Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Carmen Gonsalves

Carmen Gonsalves

Sr. Event Manager

Personalia

Leeftijd
59 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Om succes te bereiken hebben bedrijven zorgvuldig hun marketingstrategien en beleid bepaald, waaruit effectieve acties worden ondernomen waarin men streeft naar het hoogst haalbare eindresultaat.
Als ervaren internationaal eventmanager adviseer, ondersteun en produceer ik het bedrijf in dit proces op het vlak van eventmarketing.

Ik leg, als ervaren eventmarketier, de nadruk op de relatie met interne en externe klanten, het secuur plannen en produceren van de evenementen en het optimaal bereiken van het einddoel. In de afgelopen jaren hiermee veel vaardigheid ontwikkeld op het gebied van een grote diversiteit aan zakelijke evenementen binnen en buiten Nederland, zoals; Conferenties (1-7 dagen), Seminars, Closing Events, Beurzen, Off-sites, Sociale Events, Sponsor & Hospitality Events, Trainingen & Presentaties, High Profile klanten dinners & partijen, Personeelsfeesten, Sponsorships, Incentives, etc.

Gebaseerd op wensen, mogelijkheden en richtlijnen, werk ik op een praktische flexibele wijze van start tot finsh aan zowel vastgestelde als ad hoc projecten.

Ik benader elk project of klus open en toegankelijk en door mijn resultaatgerichte houding en doorzettingsvermogen, krijg ik de “job-done” hoe vaak plannen of doelstellingen ook wisselen.

I ben daarom op zoek naar die organisatie die bovenstaande werknemer waardeert en enthousiast wordt van mijn eigenschappen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

• No-nonsense mentaliteit,
• Teamplayer;
• Zelfredzaam / zelfstandig
• Pro-actief;
• Besluitvaardig
• Loyaal;
• ‘Hands on’ mentaliteit;
• ‘problemsolver’
• Positief
• Integer
• Taakgericht
• Sterk in netwerken;

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • marketeer
  • marketingmedewerker
  • pers-, publieksvoorlichter
  • pr-adviseur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

8/2013 - 8/2014 MOS Events B.V., Nijkerk - Team Manager Events
Bij MOS Events, een gespecialiceerd events bureau voor professionele vakverenigingen,
verantwoordelijk voor het professionaliseren, de acquisitie en de uitvoer van evenementen.
Leidinggevend aan zowel een team van 4 eventprofessionals als diverse projectteams en
activiteitencommissies.

Werkzaamheden o.a.:
• Acquireren, plannen, managen, produceren en evalueren van een grote diversiteit aan evenementen.
• Supplier en Events Site Management. Bewaking van Eventprocessen, intensieve communicatie en
relatiebeheer tussen alle betrokken partijen.
• Plannen, managen en rapporteren van projectbudgetten.
• Bewaken van de effectiviteit en efficiëntie van gesponsorde hospitality mogelijkheden ten opzichte van
zakelijke ontwikkeling van het bedrijf.

Bereikte doelen:
• Effectieve en optimale uitvoer van een groot aantal evenementen in een uitdagend economisch
klimaat.
• Aanzienlijke verbetering de event-processen, supplier management.

1/2012 - 6/2013 Hello Zuidas, Amsterdam – Interim Sr. Event Manager
Voor Hello Zuidas, een PR platform voor Amsterdams snelst groeiende zakendistrict, heb ik events
georganiseerd voor het zichtbaar maken van en het op hoger niveau tillen van het belang van de
Amsterdam zuidas.

Werkzaamheden o.a.:
• Ontwikkelingen, planning en uitvoering van het jaarlijkse “Zuidas Culinair & Concert”.
• Managen Hello Zuidas sponsorship en deelname voor het “Grachtenfestival”, een zeer hoogstaand 10
daags klassiek muziek festival op de Amsterdamse grachten en Zuidas.
• Organisatie van de “Zuidas-Run”, nederlands meest prominente “business-run”.

Bereikte doelen:
• Op de kaart zetten van een inmiddels zeer populair culinair evenement die nog jaarlijks doorgroeid.
• Groot inzicht in reikwijdte van publieke evenementen




8/2008 - 12/2011 The Royal Bank of Scotland, Amsterdam – Sr. Event Manager
Gedurende economische zeer uitdagende tijden heb ik als senior Event manager gewerkt bij RBS
Investment bank om zeer ‘high profile” evenementen te plannen en organiseren voor hun
belangrijkste partners, stakeholders en zakelijke klanten op en zeer resultaatgerichte en
kostenbewuste wijze.

Werkzaamheden o.a.:
• Plannen en produceren van hoge kwaliteit evenementen uitgevoerd binnen strategie, budget, design,
registratie en leverings -en bedrijfsrichtlijnen.
• Ontwikkeling van het events, hospitality en sponsor plan RBS, ontstaan uit goedgekeurde marketing en
communicatie plannen.
• Supplier en Events Site Management. Functioneren als intermediar tussen de business en 3de partijen.
Intensief communicatie-onderhoud met externe partijen en leveranciers.
• Leveren van een Event, Sponsoring en Hospitality kalender en ontwikkelen van de supplier database
• Zorg dragen voor een post-event analyse/rapport (evaluatie).
• Ontwikkelen en beheren van formele en informele relaties met klanten, leveranciers, sprekers, etc.
• Beheren en bewaken van projectbudgetten.

Bereikte doelen:
• Effectieve planning en uitvoering van op maat gemaakte succesvolle events in een tijd van
wereldwijde econonomische terugval.
• Het in lijn brengen van afdelings en werk processen met het RBS brand en kwaliteits richtlijnen.(i.v.m.
overname ABN AMRO)

1997 - 2008 ABN AMRO Bank N.V., Amsterdam - Sr. Event Manager & Executive Assistant
Als senior Event Manager heb ik bij ABN AMRO in zowel de hoog tij dagen als in de tijd van de
chaotische overname perikelen gericht op het produceren van internationale creatieve, hoge
kwaliteits evenementen.
Gedurende de eerste periode van de aanstelling (97-02) was ik executive assistant van de senior Executive Vice President en deed daarnaast ook de evenementen voor de Wholesale klanten.

Werkzaamheden Event Manager o.a.:
• Initieren, plannen en produceren van interne en externe klanten evenementen, beurzen en roadshows
uitgevoerd binnen strategie, budget, design, registratie en leverings -en bedrijfsrichtlijnen.
• Ontwikkelen en organiseren van kwaliteits evenementen zoals meerdaagse conferenties, seminars,
hospitality en sponsor bijeenkomsten.
• Plannen en organiseren van Closing events, Off-sites, Social Events, Trainingen, Presentaties en
Beurzen.
• Leveren van een Event, Sponsoring en Hospitality kalender en beheren van de supplier database
• Zorg dragen voor een post-event analyse/rapport (evaluatie) en bewaken van project budgetten.
• Ontwikkelen en beheren van formele en informele relaties met klanten, leveranciers, sprekers, etc.

Bereikte doelen:
• Succesvol opzetten en organiseren van de nederlandse versie van het “Financieel Ontbijt’(7 jaar)
• “Central Bankers Conference” ( 7-daagse grote conferentie van central bankers uit de gehele wereld).
(5 jaar)
• Alle klanten events voor de “Volvo Ocean Race”.
• “High Potentials Programm” Een 6 maanden lang programma voor internalionale bankiers met als
hoogte punt een 6-daags evenement waarin seminars, trainingen, galadiners, netwerk en sociale
bijeenkomsten plaatsvonden)

Werkzaamheden Executive Assistant o.a.:
• Event management (zie hierboven).
• Tijds- en prioriteitenbeheer van de manager (incl complex agenda beheer).
• Inhoudelijk, voorbereidend en ondersteunend voor manager bij de uitvoering van haar werkzaamheden.
• Inzicht verkrijgen in de kernactiviteiten en strategieën van de bank en discreet omgaan met
vertrouwelijke informatie.
• Initiatief nemen en verantwoordelijk voor zelfstandige projecten.
• Het secretariaat leiden & aankoop/ beheer van Office Supplies, drukwerk en andere bestellingen
bewaken.
• Telefonische oproepen, e-mails en briefwisseling filteren en waar nodig zelf afhandelen.
• Eerste aanspreekpunt voor externe en interne contacten, incl. klantenonthaal.
• Algemeen secretariaat - Coördinatie koeriersdiensten - Contractenbeheer en coördinatie met de
leveranciers.

1995 - 1997 British Telecom (Worldwide) Ltd, Amsterdam - Office Manager

1989 - 1995 IBM Nederland N.V., Amsterdam - Management Assistant & Event Coordinator -Finance,
Investments and Pensions & Sales Manager – Network & Infrastructures

1988 - 1989 BRANED International, Salou (Spain) - Eigenaar – Eventbureau voor grote Festivals & Feesten

1986 - 1988 Apollofirst Hotel, Amsterdam - Front Office manager

1986 - 1987 Chateau Impney Hotel 5*, Droitwich-Spa (United Kingdom) - F&B Manager
Gestart als stagiere, mij verder ontwikkeld als supervisor in hun restaurant en vervolgens
gepromoveerd naar F&B Manager voor hun banqueting afdeling.

Opleidingen

• Voortgezet onderwijs HAVO - Doetinchem
• Ecole International TUNON - Arnhem (opl. voor Hotellerie, Toerisme, Events en Hospitality)
• Instituut Sociale Wetenschappen – Management Assistente - Amsterdam
• Internationale Beveiliging - Amsterdam
• EHBO - Amsterdam
• Financiёle Planning - Brussel
• Time Management - Amsterdam
• Training bekabelings-systemen en netwerken - Driebergen
• Windows Word/Excel/PowerPoint/Photoshop - Amsterdam
• Compliance Principles - Amsterdam
• Client acceptations and anti Money Laundering - Amsterdam
• Congress en Beurzen gevorderd - Utrecht

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Kostuums maken, Salsa, Honden, Wijn&Spijzen

Werkgebied

  • Amstelveen 25km
Talentcard®