• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Resultaat- en servicegerichte ondersteuner. Breed inzetbaar en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik werk accuraat, toon initiatief, denk mee en ben niet bang om kritisch naar mezelf te…

Persoonlijk

Resultaat- en servicegerichte ondersteuner.
Breed inzetbaar en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik werk accuraat, toon initiatief, denk mee en ben niet bang om kritisch naar mezelf te
kijken. Door mijn leergierigheid en de wens om te blijven ontwikkelen kom ik het meest tot
mijn recht in een functie met een breed takenpakket.
Kennis hebben van de diensten die geleverd worden vind ik belangrijk om een manager of
team beter van dienst te kunnen zijn.
Mijn kracht is mijn aanpassingsvermogen, mijn betrokkenheid en het kunnen communiceren
op alle niveaus.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

10-06-2015 - 30-09-2015 Administratief medewerker (interim)
Dierenbescherming regio Midden- en West-Brabant, Breda


Ondersteuning coördinator dierennoodhulp en toezicht dierenwelzijn;
Telefoonaanname meldingen en hulpvragen, analyseren hulpvragen en doorverwijzen
naar de juiste instantie;
Ondersteuning voorbereiding jaarlijkse collecte, up to date houden ledenadministratie,
werven van wijkhoofden, zorgdragen voor benodigd materiaal voor collectanten in de regio.



25-07-2014 – 22-08-2014 Directiesecretaresse (interim)
12-06-2013 – 22-11-2013 Penske Logistics, Roosendaal
27-02-2012 – 31-08-2012


Ondersteuning Management Team Penske Logistics Europe op organisatorisch,
coördinerend en uitvoerend vlak;
Agendabeheer, e-mail, correspondentie, controle facturatie, expense reports;
Wagenparkbeheer;
Organiseren en faciliteren (internationale) vergaderingen,vergaderlocaties, reizen,
accommodatie;
Notuleren (Engels en Nederlands), opvolgen en bewaken actiepunten;
Ondersteuning HR, o.a. administratie en coördinatie werving en selectie;
Ondersteuning Senior Managers Penske Logistics Europe.




01-05-2010 - 20-01-2011 Directiesecretaresse (interim)
Scania Benelux, Breda


Ondersteuning Management Team Scania Benelux (MD, CFO, HR, Marketing & Sales,
Services) op organisatorisch, coördinerend en uitvoerend vlak;
1e aanspreekpunt voor klanten;
Agendabeheer, e-mail, correspondentie;
Voorbereiding personeelsdossiers; controle declaraties; registratie vakantiedagen, t.b.v.
MT en Regiodirectie;
Organiseren en faciliteren (internationale) vergaderingen,vergaderlocaties, reizen,
accommodatie;
Notuleren (Engels en Nederlands), opvolgen en bewaken actiepunten;
Voorbereiden van de stukken en presentaties Board Meetings t.b.v. CFO en Algemeen Directeur;
Ondersteuning Regiodirecteuren en Service Managers Benelux;
Coördineren nieuwsbrief (redigeren teksten, instrueren vertaalbureau);
Maandelijkse KPI rapportage maken t.b.v. Directeur Services.

01-08-1999 - 30-06-2008 DHL (rechtsopvolger Nedlloyd, Danzas, van Gend & Loos)

Tender Manager DHL Freight Europe/Management Support/Personal Assistant
DHL Freight Business Development, Marketing & Sales Europe

02-01-2001 – 30-06-2008 Tender Manager
DHL Rotterdam/Brussel/Moerdijk

Functioneel leidinggeven aan medewerkers Tender Management Europa;
Optimaliseren van werkprocessen, strategie bepalen en doorvoeren, aanspreekpunt
voor de Managers van de andere afdelingen en het General Management;
Opstellen van communicatieregels binnen de afdeling;
Opstarten nieuwe afdeling Tender Management Europa;
Aanspreekpunt voor de klant (grote en middelgrote ondernemingen) en ondersteuning verlenen bij het
maken van procedures in overleg met klant en desbetreffende Europese vestiging;
Redigeren van contracten en, waar nodig, overleg met Legal Counsel over de rechtsgeldigheid van de
door de klant gestelde contractuele eisen.
Troubleshooter Customer Relationship Managers, bemiddeling bij implementaties, operationele
vraagstukken van zowel klant als “inter company”.

01-08-1999 – 01-01-2001 Personal Assistant Senior Vice President Danzas Automotive

Managementondersteuning op organisatorisch, coördinerend en uitvoerend vlak;
Ondersteuning bij het opzetten van een nieuwe bedrijfstak zoals relatiebeheer, recruitment en
projecten;
Agendabeheer, e-mail, correspondentie;
Organiseren en faciliteren (internationale)vergaderingen,vergaderlocaties, reizen, accommodatie;
Vertalen i.v.m. Britse nationaliteit Sr VP;
Uitwerken rapportages voor het General Management.


01-01-1999 – 31-07-1999 Managementassistente
Towers Perrin, Rotterdam

Ondersteuning op administratief en organisatorisch gebied;
1e aanspreekpunt voor klanten;
Uitwerken van offertes;
Correspondentie, agendabeheer, administratie.


01-01-1994 - 01-04-1997 Paraveterinair (parttime)
Dierenartspraktijk Timmermans, Rotterdam


Assisteren bij operaties, onderzoeken en spreekuur;
Medicijnbeheer;
Voorlichting aan klanten over o.a. dieetvoeding en gebruik van medicijnen;
Planning operatieprogramma en afspraken.


01-05-1991 - 31-12-1998 Projectsecretaresse
Electronic Data Systems (EDS)
(rechtsopvolger Neddata, Nedlloyd Computer Serv.)
Rotterdam/Utrecht/Leidschendam

Ondersteuning op administratief en organisatorisch gebied bij totstandkoming
integratieproces van Nedlloyd medewerkers naar EDS;
Projectadministratie;
Bewerking systeemdocumentatie.


01-04-1981 - 01-04-1991 Contractafwikkeling
Vanol Rotterdam Olieprodukten B.V., Rotterdam


Begeleiden van contracten d.m.v. contacten met handelaren, vervoers- en controlebedrijven en banken
in binnen- en buitenland;
Opstellen en controleren van import- en export Letters of Credit en de afwikkeling hiervan;
Verzorgen van opslag- en transportverzekeringen en de afwikkeling van schadeclaims.


01-01-1980 - 31-03-1981 Administratief medewerker/Receptioniste
Angonave, Linhas Maritimas de Angola U.E.E,
Rotterdam

01-02-1978 - 31-12-1979 Administratief medewerker
Oceanwide Transport Enterprise B.V.
Rotterdam

Ondersteuning op organisatorisch, operationeel en administratief gebied t.b.v. Management en klanten;
Aanvragen in behandeling nemen, offertes uitwerken;
Contacten onderhouden met klanten, transporten regelen en bijpassende contracten maken en
versturen.

Werkervaring

10-06-2015 - 30-09-2015 Administratief medewerker (interim)
Dierenbescherming regio Midden- en West-Brabant, Breda


Ondersteuning coördinator dierennoodhulp en toezicht dierenwelzijn;
Telefoonaanname meldingen en hulpvragen, analyseren hulpvragen en doorverwijzen
naar de juiste instantie;
Ondersteuning voorbereiding jaarlijkse collecte, up to date houden ledenadministratie,
werven van wijkhoofden, zorgdragen voor benodigd materiaal voor collectanten in de regio.



25-07-2014 – 22-08-2014 Directiesecretaresse (interim)
12-06-2013 – 22-11-2013 Penske Logistics, Roosendaal
27-02-2012 – 31-08-2012


Ondersteuning Management Team Penske Logistics Europe op organisatorisch,
coördinerend en uitvoerend vlak;
Agendabeheer, e-mail, correspondentie, controle facturatie, expense reports;
Wagenparkbeheer;
Organiseren en faciliteren (internationale) vergaderingen,vergaderlocaties, reizen,
accommodatie;
Notuleren (Engels en Nederlands), opvolgen en bewaken actiepunten;
Ondersteuning HR, o.a. administratie en coördinatie werving en selectie;
Ondersteuning Senior Managers Penske Logistics Europe.




01-05-2010 - 20-01-2011 Directiesecretaresse (interim)
Scania Benelux, Breda


Ondersteuning Management Team Scania Benelux (MD, CFO, HR, Marketing & Sales,
Services) op organisatorisch, coördinerend en uitvoerend vlak;
1e aanspreekpunt voor klanten;
Agendabeheer, e-mail, correspondentie;
Voorbereiding personeelsdossiers; controle declaraties; registratie vakantiedagen, t.b.v.
MT en Regiodirectie;
Organiseren en faciliteren (internationale) vergaderingen,vergaderlocaties, reizen,
accommodatie;
Notuleren (Engels en Nederlands), opvolgen en bewaken actiepunten;
Voorbereiden van de stukken en presentaties Board Meetings t.b.v. CFO en Algemeen Directeur;
Ondersteuning Regiodirecteuren en Service Managers Benelux;
Coördineren nieuwsbrief (redigeren teksten, instrueren vertaalbureau);
Maandelijkse KPI rapportage maken t.b.v. Directeur Services.

01-08-1999 - 30-06-2008 DHL (rechtsopvolger Nedlloyd, Danzas, van Gend & Loos)

Tender Manager DHL Freight Europe/Management Support/Personal Assistant
DHL Freight Business Development, Marketing & Sales Europe

02-01-2001 – 30-06-2008 Tender Manager
DHL Rotterdam/Brussel/Moerdijk

Functioneel leidinggeven aan medewerkers Tender Management Europa;
Optimaliseren van werkprocessen, strategie bepalen en doorvoeren, aanspreekpunt
voor de Managers van de andere afdelingen en het General Management;
Opstellen van communicatieregels binnen de afdeling;
Opstarten nieuwe afdeling Tender Management Europa;
Aanspreekpunt voor de klant (grote en middelgrote ondernemingen) en ondersteuning verlenen bij het
maken van procedures in overleg met klant en desbetreffende Europese vestiging;
Redigeren van contracten en, waar nodig, overleg met Legal Counsel over de rechtsgeldigheid van de
door de klant gestelde contractuele eisen.
Troubleshooter Customer Relationship Managers, bemiddeling bij implementaties, operationele
vraagstukken van zowel klant als “inter company”.

01-08-1999 – 01-01-2001 Personal Assistant Senior Vice President Danzas Automotive

Managementondersteuning op organisatorisch, coördinerend en uitvoerend vlak;
Ondersteuning bij het opzetten van een nieuwe bedrijfstak zoals relatiebeheer, recruitment en
projecten;
Agendabeheer, e-mail, correspondentie;
Organiseren en faciliteren (internationale)vergaderingen,vergaderlocaties, reizen, accommodatie;
Vertalen i.v.m. Britse nationaliteit Sr VP;
Uitwerken rapportages voor het General Management.


01-01-1999 – 31-07-1999 Managementassistente
Towers Perrin, Rotterdam

Ondersteuning op administratief en organisatorisch gebied;
1e aanspreekpunt voor klanten;
Uitwerken van offertes;
Correspondentie, agendabeheer, administratie.


01-01-1994 - 01-04-1997 Paraveterinair (parttime)
Dierenartspraktijk Timmermans, Rotterdam


Assisteren bij operaties, onderzoeken en spreekuur;
Medicijnbeheer;
Voorlichting aan klanten over o.a. dieetvoeding en gebruik van medicijnen;
Planning operatieprogramma en afspraken.


01-05-1991 - 31-12-1998 Projectsecretaresse
Electronic Data Systems (EDS)
(rechtsopvolger Neddata, Nedlloyd Computer Serv.)
Rotterdam/Utrecht/Leidschendam

Ondersteuning op administratief en organisatorisch gebied bij totstandkoming
integratieproces van Nedlloyd medewerkers naar EDS;
Projectadministratie;
Bewerking systeemdocumentatie.


01-04-1981 - 01-04-1991 Contractafwikkeling
Vanol Rotterdam Olieprodukten B.V., Rotterdam


Begeleiden van contracten d.m.v. contacten met handelaren, vervoers- en controlebedrijven en banken
in binnen- en buitenland;
Opstellen en controleren van import- en export Letters of Credit en de afwikkeling hiervan;
Verzorgen van opslag- en transportverzekeringen en de afwikkeling van schadeclaims.


01-01-1980 - 31-03-1981 Administratief medewerker/Receptioniste
Angonave, Linhas Maritimas de Angola U.E.E,
Rotterdam

01-02-1978 - 31-12-1979 Administratief medewerker
Oceanwide Transport Enterprise B.V.
Rotterdam

Ondersteuning op organisatorisch, operationeel en administratief gebied t.b.v. Management en klanten;
Aanvragen in behandeling nemen, offertes uitwerken;
Contacten onderhouden met klanten, transporten regelen en bijpassende contracten maken en
versturen.

Lees meer

Opleiding

HAVO/VWO
MBO-4 Paraveteriair
Management training (intern)

Opleiding

HAVO/VWO
MBO-4 Paraveteriair
Management training (intern)

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Vrijwilligerswerk Dierenopvangcentrum Tilburg

Hobby's & interesses

Vrijwilligerswerk Dierenopvangcentrum Tilburg

Eigenschappen

Resultaat- en servicegerichte ondersteuner.
Breed inzetbaar en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik werk accuraat, toon initiatief, denk mee en ben niet bang om kritisch naar mezelf te
kijken. Door mijn leergierigheid en de wens om te blijven ontwikkelen kom ik het meest tot
mijn recht in een functie met een breed takenpakket.
Kennis hebben van de diensten die geleverd worden vind ik belangrijk om een manager of
team beter van dienst te kunnen zijn.
Mijn kracht is mijn aanpassingsvermogen, mijn betrokkenheid en het kunnen communiceren
op alle niveaus.

Eigenschappen

Resultaat- en servicegerichte ondersteuner.
Breed inzetbaar en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik werk accuraat, toon initiatief, denk mee en ben niet bang om kritisch naar mezelf te
kijken. Door mijn leergierigheid en de wens om te blijven ontwikkelen kom ik het meest tot
mijn recht in een functie met een breed takenpakket.
Kennis hebben van de diensten die geleverd worden vind ik belangrijk om een manager of
team beter van dienst te kunnen zijn.
Mijn kracht is mijn aanpassingsvermogen, mijn betrokkenheid en het kunnen communiceren
op alle niveaus.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Interim, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden