• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

januari 2014 - heden
Vaktechnisch medewerker A Subsidies bij de Provincie Gelderland te Arnhem (via Driessen Payroll)
 Toetsen van subsidieaanvragen op wet- en regelgeving, de subsidiabiliteit van opgegeven kosten met betrekking tot de kostenbegroting, eventueel in overleg met de beleidsafdeling en het opstellen van het besluit (afwijzing of verlening) in het bijzonder de programma’s Regionale bereikbaarheid en economie
 Termijnbewaking voor een tijdige afhandeling van de subsidieaanvraag
 Opstellen en intern publiceren van praktijkvraagstukken ten behoeve van de ontwikkeling en optimalisatie van de processen
zoals het uitvoeren van steekproeven, definities rechtspersonen en gemachtigden, beoordelen van de kosten -en financieringsbegroting
 (Mede) coördinatie en afhandeling c.q. beoordelen van diverse verzoeken inzake subsidies Stadsregio Arnhem Nijmegen
 Telefonisch, e-mail en persoonlijk klantcontact met organisaties/instellingen/overheid











mei 2012 - december 2013
Vaktechnisch medewerker B Subsidies bij de Provincie Gelderland te
Arnhem (via Tempo-team)
 Beoordelen eindvaststelling van verleende subsidieaanvragen aan de hand van het financiële overzicht/jaarrekeningen, de controleverklaring, het inhoudelijk verslag, het dossier en interne systemen als Oracle Finance
 Monitoren van projecten, bewaken van termijnen, het versturen van aanmaningen betreffende de eindverantwoording en voortgangsrapportages en het management hierover rapporteren
 Afwikkelen van verzoeken om voorschotten, verlenging betreffende
de looptijd van het project of het indienen van de eindverantwoording
en voortgangsrapportages
 Inwerken en begeleiden van nieuwe collega’s op het
subsidieproces
 Telefonisch, e-mail en persoonlijk klantcontact met organisaties/instellingen/overheid

mei 2009 - december 2011
Beslisser Claim deeltijd-WW bij het UWV (Uitvoeringsinstituut
Werknemers Verzekeringen) te Apeldoorn (getuigschrift)
Project deeltijd-WW, afdeling Terugvorderingen:
 Verrekenen en terugvorderen van reeds teveel uitbetaalde uitkeringen deeltijd-WW met de daarbij behorende besluitvorming die per brief werd medegedeeld
 Inwerken en begeleiden van nieuwe collega’s op het uitvoeren van terugvorderingen en de aangeleverde berekeningen van collega’s beoordelen
 Planning bijhouden betreffende de vorderingen
 Telefonisch en e-mail contact met werknemers en werkgevers

Herleven van WW-uitkeringen (vanaf juni 2011):
 SV wet -en regelgeving in korte tijd eigen gemaakt om uitkeringen toe te kennen of af te wijzen en de klant hierover informeren

maart 2008 - april 2009
Administratief medewerker bij de Belastingdienst Randmeren (via Randstad) Afdeling Administratief Team Loonheffingen (ATL), project loonaangiften/bezwaarschriften (getuigschrift)
 Checken en muteren van gegevens door middel van interne
systemen en checklists (checklists van collega’s beoordelen)
 Behandelen bezwaarschriften op basis van gegevens en
interne systemen door middel van brieven versturen,
overboeken van betalingen en telefonisch contact met
bedrijven en accountants met betrekking tot de bezwaarschriften
 Inwerken van collega’s op uitworpen en bezwaarschriften
 Telefonisch klantcontact en hét aanspreekpunt voor Belastingdienst kantoren binnen Randmeren
 Praktisch handboek geschreven met betrekking tot het behandelen van loonaangiften in relatie tot het beoordelen van bezwaarschriften

januari 2008 - februari 2008
Administratief medewerker bij de Belastingdienst, Walterbosch complex
(via Randstad), project jaaropgaven 2006 (ZVW - Zorgverzekeringswet)

juli 2007 - november 2007
Administratief Assistent RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu)
(via Randstad)

Werkervaring

januari 2014 - heden
Vaktechnisch medewerker A Subsidies bij de Provincie Gelderland te Arnhem (via Driessen Payroll)
 Toetsen van subsidieaanvragen op wet- en regelgeving, de subsidiabiliteit van opgegeven kosten met betrekking tot de kostenbegroting, eventueel in overleg met de beleidsafdeling en het opstellen van het besluit (afwijzing of verlening) in het bijzonder de programma’s Regionale bereikbaarheid en economie
 Termijnbewaking voor een tijdige afhandeling van de subsidieaanvraag
 Opstellen en intern publiceren van praktijkvraagstukken ten behoeve van de ontwikkeling en optimalisatie van de processen
zoals het uitvoeren van steekproeven, definities rechtspersonen en gemachtigden, beoordelen van de kosten -en financieringsbegroting
 (Mede) coördinatie en afhandeling c.q. beoordelen van diverse verzoeken inzake subsidies Stadsregio Arnhem Nijmegen
 Telefonisch, e-mail en persoonlijk klantcontact met organisaties/instellingen/overheid











mei 2012 - december 2013
Vaktechnisch medewerker B Subsidies bij de Provincie Gelderland te
Arnhem (via Tempo-team)
 Beoordelen eindvaststelling van verleende subsidieaanvragen aan de hand van het financiële overzicht/jaarrekeningen, de controleverklaring, het inhoudelijk verslag, het dossier en interne systemen als Oracle Finance
 Monitoren van projecten, bewaken van termijnen, het versturen van aanmaningen betreffende de eindverantwoording en voortgangsrapportages en het management hierover rapporteren
 Afwikkelen van verzoeken om voorschotten, verlenging betreffende
de looptijd van het project of het indienen van de eindverantwoording
en voortgangsrapportages
 Inwerken en begeleiden van nieuwe collega’s op het
subsidieproces
 Telefonisch, e-mail en persoonlijk klantcontact met organisaties/instellingen/overheid

mei 2009 - december 2011
Beslisser Claim deeltijd-WW bij het UWV (Uitvoeringsinstituut
Werknemers Verzekeringen) te Apeldoorn (getuigschrift)
Project deeltijd-WW, afdeling Terugvorderingen:
 Verrekenen en terugvorderen van reeds teveel uitbetaalde uitkeringen deeltijd-WW met de daarbij behorende besluitvorming die per brief werd medegedeeld
 Inwerken en begeleiden van nieuwe collega’s op het uitvoeren van terugvorderingen en de aangeleverde berekeningen van collega’s beoordelen
 Planning bijhouden betreffende de vorderingen
 Telefonisch en e-mail contact met werknemers en werkgevers

Herleven van WW-uitkeringen (vanaf juni 2011):
 SV wet -en regelgeving in korte tijd eigen gemaakt om uitkeringen toe te kennen of af te wijzen en de klant hierover informeren

maart 2008 - april 2009
Administratief medewerker bij de Belastingdienst Randmeren (via Randstad) Afdeling Administratief Team Loonheffingen (ATL), project loonaangiften/bezwaarschriften (getuigschrift)
 Checken en muteren van gegevens door middel van interne
systemen en checklists (checklists van collega’s beoordelen)
 Behandelen bezwaarschriften op basis van gegevens en
interne systemen door middel van brieven versturen,
overboeken van betalingen en telefonisch contact met
bedrijven en accountants met betrekking tot de bezwaarschriften
 Inwerken van collega’s op uitworpen en bezwaarschriften
 Telefonisch klantcontact en hét aanspreekpunt voor Belastingdienst kantoren binnen Randmeren
 Praktisch handboek geschreven met betrekking tot het behandelen van loonaangiften in relatie tot het beoordelen van bezwaarschriften

januari 2008 - februari 2008
Administratief medewerker bij de Belastingdienst, Walterbosch complex
(via Randstad), project jaaropgaven 2006 (ZVW - Zorgverzekeringswet)

juli 2007 - november 2007
Administratief Assistent RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu)
(via Randstad)

Lees meer

Opleiding

2015 - 2016
Basiskennis Boekhouden/Elementair boekhouden, Financieel Assistent, NTI

2014 - 2015
Basiskennis Calculatie, Financieel Assistent, NTI

2013 - 2014
Basiskennis Loonadministratie (Loonadministratie en Arbeidsrecht en Sociale Zekerheid), NTI

2003 - 2007
HBO Bachelor of Business Administration in Tourism Management,
Christelijk Hogeschool Nederland/Stenden Hogeschool te Leeuwarden

2001 - 2003
HAVO Cultuur en Maatschappij, CSG Liudger - Raai te Drachten

1997 - 2001
MAVO, CSG Liudger te Waskemeer

Opleiding

2015 - 2016
Basiskennis Boekhouden/Elementair boekhouden, Financieel Assistent, NTI

2014 - 2015
Basiskennis Calculatie, Financieel Assistent, NTI

2013 - 2014
Basiskennis Loonadministratie (Loonadministratie en Arbeidsrecht en Sociale Zekerheid), NTI

2003 - 2007
HBO Bachelor of Business Administration in Tourism Management,
Christelijk Hogeschool Nederland/Stenden Hogeschool te Leeuwarden

2001 - 2003
HAVO Cultuur en Maatschappij, CSG Liudger - Raai te Drachten

1997 - 2001
MAVO, CSG Liudger te Waskemeer

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Fries (Goed), Frans (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Matig), Fries (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

Mijn interesses liggen in het reizen om andere culturen en omgevingen te leren kennen (Australië, Zuid-Afrika, Costa Rica, Sri Lanka, Thailand, IJsland etc.), fitnessen, fietsen en hardlopen.

Hobby's & interesses

Mijn interesses liggen in het reizen om andere culturen en omgevingen te leren kennen (Australië, Zuid-Afrika, Costa Rica, Sri Lanka, Thailand, IJsland etc.), fitnessen, fietsen en hardlopen.

Eigenschappen

In mij vindt u de spontane klantgerichte medewerker met een sterke financieel administratieve achtergrond. Ik werk zelfstandig en wissel graag kennis uit met anderen door samen te werken en sparren over vraagstukken. Ik houd ervan om nauwkeurig en resultaatgericht te werk te gaan om vervolgens de klant van een goed advies te voorzien en een goed overzicht te bewaren van de gestelde doelstellingen. Ik neem graag het voortouw in het oplossen en uitwerken van vraagstukken. Tevens bezit ik goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden, creativiteit, een sterk doorzettingsvermogen en professioneel verantwoordelijkheidsgevoel.

Eigenschappen

In mij vindt u de spontane klantgerichte medewerker met een sterke financieel administratieve achtergrond. Ik werk zelfstandig en wissel graag kennis uit met anderen door samen te werken en sparren over vraagstukken. Ik houd ervan om nauwkeurig en resultaatgericht te werk te gaan om vervolgens de klant van een goed advies te voorzien en een goed overzicht te bewaren van de gestelde doelstellingen. Ik neem graag het voortouw in het oplossen en uitwerken van vraagstukken. Tevens bezit ik goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden, creativiteit, een sterk doorzettingsvermogen en professioneel verantwoordelijkheidsgevoel.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Hendrika Bethlehem te bekijken