• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een vastberaden en gedreven vrouw, hou van uitdagingen in mijn werk en ben zeker een ‘afmaker’. Ik vind het heerlijk om nieuwe zaken op te pakken en op te lossen, maar wel tot het einde. Ik…

Persoonlijk

Ik ben een vastberaden en gedreven vrouw, hou van uitdagingen in mijn werk en ben zeker een ‘afmaker’. Ik vind het heerlijk om nieuwe zaken op te pakken en op te lossen, maar wel tot het einde. Ik kan goed netwerken en ben dienstverlenend. Ik zorg graag dat de zaken van
a tot z kloppen en naar verwachting zijn. Het werken in een team vind ik prettig en ik zorg graag voor een goede sfeer. Ik ben flexibel en sta open voor andere ideeën. Ook ben ik in staat om geheel zelfstandig projecten op te pakken en zelfstandig te werken. Elkaar versterken in het werk vind ik prima, maar elkaar naar een hoger niveau helpen is ook zeker mijn uitgangspunt.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

11-2015 - 03-2016 Accounts Payable / Receivable Accountant I –
Crediteuren / Debiteuren medewerker/ Ergotron / Amersfoort
Vervanging zwangerschapsverlof
Werkzaamheden:
Crediteurenadministratie voor het Europese hoofdkantoor en voor de 4 dochterondernemingen. Registreren inkoopfacturen in Oracle. Betreft inkoopfacturen waar een inkooporder voor is, maar ook inkoopfacturen die rechtstreeks geboekt worden. “Approvals” vragen vanuit de diverse kantoren in Europa. Voorbereiden, vergelijken betalingen. Eerste aanspreekpunt bij vragen van externe leveranciers en/of collega’s. Grootboekrekeningen vergelijken. Scannen van inkoopfacturen.

01-2009 - 05-2015 Financieel Administratief Medewerker /
Mooiland / Amersfoort
Werkzaamheden:
Financieel - administratieve en secretariële ondersteuning van senior bouwtechnisch medewerker op het gebied van contractbeheer technische installaties. O.a. correspondentie, budgetbeheer, bewaking planning volgens contract, contact met leveranciers en aannemers

09-2000 - 01-2009 Secretaresse hoofd Vastgoedmanagement /
Mooiland / Amersfoort
Werkzaamheden: Agendabeheer, e-mailverkeer, in- en uitgaande postverwerking, notuleren/organiseren vergaderingen, budgetbeheer, afhandeling facturen, personele zaken medewerkers afdeling.

09-1994 - 09-2000 Financieel Administratief Medewerker / Bedrijfsassistente
Van Wijk Groep / De Meern
Werkzaamheden 09-1998 – 09-2000: (kantoor De Meern)
Complete administratie van 3-tal vestigingen Van Wijk. Facturering, inkoop- en verkoopfacturen, salarisadministratie, debiteurenbeheer, kas, grootboekrekeningen controleren, wagenpark beheer, leasecontracten.

Werkzaamheden 01-1994 – 09-1998: (kantoor Amersfoort)
Urenverwerking, loonadministratie, kas, debiteuren en crediteurenadministratie, ziek- en herstelmeldingen, personele zaken, correspondentie, offertes, telefoonverkeer.
08-1992 - 12-1993 Administratief Medewerker, Bedrijfsbureau
Woningbouwver. St. Joseph, Apeldoorn
Werkzaamheden:
O.a. Meldingen klachten- en mutatie onderhoud aannemen en verwerken. Werkbonnen maken voor opzichters, interne dienst of derden bedrijven, zoals cv-bedrijven, loodgieters, etc. Bewaken voortgang werkzaamheden derden.
06-1988 - 08-1992 (Financieel) Administratief Medewerker,
Afdelingssecretaresse, Directiesecretaresse
diverse bedrijven, beschrijving: zie mijn LinkedIn profiel

Werkervaring

11-2015 - 03-2016 Accounts Payable / Receivable Accountant I –
Crediteuren / Debiteuren medewerker/ Ergotron / Amersfoort
Vervanging zwangerschapsverlof
Werkzaamheden:
Crediteurenadministratie voor het Europese hoofdkantoor en voor de 4 dochterondernemingen. Registreren inkoopfacturen in Oracle. Betreft inkoopfacturen waar een inkooporder voor is, maar ook inkoopfacturen die rechtstreeks geboekt worden. “Approvals” vragen vanuit de diverse kantoren in Europa. Voorbereiden, vergelijken betalingen. Eerste aanspreekpunt bij vragen van externe leveranciers en/of collega’s. Grootboekrekeningen vergelijken. Scannen van inkoopfacturen.

01-2009 - 05-2015 Financieel Administratief Medewerker /
Mooiland / Amersfoort
Werkzaamheden:
Financieel - administratieve en secretariële ondersteuning van senior bouwtechnisch medewerker op het gebied van contractbeheer technische installaties. O.a. correspondentie, budgetbeheer, bewaking planning volgens contract, contact met leveranciers en aannemers

09-2000 - 01-2009 Secretaresse hoofd Vastgoedmanagement /
Mooiland / Amersfoort
Werkzaamheden: Agendabeheer, e-mailverkeer, in- en uitgaande postverwerking, notuleren/organiseren vergaderingen, budgetbeheer, afhandeling facturen, personele zaken medewerkers afdeling.

09-1994 - 09-2000 Financieel Administratief Medewerker / Bedrijfsassistente
Van Wijk Groep / De Meern
Werkzaamheden 09-1998 – 09-2000: (kantoor De Meern)
Complete administratie van 3-tal vestigingen Van Wijk. Facturering, inkoop- en verkoopfacturen, salarisadministratie, debiteurenbeheer, kas, grootboekrekeningen controleren, wagenpark beheer, leasecontracten.

Werkzaamheden 01-1994 – 09-1998: (kantoor Amersfoort)
Urenverwerking, loonadministratie, kas, debiteuren en crediteurenadministratie, ziek- en herstelmeldingen, personele zaken, correspondentie, offertes, telefoonverkeer.
08-1992 - 12-1993 Administratief Medewerker, Bedrijfsbureau
Woningbouwver. St. Joseph, Apeldoorn
Werkzaamheden:
O.a. Meldingen klachten- en mutatie onderhoud aannemen en verwerken. Werkbonnen maken voor opzichters, interne dienst of derden bedrijven, zoals cv-bedrijven, loodgieters, etc. Bewaken voortgang werkzaamheden derden.
06-1988 - 08-1992 (Financieel) Administratief Medewerker,
Afdelingssecretaresse, Directiesecretaresse
diverse bedrijven, beschrijving: zie mijn LinkedIn profiel

Lees meer

Opleiding

Opleidingen:
1996 - 1996 Praktijk Diploma Boekhouden
1995 - 1995 Basiskennis Boekhouden
1986 - 1988 MEAO - secretarieel
1980 - 1986 HAVO

Cursussen:
2016 - heden Praktijk Diploma Loonadministratie / NHA / thuisstudie / Studerend
2012 MS Excel 2010 basis, MS Excel 2010 gevorderd
2001, 2006, 2012 MS Excel 97 Basis en Vervolg, Powerpoint Basis, MS Word 97/2000 vervolg,
MS Office 2003/2010
1998 Arbeidsrecht & Contracten
1997/1998 MS Excel 97 Basis, MS Word 7.0, Windows 95
1994 Elementaire Bouwkunde
1987 Notuleren

Opleiding

Opleidingen:
1996 - 1996 Praktijk Diploma Boekhouden
1995 - 1995 Basiskennis Boekhouden
1986 - 1988 MEAO - secretarieel
1980 - 1986 HAVO

Cursussen:
2016 - heden Praktijk Diploma Loonadministratie / NHA / thuisstudie / Studerend
2012 MS Excel 2010 basis, MS Excel 2010 gevorderd
2001, 2006, 2012 MS Excel 97 Basis en Vervolg, Powerpoint Basis, MS Word 97/2000 vervolg,
MS Office 2003/2010
1998 Arbeidsrecht & Contracten
1997/1998 MS Excel 97 Basis, MS Word 7.0, Windows 95
1994 Elementaire Bouwkunde
1987 Notuleren

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Trimzwemmen
Geocachen
Lezen
Sudoku
China

Hobby's & interesses

Trimzwemmen
Geocachen
Lezen
Sudoku
China

Eigenschappen

Kernwoorden
* Accuraat
* Communicatief sterk
* Oplossingsgericht
* Cijfermatig sterk
* Klantgericht
* Stressbestendig
* Leergierig
* Open
* Eerlijk
* Flexibel

Eigenschappen

Kernwoorden
* Accuraat
* Communicatief sterk
* Oplossingsgericht
* Cijfermatig sterk
* Klantgericht
* Stressbestendig
* Leergierig
* Open
* Eerlijk
* Flexibel

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten