• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juli 2013 – heden KONE B.V. - Functie: Commercieel medewerker backoffice
Taakomschrijving
• Behandeling van keuringsrapporten;
• Opzetten van afspraken voor de monteurs en het aanmaken van de bijbehorende technische werkzaamheden m.b.v. SAP;
• Opzetten van afspraken met keurende instanties;
• Complete behandeling van alle afkeurrapporten;
• Complete behandeling van alle herkeuringen en de bijbehorende correspondentie met de keurende instanties;
• Opstellen en behandeling van offertes;
• Opstellen en verwerken van schriftelijke correspondentie naar de klant;
• Ondersteunen van de team coördinator met betrekking tot alle lift keuringsprocessen;
• Administratieve ondersteuning van diverse afdelingen;
• Beheer van de digitale monteursagenda;
• Lid Intranet Team – updaten, plaatsen nieuws en berichten, ontwikkeling
Intranet;
• Overige administratieve en communicatieve werkzaamheden.

European Patent Office - Functie: Change Analyst/Manager, Informatie Management (IT)
Taakomschrijving
• Beoordeling van conflicten en technische wijzigingen in de EPO infrastructuur en andere gebieden van het EPO, om een regelmatige en continue operationele omgeving te handhaven, op de volgende gebieden: Windows 95/98/2000, alle standaard Microsoft producten, Lotus Notes, Tivoli, AIC, IBM Mainframe, netwerken, relationele databases, Directory services en operationele hardware;
• Controleren en beheren van technische wijzigingen in de dagelijkse productiedata en applicaties die worden gebruikt door EPO medewerkers;
• Coördinatie van alle technische wijzigingen, van test tot productie, om een regelmatige en continue operationele omgeving te handhaven.
• Autoriseren van technische wijzigingen;
• Voorbereiden en leiden van alle IM Change Management vergaderingen;
• Opzetten en uitvoeren van trainingen voor gebruikers van de applicatie (Tivoli en iET), gebruikt voor het beheren van de technische wijzigingen;
• Ontwikkelen van trainingsmateriaal omtrent het Change Management proces;
• Plaatsvervanger voor de Change Management Process Owner;
• Personal assistent van de manager;
• Managen van het Change Management personeel en totale coördinatie van het team, ook in afwezigheid van de manager.


European Patent Office Rijswijk - Functie: Administratief Medewerker
Taakomschrijving
• Quality control van patent documenten;
• Voorbereidingen van patentverwerking;
• Kopiëren, distribueren en verwerkingen van patenten.
• Overige administratieve en communicatieve werkzaamheden.

Triodus, Kinderdagverblijf - Functie: Administratief Medewerker, P&O
Taakomschrijving
• Mailverwerking;
• Filing;
• Ondersteunen van de P&O adviseur met betrekking tot diverse P&O processen;
• Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie (in- en indiensttredingen en mutaties) en alle administratieve zaken omtrent het ziekteverzuim;
• Onderhouden van contact met de bedrijfsarts;
• Ondersteunen bij werving en selectie;
• Voorbereiding en verwerking verzekeringspapieren, dossiers opstellen, verwerking persoonlijke gegevens;
• Overige werving en selectie en communicatie-activiteiten.

Regionale Instelling Jeugdhulpverlening Haaglanden - Functie: Administratief medewerker, P&O, secretariaat
Taakomschrijving
• Mailverwerking (werving&selectie);
• Voorbereiding, verwerking en distributie van documenten en rapportages van de opgenomen jongeren (ook interne documenten);
• Organiseren van bijeenkomsten;
• Post verwerking;
• Overige administratie en communicatieve werkzaamheden.

Werkervaring

Juli 2013 – heden KONE B.V. - Functie: Commercieel medewerker backoffice
Taakomschrijving
• Behandeling van keuringsrapporten;
• Opzetten van afspraken voor de monteurs en het aanmaken van de bijbehorende technische werkzaamheden m.b.v. SAP;
• Opzetten van afspraken met keurende instanties;
• Complete behandeling van alle afkeurrapporten;
• Complete behandeling van alle herkeuringen en de bijbehorende correspondentie met de keurende instanties;
• Opstellen en behandeling van offertes;
• Opstellen en verwerken van schriftelijke correspondentie naar de klant;
• Ondersteunen van de team coördinator met betrekking tot alle lift keuringsprocessen;
• Administratieve ondersteuning van diverse afdelingen;
• Beheer van de digitale monteursagenda;
• Lid Intranet Team – updaten, plaatsen nieuws en berichten, ontwikkeling
Intranet;
• Overige administratieve en communicatieve werkzaamheden.

European Patent Office - Functie: Change Analyst/Manager, Informatie Management (IT)
Taakomschrijving
• Beoordeling van conflicten en technische wijzigingen in de EPO infrastructuur en andere gebieden van het EPO, om een regelmatige en continue operationele omgeving te handhaven, op de volgende gebieden: Windows 95/98/2000, alle standaard Microsoft producten, Lotus Notes, Tivoli, AIC, IBM Mainframe, netwerken, relationele databases, Directory services en operationele hardware;
• Controleren en beheren van technische wijzigingen in de dagelijkse productiedata en applicaties die worden gebruikt door EPO medewerkers;
• Coördinatie van alle technische wijzigingen, van test tot productie, om een regelmatige en continue operationele omgeving te handhaven.
• Autoriseren van technische wijzigingen;
• Voorbereiden en leiden van alle IM Change Management vergaderingen;
• Opzetten en uitvoeren van trainingen voor gebruikers van de applicatie (Tivoli en iET), gebruikt voor het beheren van de technische wijzigingen;
• Ontwikkelen van trainingsmateriaal omtrent het Change Management proces;
• Plaatsvervanger voor de Change Management Process Owner;
• Personal assistent van de manager;
• Managen van het Change Management personeel en totale coördinatie van het team, ook in afwezigheid van de manager.


European Patent Office Rijswijk - Functie: Administratief Medewerker
Taakomschrijving
• Quality control van patent documenten;
• Voorbereidingen van patentverwerking;
• Kopiëren, distribueren en verwerkingen van patenten.
• Overige administratieve en communicatieve werkzaamheden.

Triodus, Kinderdagverblijf - Functie: Administratief Medewerker, P&O
Taakomschrijving
• Mailverwerking;
• Filing;
• Ondersteunen van de P&O adviseur met betrekking tot diverse P&O processen;
• Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie (in- en indiensttredingen en mutaties) en alle administratieve zaken omtrent het ziekteverzuim;
• Onderhouden van contact met de bedrijfsarts;
• Ondersteunen bij werving en selectie;
• Voorbereiding en verwerking verzekeringspapieren, dossiers opstellen, verwerking persoonlijke gegevens;
• Overige werving en selectie en communicatie-activiteiten.

Regionale Instelling Jeugdhulpverlening Haaglanden - Functie: Administratief medewerker, P&O, secretariaat
Taakomschrijving
• Mailverwerking (werving&selectie);
• Voorbereiding, verwerking en distributie van documenten en rapportages van de opgenomen jongeren (ook interne documenten);
• Organiseren van bijeenkomsten;
• Post verwerking;
• Overige administratie en communicatieve werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

Haagse Hogeschool Bachelor (Propedeuse behaald in 2010)
Communication Management

Atlas College Rijswijk - HAVO (diploma behaald in 1998)

ITIL Foundation v2
ITIL Foundation v3

Opleiding

Haagse Hogeschool Bachelor (Propedeuse behaald in 2010)
Communication Management

Atlas College Rijswijk - HAVO (diploma behaald in 1998)

ITIL Foundation v2
ITIL Foundation v3

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed)

Hobby's & interesses

Sport, lezen, koken

Hobby's & interesses

Sport, lezen, koken

Eigenschappen

flexibel, geen 9-5 mentaliteit, integer en loyaal, organisatorisch onderlegd, communicatief sterk, stressbestendig

Eigenschappen

flexibel, geen 9-5 mentaliteit, integer en loyaal, organisatorisch onderlegd, communicatief sterk, stressbestendig

Mijn actuele situatie

  • Functie: Accountmanager, Commercieel Medewerker Binnendienst, Manager Verkoop, Sales Manager, Sales Medewerker, Verkoper, Vertegenwoordiger
  • Sector: Vastgoed & Makelaardij
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Maria Mouaddab te bekijken

Mijn documenten