• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben opzoek naar een baan met nieuwe uitdagingen. Een baan die op papier niet lijkt te ‘’matchen’’, maar die door mijn kwaliteiten zeker gaat lukken! Ik leg de nadruk op de relatie met…

Persoonlijk

Ik ben opzoek naar een baan met nieuwe uitdagingen. Een baan die op papier niet lijkt te ‘’matchen’’, maar die door mijn kwaliteiten zeker gaat lukken!

Ik leg de nadruk op de relatie met klanten en collega’s en stelt me open en
toegankelijk op. Ik vind dit plezierig en doe moeite deze relaties te onderhouden.
Daarbij ben ik een echte teamplayer. Ik stem graag af met collega’s over de aanpak en vind het leuk om ervaringen uit te wisselen.

Ik werk graag met een leidinggevende die structuur en duidelijkheid biedt, goed aangeeft wat er moet gebeuren en hoe dat kan worden uitgevoerd. Ik vind het prettig dat de leidinggevende stuurt op resultaten. Als er niet altijd persoonlijke aandacht is, vind ik dat geen probleem.

Ik voel me thuis in een team/afdeling waar mensen elkaar uitdagen om zo goed
mogelijk werk te leveren, en waar men (positief) kritisch met elkaar om gaat. Ik vind het fijn wanneer ik hulp kan vragen aan collega’s en vind erkenning en waardering van mijn eigen bijdrage belangrijk.

Ik werk graag binnen een organisatie waar het werk zorgvuldig wordt uitgevoerd en bedachtzaam wordt omgesprongen met beleid. Ook vind ik het prettig wanneer de rollen en posities in de organisatie duidelijk zijn, zodat ik weet bij wie de verantwoordelijkheid ligt.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

dec 2015 – heden Receptionist/Hostess, Hospitality Services Sodexo, KPN
• Gastvrij ontvangen van de gasten;
• Aanmelden van de gasten;
• Bijhouden administratie van de receptie;
• Email en telefonisch contact met de klant.

feb 2015 – heden Shiftleader Front Office, Mainport Hotel, Rotterdam
• Eindverantwoordelijk voor de diensten;
• Controle werkzaamheden medewerkers, waar nodig feedback geven;
• Kritisch kijken naar procedures en i.o.m. Front Office Manager procedures aanpassen;
• Klacht afhandeling tijdens/ na verblijf van gasten.

jun 2014 – jan 2015 Front Office Supervisor, Hotel Des Indes, Den Haag
Refererend naar taken die ik onder andere heb uitgevoerd als
stagiaire en medewerker met additionele taken als supervisor:
• Begeleiden stagiaires/ nieuwe medewerkers;
• Vertegenwoordigen van Front Office Manager tijdens afwezigheid;
• Sollicitatie gesprekken voeren;
• Roosters maken.

mrt 2014–jun 2014 Duty Manager/PA, Hotel Des Indes, Den Haag
Vervanging van collega tijdens zwangerschapsverlof. Taken Duty:
• Begeleiden duty stagiaires;
• Sollicitatie gesprekken voeren;
• Trainingen geven;
• Klacht afhandeling tijdens/ na verblijf van gasten;
Als PA voerde ik de volgende taken uit:
• Agenda en afspraken van Hotel Manager bijhouden;
• Samenwerking met MT leden m.b.t. klachten, trainingen.

jul 2012–mrt 2014 Front Office medewerker, Hotel Des Indes, Den Haag
• Eindverantwoordelijke voor shifts zowel dag als nacht;
• Aanspreekpunt voor Hotel Des Indes m.b.t. het loyaliteitsprogramma vanuit Starwood;
• Procedures van Front Office veranderen om effectiever te maken.

jan 2012–jul 2012 Front Office stagiaire, Hotel Des Indes, Den Haag
• Check-in en check-out procedure;
• Gasten contact via de telefoon en e-mail;
• Volledig draaien van diensten zonder begeleiding.

jul 2010-nov 2010 Food & Beverage stagiaire, Digby Pines Resort, Canada
• Wisselende diensten in bediening van het restaurant;
• Bediening tijdens banquet evenementen;
• Vrijwillig helpen bij health club tijdens afwezigheid van collega’s.

Werkervaring

dec 2015 – heden Receptionist/Hostess, Hospitality Services Sodexo, KPN
• Gastvrij ontvangen van de gasten;
• Aanmelden van de gasten;
• Bijhouden administratie van de receptie;
• Email en telefonisch contact met de klant.

feb 2015 – heden Shiftleader Front Office, Mainport Hotel, Rotterdam
• Eindverantwoordelijk voor de diensten;
• Controle werkzaamheden medewerkers, waar nodig feedback geven;
• Kritisch kijken naar procedures en i.o.m. Front Office Manager procedures aanpassen;
• Klacht afhandeling tijdens/ na verblijf van gasten.

jun 2014 – jan 2015 Front Office Supervisor, Hotel Des Indes, Den Haag
Refererend naar taken die ik onder andere heb uitgevoerd als
stagiaire en medewerker met additionele taken als supervisor:
• Begeleiden stagiaires/ nieuwe medewerkers;
• Vertegenwoordigen van Front Office Manager tijdens afwezigheid;
• Sollicitatie gesprekken voeren;
• Roosters maken.

mrt 2014–jun 2014 Duty Manager/PA, Hotel Des Indes, Den Haag
Vervanging van collega tijdens zwangerschapsverlof. Taken Duty:
• Begeleiden duty stagiaires;
• Sollicitatie gesprekken voeren;
• Trainingen geven;
• Klacht afhandeling tijdens/ na verblijf van gasten;
Als PA voerde ik de volgende taken uit:
• Agenda en afspraken van Hotel Manager bijhouden;
• Samenwerking met MT leden m.b.t. klachten, trainingen.

jul 2012–mrt 2014 Front Office medewerker, Hotel Des Indes, Den Haag
• Eindverantwoordelijke voor shifts zowel dag als nacht;
• Aanspreekpunt voor Hotel Des Indes m.b.t. het loyaliteitsprogramma vanuit Starwood;
• Procedures van Front Office veranderen om effectiever te maken.

jan 2012–jul 2012 Front Office stagiaire, Hotel Des Indes, Den Haag
• Check-in en check-out procedure;
• Gasten contact via de telefoon en e-mail;
• Volledig draaien van diensten zonder begeleiding.

jul 2010-nov 2010 Food & Beverage stagiaire, Digby Pines Resort, Canada
• Wisselende diensten in bediening van het restaurant;
• Bediening tijdens banquet evenementen;
• Vrijwillig helpen bij health club tijdens afwezigheid van collega’s.

Lees meer

Opleiding

The Mondriaan, International Hotel & Management school
te Den Haag , MBO opleiding, Diploma behaald

Opleiding

The Mondriaan, International Hotel & Management school
te Den Haag , MBO opleiding, Diploma behaald

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

- Koken/bakken;
- Zeilen;
- Hardlopen;
- Fotograferen.

Hobby's & interesses

- Koken/bakken;
- Zeilen;
- Hardlopen;
- Fotograferen.

Eigenschappen

- Behulpzaam;
- Positief;
- Competitief;
- Doelgericht;
- Actief;
- Zoekt uitdaging;
- Rationeel;
- Meegaand;
- Humor.

Eigenschappen

- Behulpzaam;
- Positief;
- Competitief;
- Doelgericht;
- Actief;
- Zoekt uitdaging;
- Rationeel;
- Meegaand;
- Humor.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Horeca
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden