• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Leidinggevende Werkervaring:
• 2012- 1/3/2015 Productmanager Front Office Holland Casino
Verantwoordelijk in 6 vestigingen voor o.a.:
Budgetten (per grootboekrekening tot 100.000 Euro).
Capaciteitsplanning en dienstlijnen (4 verschillende functiegroepen) tot ongeveer 30- 120 medewerkers per vestiging.
Coachen en vaktechnisch leidinggeven FO-medewerkers op nieuwe ontwikkelingen
Leveranciersmanagement. Gericht op vernieuwing, kwaliteit en kostenbeheersing. Voeren van onderhandelingen.
Periodiek overleg met vestigings- en stafdirecteuren.

• 2008-2012 Customer Service Manager Holland Casino
Verantwoordelijk voor:
Landelijk beleid en ontwikkelingen van alle niet fysieke gastcontacten. Centrale werkwijze CRM systeem.
Aansturing callcenter en 2-5 medewerkers per vestiging conform COPC
Analyseren en rapporteren ontwikkelingen aan bestuur, betrokken afdelingen en vestigingen.

Overige werkervaring:
• 2001-2007 Stafmedewerker Front Office Holland Casino.
• 1990-2001 Diverse functies o.a. postkantoormanager en onderwijsassistent.

Projectervaring:
2013 - 2014 Projectmanager multifunctionaliteit Holland Casino Amsterdam
Betrof omscholing van ongeveer 60 kassa- en receptiemedewerkers naar multifunctionele medewerkers. Resultaat: binnen 4 maanden een multifunctionele groep medewerkers aan de slag met nieuwe werkprocessen.

2012 Projectmanager Customer Service nieuwe website
Implementeren van een nieuwe userinterface voor de gasten waar ze hun vragen konden stellen. Resultaat: een makkelijke interface met dynamische FAQ, die aangesloten werd op bestaande CRM systeem zodat data te benutten was voor de verbetering van de dienstverlening.

2011 Projectmanager diverse CRM projecten o.a.:
• Eerste telefonische outbound campagne voor Holland Casino. Effect 90% van ondervraagde wilde gebruik maken van aanbieding om nog eens langs te komen.
• Genereren van meer First Time Visitors. Pilot waar de medewerkers de ambassadeur werden.
• Centrale werkwijze afhandelen aanvraag arrangementen na actief overleg met Vestigingsdirecteuren.

2009 – 2010 Projectmanager uitrol Epiphany (CRM applicatie)
Maken van nieuwe eenduidige processen in gastcontact afhandeling, vullen van de applicatie en landelijke uitrol. Inclusief trainen en enthousiasmeren van ongeveer 50 eindgebruikers.

2006 – 2008 Projectmanager registratieproces Holland Casino online (international)
Voor HC online was ik verantwoordelijk voor het politiek gevoelige registratieproces. Ik was spin in het web en bruggenbouwer tussen de diverse stakeholders zoals: Nederlandse overheid, Canadese softwareleverancier, externe registratiepartner en eigen IT-afdeling. Tevens vervulde ik een adviserende rol bij het online betaaltraject.

2005 – 2006 Projectleider GemS MR Front Office
Verantwoordelijk voor de samen met de medewerkers Front Office ontwikkelde applicatie. Ik zorgde voor het vertalen van de gebruikers wensen in specificaties voor ontwikkelaars, testen en uitrol. Resultaat goed werkend nieuw accounting systeem in 14 vestigingen, meer dan 600 gebruikers.

2004 Projectleider werkprocessen
Verantwoordelijk voor de het updaten en aanpassen van alle werkprocessen binnen de afdeling Front Office. Doel was om minder vastgelegde processen te hebben, verantwoordelijkheid geven aan de medewerkers en alleen het nodige vast te leggen. Doordat alle afdelingen hierbij betrokken waren was dit een diplomatiek project. Resultaat was een halvering van het aantal procedures maar vooral werkbare procedures gekoppeld aan Riskmanagement.

1998 – 2004 Diverse andere projecten op het gebied van Front Office, met name kassa en geldverwerking

Werkervaring

Leidinggevende Werkervaring:
• 2012- 1/3/2015 Productmanager Front Office Holland Casino
Verantwoordelijk in 6 vestigingen voor o.a.:
Budgetten (per grootboekrekening tot 100.000 Euro).
Capaciteitsplanning en dienstlijnen (4 verschillende functiegroepen) tot ongeveer 30- 120 medewerkers per vestiging.
Coachen en vaktechnisch leidinggeven FO-medewerkers op nieuwe ontwikkelingen
Leveranciersmanagement. Gericht op vernieuwing, kwaliteit en kostenbeheersing. Voeren van onderhandelingen.
Periodiek overleg met vestigings- en stafdirecteuren.

• 2008-2012 Customer Service Manager Holland Casino
Verantwoordelijk voor:
Landelijk beleid en ontwikkelingen van alle niet fysieke gastcontacten. Centrale werkwijze CRM systeem.
Aansturing callcenter en 2-5 medewerkers per vestiging conform COPC
Analyseren en rapporteren ontwikkelingen aan bestuur, betrokken afdelingen en vestigingen.

Overige werkervaring:
• 2001-2007 Stafmedewerker Front Office Holland Casino.
• 1990-2001 Diverse functies o.a. postkantoormanager en onderwijsassistent.

Projectervaring:
2013 - 2014 Projectmanager multifunctionaliteit Holland Casino Amsterdam
Betrof omscholing van ongeveer 60 kassa- en receptiemedewerkers naar multifunctionele medewerkers. Resultaat: binnen 4 maanden een multifunctionele groep medewerkers aan de slag met nieuwe werkprocessen.

2012 Projectmanager Customer Service nieuwe website
Implementeren van een nieuwe userinterface voor de gasten waar ze hun vragen konden stellen. Resultaat: een makkelijke interface met dynamische FAQ, die aangesloten werd op bestaande CRM systeem zodat data te benutten was voor de verbetering van de dienstverlening.

2011 Projectmanager diverse CRM projecten o.a.:
• Eerste telefonische outbound campagne voor Holland Casino. Effect 90% van ondervraagde wilde gebruik maken van aanbieding om nog eens langs te komen.
• Genereren van meer First Time Visitors. Pilot waar de medewerkers de ambassadeur werden.
• Centrale werkwijze afhandelen aanvraag arrangementen na actief overleg met Vestigingsdirecteuren.

2009 – 2010 Projectmanager uitrol Epiphany (CRM applicatie)
Maken van nieuwe eenduidige processen in gastcontact afhandeling, vullen van de applicatie en landelijke uitrol. Inclusief trainen en enthousiasmeren van ongeveer 50 eindgebruikers.

2006 – 2008 Projectmanager registratieproces Holland Casino online (international)
Voor HC online was ik verantwoordelijk voor het politiek gevoelige registratieproces. Ik was spin in het web en bruggenbouwer tussen de diverse stakeholders zoals: Nederlandse overheid, Canadese softwareleverancier, externe registratiepartner en eigen IT-afdeling. Tevens vervulde ik een adviserende rol bij het online betaaltraject.

2005 – 2006 Projectleider GemS MR Front Office
Verantwoordelijk voor de samen met de medewerkers Front Office ontwikkelde applicatie. Ik zorgde voor het vertalen van de gebruikers wensen in specificaties voor ontwikkelaars, testen en uitrol. Resultaat goed werkend nieuw accounting systeem in 14 vestigingen, meer dan 600 gebruikers.

2004 Projectleider werkprocessen
Verantwoordelijk voor de het updaten en aanpassen van alle werkprocessen binnen de afdeling Front Office. Doel was om minder vastgelegde processen te hebben, verantwoordelijkheid geven aan de medewerkers en alleen het nodige vast te leggen. Doordat alle afdelingen hierbij betrokken waren was dit een diplomatiek project. Resultaat was een halvering van het aantal procedures maar vooral werkbare procedures gekoppeld aan Riskmanagement.

1998 – 2004 Diverse andere projecten op het gebied van Front Office, met name kassa en geldverwerking

Lees meer

Opleiding

Opleiding:
• HBO Media en Entertainment Management, In Holland. Propedeuse behaald.
• V.W.O. Kennemer Lyceum, Overveen. Diploma behaald 1989

Relevante Cursussen
• 2015 Prince2 Foundation
• 2015 Agile/scrummaster (examen gepland in november)
• 2014 WFT
• 2013 Dienstlijnen/planning (intern)
• 2011 Beoordelen
• 2009 Epiphany CRM
• 2001-2008 Diverse trainingen zoals samenwerken, communiceren, leidinggeven.

Opleiding

Opleiding:
• HBO Media en Entertainment Management, In Holland. Propedeuse behaald.
• V.W.O. Kennemer Lyceum, Overveen. Diploma behaald 1989

Relevante Cursussen
• 2015 Prince2 Foundation
• 2015 Agile/scrummaster (examen gepland in november)
• 2014 WFT
• 2013 Dienstlijnen/planning (intern)
• 2011 Beoordelen
• 2009 Epiphany CRM
• 2001-2008 Diverse trainingen zoals samenwerken, communiceren, leidinggeven.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Nevenactiviteiten/ hobby’s:
• 2012-heden Bestuurslid HSV Terrasvogels (honk- en softbal)
• 2009-heden Lid Technische Commissie HSV Terrasvogels (honk- en softbal)
• 2008-heden Organisator van huwelijken en evenementen
• 1986-2008 Diverse zaken gedaan vooral binnen de sportwereld

Hobby's & interesses

Nevenactiviteiten/ hobby’s:
• 2012-heden Bestuurslid HSV Terrasvogels (honk- en softbal)
• 2009-heden Lid Technische Commissie HSV Terrasvogels (honk- en softbal)
• 2008-heden Organisator van huwelijken en evenementen
• 1986-2008 Diverse zaken gedaan vooral binnen de sportwereld

Lees meer

Eigenschappen

Profiel:
Allround Manager Customer Services tevens ervaren projectmanager. Ik heb plezier in praktische vernieuwing met feeling voor de werkelijke wensen van de klant. Ik maak de vertaalslag rekening houdend met operationele mogelijkheden. Innoveer of verbeter samen met de operatie en betrokken afdelingen de klantprocessen. Ik ben resultaatgericht en vier successen met het team. Ik houd van een eerlijke en open discussie en blijf graag in control. Ik ben empathisch, een echte teamplayer en zorg voor verbindingen en creëer betrokkenheid binnen een team en organisatie. Ik leg makkelijk contact op alle niveaus.

Eigenschappen

Profiel:
Allround Manager Customer Services tevens ervaren projectmanager. Ik heb plezier in praktische vernieuwing met feeling voor de werkelijke wensen van de klant. Ik maak de vertaalslag rekening houdend met operationele mogelijkheden. Innoveer of verbeter samen met de operatie en betrokken afdelingen de klantprocessen. Ik ben resultaatgericht en vier successen met het team. Ik houd van een eerlijke en open discussie en blijf graag in control. Ik ben empathisch, een echte teamplayer en zorg voor verbindingen en creëer betrokkenheid binnen een team en organisatie. Ik leg makkelijk contact op alle niveaus.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Kunst & Cultuur
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Customer Service Manager, Projectmanager, accountmanager
  • Functie: Programmeur
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Dienstverband: Vast, Interim, ZZP
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden