• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Het woord 'uitgeleerd' mag van mij verdwijnen. Je bent nooit uitgeleerd. Vandaar dat ik mijn kennis op het gebied van HRM aan het bijschaven ben en daarna zal ik hoe dan ook weer op zoek…

Persoonlijk

Het woord 'uitgeleerd' mag van mij verdwijnen. Je bent nooit uitgeleerd. Vandaar dat ik mijn kennis op het gebied van HRM aan het bijschaven ben en daarna zal ik hoe dan ook weer op zoek gaan naar nieuwe kennis. Personeelszaken, planning, boekhouding, facturatie, opleidingen verzorgen, KAM-coördinatie, dit zijn allemaal facetten van mijn dagelijkse werkzaamheden. Verder weet ik mijn weg moeiteloos te vinden in de wereld van social media en zijn Android, Google en Chrome onderdeel van mijn passies.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:

01-09-1992 t/m 10-10-1992 Hulsebosch Zwolle
Verkoopmedewerker (bijverdienste)
Verkopen van producten, voorbereidende werkzaamheden, opruimen en schoonmaken.

26-10-1992 t/m 10-07-1999 C1000 Zwolle
Verkoopmedewerker slagerij (bijverdienste)
Verkopen van producten, voorbereidende werkzaamheden, opruimen en schoonmaken.

08-03-1999 t/m 19-04-1999 Vezass Zwolle
Telemarketeer (bijverdienste)
Telefonische verkoop van pensioenen en verzekeringen. Het actief bellen van potentiële klanten in verschillende regio’s met als doel: Het overreden van de potentiële klant om een afspraak vast te leggen met één van de bij Vezass aangesloten assurantieadviseurs.

12-07-1999 t/m 31-03-2000 Guilbert Nederland BV via Randstad Uitzendbureau Zwolle
Orderentry medewerker
Het snel en accuraat invoeren van verkooporders binnen de afdeling orderentry van Guilbert Nederland (destijds Kantic).
(Fulltime)

01-04-2000 t/m 01-11-2002 Guilbert Nederland BV (via Randstad Uitzendbureau Zwolle tot 01-01-2001)
Logistiek besteller
* Optimaliseren van de omloopsnelheid en voorraadbeschikbaarheid van de aanwezige goederen in het logistiek centrum en die van de goederen buiten het logistiek centrum
* Het aantal backorders minimaliseren door het optimaliseren en berekenen van de logistieke parameters in het SAPsysteem, evenals het regelmatig telefonisch en/of via email onder druk zetten van leveranciers in Nederland maar ook in de rest van Europa (ook door middel van het vendorrating systeem)
* Snel en accuraat afhandelen van mancomeldingen en factuurverschillen.
(Fulltime)

Bijzonderheden: Tevens redactielid van het personeelsblad: Verslag doen en kopij aanvoeren van bedrijfsgerelateerde onderwerpen inclusief fotoreportages, spelling en grammaticacontrole uitvoeren op ingezonden stukken en het bedenken van nieuwe rubrieken.

02-12-2002 t/m 17-07-2005 Banketbakkerij Boom BV te Zwolle
Productieplanner
* Bewerkstelligen van een realistische orderplanning waarbij rekening wordt gehouden met een efficiënte productie, een efficiënte inkoop en een goede leverperformance
* Zorgen voor een realistische orderplanning. Het zorgen voor evenwicht tussen de belangen van de klant, leveranciers en productie in nauwe samenwerking met de productieleider
* Opvolging orders met betrekking tot leveringstermijn en transport
* Plannen van transport met externe transporteurs
* Opmaken van de nodige vervoersdocumenten
* Klanten informeren omtrent de leveringsdatum
* Snel en accuraat afhandelen van mancomeldingen en factuurverschillen.
(Fulltime)

17-07-2005 t/m 01-11-2005 Banketbakkerij Boom BV te Zwolle
Verkoopmedewerker
*  Het bewerken van een rayon samen met een vaste collega in de buitendienst waarover de desbetreffende vertegenwoordiger de eindverantwoording heeft
* Beoordelen, invoeren en beheren van (reserveer)orders
* Verstrekken van informatie aan klanten omtrent orderstatus
* Opstellen, beheren en archiveren van offertes
* Bijhouden klantgegevens in het relatiebestand
* Het geven van productinformatie en verkoopinformatie
* Telefonische verkoop, zowel actief als passief
* Noteren en afhandelen klachten, retouren en archiveren
* Doorgeven van vragen en informatie aan de vertegenwoordiger
* Verzorgen van monsteraanvragen en correspondentie
(Fulltime)

