administratie

2003 - 2008 Management Assistent Facilitaire Zaken ( HBO)
Catalpa Kinderopvang bv - Hengelo


o Gebouw beheer m.b.t. technische onderhoud
o Inkoop kantoormeubilair/inrichting/kantoorartikelen
o Coördinatie interne en externe verhuizingen
o Financiële administratie/verlofregistratie
o Acquisitie, verwerking van orders en offertes
o Coördinatie van de administratieve afwikkeling van de afdeling
o Vergunningen


2001 - 2002 Regional Service Support Assistant (MBO+)
Eastman Chemical Company - Rotterdam

o Contract beheer/Facilitair Management m.b.t. receptie, schoonmaak, catering, beveiliging, drukwerk, gebouwbeheer.
o Inkoop m.b.t. Facilitair Management & ICT
o Inkoop kantoor inrichting
o Coördinatie interne en externe verhuizingen
o Financiële budget en administratie
o Leidinggeven aan een team van 4 junior assistentes

2000 - 2001 Assistente Project Leider ICT (MBO)
Ministerie van Economische Zaken – Den Haag

o Migratie nieuwe belastingsysteem
o Marktonderzoek

1999 – 2000 Management Assistente (MBO)
Overseas Dredging Rentals- Arhirodon n.v. - Dordrecht

o Aquisitie en Sales Proposals

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
2012 - 2013 HBO Middel Management/ICM
2006 - 2007 HBO Office Management/Facilitair Management
2000 - 2004 MBO Management Assistente


Cursussen
2012 Lean Six Sigma - certificaat behaald
2010 Prince 2 - certificaat behaald
2006 Facilitair Management/OLCT
2005 Project management/Time management/ OLCT


Overige kennis
Computerkennis Microsoft Office Omgeving, SAP, T2, Visio
Talenkennis Nederlands, Bosnisch, Kroatisch en Servisch (uitstekend)
Engels (goed)
Duits (redelijk)

Opleiding

Opleidingen
2012 - 2013 HBO Middel Management/ICM
2006 - 2007 HBO Office Management/Facilitair Management
2000 - 2004 MBO Management Assistente


Cursussen
2012 Lean Six Sigma - certificaat behaald
2010 Prince 2 - certificaat behaald
2006 Facilitair Management/OLCT
2005 Project management/Time management/ OLCT


Overige kennis
Computerkennis Microsoft Office Omgeving, SAP, T2, Visio
Talenkennis Nederlands, Bosnisch, Kroatisch en Servisch (uitstekend)
Engels (goed)
Duits (redelijk)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Bosnisch (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Kroatisch (Uitstekend), Servisch (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Bosnisch (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Kroatisch (Uitstekend), Servisch (Uitstekend), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Industrie
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Interim, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden