• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Maatschappelijk zinvol werk, waarbij ik mijn kennis en ervaring kan overdragen, vind ik belangrijk. Ook ben ik iemand die kan en wil aanpakken ( met twee rechterhanden! ) en heb daarbij een scherp oog…

Persoonlijk

Maatschappelijk zinvol werk, waarbij ik mijn kennis en ervaring kan overdragen, vind ik belangrijk. Ook ben ik iemand die kan en wil aanpakken ( met twee rechterhanden! ) en heb daarbij een scherp oog voor detail en een goed improvisatievermogen. Diversiteit binnen een functie vind ik belangrijk en door mijn flexibele aard ben ik goed in staat mezelf snel nieuwe vaardigheden aan te meten. Met mij kiest u voor een sociale, betrouwbare, betrokken en breed inzetbare professional die kwaliteit leveren vanzelfsprekend vindt.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juli 2016-januari 2017: Zone 3, gedetacheerd bij Woningstichting Rochdale
Functie: Wijkbeheerder
Als wijkbeheerder verantwoordelijk voor het vergroten van de kwaliteit van de leefomgeving van huurders. Dit o.a. door het informeren van bewoners, het signaleren en aanpakken van knelpunten en de participatie van bewoners stimuleren. Hiermee ook het motto ‘schoon, heel en veilig’ binnen wijken en complexen ten uitvoer brengen.

April 2016-mei 2016 Stichting Volksbond Amsterdam, locatie Jan Rebel
Functie: Hospitality Mederwerker
Ondersteunende en uitvoerende rol bij de dagelijkse huishoudelijke zaken van bewoners, aanspreekpunt voor de praktische vragen en problemen, bevorderen van goede leefsituatie. Zo nodig de-escalerend optreden.
Ondersteuning gericht op het helpen cliënten maatschappelijk en sociaal (weer) zelfredzaam te worden.

Aug. 2014-maart 2016 ZZPer
Diverse klus-projecten gerealiseerd. O.a. renoveren van een trappenhuis, aanleggen van een veranda, en maken van (op maat gemaakte) meubels.

Mei 2014- juli 2014 Inloophuizen De Kloof en Makom, De Regenbooggroep.
Functie: vervangend dag-coördinator
Taken: aansturen en begeleiden van de vrijwilligers, verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, aanspreekpunt voor bezoekers (dak- en thuislozen), sfeer waarborgen; zo nodig conflicten tussen bezoekers oplossen.

Augustus 2012-mei 2014 Homeservice Amsterdam, De Regenbooggroep
Functie: Coördinator / meewerkend voorman
Taken: begeleiden, aansturen en inplannen van vrijwilligers met een psychische aandoening. Intake- en evaluatiegesprekken met vrijwilligers. Bezoeken van (nieuwe) klanten en klanten te woord staan. Technisch beoordelen van klussen. Beheer van de gereedschappen. Zo nodig inspringen op de werkvloer.
Verantwoordelijk voor uitvoering van de klussenservice die Homeservice biedt aan mensen met een psychische aandoening. Zowel gericht op eigen medewerkers als klanten.

Oktober 2009 –dec 2011 Roads B.V. (onderdeel van Arkin), werkzaam bij 2 projecten
1: Restaurant Freud, Amsterdam
Functie: Werkbegeleider
Taken: begeleiden van vrijwilligers met (o.a.) een psychische aandoening .
Dit bestaat o.m. uit het ondersteunen, aansturen en inwerken van vrijwilligers. Verantwoordelijk de dagelijkse gang van zaken in het restaurant en de bijbehorende lunchroom. Ook klusjesman.
2: Loenatix Drukkerij, Amsterdam
Functie: Werkbegeleider.
Taken: als boven, maar dan in een zeefdrukkerij. Bij dit project lag iets meer nadruk op administratieve taken die met de zorg te maken hebben. Ook (evaluatie) gesprekken met deelnemers. Realiseren van verbouwing bedrijfsruimte.

Januari 2005 – jan 2009 Science center NEMO, Amsterdam
Functie: Medewerker Horeca
Taken: Binnen de Horeca verantwoordelijk voor het voorraad- en magazijnbeheer, de inkoop, (vanaf eerste contact met leveranciers tot en met factuurcontrole), het onderhoud van de apparatuur en de ruimtes.
Inspringen bij drukte en/of problemen op de werkvloer.
Medeverantwoordelijk voor opzetten en bijhouden van HACCP systeem.

Maart 2002 – aug. 2003 WMF Nederland BV, Amsterdam
Functie: Medewerker verkoop binnendienst Hotel.
In deze functie was ik verantwoordelijk voor een groot aantal zeer diverse taken. Voornaamste taken: coördinatie vertaling- en drukken van brochures, uitwerken correspondentie/offertes, klanten telefonisch te woord staan, ingeven van orders, ondersteuning en aansturing buitendienst, archiveren.


Feb. 2001 – dec.2001: Dorpsweg Apotheek Rotterdam.
Functie: Het opzetten van een kwaliteitshandboek ten behoeve van een ISO-certificering.
Aan dit project werkte ik 10 dagen per maand. Het werk bestaat uit het vastleggen van de werkwijze in protocollen en deze vervolgens in een intranet toegankelijk maken voor de organisatie.

Mei 1994 – dec.2000: Eigenaar café ‘De Prins van Monaco’, Groningen.
Functie: Als eigenaar van een klein café was ik verantwoordelijk voor veel uiteenlopende zaken. Grofweg valt het te splitsen in enerzijds de zakelijke kant: inkoop, het voeren van een administratie, contacten onderhouden met diverse instanties en leveranciers, personeelsbeleid en anderzijds de sociale, creatieve en commerciële kant: het omgaan met klanten, het organiseren van activiteiten etc..

1991 - april 1994 Café Restaurant ‘Het Binnenhof’, Groningen.
Functie: Barman / bediening.

Werkervaring

Juli 2016-januari 2017: Zone 3, gedetacheerd bij Woningstichting Rochdale
Functie: Wijkbeheerder
Als wijkbeheerder verantwoordelijk voor het vergroten van de kwaliteit van de leefomgeving van huurders. Dit o.a. door het informeren van bewoners, het signaleren en aanpakken van knelpunten en de participatie van bewoners stimuleren. Hiermee ook het motto ‘schoon, heel en veilig’ binnen wijken en complexen ten uitvoer brengen.

April 2016-mei 2016 Stichting Volksbond Amsterdam, locatie Jan Rebel
Functie: Hospitality Mederwerker
Ondersteunende en uitvoerende rol bij de dagelijkse huishoudelijke zaken van bewoners, aanspreekpunt voor de praktische vragen en problemen, bevorderen van goede leefsituatie. Zo nodig de-escalerend optreden.
Ondersteuning gericht op het helpen cliënten maatschappelijk en sociaal (weer) zelfredzaam te worden.

Aug. 2014-maart 2016 ZZPer
Diverse klus-projecten gerealiseerd. O.a. renoveren van een trappenhuis, aanleggen van een veranda, en maken van (op maat gemaakte) meubels.

Mei 2014- juli 2014 Inloophuizen De Kloof en Makom, De Regenbooggroep.
Functie: vervangend dag-coördinator
Taken: aansturen en begeleiden van de vrijwilligers, verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, aanspreekpunt voor bezoekers (dak- en thuislozen), sfeer waarborgen; zo nodig conflicten tussen bezoekers oplossen.

Augustus 2012-mei 2014 Homeservice Amsterdam, De Regenbooggroep
Functie: Coördinator / meewerkend voorman
Taken: begeleiden, aansturen en inplannen van vrijwilligers met een psychische aandoening. Intake- en evaluatiegesprekken met vrijwilligers. Bezoeken van (nieuwe) klanten en klanten te woord staan. Technisch beoordelen van klussen. Beheer van de gereedschappen. Zo nodig inspringen op de werkvloer.
Verantwoordelijk voor uitvoering van de klussenservice die Homeservice biedt aan mensen met een psychische aandoening. Zowel gericht op eigen medewerkers als klanten.

Oktober 2009 –dec 2011 Roads B.V. (onderdeel van Arkin), werkzaam bij 2 projecten
1: Restaurant Freud, Amsterdam
Functie: Werkbegeleider
Taken: begeleiden van vrijwilligers met (o.a.) een psychische aandoening .
Dit bestaat o.m. uit het ondersteunen, aansturen en inwerken van vrijwilligers. Verantwoordelijk de dagelijkse gang van zaken in het restaurant en de bijbehorende lunchroom. Ook klusjesman.
2: Loenatix Drukkerij, Amsterdam
Functie: Werkbegeleider.
Taken: als boven, maar dan in een zeefdrukkerij. Bij dit project lag iets meer nadruk op administratieve taken die met de zorg te maken hebben. Ook (evaluatie) gesprekken met deelnemers. Realiseren van verbouwing bedrijfsruimte.

Januari 2005 – jan 2009 Science center NEMO, Amsterdam
Functie: Medewerker Horeca
Taken: Binnen de Horeca verantwoordelijk voor het voorraad- en magazijnbeheer, de inkoop, (vanaf eerste contact met leveranciers tot en met factuurcontrole), het onderhoud van de apparatuur en de ruimtes.
Inspringen bij drukte en/of problemen op de werkvloer.
Medeverantwoordelijk voor opzetten en bijhouden van HACCP systeem.

Maart 2002 – aug. 2003 WMF Nederland BV, Amsterdam
Functie: Medewerker verkoop binnendienst Hotel.
In deze functie was ik verantwoordelijk voor een groot aantal zeer diverse taken. Voornaamste taken: coördinatie vertaling- en drukken van brochures, uitwerken correspondentie/offertes, klanten telefonisch te woord staan, ingeven van orders, ondersteuning en aansturing buitendienst, archiveren.


Feb. 2001 – dec.2001: Dorpsweg Apotheek Rotterdam.
Functie: Het opzetten van een kwaliteitshandboek ten behoeve van een ISO-certificering.
Aan dit project werkte ik 10 dagen per maand. Het werk bestaat uit het vastleggen van de werkwijze in protocollen en deze vervolgens in een intranet toegankelijk maken voor de organisatie.

Mei 1994 – dec.2000: Eigenaar café ‘De Prins van Monaco’, Groningen.
Functie: Als eigenaar van een klein café was ik verantwoordelijk voor veel uiteenlopende zaken. Grofweg valt het te splitsen in enerzijds de zakelijke kant: inkoop, het voeren van een administratie, contacten onderhouden met diverse instanties en leveranciers, personeelsbeleid en anderzijds de sociale, creatieve en commerciële kant: het omgaan met klanten, het organiseren van activiteiten etc..

1991 - april 1994 Café Restaurant ‘Het Binnenhof’, Groningen.
Functie: Barman / bediening.

Lees meer

Opleiding

1986 : Diploma Gemeentelijk Gymnasium Hilversum

1986/1992 : Bedrijfskunde Rijksuniversiteit Groningen
1988 : Propedeuse Bedrijfskunde

1994 : Diploma vakbekwaamheid cafébedrijf

Opleiding

1986 : Diploma Gemeentelijk Gymnasium Hilversum

1986/1992 : Bedrijfskunde Rijksuniversiteit Groningen
1988 : Propedeuse Bedrijfskunde

1994 : Diploma vakbekwaamheid cafébedrijf

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Italiaans (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig), Italiaans (Matig)

Hobby's & interesses

Klussen, sporten (voetbal, hockey, wielrennen), spellen, lezen, muziek, film, computers

Hobby's & interesses

Klussen, sporten (voetbal, hockey, wielrennen), spellen, lezen, muziek, film, computers

Mijn actuele situatie

  • Functie: Algemeen medewerker
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: werkbegeleider / coordinator welzijn of wijkbeheerder woningcorporatie
  • Functie: Algemeen medewerker
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden