• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Helaas werkloos geworden en WW inmiddels ook al verlopen. Geen idee waarom het zo moeilijk is werk te vinden terwijl ik toch zo graag wil werken. (Van een uitkering een hypotheek betalen is namelijk…

Persoonlijk

Helaas werkloos geworden en WW inmiddels ook al verlopen. Geen idee waarom het zo moeilijk is werk te vinden terwijl ik toch zo graag wil werken. (Van een uitkering een hypotheek betalen is namelijk ook niet te doen). Bovendien is werken méér dan alleen je geld verdienen, het is ook sociaal contact met collega's en klanten. Het is ook "je nuttig voelen" in de maatschappij en op eigen benen kunnen staan.
Ik ben all-round in de administratie behalve dan dat ik de cursussen basiskennis boekhouden en calculatie wel gedaan heb maar hier nog geen ervaring in heb kunnen opbouwen. Een administratieve baan waarin ik naast het gewone werk ook hier ervaring in kan opdoen zou heel mooi zijn. De branche maakt niet zoveel uit daarom heb ik ook geen branche ingevuld.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

- Manpower (27-9-2015 tot 31-12-2015) productiewerk
- Tempo Team (26-5-2015 - 1-6-2015) productiewerk/inpakken
- Tempo Team (23+24 dec 2014)) balanstellingen
- Alfa Cheque (5-12-2014 - 17-3-2015) alfa-hulp

- Papierrecycling Brabant B.V. (14-11-2006 - 28-2-2013)
Functie: administratief medewerker/weger
Takenpakket: in- en uitgaande vrachtwagens wegen, bijbehorende documenten invullen en chauffeurs instrueren, administratief verwerken weegbriefjes, diverse administratieve werkzaamheden waaronder maandafsluiting en gegevens bijhouden in excelsheets, ziek- en betermeldingen, telefoon aannemen en klanten helpen of doorverbinden, bij afwezigheid collega planning en postverwerking.

- Bureau Benno Stegeman B.V. (klein architectenbureau, 26-1-2004 – 26-1-2005)
Functie: directiesecretaresse.
Takenpakket: brieven maken en andere typewerkzaamheden, telefoon aannemen, boekhouding, financiële overzichten, kleine kas bijhouden, personeelszaken, kortom de hele administratie komt op mijn bureau terecht.

- ROC Midden Brabant (5-12-2001 – 1-5-2003)
Functie: administratief medewerkster leerlingenadministratie.
Mijn takenpakket bestond uit o.a. het invoeren van cursistengegevens in een database ten behoeve van de aanmelding en plaatsing van cursisten, het maken van onderwijsovereenkomsten, het maken van rapportages ten behoeve van o.a. gemeenten, notuleren van vergaderingen. Mijn dienstverband was tijdelijk, het betrof een jaarcontract tot 1 mei 2003 dat niet werd verlengd.

- GAK te Breda
Functie: medewerkster Planbureau (14-8-2001 t/m 7 november 2001)

- Van Oudenallen BV (24-11-99 t/m 13-8-2001)
Functie: secretarieel medewerkster.
Mijn taken pakket omvat onder andere het maken van offertes en opdrachtbevestigingen, notuleren van vergaderingen, brieven maken en andere typewerkzaamheden, telefoon aannemen voor de afdeling, calculaties, in het systeem (sap) invoeren van nieuwe aanvragen, archiefwerkzaamheden

- B.V. Scheepswerf “De Donge” (24-11-1997 t/m 23-11-99).
Functie: telefoniste / receptioniste / administratief medewerkster.
Mijn takenpakket was zeer uitgebreid en omvatte taken, zoals typewerkzaamheden in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, telefoonverkeer in de 3 genoemde talen, verwerken van inkomende en uitgaande faxen en brieven. Daarnaast had ik het beheer over het wagenpark, de huishoudelijke voorraadkast, het foldermateriaal en een deel van het archief. Ik had hier een veelzijdige functie en er werd veel zelfstandigheid en doorzettingsvermogen van mij gevraagd. Het was hier meestal nogal hectisch en stressbestendigheid was een vereiste.

- Manpower uitzendorganisatie B.V.
* Postkantoren B.V. (20-5-1996 t/m 22-11-1996).
Functie: baliemedewerkster
Taken: dienstverlenende en commerciële baliewerkzaamheden, waaronder: geldhandelingen (afhalen en storten), buitenlands geld omwisselen, brieven en pakketten naar binnen- en buitenland verzenden, geld storten op of afhalen van spaarboekjes, verzekeringen afsluiten, advies geven, kas opmaken.

- Multec Project Ondersteuning, Rotterdam.
* Holland Railconsult, Utrecht (1995 - 1996).
- Draft (detacheringbureau), Tilburg.
* Grontmij, Eindhoven (1995)
- Multec uitzendburo, Rotterdam.
* Gemeente Rotterdam, dienst Stedebouw en Volkshuisvesting, hoofdafdeling Advisering
Deelgemeenten en Overige, bureau Verkeer Deelgemeenten (1994 - 1995)
- Multec project ondersteuning, Rotterdam.
* Gemeente Bergen op Zoom, Dienst Stadsontwikkeling en -beheer, afdeling Milieu, Bergen op
Zoom (1993)
* R.M.D. Streekgewest Westelijk Noord-Brabant, afdeling Techniek en Beleid, bureau Techniek
(1994)
- Gemeente Oosterhout, afdeling Stedebouw en Verkeer, Bureau Verkeer, Oosterhout (1991-1992)
- Bureaux Wissing, Architectuur en Stedebouw, Barendrecht (1990 - 1991)

- Werkperioden (tussen 1990 – 2006) korter dan een half jaar zijn in dit overzicht niet meegenomen, het betreft hier diverse werkzaamheden zoals productiewerk, schoonmaakwerk, administratief werk, receptie en kassa werkzaamheden.

Werkervaring

- Manpower (27-9-2015 tot 31-12-2015) productiewerk
- Tempo Team (26-5-2015 - 1-6-2015) productiewerk/inpakken
- Tempo Team (23+24 dec 2014)) balanstellingen
- Alfa Cheque (5-12-2014 - 17-3-2015) alfa-hulp

- Papierrecycling Brabant B.V. (14-11-2006 - 28-2-2013)
Functie: administratief medewerker/weger
Takenpakket: in- en uitgaande vrachtwagens wegen, bijbehorende documenten invullen en chauffeurs instrueren, administratief verwerken weegbriefjes, diverse administratieve werkzaamheden waaronder maandafsluiting en gegevens bijhouden in excelsheets, ziek- en betermeldingen, telefoon aannemen en klanten helpen of doorverbinden, bij afwezigheid collega planning en postverwerking.

- Bureau Benno Stegeman B.V. (klein architectenbureau, 26-1-2004 – 26-1-2005)
Functie: directiesecretaresse.
Takenpakket: brieven maken en andere typewerkzaamheden, telefoon aannemen, boekhouding, financiële overzichten, kleine kas bijhouden, personeelszaken, kortom de hele administratie komt op mijn bureau terecht.

- ROC Midden Brabant (5-12-2001 – 1-5-2003)
Functie: administratief medewerkster leerlingenadministratie.
Mijn takenpakket bestond uit o.a. het invoeren van cursistengegevens in een database ten behoeve van de aanmelding en plaatsing van cursisten, het maken van onderwijsovereenkomsten, het maken van rapportages ten behoeve van o.a. gemeenten, notuleren van vergaderingen. Mijn dienstverband was tijdelijk, het betrof een jaarcontract tot 1 mei 2003 dat niet werd verlengd.

- GAK te Breda
Functie: medewerkster Planbureau (14-8-2001 t/m 7 november 2001)

- Van Oudenallen BV (24-11-99 t/m 13-8-2001)
Functie: secretarieel medewerkster.
Mijn taken pakket omvat onder andere het maken van offertes en opdrachtbevestigingen, notuleren van vergaderingen, brieven maken en andere typewerkzaamheden, telefoon aannemen voor de afdeling, calculaties, in het systeem (sap) invoeren van nieuwe aanvragen, archiefwerkzaamheden

- B.V. Scheepswerf “De Donge” (24-11-1997 t/m 23-11-99).
Functie: telefoniste / receptioniste / administratief medewerkster.
Mijn takenpakket was zeer uitgebreid en omvatte taken, zoals typewerkzaamheden in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, telefoonverkeer in de 3 genoemde talen, verwerken van inkomende en uitgaande faxen en brieven. Daarnaast had ik het beheer over het wagenpark, de huishoudelijke voorraadkast, het foldermateriaal en een deel van het archief. Ik had hier een veelzijdige functie en er werd veel zelfstandigheid en doorzettingsvermogen van mij gevraagd. Het was hier meestal nogal hectisch en stressbestendigheid was een vereiste.

- Manpower uitzendorganisatie B.V.
* Postkantoren B.V. (20-5-1996 t/m 22-11-1996).
Functie: baliemedewerkster
Taken: dienstverlenende en commerciële baliewerkzaamheden, waaronder: geldhandelingen (afhalen en storten), buitenlands geld omwisselen, brieven en pakketten naar binnen- en buitenland verzenden, geld storten op of afhalen van spaarboekjes, verzekeringen afsluiten, advies geven, kas opmaken.

- Multec Project Ondersteuning, Rotterdam.
* Holland Railconsult, Utrecht (1995 - 1996).
- Draft (detacheringbureau), Tilburg.
* Grontmij, Eindhoven (1995)
- Multec uitzendburo, Rotterdam.
* Gemeente Rotterdam, dienst Stedebouw en Volkshuisvesting, hoofdafdeling Advisering
Deelgemeenten en Overige, bureau Verkeer Deelgemeenten (1994 - 1995)
- Multec project ondersteuning, Rotterdam.
* Gemeente Bergen op Zoom, Dienst Stadsontwikkeling en -beheer, afdeling Milieu, Bergen op
Zoom (1993)
* R.M.D. Streekgewest Westelijk Noord-Brabant, afdeling Techniek en Beleid, bureau Techniek
(1994)
- Gemeente Oosterhout, afdeling Stedebouw en Verkeer, Bureau Verkeer, Oosterhout (1991-1992)
- Bureaux Wissing, Architectuur en Stedebouw, Barendrecht (1990 - 1991)

- Werkperioden (tussen 1990 – 2006) korter dan een half jaar zijn in dit overzicht niet meegenomen, het betreft hier diverse werkzaamheden zoals productiewerk, schoonmaakwerk, administratief werk, receptie en kassa werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

- IPD (mbo-3 niveau, nog geen diploma)
sept-dec 2013 *cursus basiskennis calculatie
dec2013-feb 2014 *cursus basiskennis boekhouden

- feb-juni 2006 Novalis (certificaat)
* Opfrissen Word en Excel, PowerPoint, Access,
Outlook (niveau mbo-3+)
- mei-juli 1997 Centrum Vakopleiding Administratief te Breda
(niveau opleiding: mbo-3, certificaat)
* Workshop: WP 5.1, Windows, Word, Excel, Dbase IV,
Exact (E-order/E-factuur)
* Practicum: simulatiebedrijf
Hierin komen onder andere aan bod: telefoonbehandeling,
receptietaken, geautomatiseerde administratie,
orderadministratie, dossiers bijhouden en archiveren.
Zowel tijdens mijn opleiding als in de praktijk is gebleken dat ik
mijn werk met plezier verricht en dat tot tevredenheid van
klanten, collega’s en leidinggevenden.
- 1983-1990 Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer,
richting Verkeerskunde (diploma: ja)
- 1981-1983 Propedeuse Rijks Hogere School voor Tuin- en
Landschapsinrichting te Boskoop
- 1975-1981 HAVO (diploma: ja)

Opleiding

- IPD (mbo-3 niveau, nog geen diploma)
sept-dec 2013 *cursus basiskennis calculatie
dec2013-feb 2014 *cursus basiskennis boekhouden

- feb-juni 2006 Novalis (certificaat)
* Opfrissen Word en Excel, PowerPoint, Access,
Outlook (niveau mbo-3+)
- mei-juli 1997 Centrum Vakopleiding Administratief te Breda
(niveau opleiding: mbo-3, certificaat)
* Workshop: WP 5.1, Windows, Word, Excel, Dbase IV,
Exact (E-order/E-factuur)
* Practicum: simulatiebedrijf
Hierin komen onder andere aan bod: telefoonbehandeling,
receptietaken, geautomatiseerde administratie,
orderadministratie, dossiers bijhouden en archiveren.
Zowel tijdens mijn opleiding als in de praktijk is gebleken dat ik
mijn werk met plezier verricht en dat tot tevredenheid van
klanten, collega’s en leidinggevenden.
- 1983-1990 Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer,
richting Verkeerskunde (diploma: ja)
- 1981-1983 Propedeuse Rijks Hogere School voor Tuin- en
Landschapsinrichting te Boskoop
- 1975-1981 HAVO (diploma: ja)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Puzzelen, knutselen (creatief bezig zijn in de ruimste zin van het woord), lezen, tuinieren, met de computer werken.

Hobby's & interesses

Puzzelen, knutselen (creatief bezig zijn in de ruimste zin van het woord), lezen, tuinieren, met de computer werken.

Eigenschappen

Eerlijk, betrouwbaar, pro-actief en meedenkend, accuraat, ondernemend, het werk "zien", vrolijk, enthousiast en positief denkend, communicatief, zelfstandig en teamplayer en nog veel meer.

Eigenschappen

Eerlijk, betrouwbaar, pro-actief en meedenkend, accuraat, ondernemend, het werk "zien", vrolijk, enthousiast en positief denkend, communicatief, zelfstandig en teamplayer en nog veel meer.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Productiemedewerker
  • Sector: Techniek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden