• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben na ruim tien jaar werkervaring te hebben opgedaan in diverse callcentra er nu zo goed als zeker van wat voor n soort functie het beste beroep doet op al mijn kwaliteiten.Ik hoop het volst tot…

Persoonlijk

Ik ben na ruim tien jaar werkervaring te hebben opgedaan in diverse callcentra er nu zo goed als zeker van wat voor n soort functie het beste beroep doet op al mijn kwaliteiten.Ik hoop het volst tot mijn recht te komen door vooral callcenteragents op de vloer te coachen en aan-en bij te sturen waar nodig met het oog op het hoogst haalbare rendement.Zelf ben ik heel goed in te zetten voor inbound helpdeskwerkzaamheden.Uiteraard mag daar een saleselement in terug komen zolang het maar inbound bellen betreft.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

callcentermedewerker in -en outbound bellen bij diverse callcentra.

Werkervaring

callcentermedewerker in -en outbound bellen bij diverse callcentra.

Opleiding

diverse salestraingen/cursussen bijgewoond omdat ik ruimschoots tien jaar bij diverse callcentra in dienst ben geweest.

Opleiding

diverse salestraingen/cursussen bijgewoond omdat ik ruimschoots tien jaar bij diverse callcentra in dienst ben geweest.

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Matig)

Hobby's & interesses

voetbal, lezen,

Hobby's & interesses

voetbal, lezen,

Eigenschappen

sociaal en communicatief vaardig, integer, begripvol, teamspeler.

Eigenschappen

sociaal en communicatief vaardig, integer, begripvol, teamspeler.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: < 1.750
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten