• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een enthousiaste, gedreven en flexibele dame. Op zoek naar een mooie parttime uitdaging die aansluit op mijn ervaringen op administratief gebied. Ik ben breed onderlegd en ben ook bereid om…

Persoonlijk

Ik ben een enthousiaste, gedreven en flexibele dame. Op zoek naar een mooie parttime uitdaging die aansluit op mijn ervaringen op administratief gebied. Ik ben breed onderlegd en ben ook bereid om cursussen te volgen waar nodig is. Op dit moment zit ik in de bloei van mijn leven, positief, scherp van geest, schakel snel tussen diverse werkzaamheden en gemotiveerd. Het mooist is om mijzelf live te kunnen voorstellen aan mijn toekomstige werkgever aangezien mijn ervaring daarin erg positief is. Een foto is maar een foto en een cv vaak 1 van de velen. Om mijzelf te kunnen onderscheiden stel ik mij dus graag aan u voor!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2013 – juni 2015 Administratief / financieel medewerkster Bakkerij de Zeven Aren te
Zevenaar en Oosterbeek
Beëindiging in verband met bedrijfseconomische redenen
• Opzetten van de administratie voor een nieuwe bakkerij
• Financieel / kasboek bijhouden in Account View
• Inwerken en begeleiden van winkelpersoneel
• HR zaken zoals planning maken en bijhouden, ziektemeldingen behandelen en sollicitaties voorbereiden en afhandelen en urenverantwoording invoeren
• Telefonisch aanspreekpunt voor klanten en bedrijven
• Contacten onderhouden met bedrijven in Zevenaar voor afname brood/kortingen.
• Regelmatig contact met accountant en feedback gekregen over de voortgang van de administratie en personeelsleden. Deze was veelal positief, mede ook omdat de administratie vanaf nul is opgebouwd tot een lopende zaak.


2010 – 2013 Facilitair medewerkster Allio Kinderopvang te Zwolle en Stip Kinderopvang Vianen
Facilitair medewerkster voor de hele kinderopvang Gelderland/Overijssel/Drenthe
Beëindiging in verband met reorganisatie naar Stip Vianen
• Aansturen van 3 technische mannen voor klussen op alle kinderdagverblijven
• Planning maken voor de technische mannen
• Regelen van alle zaken mbt het faciliteren van reparaties binnen het hoofdkantoor en de kinderdagverblijven.
• Contacten onderhouden met klanten voor onder andere kantoormeubilair, telefonie etc.
• Offertes opvragen en afhandelen
• HR zaken zoals nieuw personeel begeleiden, sollicitaties voorbereiden en gesprekken voeren en urenverantwoording invoeren en doorvoeren naar hoofd personeelszaken
• Projectopdrachten binnen het hoofdkantoor. Eén ervan was een complete interne verhuizing regelen voor de begane grond.
• Telefoon aannemen en contacten onderhouden met de managers, klanten en bedrijven te woord staan
• 1 dag per week thuiswerken

2006 – 2010 Facilitair medewerkster Essent Zwolle gesplitst in 2008 naar Enexis Zwolle
Beëindiging in verband met inkrimpen personeel
• Werken met Facility Management Informatie systeem Planon.
• Interne klanten te woord staan mbt diverse vragen over facilitaire producten.
• Projectopdrachten mbt de afdeling maken met collega(s). Bijvoorbeeld FAQlijsten opstellen en procedures binnen de Supportdesk herzien en opfrissen.
• Rapportages maken met name klachtenbestand.
• Lijsten van leveranciers verwerken mbt telefonie Vodafone, Structon Worksphere en vele anderen
• Werken met AEOS passysteem binnen Enexis. Hierin worden o.a. alle identiteitsgegevens opgeslagen voor autorisaties van medewerkers om het pand in en uit te komen.
• Contact met locatiebeheer en manager operations in verband met facilitaire zaken.
• Ruimtebeheer, nieuwe ruimtes verwerken in programma Cadviewer, facturen opmaken tbv de gewijzigde ruimtes

2005 – 2006 Zwangerschapsverlof


2004 – 2005 Weekblad de Toren Administratief/balie medewerkster te Hardenberg
Beëindiging in verband met zwangerschap. Geen contractverlenging.
• Het opdrachtklaar maken van materiaal voor de krant en dit doorsturen naar de Pre Pres Wegener.
• Werken met Excel, Word en Exact.
• Kas opmaken
• Telefoon aannemen

2003 – 2004 Surplus Pensioenadviseurs Commercieel Binnendienst medewerkster te Velp
Beëindiging in verband met verhuizing naar Overijssel
• Correspondentiezaken mbt klanten en diverse maatschappijen
• Telefonisch onderhoud met klanten, bedrijven en maatschappijen
• Controleren van binnengekomen aanvraagformulieren en polissen
• Afsluiten van diverse verzekeringen

2001 – 2003 Commercieel binnendienstmedewerkster Winter & de Bruin te Arnhem
• Correspondentiezaken mbt klanten en diverse maatschappijen.
• Telefonisch onderhoud met klanten en bedrijven
• Behartigen van P&O Zaken waaronder ziekteverzuim, vrije dagen en het ontwerpen van advertenties zowel voor vacatures als voor reclame

2000 – 2001 Kledingadviseuze-verkoopster/styling Armani te Amsterdam

1997 – 2000 Klantenservice medewerkster Verzekeringen/receptioniste Sterpolis te Arnhem

1996 – 1997 Administratief medewerkster Postbank te Arnhem

Werkervaring

2013 – juni 2015 Administratief / financieel medewerkster Bakkerij de Zeven Aren te
Zevenaar en Oosterbeek
Beëindiging in verband met bedrijfseconomische redenen
• Opzetten van de administratie voor een nieuwe bakkerij
• Financieel / kasboek bijhouden in Account View
• Inwerken en begeleiden van winkelpersoneel
• HR zaken zoals planning maken en bijhouden, ziektemeldingen behandelen en sollicitaties voorbereiden en afhandelen en urenverantwoording invoeren
• Telefonisch aanspreekpunt voor klanten en bedrijven
• Contacten onderhouden met bedrijven in Zevenaar voor afname brood/kortingen.
• Regelmatig contact met accountant en feedback gekregen over de voortgang van de administratie en personeelsleden. Deze was veelal positief, mede ook omdat de administratie vanaf nul is opgebouwd tot een lopende zaak.


2010 – 2013 Facilitair medewerkster Allio Kinderopvang te Zwolle en Stip Kinderopvang Vianen
Facilitair medewerkster voor de hele kinderopvang Gelderland/Overijssel/Drenthe
Beëindiging in verband met reorganisatie naar Stip Vianen
• Aansturen van 3 technische mannen voor klussen op alle kinderdagverblijven
• Planning maken voor de technische mannen
• Regelen van alle zaken mbt het faciliteren van reparaties binnen het hoofdkantoor en de kinderdagverblijven.
• Contacten onderhouden met klanten voor onder andere kantoormeubilair, telefonie etc.
• Offertes opvragen en afhandelen
• HR zaken zoals nieuw personeel begeleiden, sollicitaties voorbereiden en gesprekken voeren en urenverantwoording invoeren en doorvoeren naar hoofd personeelszaken
• Projectopdrachten binnen het hoofdkantoor. Eén ervan was een complete interne verhuizing regelen voor de begane grond.
• Telefoon aannemen en contacten onderhouden met de managers, klanten en bedrijven te woord staan
• 1 dag per week thuiswerken

2006 – 2010 Facilitair medewerkster Essent Zwolle gesplitst in 2008 naar Enexis Zwolle
Beëindiging in verband met inkrimpen personeel
• Werken met Facility Management Informatie systeem Planon.
• Interne klanten te woord staan mbt diverse vragen over facilitaire producten.
• Projectopdrachten mbt de afdeling maken met collega(s). Bijvoorbeeld FAQlijsten opstellen en procedures binnen de Supportdesk herzien en opfrissen.
• Rapportages maken met name klachtenbestand.
• Lijsten van leveranciers verwerken mbt telefonie Vodafone, Structon Worksphere en vele anderen
• Werken met AEOS passysteem binnen Enexis. Hierin worden o.a. alle identiteitsgegevens opgeslagen voor autorisaties van medewerkers om het pand in en uit te komen.
• Contact met locatiebeheer en manager operations in verband met facilitaire zaken.
• Ruimtebeheer, nieuwe ruimtes verwerken in programma Cadviewer, facturen opmaken tbv de gewijzigde ruimtes

2005 – 2006 Zwangerschapsverlof


2004 – 2005 Weekblad de Toren Administratief/balie medewerkster te Hardenberg
Beëindiging in verband met zwangerschap. Geen contractverlenging.
• Het opdrachtklaar maken van materiaal voor de krant en dit doorsturen naar de Pre Pres Wegener.
• Werken met Excel, Word en Exact.
• Kas opmaken
• Telefoon aannemen

2003 – 2004 Surplus Pensioenadviseurs Commercieel Binnendienst medewerkster te Velp
Beëindiging in verband met verhuizing naar Overijssel
• Correspondentiezaken mbt klanten en diverse maatschappijen
• Telefonisch onderhoud met klanten, bedrijven en maatschappijen
• Controleren van binnengekomen aanvraagformulieren en polissen
• Afsluiten van diverse verzekeringen

2001 – 2003 Commercieel binnendienstmedewerkster Winter & de Bruin te Arnhem
• Correspondentiezaken mbt klanten en diverse maatschappijen.
• Telefonisch onderhoud met klanten en bedrijven
• Behartigen van P&O Zaken waaronder ziekteverzuim, vrije dagen en het ontwerpen van advertenties zowel voor vacatures als voor reclame

2000 – 2001 Kledingadviseuze-verkoopster/styling Armani te Amsterdam

1997 – 2000 Klantenservice medewerkster Verzekeringen/receptioniste Sterpolis te Arnhem

1996 – 1997 Administratief medewerkster Postbank te Arnhem

Lees meer

Opleiding

2013 Cursus Account View
2011 Interne cursus update communicatie en telefonie Allio Kinderopvang
2007 Interne cursus communicatie en telefonie binnen Essent
2002 Certificaat basiskennis Hypotheken
2001 - 2002 HBO Artemis Styling & Vormgeving
1997 – 2000 Diverse communicatie en verkooptrainingen binnen Sterpolis/Interpolis
1998 Certificaat voor de automatisering voor het Verkoop Ondersteunend Systeem
1997 Cursus Word, Excel en Exact
1991 – 1994 MBO Rijn IJssel College Pedagogisch werk
1986 – 1991 Mavo D niveau

Opleiding

2013 Cursus Account View
2011 Interne cursus update communicatie en telefonie Allio Kinderopvang
2007 Interne cursus communicatie en telefonie binnen Essent
2002 Certificaat basiskennis Hypotheken
2001 - 2002 HBO Artemis Styling & Vormgeving
1997 – 2000 Diverse communicatie en verkooptrainingen binnen Sterpolis/Interpolis
1998 Certificaat voor de automatisering voor het Verkoop Ondersteunend Systeem
1997 Cursus Word, Excel en Exact
1991 – 1994 MBO Rijn IJssel College Pedagogisch werk
1986 – 1991 Mavo D niveau

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, schrijven van blogs, schilderen

Hobby's & interesses

Lezen, schrijven van blogs, schilderen

Eigenschappen

Enthousiast flexibel verantwoordelijk gemotiveerd gedreven positief accuraat zelfstandig detailgericht

Eigenschappen

Enthousiast flexibel verantwoordelijk gemotiveerd gedreven positief accuraat zelfstandig detailgericht

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Facilitaire Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Melanie de Bijl te bekijken

Mijn documenten