• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2015 - 2015 Gastvrouw/ managementassistente bij Thales, te Hengelo (parttime/ via
detacheringsbureau SPARQ)
• Gastvrij ontvangen van bezoekers;
• Verstrekken van bezoekersbadges;
• Aan- en afmelden van bezoekers;
• Uitvoeren van administratieve werkzaamheden;
• Notuleren tijdens vergaderingen;
• Reserveren van vergaderzalen;
• Uitwerken van presentaties;
• Verantwoordelijk voor agendabeheer.


2014 – heden Eigenaresse Beurskr8, te Hengelo (weekenden)
Uw partner in organisatie & ondersteuning voor o.a.
• Beurzen;
• Bijeenkomsten;
• Open huizen;
• Exposities;
• Jubilea;
• Informatiedagen.


2014 – heden Eigenaresse Paint Art, te Hengelo (weekenden)
• Verkopen van olieverf schilderijen;
• In kaart brengen van klantbehoeften;
• Contacten onderhouden met klanten;
• Vergroten van naamsbekendheid.


2008 – 2014 Medewerker Planning & Control bij de Ziekenhuis Groep Twente, te Almelo
• Onderhouden van contacten met zorgverzekeraars;
• Adviseren en ondersteunen van het management bij het prijsbeheer (B-segment);
• Administratieve Organisatie / Interne Controle (AO/ IC);
• Ontwikkelen en bijhouden van modellen ten behoeve van de prijsonderhandelingen met de
zorgverzekeraars voor de cure en de paramedische zorg;
• Verzorgen van het contractbeheer voor de prijsonderhandelingen;
• Verzorgen van het contractbeheer van de bevoorschottingsovereenkomsten;
• Verzorgen van de budgetdocumenten voor de afdeling Psychiatrie voor de vaststelling door
zorgverzekeraars en NZa van het wettelijk externe budget van deze afdeling;
• Leveren van input voor verslaggeving aan externe instanties, jaarrekening, in- en externe
enquêtes en informatievragen;
• Stuurinformatie voor het management;
• Uitvoeren van administratieve werkzaamheden;
• Digitaliseren van documenten.


2007 – 2008 Medewerker Marketing en Sales bij het softwarebedrijf Stratech, te Enschede
• Organiseren van beurzen, bijeenkomsten en kenniscentra;
• Klantgericht werken (adviseren van klanten, wensen en behoeften inventariseren);
• Contacten onderhouden met klanten;
• Marktontwikkelingen in de gaten houden (marktonderzoeken uitvoeren);
• Schrijven en versturen van nieuwsbrieven, brochures en productdocumentatie.


2005 - 2007 Beleidsmedewerker strategie en beleid (trainee) bij het Waterschap Regge en Dinkel,
te Almelo
• Bijdrage leveren aan diverse producten uit de planning- en controlcyclus (focus op strategie en
beleid);
• Adviseren en ondersteunen van bestuur en directie (advies- en verbetervoorstellen);
• Notuleren tijdens OR-vergaderingen;
• Klantgericht werken (handelen naar de wensen en behoeften van klanten).

Werkervaring

2015 - 2015 Gastvrouw/ managementassistente bij Thales, te Hengelo (parttime/ via
detacheringsbureau SPARQ)
• Gastvrij ontvangen van bezoekers;
• Verstrekken van bezoekersbadges;
• Aan- en afmelden van bezoekers;
• Uitvoeren van administratieve werkzaamheden;
• Notuleren tijdens vergaderingen;
• Reserveren van vergaderzalen;
• Uitwerken van presentaties;
• Verantwoordelijk voor agendabeheer.


2014 – heden Eigenaresse Beurskr8, te Hengelo (weekenden)
Uw partner in organisatie & ondersteuning voor o.a.
• Beurzen;
• Bijeenkomsten;
• Open huizen;
• Exposities;
• Jubilea;
• Informatiedagen.


2014 – heden Eigenaresse Paint Art, te Hengelo (weekenden)
• Verkopen van olieverf schilderijen;
• In kaart brengen van klantbehoeften;
• Contacten onderhouden met klanten;
• Vergroten van naamsbekendheid.


2008 – 2014 Medewerker Planning & Control bij de Ziekenhuis Groep Twente, te Almelo
• Onderhouden van contacten met zorgverzekeraars;
• Adviseren en ondersteunen van het management bij het prijsbeheer (B-segment);
• Administratieve Organisatie / Interne Controle (AO/ IC);
• Ontwikkelen en bijhouden van modellen ten behoeve van de prijsonderhandelingen met de
zorgverzekeraars voor de cure en de paramedische zorg;
• Verzorgen van het contractbeheer voor de prijsonderhandelingen;
• Verzorgen van het contractbeheer van de bevoorschottingsovereenkomsten;
• Verzorgen van de budgetdocumenten voor de afdeling Psychiatrie voor de vaststelling door
zorgverzekeraars en NZa van het wettelijk externe budget van deze afdeling;
• Leveren van input voor verslaggeving aan externe instanties, jaarrekening, in- en externe
enquêtes en informatievragen;
• Stuurinformatie voor het management;
• Uitvoeren van administratieve werkzaamheden;
• Digitaliseren van documenten.


2007 – 2008 Medewerker Marketing en Sales bij het softwarebedrijf Stratech, te Enschede
• Organiseren van beurzen, bijeenkomsten en kenniscentra;
• Klantgericht werken (adviseren van klanten, wensen en behoeften inventariseren);
• Contacten onderhouden met klanten;
• Marktontwikkelingen in de gaten houden (marktonderzoeken uitvoeren);
• Schrijven en versturen van nieuwsbrieven, brochures en productdocumentatie.


2005 - 2007 Beleidsmedewerker strategie en beleid (trainee) bij het Waterschap Regge en Dinkel,
te Almelo
• Bijdrage leveren aan diverse producten uit de planning- en controlcyclus (focus op strategie en
beleid);
• Adviseren en ondersteunen van bestuur en directie (advies- en verbetervoorstellen);
• Notuleren tijdens OR-vergaderingen;
• Klantgericht werken (handelen naar de wensen en behoeften van klanten).

Lees meer

Opleiding

Boeiend Presenteren, Boertien (februari-maart 2006)
Algemene Wet Bestuursrecht, Leeuwendaal (november 2006)
Cursus Spaans, Talenpracticum (oktober 2007-juni 2008, niveau A1 +)
Training Business Objects (BO, oktober 2008)
Training Excel, Trendon (september 2011)
Training Access, Learnit (juli 2012)
Training Hospitality/ Gastvrije ontvangst, SPARQ (februari 2015)
Cursus Spaans, don Quijote te Madrid (maart 2015, niveau A2)
Training Weerbaarheid (agressie & veiligheid), Trigion (april 2015)

Opleiding

Boeiend Presenteren, Boertien (februari-maart 2006)
Algemene Wet Bestuursrecht, Leeuwendaal (november 2006)
Cursus Spaans, Talenpracticum (oktober 2007-juni 2008, niveau A1 +)
Training Business Objects (BO, oktober 2008)
Training Excel, Trendon (september 2011)
Training Access, Learnit (juli 2012)
Training Hospitality/ Gastvrije ontvangst, SPARQ (februari 2015)
Cursus Spaans, don Quijote te Madrid (maart 2015, niveau A2)
Training Weerbaarheid (agressie & veiligheid), Trigion (april 2015)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Reizen, lezen, sporten, koken en wandelen.

Hobby's & interesses

Reizen, lezen, sporten, koken en wandelen.

Eigenschappen

Ik voel mij verantwoordelijk en persoonlijk betrokken bij de organisaties waar ik voor
werk. Mijn kracht zit in het plannen en organiseren en in het onderhouden van in- en externe contacten. Ik werk secuur, ben representatief, flexibel, enthousiast, sociaal, communicatief vaardig, proactief en sta open voor de visie van anderen.

Eigenschappen

Ik voel mij verantwoordelijk en persoonlijk betrokken bij de organisaties waar ik voor
werk. Mijn kracht zit in het plannen en organiseren en in het onderhouden van in- en externe contacten. Ik werk secuur, ben representatief, flexibel, enthousiast, sociaal, communicatief vaardig, proactief en sta open voor de visie van anderen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marleen Vos te bekijken