• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een medewerker die nauwkeurig te werk gaat, oog heeft voor de bedrijfsprocessen en voor de mensen met wie ik samenwerk. Wil je wat uitgezocht hebben tot in detail binnen de kaders, wet en…

Persoonlijk

Ik ben een medewerker die nauwkeurig te werk gaat, oog heeft voor de bedrijfsprocessen en voor de mensen met wie ik samenwerk. Wil je wat uitgezocht hebben tot in detail binnen de kaders, wet en regelgeving ik draai er mijn hand niet voor om en doe het met plezier. De kennis en kwaliteiten die ik meebreng zal ik inzetten en ontwikkelen om de doelen van de organisatie om te vormen tot een succes. Ik zoek werk in Almelo of omgeving per 1 augustus 2016. Wie geeft mij wel de kans om mij verder te ontwikkelen? U zult er geen spijt van hebben. Ik zet me voor 200+% in om uw organisatie te versterken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2017 - heden

Poly Plastics Engineering Almelo
Binnendienst medewerker
Administratieve ondersteuning. In- extern contact beheer.

2015 – 2016
COA, locatie Almelo (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers) Tijdelijk Deventer POA
Afdeling: alleenstaande minderjarige vreemdelingen
Functie: Management Assistente
Taken: Ondersteuning management, algemene administratie, aansturing team van 35 collega's hbo niveau, uitleg werkwijze processen, kasbeheer, moneycard beheer, accorderen facturen, in- en externe contacten, archivering, notuleren, rapporteren dergelijke zaken, mailbeheer manager, agendabeheer, organisatie en planning verschillende zaken, vraagbaak gebruik applicaties. BHV-organisatie, problemen signaleren en oplossen, personeelszaken adviseren collega’s, ziekmelding, planning trainingen e.d.

2012 – 2012
WMJ-Style
Functie: eigenaresse
Web winkel voor kinderkleding en aanverwante artikelen voor kinderen.
Taken: Boekhouding controleren en bijwerken, inboeken in-verkoopfacturen, bank, kas, betalingenbeheer, archivering, debiteuren en crediteuren beheer, brieven, Btw-aangifte.

2009 – 2011
COA, locatie Almelo (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers)
Functie: Management Assistente
Taken: Ondersteuning management, algemene administratie, kas-kluisbeheer, in- en externe contacten, archivering, notuleren, rapporteren dergelijke zaken, ondersteuning collega’s, mailverkeer manager, agendabeheer, organisatie verschillende zaken, vraagbaak office programma’s. BHV-organisatie, personeelszaken m.b.t., problemen signaleren, oplossen en adviseren collega’s, ziekmelding, inroostering e.d.

COA, locatie Azelo (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers)
Functie: Medewerkster ondersteuning A
Taken: Controle rechtmatigheid/ betaalbaar laten stellen facturen, inboeken/controle kas/ waardepapieren Prestatieverklaringen inboeken, aanvraag tot bestellen plaatsen, controle maand activiteiten, opleveren dossier t.b.v. kwartaal- en jaarafsluiting, periodiciteitscontrole, memorialen opstellen, stelposten opstellen, kasbeheer, archivering, kennis overdragen aan collega’s.

2008 – 2009 Kuipers Service, Almelo
Functie: Administratief medewerkster
Taken: Boekhouding controleren en bijwerken, inboeken inkoopfacturen, bank, kas, werkbonnen factureren, betalingenbeheer, archivering, telefoon aannemen, debiteuren/crediteuren beheer, brieven, faxen en offertes opstellen, storingen opnemen, magazijn inventariseren, verbeteren en optimaliseren van de complete administratie.

2007 – 2008
Uitzendbureau Vedior, Hengelo (OV), Uitgeleend aan Machinefabriek Gietart.
Functie: Administratief medewerkster
Taken: inboeken facturen, pakbonnen factureren, archiveren, telefoon aannemen, debiteuren/crediteuren beheer.

2007 – 2007
Rabobank Oost Twente, Oldenzaal
Functie: Administratief medewerkster
Afdeling: assurantiën, bedrijfsmanagement, control, personeelszaken
Taken: Dossier vorming met betrekking tot controleren, aanvullen belangrijke stukken, originele stukken veilig stellen, inbreng activiteiten en serviceaanvragen in Siebel. Voorbereiding archief, controle oude overeenkomsten, muteren van gegevens, controle wet WID (Wet Identificatie bij Dienstverlening) en allerhande klusjes
Opmerking: projectmatig contract. In bezit van getuigschrift

2006 - 2006
Kinderdagverblijf De Blokkendoos, Almelo
Functie: Stagiair bedrijfs-administratief medewerkster
Taken: financieel - administratieve ondersteuning van de directie
Onder andere: Boekhouding controleren en bijwerken, inboeken facturen contracten opstellen, brieven opstellen en verzendklaar maken, factureren, voor- en na-calculeren van facturen, kopieerwerk, telefoon aannemen, werkroosters maken, offertes opstellen.

VRIJWILLIGERSWERK
2014 – 2015
Stichting Belasting service Particulieren
Functie: Vrijwilliger Receptie, telefoniste
Taken: ondersteuning administratie, controle aangifte / uitdraaien / informatie uitvraag,opmaak facturen na aangifte / controle kasontvangsten

2012 – 2015
Coördinatie luizencontrole en overige vrijwilligers werkzaamheden basisschool de
Huve, administratieve ondersteuning particulieren, belastingadvies, advies maatschappelijke ondersteuning, aanvragen waar mensen recht op hebben.

Werkervaring

2017 - heden

Poly Plastics Engineering Almelo
Binnendienst medewerker
Administratieve ondersteuning. In- extern contact beheer.

2015 – 2016
COA, locatie Almelo (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers) Tijdelijk Deventer POA
Afdeling: alleenstaande minderjarige vreemdelingen
Functie: Management Assistente
Taken: Ondersteuning management, algemene administratie, aansturing team van 35 collega's hbo niveau, uitleg werkwijze processen, kasbeheer, moneycard beheer, accorderen facturen, in- en externe contacten, archivering, notuleren, rapporteren dergelijke zaken, mailbeheer manager, agendabeheer, organisatie en planning verschillende zaken, vraagbaak gebruik applicaties. BHV-organisatie, problemen signaleren en oplossen, personeelszaken adviseren collega’s, ziekmelding, planning trainingen e.d.

2012 – 2012
WMJ-Style
Functie: eigenaresse
Web winkel voor kinderkleding en aanverwante artikelen voor kinderen.
Taken: Boekhouding controleren en bijwerken, inboeken in-verkoopfacturen, bank, kas, betalingenbeheer, archivering, debiteuren en crediteuren beheer, brieven, Btw-aangifte.

2009 – 2011
COA, locatie Almelo (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers)
Functie: Management Assistente
Taken: Ondersteuning management, algemene administratie, kas-kluisbeheer, in- en externe contacten, archivering, notuleren, rapporteren dergelijke zaken, ondersteuning collega’s, mailverkeer manager, agendabeheer, organisatie verschillende zaken, vraagbaak office programma’s. BHV-organisatie, personeelszaken m.b.t., problemen signaleren, oplossen en adviseren collega’s, ziekmelding, inroostering e.d.

COA, locatie Azelo (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers)
Functie: Medewerkster ondersteuning A
Taken: Controle rechtmatigheid/ betaalbaar laten stellen facturen, inboeken/controle kas/ waardepapieren Prestatieverklaringen inboeken, aanvraag tot bestellen plaatsen, controle maand activiteiten, opleveren dossier t.b.v. kwartaal- en jaarafsluiting, periodiciteitscontrole, memorialen opstellen, stelposten opstellen, kasbeheer, archivering, kennis overdragen aan collega’s.

2008 – 2009 Kuipers Service, Almelo
Functie: Administratief medewerkster
Taken: Boekhouding controleren en bijwerken, inboeken inkoopfacturen, bank, kas, werkbonnen factureren, betalingenbeheer, archivering, telefoon aannemen, debiteuren/crediteuren beheer, brieven, faxen en offertes opstellen, storingen opnemen, magazijn inventariseren, verbeteren en optimaliseren van de complete administratie.

2007 – 2008
Uitzendbureau Vedior, Hengelo (OV), Uitgeleend aan Machinefabriek Gietart.
Functie: Administratief medewerkster
Taken: inboeken facturen, pakbonnen factureren, archiveren, telefoon aannemen, debiteuren/crediteuren beheer.

2007 – 2007
Rabobank Oost Twente, Oldenzaal
Functie: Administratief medewerkster
Afdeling: assurantiën, bedrijfsmanagement, control, personeelszaken
Taken: Dossier vorming met betrekking tot controleren, aanvullen belangrijke stukken, originele stukken veilig stellen, inbreng activiteiten en serviceaanvragen in Siebel. Voorbereiding archief, controle oude overeenkomsten, muteren van gegevens, controle wet WID (Wet Identificatie bij Dienstverlening) en allerhande klusjes
Opmerking: projectmatig contract. In bezit van getuigschrift

2006 - 2006
Kinderdagverblijf De Blokkendoos, Almelo
Functie: Stagiair bedrijfs-administratief medewerkster
Taken: financieel - administratieve ondersteuning van de directie
Onder andere: Boekhouding controleren en bijwerken, inboeken facturen contracten opstellen, brieven opstellen en verzendklaar maken, factureren, voor- en na-calculeren van facturen, kopieerwerk, telefoon aannemen, werkroosters maken, offertes opstellen.

VRIJWILLIGERSWERK
2014 – 2015
Stichting Belasting service Particulieren
Functie: Vrijwilliger Receptie, telefoniste
Taken: ondersteuning administratie, controle aangifte / uitdraaien / informatie uitvraag,opmaak facturen na aangifte / controle kasontvangsten

2012 – 2015
Coördinatie luizencontrole en overige vrijwilligers werkzaamheden basisschool de
Huve, administratieve ondersteuning particulieren, belastingadvies, advies maatschappelijke ondersteuning, aanvragen waar mensen recht op hebben.

Lees meer

Opleiding

Certificaten:
Agressiebeheersing, Monaco roostersoftware, BHV
Training: IBIS, SAP, My Corsa

2004 - 2007 ROC van Twente, te Almelo
Bedrijfsadministratief medewerker
Diploma 2007 met uitstekende resultaten

2000 - 2001
MBO, Dierenverzorging, LOI te Leiderdorp
Diploma 2001

1997 - 2000
MBO, Dierenartsassistente, LOI te Leiderdorp
Diploma 2000

1995 - 1997
LAS, Agrarisch, C-Niveau, AOC-Oost, te Almelo
Vakken: Nederlands, Engels, Wiskunde, Biologie, Bedrijfseconomie, Dierverzorging.
Diploma 1997

Opleiding

Certificaten:
Agressiebeheersing, Monaco roostersoftware, BHV
Training: IBIS, SAP, My Corsa

2004 - 2007 ROC van Twente, te Almelo
Bedrijfsadministratief medewerker
Diploma 2007 met uitstekende resultaten

2000 - 2001
MBO, Dierenverzorging, LOI te Leiderdorp
Diploma 2001

1997 - 2000
MBO, Dierenartsassistente, LOI te Leiderdorp
Diploma 2000

1995 - 1997
LAS, Agrarisch, C-Niveau, AOC-Oost, te Almelo
Vakken: Nederlands, Engels, Wiskunde, Biologie, Bedrijfseconomie, Dierverzorging.
Diploma 1997

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Wandelen, fietsen, gitaar spelen

Hobby's & interesses

Wandelen, fietsen, gitaar spelen

Eigenschappen

Goede zelfstandigheid en samenwerken in teamverband geen probleem
Hard werken heb ik geen moeite mee
Cijfers geen probleem, dit is leuk.
Gedreven met programma’s Word, Excel, Access, Outlook, Ibis, Corsa en boekhoudkundige programma’s o.a. VAP, Exact, Baan IV, SAP, IBIS. Nieuwe programma’s is voor mij geen probleem
Hoge ontwikkelbaarheid
Pietje precies
Goed inlevingsvermogen en dienstverlenend
Uitdaging en zoeken naar nieuwe mogelijkheden om proces tot succes uit te voeren.

Eigenschappen

Goede zelfstandigheid en samenwerken in teamverband geen probleem
Hard werken heb ik geen moeite mee
Cijfers geen probleem, dit is leuk.
Gedreven met programma’s Word, Excel, Access, Outlook, Ibis, Corsa en boekhoudkundige programma’s o.a. VAP, Exact, Baan IV, SAP, IBIS. Nieuwe programma’s is voor mij geen probleem
Hoge ontwikkelbaarheid
Pietje precies
Goed inlevingsvermogen en dienstverlenend
Uitdaging en zoeken naar nieuwe mogelijkheden om proces tot succes uit te voeren.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Manuela Klop te bekijken

Mijn documenten