• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een vriendelijke rustige man met een brede ervaring op bouwkundig, financieel / administratief en ICT gebied. Ik wil graag op een praktische manier behulpzaam zijn voor een organisatie om…

Persoonlijk

Ik ben een vriendelijke rustige man met een brede ervaring op bouwkundig, financieel / administratief en ICT gebied. Ik wil graag op een praktische manier behulpzaam zijn voor een organisatie om zodoende de constante factor te zijn.
Mijn doel is om, in een (semi)technische organisatie, een projectteam te ondersteunen op administratieve, financiële en bouwkundige gebied. Ik ben: nauwkeurig, consequent, gestructureerd, behulpzaam, punctueel, leergierig, verder heb ik cijfermatig inzicht en oog voor detail.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juni 2015 – februari 2016
Bouwbedrijf Bloemen Bouw – www.bloemenbouw.nl
Functie Administratief medewerker (parttime)
Werkzaamheden: Verwerken (inboeken/inlezen mutaties) van inkoop- en verkoopfacturen, invoer van uren en km registraties in Exact AEC. Rapportages voor de verschillende onderdelen. Invoer van schaderegistraties in Dispatch.

Mei 2014 – juli 2014
KRC Accountants & Adviseurs - www.krcaccountants.nl/
Functie Administratief medewerker
Werkzaamheden: Verwerken (inboeken/inlezen mutaties) van financiële administraties. lnlezen van digitale rekeninginformatie banken en basisgegevens debiteuren en crediteuren in de administratiepakketten SnelStart, Twinfield en Mutivers (Unit 4). Het testen van diverse importformaten van genoemde administratiepakketten en het schrijven van een korte instructie voor gebruikers van deze specifieke functionaliteit. Het digitaliseren en inrichten van een digitaal documentarchief van de actuele salarisadministraties. Het uitvoeren van werkplek- en applicatiebeheer van geautomatiseerde systemen. Het testen van een complexe softwareapplicatie en het schrijven van een leesbare handleiding voor eindgebruikers.

Mei 1990 – juli 2013
Aannemingsbedrijf Draisma bv – www.draisma.nl
Functie Systeembeheerder / applicatiebeheerder – facilitair manager
Werkzaamheden verschillende rollen:
Rol: Systeembeheerder / Applicatiebeheerder bij Draisma
Als systeembeheerder heb ik de verantwoordelijkheid om het gehele netwerk met alle componenten goed te beheren, eerste lijnshelpdesk te zijn en door mijn bouwkundige achtergrond ben ik een zeer goede schakel tussen de gebruikerswensen en de technische mogelijkheden. Als applicatie beheerder van verschillende software applicaties (Exact AEC / Globe / Synergy - Powerproject/Teamplan – Ibis Trad) de vraagbaak voor iedereen binnen het bedrijf.
Rol: Kwaliteitsbeheerder bij Draisma
Als kwaliteitsbeheerder het bijhouden, aanpassen en voorstellen doen voor procedure wijzigingen van het KAM-handboek. Zijdelings betrokken bij het proces van IKB (interne kwaliteitsbewaking) van de Timmerfabriek en proces beheerder van het FSC handboek. Het voorbereiden van directiebeoordelingen en registraties ter verbetering van het gehele proces.
Rol: Facilitair manager bij Draisma
Als “facilitair manager” betrokken bij diverse onderdelen binnen het bedrijf zoals sleutelbeheer, beveiliging, telefooncentrale, meubilair, kantoor apparatuur en kantoorbenodigdheden.

Mei 1990 – 2000
Aannemingsbedrijf Draisma bv – www.draisma.nl
Functie Werkvoorbereider
Werkzaamheden: Als werkvoorbereider / Calculator alle voorbereidende werkzaamheden gedaan om de bouw vloeiend te laten verlopen en bij meer en minderwerk deze uittrekken en afprijzen om tot een goede afrekening te komen. Het gaat dan onder andere om controle tekenwerk, uittrekken hoeveelheden, begrotingen omzetten naar budgetten, planningen maken, termijnschema’s uit werken etc.

Werkervaring

Juni 2015 – februari 2016
Bouwbedrijf Bloemen Bouw – www.bloemenbouw.nl
Functie Administratief medewerker (parttime)
Werkzaamheden: Verwerken (inboeken/inlezen mutaties) van inkoop- en verkoopfacturen, invoer van uren en km registraties in Exact AEC. Rapportages voor de verschillende onderdelen. Invoer van schaderegistraties in Dispatch.

Mei 2014 – juli 2014
KRC Accountants & Adviseurs - www.krcaccountants.nl/
Functie Administratief medewerker
Werkzaamheden: Verwerken (inboeken/inlezen mutaties) van financiële administraties. lnlezen van digitale rekeninginformatie banken en basisgegevens debiteuren en crediteuren in de administratiepakketten SnelStart, Twinfield en Mutivers (Unit 4). Het testen van diverse importformaten van genoemde administratiepakketten en het schrijven van een korte instructie voor gebruikers van deze specifieke functionaliteit. Het digitaliseren en inrichten van een digitaal documentarchief van de actuele salarisadministraties. Het uitvoeren van werkplek- en applicatiebeheer van geautomatiseerde systemen. Het testen van een complexe softwareapplicatie en het schrijven van een leesbare handleiding voor eindgebruikers.

Mei 1990 – juli 2013
Aannemingsbedrijf Draisma bv – www.draisma.nl
Functie Systeembeheerder / applicatiebeheerder – facilitair manager
Werkzaamheden verschillende rollen:
Rol: Systeembeheerder / Applicatiebeheerder bij Draisma
Als systeembeheerder heb ik de verantwoordelijkheid om het gehele netwerk met alle componenten goed te beheren, eerste lijnshelpdesk te zijn en door mijn bouwkundige achtergrond ben ik een zeer goede schakel tussen de gebruikerswensen en de technische mogelijkheden. Als applicatie beheerder van verschillende software applicaties (Exact AEC / Globe / Synergy - Powerproject/Teamplan – Ibis Trad) de vraagbaak voor iedereen binnen het bedrijf.
Rol: Kwaliteitsbeheerder bij Draisma
Als kwaliteitsbeheerder het bijhouden, aanpassen en voorstellen doen voor procedure wijzigingen van het KAM-handboek. Zijdelings betrokken bij het proces van IKB (interne kwaliteitsbewaking) van de Timmerfabriek en proces beheerder van het FSC handboek. Het voorbereiden van directiebeoordelingen en registraties ter verbetering van het gehele proces.
Rol: Facilitair manager bij Draisma
Als “facilitair manager” betrokken bij diverse onderdelen binnen het bedrijf zoals sleutelbeheer, beveiliging, telefooncentrale, meubilair, kantoor apparatuur en kantoorbenodigdheden.

Mei 1990 – 2000
Aannemingsbedrijf Draisma bv – www.draisma.nl
Functie Werkvoorbereider
Werkzaamheden: Als werkvoorbereider / Calculator alle voorbereidende werkzaamheden gedaan om de bouw vloeiend te laten verlopen en bij meer en minderwerk deze uittrekken en afprijzen om tot een goede afrekening te komen. Het gaat dan onder andere om controle tekenwerk, uittrekken hoeveelheden, begrotingen omzetten naar budgetten, planningen maken, termijnschema’s uit werken etc.

Lees meer

Opleiding

- Praktijk Diploma Boekhouden (PDB) ,Opleidingsinstituten Fabius en IPD, Examens via Associatie
2013 – 2015, Diploma behaald: ja
- Exact – Synergy, Exact Software 2011
- HTS Bouwtechnische bedrijfskunde te Tilburg , 1985 – 1990, Diploma behaald: ja

Opleiding

- Praktijk Diploma Boekhouden (PDB) ,Opleidingsinstituten Fabius en IPD, Examens via Associatie
2013 – 2015, Diploma behaald: ja
- Exact – Synergy, Exact Software 2011
- HTS Bouwtechnische bedrijfskunde te Tilburg , 1985 – 1990, Diploma behaald: ja

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Matig)

Hobby's & interesses

• Wandelen
• Vrijwilliger bij Scouting Buys Ballot
Functie Bestuurder/penningmeester 1993 – heden

Hobby's & interesses

• Wandelen
• Vrijwilliger bij Scouting Buys Ballot
Functie Bestuurder/penningmeester 1993 – heden

Eigenschappen

Ik ben: nauwkeurig, consequent, gestructureerd, behulpzaam, punctueel, leergierig, verder heb ik cijfermatig inzicht en oog voor detail.

Eigenschappen

Ik ben: nauwkeurig, consequent, gestructureerd, behulpzaam, punctueel, leergierig, verder heb ik cijfermatig inzicht en oog voor detail.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: financieel/administratieve functie, binnendienstmedewerker of een vergelijkbare functie.
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten