• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging als financieel administratief medewerker. Bent u op zoek naar iemand die graag hard werkt, haar werk goed wil afleveren, flexibel en leergierig is neem dan ben…

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging als financieel administratief medewerker. Bent u op zoek naar iemand die graag hard werkt, haar werk goed wil afleveren, flexibel en leergierig is neem dan ben ik misschien wel de persoon waar u naar op zoek bent en wil ik dat graag aan u bewijzen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

• Datum: december 2014 tot december 2015

Financieel administratief medewerkster ErasmusMC

Verantwoordelijk voor transitorische rekeningen (verwerken en controleren en analyseren, aangifte BTW dmv Oracle en Excel, rekening courant B.V.’s, BTW buitenlandse crediteuren, journaalposten in het boekhoudprogramma Oracle.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Datum: januari 2009 tot december 2014

Administrateur Supermarkt van Yperen B.V.

Verantwoordelijk voor het financieel beheer van de B.V., o.a. kas, bank, debiteuren- en crediteurenadministratie, betaalopdrachten, memoriaalboekingen. contact met leveranciers en afnemers, facturatie, aanmanen, doen van de BTW aangifte dmv het boekhoudprogramma Cash en Profit Retail.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Datum: januari 1994 tot december 2008

Administrateur V.O.F. N. van Yperen

Verantwoordelijk voor het financieel beheer van V.O.F. N. Van Yperen, o.a. kas, bank, debiteuren- en crediteurenadministratie, betaalopdrachten, memoriaalboekingen, contact met leveranciers en afnemers,facturatie, aanmanen, aanleveren gegevens voor BTW aangifte dmv het boekhoudprogramma Cash.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Datum: september 1985 t/m december 1993

Administrateur Borrie & Co Registeraccountants

Verantwoordelijk o.a. voor de interne administratie van Borrie & Co.,
waaronder uren-, debiteuren-, crediteurenadministratie en facturatie.
Daarnaast verantwoordelijk voor projecten m.b.t. het opzetten van de administratie in Cash van klanten, verantwoordelijk voor het interne tekstverwerkingssysteem, secretariële werkzaamheden en het ontvangen van gasten.

Werkervaring

• Datum: december 2014 tot december 2015

Financieel administratief medewerkster ErasmusMC

Verantwoordelijk voor transitorische rekeningen (verwerken en controleren en analyseren, aangifte BTW dmv Oracle en Excel, rekening courant B.V.’s, BTW buitenlandse crediteuren, journaalposten in het boekhoudprogramma Oracle.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Datum: januari 2009 tot december 2014

Administrateur Supermarkt van Yperen B.V.

Verantwoordelijk voor het financieel beheer van de B.V., o.a. kas, bank, debiteuren- en crediteurenadministratie, betaalopdrachten, memoriaalboekingen. contact met leveranciers en afnemers, facturatie, aanmanen, doen van de BTW aangifte dmv het boekhoudprogramma Cash en Profit Retail.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Datum: januari 1994 tot december 2008

Administrateur V.O.F. N. van Yperen

Verantwoordelijk voor het financieel beheer van V.O.F. N. Van Yperen, o.a. kas, bank, debiteuren- en crediteurenadministratie, betaalopdrachten, memoriaalboekingen, contact met leveranciers en afnemers,facturatie, aanmanen, aanleveren gegevens voor BTW aangifte dmv het boekhoudprogramma Cash.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Datum: september 1985 t/m december 1993

Administrateur Borrie & Co Registeraccountants

Verantwoordelijk o.a. voor de interne administratie van Borrie & Co.,
waaronder uren-, debiteuren-, crediteurenadministratie en facturatie.
Daarnaast verantwoordelijk voor projecten m.b.t. het opzetten van de administratie in Cash van klanten, verantwoordelijk voor het interne tekstverwerkingssysteem, secretariële werkzaamheden en het ontvangen van gasten.

Lees meer

Opleiding

2013-2015 Moderne Bedrijfsadministratie (MBO+) Face-it - diploma behaald via de Associatie
2012-2013 Praktijkdiploma boekhouden Face-it - diploma behaald via de Associatie
2012 Basiskennis calculatie IPD - diploma behaald via de Associatie)
2011 Basiskennis boekhouden IPD - diploma behaald via de Associatie
1982-1983 Middenstands diploma LOI - diploma behaald
1981-1985 MEAO ne/en/fr/recht/machineschr./steno Rotterdam-Pompenburg - diploma behaald
1977-1981 MAVO ne/en/fr/ak/bio/adm Rotterdam-Kralingen - diploma behaald

Opleiding

2013-2015 Moderne Bedrijfsadministratie (MBO+) Face-it - diploma behaald via de Associatie
2012-2013 Praktijkdiploma boekhouden Face-it - diploma behaald via de Associatie
2012 Basiskennis calculatie IPD - diploma behaald via de Associatie)
2011 Basiskennis boekhouden IPD - diploma behaald via de Associatie
1982-1983 Middenstands diploma LOI - diploma behaald
1981-1985 MEAO ne/en/fr/recht/machineschr./steno Rotterdam-Pompenburg - diploma behaald
1977-1981 MAVO ne/en/fr/ak/bio/adm Rotterdam-Kralingen - diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig), Nederlands (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

• Tijd met ons gezin
• Lezen
• Sporten
• Zingen in een koor
• Wandelen
• Koken en bakken

Hobby's & interesses

• Tijd met ons gezin
• Lezen
• Sporten
• Zingen in een koor
• Wandelen
• Koken en bakken

Eigenschappen

Ik zie mijzelf als iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor mijn werk en gezin. Daarnaast heb ik een positieve, proactieve, sociale, flexibele, leergierige en oplossingsgerichte instelling en ga graag nieuwe uitdagingen aan. Mijn ex-collega's vinden mij tevens een doorzetter. Het werken in een team vind ik erg leuk, maar ik kan ook goed alleen werken.

Eigenschappen

Ik zie mijzelf als iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor mijn werk en gezin. Daarnaast heb ik een positieve, proactieve, sociale, flexibele, leergierige en oplossingsgerichte instelling en ga graag nieuwe uitdagingen aan. Mijn ex-collega's vinden mij tevens een doorzetter. Het werken in een team vind ik erg leuk, maar ik kan ook goed alleen werken.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marja van Tienhoven-van IJperen te bekijken