01-11-2005 t/m 28-07-2006 Banketbakkerij Boom BV te Zwolle
Medewerker bedrijfsbureau
* Bestellen van grondstoffen en verpakkingsmateriaal
* Dagelijks leiding geven aan een groep enthousiaste medewerkers op planning en
* Het realiseren van de productieplanning
* Verantwoordelijk voor de kwaliteit en het bewaken van verbeterprocessen

14-08-2006 t/m 24-08-2007 Yarrah Organic Petfood BV te Harderwijk
Assistent Inkoper
* Functie waarbij je ondersteuning geeft aan het gehele inkoop- en productieproces van biologisch honden en kattenvoer
* Plaatsen van productieverzoeken bij producenten en leveranciers en bewaken van de voortgang van de orders
* Ook zorg voor een tijdige levering van goederen en lost de meest voorkomende problemen op
* Verantwoording afleggen aan de inkoopmanager.
(Fulltime)

03-09-2007 t/m 31-07-2008 DETA Batterijen BV (nu Celectric BV) te Harderwijk
Verkoopbinnendienst medewerker
* Systematisch en nauwkeurig verwerken van de binnengekomen orders en offertes
* Het beoordelen van orders en offertes op correctheid
* Het verwerken van de orders en offertes in het computersysteem
* Relaties voorzien van zowel algemene als specifieke informatie over zijn/haar order
* Klachtenbehandeling alsmede het behandelen van retouren en het (administratief) ondersteunen van de verkoopbuitendienst
(Fulltime)

03-09-2008 t/m 31-12-2008 Politieacademie te Apeldoorn
Planner B
* Systematisch en nauwkeurig verwerken van mutaties in studentenaanmeldingen
* Efficiënt inplannen van examinatoren aan de hand van aanmeldingen van studenten daarbij rekening houdend met reisafstand en competenties van de examinator
(Parttime)

20-05-2009 t/m heden Raveco te Apeldoorn
Ik ben in 2009 bij Raveco gaan werken als Personeelsplanner. Door middel van taakverbreding kon ik mij na een aantal jaren ook gaan bezighouden met de facturatie en opleidingen. Een aantal jaren later heb ik de planning achter mij gelaten en ben ik doorgestroomd naar mijn huidige functie die onder andere personeelszaken, boekhouding, administratie, opleidingen en het bijhouden en optimaliseren van het kwaliteitsmanagementsysteem omvat. Tevens ben ik lid van het MT en houd ik me bezig met ICT-taken en mobiele telefonie.
(Parttime)

11-2009 t/m 04-2013 Contentgirls.nl
Redacteur
* Schrijven van artikelen over social media en het Android

10-2010 t/m 04-2014 Androidworld en Tabletworld
Redacteur en hoofredactrice
*Schrijven van artikelen over het Androidplatform
* Aantrekken en begeleiden van nieuwe bloggers
* Reviewen van artikelen
* Optimaliseren van de website (plug-ins/HTML/etc.)
* Contacten onderhouden met producenten, ontwikkelaars, pers en providers
* E-mail beheren betreffende redactie- en algemene zaken
* Beheren van alle Androidworld social media-sites (AW op Twitter, Facebook, Hyves, YouTube, Qik, Flickr et cetera)
* Bezoeken van evenementen
* En daarnaast nog veel meer

10-2010 t/m 12-2014 MissyMedia
Eigenaar
* Schrijven van techartikelen en het verslaan van evenementen en presentaties voor diverse websites waaronder Androidworld en Tabletworld.

Werkervaring

Werkervaring:

01-09-1992 t/m 10-10-1992 Hulsebosch Zwolle
Verkoopmedewerker (bijverdienste)
Verkopen van producten, voorbereidende werkzaamheden, opruimen en schoonmaken.

26-10-1992 t/m 10-07-1999 C1000 Zwolle
Verkoopmedewerker slagerij (bijverdienste)
Verkopen van producten, voorbereidende werkzaamheden, opruimen en schoonmaken.

08-03-1999 t/m 19-04-1999 Vezass Zwolle
Telemarketeer (bijverdienste)
Telefonische verkoop van pensioenen en verzekeringen. Het actief bellen van potentiële klanten in verschillende regio’s met als doel: Het overreden van de potentiële klant om een afspraak vast te leggen met één van de bij Vezass aangesloten assurantieadviseurs.

12-07-1999 t/m 31-03-2000 Guilbert Nederland BV via Randstad Uitzendbureau Zwolle
Orderentry medewerker
Het snel en accuraat invoeren van verkooporders binnen de afdeling orderentry van Guilbert Nederland (destijds Kantic).
(Fulltime)

01-04-2000 t/m 01-11-2002 Guilbert Nederland BV (via Randstad Uitzendbureau Zwolle tot 01-01-2001)
Logistiek besteller
* Optimaliseren van de omloopsnelheid en voorraadbeschikbaarheid van de aanwezige goederen in het logistiek centrum en die van de goederen buiten het logistiek centrum
* Het aantal backorders minimaliseren door het optimaliseren en berekenen van de logistieke parameters in het SAPsysteem, evenals het regelmatig telefonisch en/of via email onder druk zetten van leveranciers in Nederland maar ook in de rest van Europa (ook door middel van het vendorrating systeem)
* Snel en accuraat afhandelen van mancomeldingen en factuurverschillen.
(Fulltime)

Bijzonderheden: Tevens redactielid van het personeelsblad: Verslag doen en kopij aanvoeren van bedrijfsgerelateerde onderwerpen inclusief fotoreportages, spelling en grammaticacontrole uitvoeren op ingezonden stukken en het bedenken van nieuwe rubrieken.

02-12-2002 t/m 17-07-2005 Banketbakkerij Boom BV te Zwolle
Productieplanner
* Bewerkstelligen van een realistische orderplanning waarbij rekening wordt gehouden met een efficiënte productie, een efficiënte inkoop en een goede leverperformance
* Zorgen voor een realistische orderplanning. Het zorgen voor evenwicht tussen de belangen van de klant, leveranciers en productie in nauwe samenwerking met de productieleider
* Opvolging orders met betrekking tot leveringstermijn en transport
* Plannen van transport met externe transporteurs
* Opmaken van de nodige vervoersdocumenten
* Klanten informeren omtrent de leveringsdatum
* Snel en accuraat afhandelen van mancomeldingen en factuurverschillen.
(Fulltime)

17-07-2005 t/m 01-11-2005 Banketbakkerij Boom BV te Zwolle
Verkoopmedewerker
*  Het bewerken van een rayon samen met een vaste collega in de buitendienst waarover de desbetreffende vertegenwoordiger de eindverantwoording heeft
* Beoordelen, invoeren en beheren van (reserveer)orders
* Verstrekken van informatie aan klanten omtrent orderstatus
* Opstellen, beheren en archiveren van offertes
* Bijhouden klantgegevens in het relatiebestand
* Het geven van productinformatie en verkoopinformatie
* Telefonische verkoop, zowel actief als passief
* Noteren en afhandelen klachten, retouren en archiveren
* Doorgeven van vragen en informatie aan de vertegenwoordiger
* Verzorgen van monsteraanvragen en correspondentie
(Fulltime)

01-11-2005 t/m 28-07-2006 Banketbakkerij Boom BV te Zwolle
Medewerker bedrijfsbureau
* Bestellen van grondstoffen en verpakkingsmateriaal
* Dagelijks leiding geven aan een groep enthousiaste medewerkers op planning en
* Het realiseren van de productieplanning
* Verantwoordelijk voor de kwaliteit en het bewaken van verbeterprocessen

14-08-2006 t/m 24-08-2007 Yarrah Organic Petfood BV te Harderwijk
Assistent Inkoper
* Functie waarbij je ondersteuning geeft aan het gehele inkoop- en productieproces van biologisch honden en kattenvoer
* Plaatsen van productieverzoeken bij producenten en leveranciers en bewaken van de voortgang van de orders
* Ook zorg voor een tijdige levering van goederen en lost de meest voorkomende problemen op
* Verantwoording afleggen aan de inkoopmanager.
(Fulltime)

03-09-2007 t/m 31-07-2008 DETA Batterijen BV (nu Celectric BV) te Harderwijk
Verkoopbinnendienst medewerker
* Systematisch en nauwkeurig verwerken van de binnengekomen orders en offertes
* Het beoordelen van orders en offertes op correctheid
* Het verwerken van de orders en offertes in het computersysteem
* Relaties voorzien van zowel algemene als specifieke informatie over zijn/haar order
* Klachtenbehandeling alsmede het behandelen van retouren en het (administratief) ondersteunen van de verkoopbuitendienst
(Fulltime)

03-09-2008 t/m 31-12-2008 Politieacademie te Apeldoorn
Planner B
* Systematisch en nauwkeurig verwerken van mutaties in studentenaanmeldingen
* Efficiënt inplannen van examinatoren aan de hand van aanmeldingen van studenten daarbij rekening houdend met reisafstand en competenties van de examinator
(Parttime)

20-05-2009 t/m heden Raveco te Apeldoorn
Ik ben in 2009 bij Raveco gaan werken als Personeelsplanner. Door middel van taakverbreding kon ik mij na een aantal jaren ook gaan bezighouden met de facturatie en opleidingen. Een aantal jaren later heb ik de planning achter mij gelaten en ben ik doorgestroomd naar mijn huidige functie die onder andere personeelszaken, boekhouding, administratie, opleidingen en het bijhouden en optimaliseren van het kwaliteitsmanagementsysteem omvat. Tevens ben ik lid van het MT en houd ik me bezig met ICT-taken en mobiele telefonie.
(Parttime)

11-2009 t/m 04-2013 Contentgirls.nl
Redacteur
* Schrijven van artikelen over social media en het Android

10-2010 t/m 04-2014 Androidworld en Tabletworld
Redacteur en hoofredactrice
*Schrijven van artikelen over het Androidplatform
* Aantrekken en begeleiden van nieuwe bloggers
* Reviewen van artikelen
* Optimaliseren van de website (plug-ins/HTML/etc.)
* Contacten onderhouden met producenten, ontwikkelaars, pers en providers
* E-mail beheren betreffende redactie- en algemene zaken
* Beheren van alle Androidworld social media-sites (AW op Twitter, Facebook, Hyves, YouTube, Qik, Flickr et cetera)
* Bezoeken van evenementen
* En daarnaast nog veel meer

10-2010 t/m 12-2014 MissyMedia
Eigenaar
* Schrijven van techartikelen en het verslaan van evenementen en presentaties voor diverse websites waaronder Androidworld en Tabletworld.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen:

1989 t/m 1994
Opleiding: H.A.V.O.
Locatie: Carolus Clusius College te Zwolle
Diploma: ja
Vakkenpakket: Nederlandse taal en letterkunde/Franse taal en letterkunde/Duitse taal en letterkunde/Engelse taal en letterkunde/Geschiedenis en staatsinrichting/Economie

1994 t/m 1999
Opleiding: Leraar voortgezet onderwijs van de tweede graad in Engels
Locatie: Christelijke Hogeschool Windesheim te Zwolle
Diploma: HBO Propedeuse

2014 t/m 2015
Opleiding: HBO Personeelsmanagement
Locatie: NCOI te Zwolle
Diploma: ja

2015 t/m 2017 NCOI
Opleiding: HBO Bachelor Human Resources Management
Locatie: NCOI te Zwolle

Diploma's en getuigschriften:

* BHV Bedrijfshulpverlening te Zwolle

* Cursus Conflicthantering behaald in maart 2002 te Amersfoort
Deze cursus is gegeven door het ISBW in opdracht van Guilbert. Doel van deze cursus: Het leren met conflicten om te gaan op de werkvloer en ze op te lossen op een zodanige manier dat dit voor alle betrokkenen positieve resultaten oplevert. Het ontwikkelen van vaardigheden om conflictsituaties aan te pakken zodat ze in het voordeel werken van de organisatie, maar ook in die van de conflicterende partijen.

* Incompany training Vendor Rating gevolgd te Zwolle
Deze cursus is gegeven door NEVI Opleidingen in opdracht van Guilbert. De cursus omvatte prestatiemeting van leveranciers ten behoeve van het inkoopproces, ook wel Vendor rating genoemd. Doel van deze cursus, komen tot het volgende proces:
Sluitstuk van het inkoopproces (heldere afspraken in het contractmanagement)
Meten toegevoegde waarde inkoop (communicatie en rapportage naar de leverancier toe/interne betrokkenheid)
Vormen van een beheersbaar netwerk van leveranciers (doel in relatie met leveranciersmanagement/goede keuze productgroep en betrokken leveranciers)

Opleiding

Opleidingen:

1989 t/m 1994
Opleiding: H.A.V.O.
Locatie: Carolus Clusius College te Zwolle
Diploma: ja
Vakkenpakket: Nederlandse taal en letterkunde/Franse taal en letterkunde/Duitse taal en letterkunde/Engelse taal en letterkunde/Geschiedenis en staatsinrichting/Economie

1994 t/m 1999
Opleiding: Leraar voortgezet onderwijs van de tweede graad in Engels
Locatie: Christelijke Hogeschool Windesheim te Zwolle
Diploma: HBO Propedeuse

2014 t/m 2015
Opleiding: HBO Personeelsmanagement
Locatie: NCOI te Zwolle
Diploma: ja

2015 t/m 2017 NCOI
Opleiding: HBO Bachelor Human Resources Management
Locatie: NCOI te Zwolle

Diploma's en getuigschriften:

* BHV Bedrijfshulpverlening te Zwolle

* Cursus Conflicthantering behaald in maart 2002 te Amersfoort
Deze cursus is gegeven door het ISBW in opdracht van Guilbert. Doel van deze cursus: Het leren met conflicten om te gaan op de werkvloer en ze op te lossen op een zodanige manier dat dit voor alle betrokkenen positieve resultaten oplevert. Het ontwikkelen van vaardigheden om conflictsituaties aan te pakken zodat ze in het voordeel werken van de organisatie, maar ook in die van de conflicterende partijen.

* Incompany training Vendor Rating gevolgd te Zwolle
Deze cursus is gegeven door NEVI Opleidingen in opdracht van Guilbert. De cursus omvatte prestatiemeting van leveranciers ten behoeve van het inkoopproces, ook wel Vendor rating genoemd. Doel van deze cursus, komen tot het volgende proces:
Sluitstuk van het inkoopproces (heldere afspraken in het contractmanagement)
Meten toegevoegde waarde inkoop (communicatie en rapportage naar de leverancier toe/interne betrokkenheid)
Vormen van een beheersbaar netwerk van leveranciers (doel in relatie met leveranciersmanagement/goede keuze productgroep en betrokken leveranciers)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Ik heb veel vrijwilligerswerk verricht (zie ook mijn LinkedIn-profiel), van gemeentepolitiek tot het bezoeken van gedetineerden. Daarnaast ben ik geïnteresseerd wetenschap, cultuur, historie maar ook gadgets, het Androidplatform, Google en Chrome. Voorheen deed ik aan tekenen en schilderen en heb ik bijles Engels gegeven aan zowel jongeren als volwassenen. Verder luister ik graag naar Armin van Buuren en Radiohead.

Hobby's & interesses

Ik heb veel vrijwilligerswerk verricht (zie ook mijn LinkedIn-profiel), van gemeentepolitiek tot het bezoeken van gedetineerden. Daarnaast ben ik geïnteresseerd wetenschap, cultuur, historie maar ook gadgets, het Androidplatform, Google en Chrome. Voorheen deed ik aan tekenen en schilderen en heb ik bijles Engels gegeven aan zowel jongeren als volwassenen. Verder luister ik graag naar Armin van Buuren en Radiohead.

Lees meer

Eigenschappen

Men typeert mij als een persoon met een gezonde dosis droge humor. Ik word enthousiast van uitdagingen en neem zeer graag kennis tot mij. Tevens ben ik een dynamisch persoon en kan zeer goed zelfstandig werken. Ik ben zowel mondelinge als schriftelijke zeer vaardig.

Steekwoorden: Analytisch, stressbestendigheid, bescheiden, pionieren, succes, persoonlijke groei, nieuwsgierigheid, houden van experimenteren, zaken uitproberen, passie voor nieuwe ervaringen, creativiteit, een open perspectief, nieuwe ideeën, gemakkelijk omgaan met complexiteit, helderheid creëren in ambigue situaties, constructief zijn naar anderen, open staan voor mensen met verschillende achtergronden en meningen, behoefte om anderen te begrijpen, rustig blijven onder druk, leiderschap blijven tonen, resultaten kunnen benoemen in een nieuwe situatie, focus creëren, zichzelf kennen, zelfkritisch, zelfbewust.

Eigenschappen

Men typeert mij als een persoon met een gezonde dosis droge humor. Ik word enthousiast van uitdagingen en neem zeer graag kennis tot mij. Tevens ben ik een dynamisch persoon en kan zeer goed zelfstandig werken. Ik ben zowel mondelinge als schriftelijke zeer vaardig.

Steekwoorden: Analytisch, stressbestendigheid, bescheiden, pionieren, succes, persoonlijke groei, nieuwsgierigheid, houden van experimenteren, zaken uitproberen, passie voor nieuwe ervaringen, creativiteit, een open perspectief, nieuwe ideeën, gemakkelijk omgaan met complexiteit, helderheid creëren in ambigue situaties, constructief zijn naar anderen, open staan voor mensen met verschillende achtergronden en meningen, behoefte om anderen te begrijpen, rustig blijven onder druk, leiderschap blijven tonen, resultaten kunnen benoemen in een nieuwe situatie, focus creëren, zichzelf kennen, zelfkritisch, zelfbewust.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: HR Adviseur
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden