• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Boekhouder
bij A.K.S. (Administratie Kantoor Schot)
januari 2011 – heden
Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf de gehele administratie dusdanig verwerken opdat de accountant alleen nog maar een korte controle hoeft uit te voeren en daarna over kan gaan tot het opmaken van de jaarrekening en fiscale aangiften.
De btw aangiften en de salarisadministratie worden door mij verricht.
Ik maak hierbij gebruik van diverse boekhoudpakketten zowel online als bij de cliënt aanwezig.

Financieel administratief secretarieel medewerkster
bij Lochemse Golf- & Countryclub “De Graafschap”
juni 1998 – september 2014
Complete debiteuren- en crediteurenadministratie, telebankieren en inboeken / inlezen bankmutaties, incassobestanden aanmaken, gehele loonadministratie, btw aangiften, afschrijvingsstaat bijhouden, rapportage overzichten maken t.b.v. penningmeester, voorbereidende werkzaamheden t.b.v. jaarafsluiting en ondersteuning van de accountant, gehele ledenadministratie bijhouden van de golfers / leden naar de Nederlandse Golf Federatie

Administratief medewerker
bij Installatiebedrijf Dijkerman B.V. te Laren Gld.
juli 1992 – mei 1998
Urenadministratie van de medewerkers bijhouden inclusief vakantieverlof, ziekte etc.
Maken van verkoopfakturen, inboeken van inkoop- en verkoopboek, kas- en bankboek. Opnemen van telefoon en ontvangst van klanten. Winkelverkoop.

Administratief medewerker
bij TPC Electronics te Goor
maart 1989 – april 1992
Controle van verkooporders, inkooporders en controleren met magazijn in- en uitgave, inboeken van bank, inkoop- en verkoopboek.

Assistent-Accountant
bij Accountantskantoor Kotterman Neurink & Co. te Goor
juni 1985 – februari 1989
Verzorgen van de administraties voor klanten uit midden- en kleinbedrijf, opmaken van jaarrekeningen en de fiscale aangiften verzorgen.

Boekhouding
bij Aannemersbedrijf Roosdom Tijhuis B.V. te Markelo
juni 1984 – mei 1985
Alles handmatig gedaan.
Inkoopfakturen, order- en projectadministratie, typen van verkoopfakturen, telefoniste en secretariële werkzaamheden.

BESTUURSFUNCTIES
Stichting Festival Stedeker Daansers te Diepenheim
oktober 1998 – heden
secretaresse

Folkloristische Vereniging Stedeker Daansers te Diepenheim
oktober 1998 – november 2015
secretaresse

Werkervaring

Boekhouder
bij A.K.S. (Administratie Kantoor Schot)
januari 2011 – heden
Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf de gehele administratie dusdanig verwerken opdat de accountant alleen nog maar een korte controle hoeft uit te voeren en daarna over kan gaan tot het opmaken van de jaarrekening en fiscale aangiften.
De btw aangiften en de salarisadministratie worden door mij verricht.
Ik maak hierbij gebruik van diverse boekhoudpakketten zowel online als bij de cliënt aanwezig.

Financieel administratief secretarieel medewerkster
bij Lochemse Golf- & Countryclub “De Graafschap”
juni 1998 – september 2014
Complete debiteuren- en crediteurenadministratie, telebankieren en inboeken / inlezen bankmutaties, incassobestanden aanmaken, gehele loonadministratie, btw aangiften, afschrijvingsstaat bijhouden, rapportage overzichten maken t.b.v. penningmeester, voorbereidende werkzaamheden t.b.v. jaarafsluiting en ondersteuning van de accountant, gehele ledenadministratie bijhouden van de golfers / leden naar de Nederlandse Golf Federatie

Administratief medewerker
bij Installatiebedrijf Dijkerman B.V. te Laren Gld.
juli 1992 – mei 1998
Urenadministratie van de medewerkers bijhouden inclusief vakantieverlof, ziekte etc.
Maken van verkoopfakturen, inboeken van inkoop- en verkoopboek, kas- en bankboek. Opnemen van telefoon en ontvangst van klanten. Winkelverkoop.

Administratief medewerker
bij TPC Electronics te Goor
maart 1989 – april 1992
Controle van verkooporders, inkooporders en controleren met magazijn in- en uitgave, inboeken van bank, inkoop- en verkoopboek.

Assistent-Accountant
bij Accountantskantoor Kotterman Neurink & Co. te Goor
juni 1985 – februari 1989
Verzorgen van de administraties voor klanten uit midden- en kleinbedrijf, opmaken van jaarrekeningen en de fiscale aangiften verzorgen.

Boekhouding
bij Aannemersbedrijf Roosdom Tijhuis B.V. te Markelo
juni 1984 – mei 1985
Alles handmatig gedaan.
Inkoopfakturen, order- en projectadministratie, typen van verkoopfakturen, telefoniste en secretariële werkzaamheden.

BESTUURSFUNCTIES
Stichting Festival Stedeker Daansers te Diepenheim
oktober 1998 – heden
secretaresse

Folkloristische Vereniging Stedeker Daansers te Diepenheim
oktober 1998 – november 2015
secretaresse

Lees meer

Opleiding

M.B.A. Moderne Bedrijfsadministratie (MBO, diploma behaald)
Hogeschool Enschede
augustus 1986 – mei 1988

MEAO-BE (MBO, diploma behaald)
MEAO Hengelo
augustus 1981 – mei 1984

Boekhoudpakketten: Exact Globe, Exact Online, Account View, Cash
Word
Excel
Outlook

Opleiding

M.B.A. Moderne Bedrijfsadministratie (MBO, diploma behaald)
Hogeschool Enschede
augustus 1986 – mei 1988

MEAO-BE (MBO, diploma behaald)
MEAO Hengelo
augustus 1981 – mei 1984

Boekhoudpakketten: Exact Globe, Exact Online, Account View, Cash
Word
Excel
Outlook

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

lezen, wandelen lange afstanden, fittness, folkloristisch dansen

Hobby's & interesses

lezen, wandelen lange afstanden, fittness, folkloristisch dansen

Eigenschappen

accuraat assertief
doortastend leergierig
niet zeuren maar doen representatief
stressbestendig teamplayer
vriendelijk vrolijk
zelfstandig werken

Eigenschappen

accuraat assertief
doortastend leergierig
niet zeuren maar doen representatief
stressbestendig teamplayer
vriendelijk vrolijk
zelfstandig werken

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: financieel administratieve dienstverlening
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Horeca
  • Dienstverband: Vast, ZZP
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten