• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

11/2017 t/m 3/2018: Personeelsadviseur
Immensus Group BV
• (gedeeltelijke) opzet van een HRM afdeling
• Focus op personeelsvoorziening en personeelsbehoud met als resultaat gemiddeld 40 nieuwe medewerkers per maand

09/2016 t/m 10/2017: Zelfstandig ondernemer
Lot&Daan Rotterdam
• Opzetten van een gezonde en hippe lunchroom/restaurant ism partners
• Uitwerking concept, menu, kostprijsberekeningen, ondenemingsplan etc.
• Bouwtekeningen maken en bouwbegeleiding
• Leiding geven aan het team van 4 koks en 12 medewerkers bediening
• Marketing voeren, personeelsvoorziening, inkoop en facturatie, etc

10/2007 t/m 01-09-2016: Manager Zorg en Dienstverlening
Sovak (gehandicaptenzorg)
• Leiding geven aan een afdeling met 40 medewerkers, verdeeld over 3 woningen en een team nachtzorg (vanaf 2013 uitgebreid met een Dagbestedingscentrum)
• Het begeleiden van teamtrajecten en veranderingsprocessen
• Verantwoordelijk voor het totale budget van de afdeling
• Integraal verantwoordelijk voor de afdeling
• Het leveren van een bijdrage aan het divisiebeleid
• Van 2013-2015 intervisor voor collega-managers
• Voorzitter kenniskring EMB
• Vanaf 2016 leiding geven aan 7 zorglocaties

02/2006 t/m 10/2007: Manager HVZ
Thuiszorg Breda
• Leiding geven aan circa 200 medewerkers, 1 management assistent en 1 ondersteunend zorgmanager, functioneel aansturen van de planafdeling en deelname aan het management team
• Het realiseren van de bedrijfsvoering van de operationele, beleidsmatige, financiële- en personele doelstellingen
• Het waarborgen van een kwalitatief goede dienstverlening op korte-, middellange en lange termijn en binnen de kaders van het strategisch beleid
• Vertalen van organisatiebeleid naar specifieke doelstellingen voor de organisatorische eenheid, het opstellen van beleidsplannen binnen de jaarplancyclus en rapportages
• Verantwoordelijk voor de voortgang van de bedrijfsvoering inzake personeel, productie, productiviteit, kwaliteit en financiën en resultaten van de bedrijfsvoering
• het begeleiden van veranderingsprocessen en het onderhouden van externe contacten zoals oa gemeentes
• Participeren in stuurgroep WMO; bepaling strategisch beleid in het kader van de invoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.

Vanaf 03/2007: Leiding geven aan 2 regio’s met in totaal 330 medewerkers, waaronder 2 planafdelingen, 2 management assistentes en 1 zorgmanager.

02/2005 t/m 08/2005: Intercedent
Unique Uitzendbureau, Roosendaal
• intake gesprekken en matchen van inschrijvingen met vacatures
• Onderhouden van klantencontacten en acquisitie
• afhandelen van werk-/ loongerelateerde vragen van zowel werkgevers als uitzendkrachten


06/2002 t/m 01/2005: (Interim) Storemanager
Dominos Pizza, verschillende locaties
• Verantwoordelijk voor local marketing, op winkelniveau.
• Het organiseren van alle administratieve werkzaamheden, waaronder het aanleveren van informatie voor management rapportage.
• Het vormen, motiveren en coachen van de assistent manager, shiftleaders en teamleden, variërend van 25 tot 30 personen (full- en parttimers). Het trainen en instrueren van het team m.b.t. de procedures.
• Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken met de assistent manager en shiftleaders, werving en selectie nieuwe medewerkers.
• Het zorgdragen voor de beheersing van de kosten op het gebied van verbruik, personeel, investeringen en food cost.

* Dominos Pizza, Breda
In afwachting van een vacature voor Regiomanager een slecht functionerend filiaal gerund en hier een winstgevende vestiging van gemaakt.
Niet werkzaam geweest als regiomanager i.v.m. het vervallen van de functie door reorganisatie

* Dominos Pizza Hilversum
In de functie van filiaalmanager een beginnend Franchisee geholpen met het opstarten van een filiaal.
focus op werven, selecteren en trainen van personeel en opbouwen van een klantenbestand

*Dominos Pizza Tilburg
Filiaal in Tilburg gemanaged, in afwachting van de komst van een nieuwe manager, alsmede een aankomend Franchisee getraind in het runnen van een eigen filiaal.

2013- heden: zelfstandig fotograaf: www.daanmiddelman.nl

Werkervaring

11/2017 t/m 3/2018: Personeelsadviseur
Immensus Group BV
• (gedeeltelijke) opzet van een HRM afdeling
• Focus op personeelsvoorziening en personeelsbehoud met als resultaat gemiddeld 40 nieuwe medewerkers per maand

09/2016 t/m 10/2017: Zelfstandig ondernemer
Lot&Daan Rotterdam
• Opzetten van een gezonde en hippe lunchroom/restaurant ism partners
• Uitwerking concept, menu, kostprijsberekeningen, ondenemingsplan etc.
• Bouwtekeningen maken en bouwbegeleiding
• Leiding geven aan het team van 4 koks en 12 medewerkers bediening
• Marketing voeren, personeelsvoorziening, inkoop en facturatie, etc

10/2007 t/m 01-09-2016: Manager Zorg en Dienstverlening
Sovak (gehandicaptenzorg)
• Leiding geven aan een afdeling met 40 medewerkers, verdeeld over 3 woningen en een team nachtzorg (vanaf 2013 uitgebreid met een Dagbestedingscentrum)
• Het begeleiden van teamtrajecten en veranderingsprocessen
• Verantwoordelijk voor het totale budget van de afdeling
• Integraal verantwoordelijk voor de afdeling
• Het leveren van een bijdrage aan het divisiebeleid
• Van 2013-2015 intervisor voor collega-managers
• Voorzitter kenniskring EMB
• Vanaf 2016 leiding geven aan 7 zorglocaties

02/2006 t/m 10/2007: Manager HVZ
Thuiszorg Breda
• Leiding geven aan circa 200 medewerkers, 1 management assistent en 1 ondersteunend zorgmanager, functioneel aansturen van de planafdeling en deelname aan het management team
• Het realiseren van de bedrijfsvoering van de operationele, beleidsmatige, financiële- en personele doelstellingen
• Het waarborgen van een kwalitatief goede dienstverlening op korte-, middellange en lange termijn en binnen de kaders van het strategisch beleid
• Vertalen van organisatiebeleid naar specifieke doelstellingen voor de organisatorische eenheid, het opstellen van beleidsplannen binnen de jaarplancyclus en rapportages
• Verantwoordelijk voor de voortgang van de bedrijfsvoering inzake personeel, productie, productiviteit, kwaliteit en financiën en resultaten van de bedrijfsvoering
• het begeleiden van veranderingsprocessen en het onderhouden van externe contacten zoals oa gemeentes
• Participeren in stuurgroep WMO; bepaling strategisch beleid in het kader van de invoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.

Vanaf 03/2007: Leiding geven aan 2 regio’s met in totaal 330 medewerkers, waaronder 2 planafdelingen, 2 management assistentes en 1 zorgmanager.

02/2005 t/m 08/2005: Intercedent
Unique Uitzendbureau, Roosendaal
• intake gesprekken en matchen van inschrijvingen met vacatures
• Onderhouden van klantencontacten en acquisitie
• afhandelen van werk-/ loongerelateerde vragen van zowel werkgevers als uitzendkrachten


06/2002 t/m 01/2005: (Interim) Storemanager
Dominos Pizza, verschillende locaties
• Verantwoordelijk voor local marketing, op winkelniveau.
• Het organiseren van alle administratieve werkzaamheden, waaronder het aanleveren van informatie voor management rapportage.
• Het vormen, motiveren en coachen van de assistent manager, shiftleaders en teamleden, variërend van 25 tot 30 personen (full- en parttimers). Het trainen en instrueren van het team m.b.t. de procedures.
• Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken met de assistent manager en shiftleaders, werving en selectie nieuwe medewerkers.
• Het zorgdragen voor de beheersing van de kosten op het gebied van verbruik, personeel, investeringen en food cost.

* Dominos Pizza, Breda
In afwachting van een vacature voor Regiomanager een slecht functionerend filiaal gerund en hier een winstgevende vestiging van gemaakt.
Niet werkzaam geweest als regiomanager i.v.m. het vervallen van de functie door reorganisatie

* Dominos Pizza Hilversum
In de functie van filiaalmanager een beginnend Franchisee geholpen met het opstarten van een filiaal.
focus op werven, selecteren en trainen van personeel en opbouwen van een klantenbestand

*Dominos Pizza Tilburg
Filiaal in Tilburg gemanaged, in afwachting van de komst van een nieuwe manager, alsmede een aankomend Franchisee getraind in het runnen van een eigen filiaal.

2013- heden: zelfstandig fotograaf: www.daanmiddelman.nl

Lees meer

Opleiding

HBO Personeel en Arbeid 1996-2002

Opleiding

HBO Personeel en Arbeid 1996-2002

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Hobby's & interesses

fotografie

Hobby's & interesses

fotografie

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten