• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Januari 2016 t/m juli 2016. (oproepkracht)
Data-entry en nabewerking Impress B.V. te Woerden.

Mei 2015 t/m december 2015.
Parttime telemarketeer bij Nedcon Organisatieadvies te Woerden.
Koude acquisitie voor geheel Nederland.

2013 t/m heden.
Parttime administratieve ondersteuning voor TetterooTotaal, Boatcare Woerden te Woerden.
Emailverwerking. Telefonisch contact relaties. Agendabeheer. Inboeken facturen in Accountview.
Nabellen offertes en openstaande posten.

2011 t/m mei 2015. (Functie kwam te vervallen, werd fulltime i.p.v. parttime)
Commercieel-administratief binnendienstmedewerkster bij Overaldouchen te Woerden.
Beantwoorden van inkomende aanvragen, zowel per email als telefonisch. De verdere administratieve afhandeling van deze correspondentie. Offertetraject beheren, agendabeheer directie, planning van de routes voor de chauffeurs, plaatsen referenties op de website, navragen bij klanten tijdens de looptijd en de facturatie. Inwerken nieuwe collega’s. Telefonische acquisitie voor Zorgdouche.nl

2013. (Tijdelijke functie op uitzendbasis)
Administratief medewerker bij AllGreen te Hazerswoude-Dorp. (Parttime)
Verwerken van de inkoopfacturen en invoeren van de orders.
Klantencontact en alle andere voorkomende werkzaamheden op de administratie.

2010.
Tarievenbeheer op de afdeling Customer Support bij Infodis te Woerden.
Verwerken van de tarieven die vervoerders hanteren voor verladers. Tevens het afhandelen van navragen en klachten.

2005 t/m 2010.
Customer Service Agent bij G4S (voorheen Geldnet) te Utrecht.
Verantwoordelijk voor het beantwoorden van CSD vraagstukken. Per email en telefonisch (inbound). Respectievelijk het afwikkelen van klachten en het vastleggen ervan. Probleemeigenaar en coördinator van binnenkomende vraagstukken. Aanleveren van managementinformatie aan de manager CSD. Doorvoeren van administratieve wijzigingen in het CRM (Axapta) systeem.

2004 t/m2005. (Tijdelijke functie op uitzendbasis)
Customer Service Agent (contractbeheer) bij RCI Financial Services te Woerden.

2003 t/m 2004.
Commercieel medewerker binnendienst bij Ahrend te Nieuwegein. Eigen regio met accounts en werkzaam voor 2 accountmanagers.

2002.
Medewerker sales/acquisitie bij Auto Lease Holland in Gouda.
Ondersteuning van 2 accountmanagers.

2001.
Cliëntenadviseuse bij Rabobank Nedersticht.
Informeren en adviseren van cliënten en verdere afhandeling van geldzaken.

2000 t/m 2001-2013.
Intake-Sales, barmedewerkster, kinderopvang bij Better Bodies (SportCity) in Woerden.

1991 t/m 2000.
Bedrijfsleidster Santenkraam Meubelen te Woerden.
Van 1991-1995 deed ik de in- en verkoop van meubelen accessoires e.d.
Van 1995-2000 was ik bedrijfsleidster en kwamen er taken bij zoals administratie, begeleiding personeel, reclame.

Werkervaring

Januari 2016 t/m juli 2016. (oproepkracht)
Data-entry en nabewerking Impress B.V. te Woerden.

Mei 2015 t/m december 2015.
Parttime telemarketeer bij Nedcon Organisatieadvies te Woerden.
Koude acquisitie voor geheel Nederland.

2013 t/m heden.
Parttime administratieve ondersteuning voor TetterooTotaal, Boatcare Woerden te Woerden.
Emailverwerking. Telefonisch contact relaties. Agendabeheer. Inboeken facturen in Accountview.
Nabellen offertes en openstaande posten.

2011 t/m mei 2015. (Functie kwam te vervallen, werd fulltime i.p.v. parttime)
Commercieel-administratief binnendienstmedewerkster bij Overaldouchen te Woerden.
Beantwoorden van inkomende aanvragen, zowel per email als telefonisch. De verdere administratieve afhandeling van deze correspondentie. Offertetraject beheren, agendabeheer directie, planning van de routes voor de chauffeurs, plaatsen referenties op de website, navragen bij klanten tijdens de looptijd en de facturatie. Inwerken nieuwe collega’s. Telefonische acquisitie voor Zorgdouche.nl

2013. (Tijdelijke functie op uitzendbasis)
Administratief medewerker bij AllGreen te Hazerswoude-Dorp. (Parttime)
Verwerken van de inkoopfacturen en invoeren van de orders.
Klantencontact en alle andere voorkomende werkzaamheden op de administratie.

2010.
Tarievenbeheer op de afdeling Customer Support bij Infodis te Woerden.
Verwerken van de tarieven die vervoerders hanteren voor verladers. Tevens het afhandelen van navragen en klachten.

2005 t/m 2010.
Customer Service Agent bij G4S (voorheen Geldnet) te Utrecht.
Verantwoordelijk voor het beantwoorden van CSD vraagstukken. Per email en telefonisch (inbound). Respectievelijk het afwikkelen van klachten en het vastleggen ervan. Probleemeigenaar en coördinator van binnenkomende vraagstukken. Aanleveren van managementinformatie aan de manager CSD. Doorvoeren van administratieve wijzigingen in het CRM (Axapta) systeem.

2004 t/m2005. (Tijdelijke functie op uitzendbasis)
Customer Service Agent (contractbeheer) bij RCI Financial Services te Woerden.

2003 t/m 2004.
Commercieel medewerker binnendienst bij Ahrend te Nieuwegein. Eigen regio met accounts en werkzaam voor 2 accountmanagers.

2002.
Medewerker sales/acquisitie bij Auto Lease Holland in Gouda.
Ondersteuning van 2 accountmanagers.

2001.
Cliëntenadviseuse bij Rabobank Nedersticht.
Informeren en adviseren van cliënten en verdere afhandeling van geldzaken.

2000 t/m 2001-2013.
Intake-Sales, barmedewerkster, kinderopvang bij Better Bodies (SportCity) in Woerden.

1991 t/m 2000.
Bedrijfsleidster Santenkraam Meubelen te Woerden.
Van 1991-1995 deed ik de in- en verkoop van meubelen accessoires e.d.
Van 1995-2000 was ik bedrijfsleidster en kwamen er taken bij zoals administratie, begeleiding personeel, reclame.

Lees meer

Opleiding

Opleiding:
2015 Basiskennis Boekhouden (IPD). Diploma behaald.
Basiskennis Calculatie (IPD) (examen eind 2016).

2009 Voedingsconsulent (LOI). Diploma behaald.

2008 Basisopleiding Management support en Binnendienst (NCOI)
(Persoonlijke ontwikkeling, Mondelinge & Schriftelijke communicatie, Planning & Organisatie).
Diploma behaald.

2001 Marketing Oriëntatie (NIMA). Diploma behaald.
1993-1995 Middenstand (AOV), Boelkes, Woerden. Diploma behaald

1991-1993 Eerste verkoopmedewerker, Gildevaart, Nieuwegein. Praktijkdiploma behaald
1988-1991 Mavo- D, Scholengemeenschap St. Jozef, Woerden. Diploma behaald

Cursus:
2014 Engels Niveau 3 (Volkuniversiteit)
2013 Training telefonische verkoop (Ventura)
2010-2011 Engels Niveau 1-2 (Volksuniversiteit)
2007 Klantgericht telefoneren (IMK)
2002 Acquisitietraining (ALH)
1999 Oriëntatie-opleiding Bedrijfskunde & Management (ISBW). Certificaat behaald.
1997 Training Persoonlijke Verkoop (MKB). Certificaat behaald.

Opleiding

Opleiding:
2015 Basiskennis Boekhouden (IPD). Diploma behaald.
Basiskennis Calculatie (IPD) (examen eind 2016).

2009 Voedingsconsulent (LOI). Diploma behaald.

2008 Basisopleiding Management support en Binnendienst (NCOI)
(Persoonlijke ontwikkeling, Mondelinge & Schriftelijke communicatie, Planning & Organisatie).
Diploma behaald.

2001 Marketing Oriëntatie (NIMA). Diploma behaald.
1993-1995 Middenstand (AOV), Boelkes, Woerden. Diploma behaald

1991-1993 Eerste verkoopmedewerker, Gildevaart, Nieuwegein. Praktijkdiploma behaald
1988-1991 Mavo- D, Scholengemeenschap St. Jozef, Woerden. Diploma behaald

Cursus:
2014 Engels Niveau 3 (Volkuniversiteit)
2013 Training telefonische verkoop (Ventura)
2010-2011 Engels Niveau 1-2 (Volksuniversiteit)
2007 Klantgericht telefoneren (IMK)
2002 Acquisitietraining (ALH)
1999 Oriëntatie-opleiding Bedrijfskunde & Management (ISBW). Certificaat behaald.
1997 Training Persoonlijke Verkoop (MKB). Certificaat behaald.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, fitness.

Hobby's & interesses

Lezen, fitness.

Eigenschappen

Persoonlijk profiel:

Betrouwbaar, kan meerdere dingen tegelijk, gedreven, humor, pro-aktief, nauwkeurig, kan goed luisteren, vriendelijk, leergierig, zelfstandig, probleemoplossend en communicatief.

Eigenschappen

Persoonlijk profiel:

Betrouwbaar, kan meerdere dingen tegelijk, gedreven, humor, pro-aktief, nauwkeurig, kan goed luisteren, vriendelijk, leergierig, zelfstandig, probleemoplossend en communicatief.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Media & Journalistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Administratief medewerker, klantenservice
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden