Samen met een team werken aan gestelde doelen, realiseren van resultaten en versterken van elkaars kwaliteiten door kritisch naar elkaar te zijn. In mijn werk heb ik bovendien ervaren, dat ik met een…
Lees meer2012-2015 Teamleider : naast sturing van team, voeren van verschillende gesprekken met medewerkers, continu bezig met signaleren van verbetermogelijkheden van dienst, actieplannen stellen en deze naleven. Voorspelbaar zijn als team door middel van WOW methodiek, voorzitter van het sociaal medisch team. Actief bezig met pijler klanttevredenheid van de afdeling en deze zichtbaar en levend maken binnen de dienst.
2012 Instroom manager/coördinator: instroomproces van nieuwe medewerkers opzetten, aansturen van trainers en coaches. Samenwerking optimaliseren van trainers, coaches en teamleiders. Zorg dragen voor optimalisatie van instroom nieuwe medewerkers.
2009-2012 Trainer/ Coach: Hoofdtaken; nieuwe medewerkers voor de klantenservice opleiden en coachen tot ervaren medewerkers. Coaches opleiden tot trainers. Ontwikkelen van trainingsmateriaal.
2008-2009 Klantenservice medewerkerster (Technische ondersteuning, service en sales)
SNT
2007-2008 HI/KPN Mobile Medewerkerster klantenservice
HEMA
1998-2006 Verkoopmedewerkster (mode en food)
Opleidingen:
2003-2009 HBO Personeelsmanagement afstudeer richting Strategsch HRM (diploma behaald)
2002-2003 HBO Communicatie
1999-2002 MBO Facilitaire Dienstverlening ( diploma behaald)
1998-1999 MBO Oriëntatie/Schakel (certificaten)
1994-1998 MAVO - D niveau ( diploma behaald)
B - Personenauto, AM - Brommer en scooter
Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)
Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)
Sporten, natuur,
Loyaal, direct, gedreven, sociaal, hulpvaardig