• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01/2016–heden : Vrijwilligerswerk–Utrecht
Coach startende ondernemers–Morgen
Medewerker vacaturebank–Vrijwilligers Centrale Utrecht
Activiteiten begeleidster–Careyn Zorgcentrum Rosendael

04/2015–06/2015 : Randstad–Utrecht
Functie : Administratief medewerker
Werkzaamheden : Diverse opdrachten bij DHL Supply chain en Stork HR

07/2014–12/2014 : Tech Data Nederland–Etten–Leur
Distributeur van ICT, Telecom en Consumenten elektronica
Functie : RMA medewerker
Werkzaamheden : Problemen oplossen met betrekking tot orders, Verwerken van
retour artikelen in SAP, verzenden van artikelen
naar binnen– en buitenland

03/2014–07/2014 : Gemeente Moerdijk–Zevenbergen
Functie : Administratief medewerker (werkervaringsplaats voor WMO
aanvragen)
Werkzaamheden : Registreren en invoeren van gegevens, controleren op volledigheid,
kopiëren, scannen

09/2011–09/2013 : Een eigen onderneming starten in Coaching
Functie : Coach
Werkzaamheden : Ondersteunen van mensen in hun ontwikkeling, optimaal
benutten van talenten, zelfvertrouwen opbouwen,
bewustwording

2009–2010 : Heijmans NV–Almere
Bouwbedrijf in vastgoed, woningbouw, utiliteitsbouw, installatietechniek en infra
Functie : Personal Assistant
Werkzaamheden : Ondersteunen van de directie, lid van het MT, agenda beheer










2006–2009 : Witteveen + Bos BV, vestiging Amsterdam
Advies en ingenieursbureau in sectoren water, infrastructuur, milieu en bouw
Functie : Hoofd Secretariaat/Office Manager
Werkzaamheden : Verantwoordelijk voor het office management, receptie en het
secretariaat op de vestiging, leiding geven aan vijf professionals, coachen, werven en selecteren van medewerkers, functioneringsgesprekken, projectmanagement bij complexe projecten, verantwoordelijk voor het bankieren en kas op de vestiging, verzorgen van lunches, ondersteunen hoofd vestiging,
organiseren van seminars, workshops, personeelsuitjes,
netwerkbijeenkomsten, ondersteunen bij het oprichten van
The Light House (netwerkorganisatie voor de leidinggevende in
de bouw)

2004–2006 : KIT-Tropen Instituut–Amsterdam
Intercultureel Management en Communicatie-trainingsbureau op het gebied van informatiemanagement, cultuur en internationaal zakendoen
Functie : Programmacoördinator
Werkzaamheden : Trainingsprogramma coördineren voor expats en inpats, organiseren van seminars en beurzen, acquisitie bij bestaande en nieuwe klanten, lid van OR

1998–2004 : UUNet/MCI Worldcom–Amsterdam
Internet en Telecom provider
Functie : 1e functie Senior Teamleider Sales
2e functie Accountmanager
Werkzaamheden : Acquisitie en verkoop van Internet, Telefonie en Webhosting,
offertes opstellen, contracten afsluiten, leiding geven aan vier
professionals, werken met targets, after sales

1997–1998 : ING Bank–Amsterdam
Functie : Commercieel Administratief Medewerker–effecten bedrijf, het
terugvorderen van de dubbele belasting, verantwoordelijk voor Italie, Spanje, Zweden

1996–1997 : Domus Software–Amsterdam
Software bedrijf
Functie : Commercieel Administratief Medewerker–verkoop

Werkervaring

01/2016–heden : Vrijwilligerswerk–Utrecht
Coach startende ondernemers–Morgen
Medewerker vacaturebank–Vrijwilligers Centrale Utrecht
Activiteiten begeleidster–Careyn Zorgcentrum Rosendael

04/2015–06/2015 : Randstad–Utrecht
Functie : Administratief medewerker
Werkzaamheden : Diverse opdrachten bij DHL Supply chain en Stork HR

07/2014–12/2014 : Tech Data Nederland–Etten–Leur
Distributeur van ICT, Telecom en Consumenten elektronica
Functie : RMA medewerker
Werkzaamheden : Problemen oplossen met betrekking tot orders, Verwerken van
retour artikelen in SAP, verzenden van artikelen
naar binnen– en buitenland

03/2014–07/2014 : Gemeente Moerdijk–Zevenbergen
Functie : Administratief medewerker (werkervaringsplaats voor WMO
aanvragen)
Werkzaamheden : Registreren en invoeren van gegevens, controleren op volledigheid,
kopiëren, scannen

09/2011–09/2013 : Een eigen onderneming starten in Coaching
Functie : Coach
Werkzaamheden : Ondersteunen van mensen in hun ontwikkeling, optimaal
benutten van talenten, zelfvertrouwen opbouwen,
bewustwording

2009–2010 : Heijmans NV–Almere
Bouwbedrijf in vastgoed, woningbouw, utiliteitsbouw, installatietechniek en infra
Functie : Personal Assistant
Werkzaamheden : Ondersteunen van de directie, lid van het MT, agenda beheer










2006–2009 : Witteveen + Bos BV, vestiging Amsterdam
Advies en ingenieursbureau in sectoren water, infrastructuur, milieu en bouw
Functie : Hoofd Secretariaat/Office Manager
Werkzaamheden : Verantwoordelijk voor het office management, receptie en het
secretariaat op de vestiging, leiding geven aan vijf professionals, coachen, werven en selecteren van medewerkers, functioneringsgesprekken, projectmanagement bij complexe projecten, verantwoordelijk voor het bankieren en kas op de vestiging, verzorgen van lunches, ondersteunen hoofd vestiging,
organiseren van seminars, workshops, personeelsuitjes,
netwerkbijeenkomsten, ondersteunen bij het oprichten van
The Light House (netwerkorganisatie voor de leidinggevende in
de bouw)

2004–2006 : KIT-Tropen Instituut–Amsterdam
Intercultureel Management en Communicatie-trainingsbureau op het gebied van informatiemanagement, cultuur en internationaal zakendoen
Functie : Programmacoördinator
Werkzaamheden : Trainingsprogramma coördineren voor expats en inpats, organiseren van seminars en beurzen, acquisitie bij bestaande en nieuwe klanten, lid van OR

1998–2004 : UUNet/MCI Worldcom–Amsterdam
Internet en Telecom provider
Functie : 1e functie Senior Teamleider Sales
2e functie Accountmanager
Werkzaamheden : Acquisitie en verkoop van Internet, Telefonie en Webhosting,
offertes opstellen, contracten afsluiten, leiding geven aan vier
professionals, werken met targets, after sales

1997–1998 : ING Bank–Amsterdam
Functie : Commercieel Administratief Medewerker–effecten bedrijf, het
terugvorderen van de dubbele belasting, verantwoordelijk voor Italie, Spanje, Zweden

1996–1997 : Domus Software–Amsterdam
Software bedrijf
Functie : Commercieel Administratief Medewerker–verkoop

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Maria Popovska te bekijken

Mijn documenten