• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Van 1987 tot en met 31 maart 2014 bij Menzis Zorgverzekeraar te Groningen op diverse afdelingen.

07/2008 – 04/2014 Administratief medewerker Senior, afdeling Paramedici
Roosters en planningen maken.
Vorderen van teveel betaalde voorschotten aan zorgverleners.
Afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie.
Vraagbaak voor collega’s.
Bewaken en inzichtelijk maken van de werkvoorraad en productiecijfers.

09/2007 – 06/2008 Administratief medewerker Junior, afdeling Paramedici
Beoordelen en verwerken van declaraties van zorgverleners.
Telefonische helpdesk voor zorgverleners en verzekerden.
Vraagbaak voor collega’s.
Uitvoeren van correcties.
Klachtenafhandeling zowel telefonisch als schriftelijk.
Archiveren.
Verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie

06/2006 – 08/2007 Administratief medewerker Junior, afdeling Huisartsen
Beoordelen en verwerken van declaraties van zorgverleners.
Telefonische helpdesk voor zorgverleners en verzekerden.
Correspondentieafhandeling.
Uitvoeren van correcties.
Archivering.
Klachtenafhandeling.

02/2006 – 05/2006 Administratief medewerker, afdeling Zorgkantoor
Postverwerking: sorteren, verwerken en archiveren.
Notaverwerking doventolken.
Assisteren applicatiebeheerder bij ontwikkeling applicatie voor snellere notaverwerking.
Advies uitbrengen voor aanpassingen in de werkinstructies om de kwaliteit te bevorderen.

08/1998 – 01/2006 Administratief medewerker, afdeling Gegevensbeheer
Onderhouden, registreren en muteren bestanden eigen applicaties.
Onderhouden, registreren en muteren landelijk zorgverlenerbestand (AGB-Vektis).
Telefonische afhandeling vragen van zorgverzekeraars en zorgverleners.
Verwerken mutatieverzoeken
Afhandelen inkomend en uitgaande correspondentie.
Vraagbaak voor collega’s.

02/1988 – 07/1998 Administratief medewerker, afdeling Ziekenhuizen
Verwerken van declaraties van ziekenhuizen.
Telefonische helpdesk voor zorgverleners.
Beoordelen van machtigingsaanvragen.

1982 – 1988 Administratief medewerker/telefoniste/receptioniste
Diverse werkgevers via verschillende uitzendbureaus

Werkervaring

Van 1987 tot en met 31 maart 2014 bij Menzis Zorgverzekeraar te Groningen op diverse afdelingen.

07/2008 – 04/2014 Administratief medewerker Senior, afdeling Paramedici
Roosters en planningen maken.
Vorderen van teveel betaalde voorschotten aan zorgverleners.
Afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie.
Vraagbaak voor collega’s.
Bewaken en inzichtelijk maken van de werkvoorraad en productiecijfers.

09/2007 – 06/2008 Administratief medewerker Junior, afdeling Paramedici
Beoordelen en verwerken van declaraties van zorgverleners.
Telefonische helpdesk voor zorgverleners en verzekerden.
Vraagbaak voor collega’s.
Uitvoeren van correcties.
Klachtenafhandeling zowel telefonisch als schriftelijk.
Archiveren.
Verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie

06/2006 – 08/2007 Administratief medewerker Junior, afdeling Huisartsen
Beoordelen en verwerken van declaraties van zorgverleners.
Telefonische helpdesk voor zorgverleners en verzekerden.
Correspondentieafhandeling.
Uitvoeren van correcties.
Archivering.
Klachtenafhandeling.

02/2006 – 05/2006 Administratief medewerker, afdeling Zorgkantoor
Postverwerking: sorteren, verwerken en archiveren.
Notaverwerking doventolken.
Assisteren applicatiebeheerder bij ontwikkeling applicatie voor snellere notaverwerking.
Advies uitbrengen voor aanpassingen in de werkinstructies om de kwaliteit te bevorderen.

08/1998 – 01/2006 Administratief medewerker, afdeling Gegevensbeheer
Onderhouden, registreren en muteren bestanden eigen applicaties.
Onderhouden, registreren en muteren landelijk zorgverlenerbestand (AGB-Vektis).
Telefonische afhandeling vragen van zorgverzekeraars en zorgverleners.
Verwerken mutatieverzoeken
Afhandelen inkomend en uitgaande correspondentie.
Vraagbaak voor collega’s.

02/1988 – 07/1998 Administratief medewerker, afdeling Ziekenhuizen
Verwerken van declaraties van ziekenhuizen.
Telefonische helpdesk voor zorgverleners.
Beoordelen van machtigingsaanvragen.

1982 – 1988 Administratief medewerker/telefoniste/receptioniste
Diverse werkgevers via verschillende uitzendbureaus

Lees meer

Opleiding

2013 - 2014 MBO+, Sociaal Juridisch Medewerker, Scheidegger, diploma behaald.
1980 - 1982 KMBO, richting administratie/secretarieel, Streekschool Groningen, diploma behaald.
1977 - 1980 LEAO, Vinkenborgh te Groningen, diploma behaald.

Opleiding

2013 - 2014 MBO+, Sociaal Juridisch Medewerker, Scheidegger, diploma behaald.
1980 - 1982 KMBO, richting administratie/secretarieel, Streekschool Groningen, diploma behaald.
1977 - 1980 LEAO, Vinkenborgh te Groningen, diploma behaald.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

tuinieren, koken, knutselen, lezen

Hobby's & interesses

tuinieren, koken, knutselen, lezen

Eigenschappen

Ik ben een ervaren administratief medewerker met juridische kennis die, oplossingsgericht, klantgericht, collegiaal, betrokken, flexibel is en graag dingen regelt en uitzoekt.

Eigenschappen

Ik ben een ervaren administratief medewerker met juridische kennis die, oplossingsgericht, klantgericht, collegiaal, betrokken, flexibel is en graag dingen regelt en uitzoekt.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten