• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


De opleiding directiesecretaresse heb ik succesvol afgerond, tijdens deze opleiding heb ik kennis gemaakt met de wereld van secretaresse, administratief medewerker en receptioniste. De werkzaamheden…

Persoonlijk

De opleiding directiesecretaresse heb ik succesvol afgerond, tijdens deze opleiding heb ik kennis gemaakt met de wereld van secretaresse, administratief medewerker en receptioniste. De werkzaamheden in deze functies vind ik ontzettend leuk door de afwisselende werkzaamheden en de spin in het web te zijn. Het organiseren is een belangrijk onderdeel in de functie als secretaresse, waaruit ik mijn kracht haal. Ik vind het ontzettend leuk om te organiseren omdat ik hierin mijn eigenschappen goed kan uiten. Ik hou ervan om dingen te regelen op een kwaliteit-gerichte en resultaat-gerichte manier, ik ben heel dan ook erg nauwkeurig in. Bij mijn vorige werkgevers heb ik bewezen dat ik werkzaamheden snel oppak en accuraat te werk ga. Tijdens mijn opleiding heb ik een telefoon- en typecursus afgerond waardoor ik over een goede snelle multitasking beheers. Verder vind ik het erg leuk om met klanten te communiceren, te informeren, informatie te verstrekken en om klanten een goede en juiste dienst te verlenen. Ook ben ik erg stressbestendig, bij mijn vorige werkgevers heb ik bewezen dat ik prima onder druk hoog kan presteren, zelfstandig maar kan ook prima in teamverband werken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Klantadviseur bij webhelp eenheid in hoogkerk
25-11-2015 tot heden
Afdeling: switch, verhuizingen, retentie en facturatie op project nuon
Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken. Vragen, verstrekken van informatie, e-mails en klachten.
Mbt. Verhuizen, contracten, betalingsregelingen, overstappen

Acquisiteur bij Nian uitgevers in Rolde
19-10-2015 tot 02-11-2015
Mijn werkzaamheden waren het telefonisch benaderen van bedrijven te adverteren voor het MS fonds en Service Dogs, bijhouden van dummy per object, verkoopformulieren invullen en administreren.

Administratief medewerker bij Oasis in Tynaarlo
26-01-2015 tot 28-09-2015
Mijn werkzaamheden waren het digitaliseren van medische documenten, het ontvangen van bezoekers, telefoongesprekken voeren en overige receptie- en balie werkzaamheden.

Snackbarmedewerkster bij Burgerqueen in Assen
01-10-2014 tot 25-01-2015
Mijn werkzaamheden waren het bedienen van de kassa, de kas opmaken, de voorraad bijhouden, bestelling doorvoeren, bereiden van snacks en broodjes, leidinggeven, en het verantwoordelijk zijn van de zaak.

Productiemedewerkster bij Jumbo DC in Beilen
23-09-2013 tot 23-09-2014
Mijn werkzaamheden waren het verpakken van vlees, het controleren van de juiste verpakking en lopende band werk.

Callcenter Agent bij Click in Assen
14-06-2013 tot 28-08-2013
Mijn werkzaamheden waren het telefonisch benaderen van mensen en ze te overtuigen mee te doen aan de lotto.

Helpende bij Zorggroep Drenthe in Assen
21-07-2013 tot 21-09-2013
Mijn werkzaamheden waren het begeleiden van activiteiten, cliënten voorzien van maaltijden en het schoonhouden van appartementen.

Management Assistente bij Gemeente Assen
01-08-2012 tot 31-01-2013
Mijn werkzaamheden waren het ondersteunen van verschillende managers, agenda's beheren en afspraken inplannen, het organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen en het notuleren van vergaderingen van wethouders, in- en uitgaande telefoongesprekken voeren, de correspondentie verzorgen van post en e-mail en het ontvangen van bezoekers.

Directiesecretaresse bij Koninklijke van Gorcum in Assen
01-08-2011 tot 10-02-2012
Mijn werkzaamheden waren het beheren van de receptie, ontvangen van bezoekers, administratieve werkzaamheden, in- en uitgaande telefoongesprekken voeren, notuleren van vergaderingen en archiveren, organiseren van boekpresentaties en vergaderingen, facturen controleren en bijhouden en contracten aanmaken.

Directiesecretaresse bij Drenthe Hostess Service in Assen
21-10-2010 tot 21-06-2011
Mijn werkzaamheden waren het werven van kandidaten, kandidaten en werkzoekenden inschrijven, modeshows en andere bijeenkomsten organiseren, website bijhouden, in- en uitgaande telefoongesprekken voeren en het verzorgen van de correspondentie.

Schoonmaakster bij Hof van Saksen in Rolde
30-06-2011 tot 30-08-2011
Mijn werkzaamheden waren het schoonmaken van huisjes.

Vulploegmedewerkster bij AH XL in Assen
23-02-2010 tot 23-02-2013
Mijn werkzaamheden waren het bijvullen van vakken.

Werkervaring

Klantadviseur bij webhelp eenheid in hoogkerk
25-11-2015 tot heden
Afdeling: switch, verhuizingen, retentie en facturatie op project nuon
Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken. Vragen, verstrekken van informatie, e-mails en klachten.
Mbt. Verhuizen, contracten, betalingsregelingen, overstappen

Acquisiteur bij Nian uitgevers in Rolde
19-10-2015 tot 02-11-2015
Mijn werkzaamheden waren het telefonisch benaderen van bedrijven te adverteren voor het MS fonds en Service Dogs, bijhouden van dummy per object, verkoopformulieren invullen en administreren.

Administratief medewerker bij Oasis in Tynaarlo
26-01-2015 tot 28-09-2015
Mijn werkzaamheden waren het digitaliseren van medische documenten, het ontvangen van bezoekers, telefoongesprekken voeren en overige receptie- en balie werkzaamheden.

Snackbarmedewerkster bij Burgerqueen in Assen
01-10-2014 tot 25-01-2015
Mijn werkzaamheden waren het bedienen van de kassa, de kas opmaken, de voorraad bijhouden, bestelling doorvoeren, bereiden van snacks en broodjes, leidinggeven, en het verantwoordelijk zijn van de zaak.

Productiemedewerkster bij Jumbo DC in Beilen
23-09-2013 tot 23-09-2014
Mijn werkzaamheden waren het verpakken van vlees, het controleren van de juiste verpakking en lopende band werk.

Callcenter Agent bij Click in Assen
14-06-2013 tot 28-08-2013
Mijn werkzaamheden waren het telefonisch benaderen van mensen en ze te overtuigen mee te doen aan de lotto.

Helpende bij Zorggroep Drenthe in Assen
21-07-2013 tot 21-09-2013
Mijn werkzaamheden waren het begeleiden van activiteiten, cliënten voorzien van maaltijden en het schoonhouden van appartementen.

Management Assistente bij Gemeente Assen
01-08-2012 tot 31-01-2013
Mijn werkzaamheden waren het ondersteunen van verschillende managers, agenda's beheren en afspraken inplannen, het organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen en het notuleren van vergaderingen van wethouders, in- en uitgaande telefoongesprekken voeren, de correspondentie verzorgen van post en e-mail en het ontvangen van bezoekers.

Directiesecretaresse bij Koninklijke van Gorcum in Assen
01-08-2011 tot 10-02-2012
Mijn werkzaamheden waren het beheren van de receptie, ontvangen van bezoekers, administratieve werkzaamheden, in- en uitgaande telefoongesprekken voeren, notuleren van vergaderingen en archiveren, organiseren van boekpresentaties en vergaderingen, facturen controleren en bijhouden en contracten aanmaken.

Directiesecretaresse bij Drenthe Hostess Service in Assen
21-10-2010 tot 21-06-2011
Mijn werkzaamheden waren het werven van kandidaten, kandidaten en werkzoekenden inschrijven, modeshows en andere bijeenkomsten organiseren, website bijhouden, in- en uitgaande telefoongesprekken voeren en het verzorgen van de correspondentie.

Schoonmaakster bij Hof van Saksen in Rolde
30-06-2011 tot 30-08-2011
Mijn werkzaamheden waren het schoonmaken van huisjes.

Vulploegmedewerkster bij AH XL in Assen
23-02-2010 tot 23-02-2013
Mijn werkzaamheden waren het bijvullen van vakken.

Lees meer

Opleiding

Directiesecretaresse
Schoonheidsverzorging
Schoonheidssalon starten

Opleiding

Directiesecretaresse
Schoonheidsverzorging
Schoonheidssalon starten

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

Hobby's & interesses

Shoppen
Sporten
Schoonheidsverzorging
Reizen

Hobby's & interesses

Shoppen
Sporten
Schoonheidsverzorging
Reizen

Eigenschappen

Flexibel, stressbestendig, enthousiast, aanpakker, zelfstandig, doorzetter, sociaal, communicatief vaardig, perfectionistisch, leergierig, accuraat, pakt taken snel op.

Eigenschappen

Flexibel, stressbestendig, enthousiast, aanpakker, zelfstandig, doorzetter, sociaal, communicatief vaardig, perfectionistisch, leergierig, accuraat, pakt taken snel op.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Industrie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, WIA, Wajong of doelgroepregister
  • Salaris: < 1.750
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Bojoura Boelens te bekijken

Mijn documenten