Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Eva Mooren

Eva Mooren

Floormanager

Personalia

Leeftijd
49 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Hallo, ik ben ...... en dienstverlening is mijn kernkwaliteit. Ik zet altijd een stapje extra om het een gast, klant of collega naar de zin te maken. Daarbij kan ik goed het geheel overzien en verlies daarbij de kernkwaliteiten van het bedrijf niet uit het oog. Ik hou van een hectische omgeving en afwisseling in werkzaamheden, waarbij ik te maken heb met allerlei verschillende mensen. Fingerspitzengefüll tav het onderhouden van contacten hoort daar zeker bij.
Kernkwaliteiten: doelgericht, empatisch, positief

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld en kan me moeiteloos afstemmen op allerlei
soorten mensen. Ik besteed aandacht aan wat andere mensen nodig hebben en ze te
enthousiasmeren om aan een gemeenschappelijk doel te werken.
Ik heb ervaring met overzicht houden op de werkvloer (lunchcafé, grote partijen, offertes,
bezetting): ik signaleer knelpunten en zie wat er nodig is om ze op te lossen.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Horeca
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Ontwerpen, opzetten en inrichten bed & breakfast 2015

Floormanager bij lunchcafé en vergadercentrum, stichting Cello, 2010-2014
locatie In de Roos
- Offertegesprekken voeren en uitwerken
- Contacten met vaste gebruikers/wijkfunctie en commerciële zaalverhuur
- Werkinstructies; “eenduidige manier van werken/constante kwaliteit waarborgen”
- Personele bezetting bewaken en aanpassen
- Ontwikkelen van omzet verhogende activiteiten ‘upsell’
- Reserveringen en administratie verwerken
- Onderhoud en schoonmaak pand/storingen oplossen
- Stagiaires begeleiden
- Aansturen van collega’s en cliënten op horeca
- Zorgen dat het goed loopt op de werkvloer/ staan voor continuïteit
- Balans bewaken tussen horeca en zorg, knelpunten signaleren
- Verantwoordelijk voor de sfeer en uitstraling
- Lunchkaart en vergaderarrangementen aanpassen/vernieuwen
- Draaiboek voor drukke dagen/grote partijen

Horecabegeleider bij lunchcafé en vergadercentrum, stichting Cello, 2010-2007
locatie In de Roos

Voedingsadministratie, Culicart programma, stichting Vivent, 2007-2003
locatie Maria Oord

Receptioniste en service-desk medewerkster, stichting Vivent, 2007-1999
locatie de Herven

Receptioniste en bediening bij Golden Tulip Hotel Central 1999-1997

Opleidingen

Spaans, Chi neng qi gong 2015-2016
BHV 2013
Leermeester, certificaat gehaald 2010
Hotelmanagement TIO-college, diploma gehaald 1995-1996
Extra certificaten gehaald: sociale hygiëne, ngpr, nima A,
Restaurant- en cafébedrijf, horeca ondernemers vaardigheden

MEAO diploma gehaald, commerciële-secretariële richting 1991-1995
Extra certificaten gehaald: vergaderen en notuleren, toerisme

MAVO-D, diploma gehaald met een extra vak 1987-1991
St. Michaels High School (Engelstalig), Swaziland 1986

Maputo International School (Engelstalig), Mozambique 1980-1982

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Modern- en klassiek ballet.
Twee avonden per week dans ik en dit is echt mijn uitlaatklep. Af en toe hebben we een grote uitvoering (Verkadefabriek of TadP) en hier werken we met de groep intensief naar toe. Heerlijk!

Knutselen en creatief bezig zijn.
Dit is praktisch georiënteerd, zoals een nieuw kastje pimpen, kleding aanpassen, een slinger van oesters maken, ruimtes handig en sfeervol inrichten, breien, haken en tuinieren.

Werkgebied

  • Rosmalen 50km
Talentcard®