• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


“Ik denk dat mensen in staat zijn tot ongelooflijke prestaties, mits ze de steun krijgen die ze nodig hebben. Ik ben op mijn best als ik kan organiseren, ondersteunen, structuur kan aanbrengen en…

Persoonlijk

“Ik denk dat mensen in staat zijn tot ongelooflijke prestaties, mits ze de steun krijgen die ze nodig hebben. Ik ben op mijn best als ik kan organiseren, ondersteunen, structuur kan aanbrengen en bruggen kan slaan, zodat anderen in staat zijn hun doelen te bereiken. Dit is waar ik voldoening uit haal, energie van krijg en waarom ik werk.”

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

HR Manager
Crowdynews April 2014 - Oktober 2015
Vanuit het HR perspectief een bijdrage leveren aan de doelstellingen van de organisatie. Gevraagd en ongevraagd adviseren. Ondersteunen en coachen van management bij uitvoering HR beleid. Migratie van personeelsadministratie naar e-HRM systeem. Ontwikkelen en implementeren HR instrumenten o.a.: Werving en selectie; Introductieprogramma; Voortgang en beoordelen; Verzuimbeleid; Personeelshandboek. Invoeren en begeleiden van Scrum methodiek op diverse afdelingen.

Scrum Master
Crowdynews Oktober 2014 - Oktober 2015
Begeleiden van het development team en product owner volgens de Scrum methodiek. Faciliteren van planning en retrospective. Bewaken van de focus van het team; het team afschermen van omgeving en ruis. Retrospective d.m.v. feedback, games, coaching en training. Ondersteunen van de organisatie bij het verder adopteren van Scrum.
Resultaten: Betere samenwerking; Constante flow; Hogere snelheid.

Teamleider
P&B Groep Februari 2013 - Februari 2014
KPN Klantenservice Koper
Leiding geven aan een team van 25 medewerkers. Verantwoordelijk voor het behalen van targets op het gebied van AHT, Sales. Coachen van medewerkers op het gebied van gesprekstechnieken, inhoud, houding en gedrag en begeleiden junior teamleiders. Trainen nieuwe medewerkers. Vertalen van KPN beleid naar werkwijze P&B. Verbeteren salesresultaten door invoering consultative selling.

Belastingdienst Oktober 2007 - November 2012
Belastingtelefoon Toeslagen
Leiding geven aan een team van 20 medewerkers. Coachen en beoordelen op functioneren, houding en gedrag.
Resultaat: Laag ziekteverzuim; Efficiënte gesprekken; Gezond verloop; Blij team.
Projecten HR Stuurgroep: Sollicitatieronde vaste aanstellingen; Voortgang en Beoordelingen RGL; Invoering P-Direkt; Invoering Eigen Regie.

Transcom September 2000 - September 2007
Customer Care Tele2
Leidinggevende aan een team van 10 - 60 medewerkers. Coachen en beoordelen op functioneren, houding en gedrag.
Resultaat: Laag ziekteverzuim; Efficiënte gesprekken; Gezond verloop; Blij team. Opstart Transcom Groningen. Opstart klantenservice Tele2, invoeren up&cross selling Tele2.

Werkervaring

HR Manager
Crowdynews April 2014 - Oktober 2015
Vanuit het HR perspectief een bijdrage leveren aan de doelstellingen van de organisatie. Gevraagd en ongevraagd adviseren. Ondersteunen en coachen van management bij uitvoering HR beleid. Migratie van personeelsadministratie naar e-HRM systeem. Ontwikkelen en implementeren HR instrumenten o.a.: Werving en selectie; Introductieprogramma; Voortgang en beoordelen; Verzuimbeleid; Personeelshandboek. Invoeren en begeleiden van Scrum methodiek op diverse afdelingen.

Scrum Master
Crowdynews Oktober 2014 - Oktober 2015
Begeleiden van het development team en product owner volgens de Scrum methodiek. Faciliteren van planning en retrospective. Bewaken van de focus van het team; het team afschermen van omgeving en ruis. Retrospective d.m.v. feedback, games, coaching en training. Ondersteunen van de organisatie bij het verder adopteren van Scrum.
Resultaten: Betere samenwerking; Constante flow; Hogere snelheid.

Teamleider
P&B Groep Februari 2013 - Februari 2014
KPN Klantenservice Koper
Leiding geven aan een team van 25 medewerkers. Verantwoordelijk voor het behalen van targets op het gebied van AHT, Sales. Coachen van medewerkers op het gebied van gesprekstechnieken, inhoud, houding en gedrag en begeleiden junior teamleiders. Trainen nieuwe medewerkers. Vertalen van KPN beleid naar werkwijze P&B. Verbeteren salesresultaten door invoering consultative selling.

Belastingdienst Oktober 2007 - November 2012
Belastingtelefoon Toeslagen
Leiding geven aan een team van 20 medewerkers. Coachen en beoordelen op functioneren, houding en gedrag.
Resultaat: Laag ziekteverzuim; Efficiënte gesprekken; Gezond verloop; Blij team.
Projecten HR Stuurgroep: Sollicitatieronde vaste aanstellingen; Voortgang en Beoordelingen RGL; Invoering P-Direkt; Invoering Eigen Regie.

Transcom September 2000 - September 2007
Customer Care Tele2
Leidinggevende aan een team van 10 - 60 medewerkers. Coachen en beoordelen op functioneren, houding en gedrag.
Resultaat: Laag ziekteverzuim; Efficiënte gesprekken; Gezond verloop; Blij team. Opstart Transcom Groningen. Opstart klantenservice Tele2, invoeren up&cross selling Tele2.

Lees meer

Opleiding

Hanzehogeschool Groningen, Human Resource Management Bachelor degree, 2009 - 2012
De opleiding paste bij mijn interesse, ervaring en wens om een Bachelor te halen. Ik heb de deeltijd opleiding in drie jaar volledig en met een goed resultaat afgerond. Ik ben afgestudeerd op Vrijwilligersbeleid bij Noorderzon

Opleiding

Hanzehogeschool Groningen, Human Resource Management Bachelor degree, 2009 - 2012
De opleiding paste bij mijn interesse, ervaring en wens om een Bachelor te halen. Ik heb de deeltijd opleiding in drie jaar volledig en met een goed resultaat afgerond. Ik ben afgestudeerd op Vrijwilligersbeleid bij Noorderzon

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Eigenschappen

Dienstbaarheid, enthousiasme en verbinding typeren mijn werkwijze. Dienstbaar ten opzichte van de organisatie, mijn collegae en de klant. Dit uit zich in een hoge mate van betrokkenheid. Het helpt mij overzicht te houden en resultaatgericht te werken in lijn met de doelstellingen van de organisatie. Enthousiasme is de drijfveer achter mijn veerkracht. Mijn positieve instelling motiveert en inspireert. Ik fungeer niet als de spil maar als de verbindende factor. Ik onderzoek, leg verbanden en breng samen. Dit resulteert in verrassende samenwerkingen, nieuwe werkwijzen en oorspronkelijke oplossingen.

Eigenschappen

Dienstbaarheid, enthousiasme en verbinding typeren mijn werkwijze. Dienstbaar ten opzichte van de organisatie, mijn collegae en de klant. Dit uit zich in een hoge mate van betrokkenheid. Het helpt mij overzicht te houden en resultaatgericht te werken in lijn met de doelstellingen van de organisatie. Enthousiasme is de drijfveer achter mijn veerkracht. Mijn positieve instelling motiveert en inspireert. Ik fungeer niet als de spil maar als de verbindende factor. Ik onderzoek, leg verbanden en breng samen. Dit resulteert in verrassende samenwerkingen, nieuwe werkwijzen en oorspronkelijke oplossingen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Intercedent
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden