• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Commercieel medewerker
Juni 2016 – heden
Shoppartners B.V. / Alkmaar, Noord Holland
Webwinkel
Taken – alle taken omtrent de inkoop van producten, verwerken distributielijsten, bestellen, terugkoppelen, nieuwe producten, email.

Verhuur medewerker
Augustus 2011 – april 2014
Adrie Jonk | Purmerend, Noord Holland
Autoverhuur
Taken – Telefoon aannemen, reserveringen plaatsen, vragen beantwoorden, klanten onderweg helpen, mail verwerken, ROB aanvragen, factureren, offertes shortlease maken, websites aanpassen en het ondersteunen in het maken van een nieuwe shortleasesite, kasstaat bijwerken, transport plannen tussen de filialen en zelf de handen laten wapperen waar nodig bij transport of schoonmaak.

Assistent Bedrijfsleider
November 2009 – mei 2011
De Woonoutlet | Alkmaar, Noord-Holland
Detailhandel
Taken – ondersteunen bedrijfsleider, bestellingen, verwerken binnenkomst producten, jaartellingen, maken van de roosters, organiseren bedrijfsuitjes, kassa werkzaamheden, bestellen kantoorartikelen, begeleiden van het team, evaluatiegesprekken voeren, telefoon, zorgen dat de administratie goed loopt, stukje horeca.

Team Secretaresse
juli 2008 - juli 2009
CAD & Company | Alkmaar, Noord-Holland
IT - diensten
Taken - het beheren van de agenda's - organiseren en verslagleggen van (bestuurs)vergaderingen - verzorgen van de in- en uitgaande correspondentie en (telefonisch) aanspreekpunt voor de vele in- en externe contacten. - Aansturen en begeleiden van het Service Center - Jaarplanning voor ICT Team maken en bijhouden - Ondersteunen van de manager bij verschillende werkzaamheden - Offertes Maken en verwerken
Office Assistant
juli 2007 - juni 2008
CAD & Company | Alkmaar, Noord-Holland
IT - diensten
Taken: - receptie (telefoon aannemen en ontvangen van mensen); - ondersteunen van de Manager - contact onderhouden met leveranciers (schoonmaak, kantoorartikelen etc.); - wegbrengen, ophalen en verspreiden van post; - beheer en inkoop van kantoorartikelen; - ondersteunen bij de planning; - ondersteunen bij de archivering; - ondersteuning van collega’s op uiteenlopende manieren, op aangeven van de Manager.

Medewerker Administratie
november 2006 - juni 2007
Meyra Retail en Service | Alkmaar, Noord-Holland
Gezondheidszorg
Taken: - Administratief medewerker: Administratieve werkzaamheden factureren, offertes maken, verwerken van orderbevestigingen, inplannen afspraken adviseurs, bellen met leveranciers, contact onderhouden met gemeentes en klanten en verwerken van inkomende goederen.

Medewerker bediening
januari 2005 - november 2006
Roses Cantina | Alkmaar, Noord-Holland
Horeca
Taken: - Horeca: Bereiden van voedsel, bediening, kassawerkzaamheden, afsluiten en bar draaien.

Werkervaring

Commercieel medewerker
Juni 2016 – heden
Shoppartners B.V. / Alkmaar, Noord Holland
Webwinkel
Taken – alle taken omtrent de inkoop van producten, verwerken distributielijsten, bestellen, terugkoppelen, nieuwe producten, email.

Verhuur medewerker
Augustus 2011 – april 2014
Adrie Jonk | Purmerend, Noord Holland
Autoverhuur
Taken – Telefoon aannemen, reserveringen plaatsen, vragen beantwoorden, klanten onderweg helpen, mail verwerken, ROB aanvragen, factureren, offertes shortlease maken, websites aanpassen en het ondersteunen in het maken van een nieuwe shortleasesite, kasstaat bijwerken, transport plannen tussen de filialen en zelf de handen laten wapperen waar nodig bij transport of schoonmaak.

Assistent Bedrijfsleider
November 2009 – mei 2011
De Woonoutlet | Alkmaar, Noord-Holland
Detailhandel
Taken – ondersteunen bedrijfsleider, bestellingen, verwerken binnenkomst producten, jaartellingen, maken van de roosters, organiseren bedrijfsuitjes, kassa werkzaamheden, bestellen kantoorartikelen, begeleiden van het team, evaluatiegesprekken voeren, telefoon, zorgen dat de administratie goed loopt, stukje horeca.

Team Secretaresse
juli 2008 - juli 2009
CAD & Company | Alkmaar, Noord-Holland
IT - diensten
Taken - het beheren van de agenda's - organiseren en verslagleggen van (bestuurs)vergaderingen - verzorgen van de in- en uitgaande correspondentie en (telefonisch) aanspreekpunt voor de vele in- en externe contacten. - Aansturen en begeleiden van het Service Center - Jaarplanning voor ICT Team maken en bijhouden - Ondersteunen van de manager bij verschillende werkzaamheden - Offertes Maken en verwerken
Office Assistant
juli 2007 - juni 2008
CAD & Company | Alkmaar, Noord-Holland
IT - diensten
Taken: - receptie (telefoon aannemen en ontvangen van mensen); - ondersteunen van de Manager - contact onderhouden met leveranciers (schoonmaak, kantoorartikelen etc.); - wegbrengen, ophalen en verspreiden van post; - beheer en inkoop van kantoorartikelen; - ondersteunen bij de planning; - ondersteunen bij de archivering; - ondersteuning van collega’s op uiteenlopende manieren, op aangeven van de Manager.

Medewerker Administratie
november 2006 - juni 2007
Meyra Retail en Service | Alkmaar, Noord-Holland
Gezondheidszorg
Taken: - Administratief medewerker: Administratieve werkzaamheden factureren, offertes maken, verwerken van orderbevestigingen, inplannen afspraken adviseurs, bellen met leveranciers, contact onderhouden met gemeentes en klanten en verwerken van inkomende goederen.

Medewerker bediening
januari 2005 - november 2006
Roses Cantina | Alkmaar, Noord-Holland
Horeca
Taken: - Horeca: Bereiden van voedsel, bediening, kassawerkzaamheden, afsluiten en bar draaien.

Lees meer

Opleiding

Opleiding:

HBO, Management,
september 2008 – september 2009
Hogeschool NCOI | Amsterdam, Noord-Holland
- Management en organisatie
- Management en communicatie
- Praktisch leidinggeven
- Projectmanagement
- Personeel en organisatie
- Procesmanagement
- Eindopdracht

MBO,
juni 2003 - juli 2006
Kunst Cultuur en Amusement, Sociaal Cultureel Werk | Amsterdam, Noord-Holland
Diploma behaald. Deelkwalificaties: Begeleiden, beheren Engels, individu en samenleving, methodische vaardigheden, mens arbeid en samenleving, ondersteunen, organisatorische vaardigheden, professionaliteit en kwaliteitszorg, programmeren en sociale Vaardigheden.

MBO,
juli 2000 - augustus 2002
Medewerker Recreatie | Heerhugowaard, Noord-Holland
Diploma Behaald Deelkwalificaties: Introductie recreatie, Front-office, Horeca-assistent, Verkooptechniek, Techniek en Groen.

Middelbare school of vergelijkbare opleiding,
augustus 1996 - juli 2004
Willem Bleau VBO | Alkmaar, Noord-Holland
Diploma behaald. Afstudeerrichting: VBO Deelkwalificaties: Grafische techniek (b)

Opleiding

Opleiding:

HBO, Management,
september 2008 – september 2009
Hogeschool NCOI | Amsterdam, Noord-Holland
- Management en organisatie
- Management en communicatie
- Praktisch leidinggeven
- Projectmanagement
- Personeel en organisatie
- Procesmanagement
- Eindopdracht

MBO,
juni 2003 - juli 2006
Kunst Cultuur en Amusement, Sociaal Cultureel Werk | Amsterdam, Noord-Holland
Diploma behaald. Deelkwalificaties: Begeleiden, beheren Engels, individu en samenleving, methodische vaardigheden, mens arbeid en samenleving, ondersteunen, organisatorische vaardigheden, professionaliteit en kwaliteitszorg, programmeren en sociale Vaardigheden.

MBO,
juli 2000 - augustus 2002
Medewerker Recreatie | Heerhugowaard, Noord-Holland
Diploma Behaald Deelkwalificaties: Introductie recreatie, Front-office, Horeca-assistent, Verkooptechniek, Techniek en Groen.

Middelbare school of vergelijkbare opleiding,
augustus 1996 - juli 2004
Willem Bleau VBO | Alkmaar, Noord-Holland
Diploma behaald. Afstudeerrichting: VBO Deelkwalificaties: Grafische techniek (b)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Portugees (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Bioscoop, Lezen, Fotografie,

Hobby's & interesses

Bioscoop, Lezen, Fotografie,

Eigenschappen

Eigenwijs, eerlijk, spontaan, planner, regelaar sociaal, verantwoordelijk,

Eigenschappen

Eigenwijs, eerlijk, spontaan, planner, regelaar sociaal, verantwoordelijk,

Mijn actuele situatie

  • Functie: Accountmanager, Commercieel Medewerker Binnendienst, Manager Verkoop, Sales Manager, Sales Medewerker, Verkoper, Vertegenwoordiger
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sanne Mak te bekijken