• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een ervaren HR-assistent op zowel administratief als adviserend vlak. Door mijn betrokkenheid, luisterend oor en mijn manier van doorvragen ben ik in staat om het vertrouwen te winnen van…

Persoonlijk

Ik ben een ervaren HR-assistent op zowel administratief als adviserend vlak. Door mijn betrokkenheid, luisterend oor en mijn manier van doorvragen ben ik in staat om het vertrouwen te winnen van medewerkers en managers waardoor ik ze goed kan coachen en begeleiden. Ik spreek vloeiend Frans en Engels en kan goed één op één werken, maar ook in teamverband. Ik ben bekend met het Nederlandse en Belgische arbeidsrecht.

Kernwoorden: representatief, veelzijdig, doortastend, authentiek, integer, klant/service gericht, organisator, denkend in oplossingen en maatschappelijk betrokken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Jan - juli 2015
Orange Business Services Amsterdam
wereldwijde telecommunicatie operator en IT service bedrijf
Functie: HR- Advisor, vervanging van de HR manager (zwangerschapsverlof)
Verantwoordelijk: Personeelsadministratie en HR advisering, ondersteuning voor ca. 144 medewerkers.
Taken:
• Afhandelen van telefoon en e-mail verkeer
• Opstellen van arbeidsovereenkomsten en overige correspondentie
• Beantwoorden van vragen en een adviserende rol omtrent arbeidsvoorwaarden, HR-beleid en procedures, personeelsproblematiek en juridische kwesties
• Correct bijhouden en rapporteren van vakantiedagen
• Ziek-en herstelmeldingen, re-integratie dossier bijhouden, rapportages Arbo Ned

• Opstellen en verzorgen van alle HR communicatie voor alle afdelingen
• Voorbereiden en aanleveren van de maandelijkse salarismutaties
• Opstellen van Management rapportages
• Implementeren en professionaliseren van HR instrumenten en HR processen
• Opzetten en uitvoeren van HR projecten

2006 – 2014 The Body Shop Benelux B.V. Almere
HR- Assistent
Personeelsadministratie en HR advisering, ca.150 medewerkers.
Ondersteuning HR-Manager en het zelfstandig uitvoeren van de volgende taken:
• Ziekteverzuimbegeleiding en dossieropbouw
• Beantwoorden van vragen en een adviserende rol omtrent arbeidsvoorwaarden, personeelsproblematiek en juridische kwesties
• Coaching en ondersteuning van de Shopmanagers en Areamanagers
• Werving en selectie
• Aansturen en begeleiden van Stagiaires en HR medewerker
• Beheer en evaluatie van alle bedrijfsvoordelen, waaronder wagenpark, verzekeringen, pensioen
• Opstellen van Management rapportages
• Op een actieve wijze een rol spelen bij de verdere ontwikkeling en verbetering van HR processen en procedures
• Opzetten en uitvoeren van HR projecten
Project: invoeren van het ziekteverzuimbeleid en training geven aan shopmanagers. Het ziekteverzuim werd op 1 jaar tijd gereduceerd van 5% naar 3,25%.

Verzorgen van salarisverwerking en personeelsadministratie;
• Afhandelen van telefoon en e-mail verkeer
• Opstellen van arbeidsovereenkomsten en overige correspondentie (NL en Frans)
• Opstellen en verzorgen van alle HR communicatie voor stores in de Benelux
• Voorbereiden en aanleveren van de maandelijkse salarismutaties
• Ziek- en herstelmeldingen

1999-2006 Senior Uitzendbureau Bussum/Almere
Senior Intermediair
Verantwoordelijk: Assisteren in leidinggevende taken en het uitvoeren van alle voorkomende commerciële en administratieve werkzaamheden.
• Kandidaten interviewen, matchen en begeleiden
• Commercieel en actief relatiebeheer bestaande klanten
• Actieve marktbenadering voor werving nieuwe klanten
• Loopbaanbegeleiding, coaching en functioneringsgesprekken
• Coördinatie en planning
• Verslaglegging en budgettering
• Klachtenafhandeling inleners en/ of uitzendkrachten
• Vraagbaak voor klanten, flexwerkers en collega’s

1998-1999 TS products Harderwijk
Opleidingscoördinator Benelux (jaar contract)
Het opzetten, ontwikkelen, coördineren en managen van Bach Bloesem Remedies cursussen/ opleidingen in Nederland en België.

1996-1997 Global Automotive Elections Foundation Schiphol
Office Manager
• Coördineren van het office management
• Organiseren van persconferenties en ondersteuning van Automotive Events
• Ontwikkelen van Car of the Century producten
• Verwerken van verkiezingsresultaten
• Informeren van de leden van de organisatie, auto-industrie en wereldwijde vakpers

1995-1996 Regus Brussels Airport Brussel
Business Centre Manager
Verantwoordelijk: Runnen en verhuren van 52 gemeubileerde kantoren met alle faciliteiten zoals
secretariaat en conferentieruimten.
• Management van Business Centre
• Budgetteren en rapporteren aan het management
• Organiseren en voorzitten van vergaderingen
• Kostenbeheersing
• Debiteuren/ crediteuren
• Klachten afhandeling
• Werving en opleiden van het personeel

1991-1995 Institute for International Research Brussel
Office Manager
• Office management
• Organisatorische aspecten van conferenties regelen: catering,
hostesses, audiovisueel materiaal etc.
• Manager van de afdeling customer service
• Hotelprospectie – en reservering
• Verantwoordelijk voor het bestaande computernetwerk

1988-1991 Accor
Shift leader
• Verantwoordelijk voor de goede verloop van een shift
• Leiding geven aan receptionisten, portiers en operator
• Klachten afhandeling

Chef de Rang
• Ontbijt verantwoordelijke en planning banketten

Banquet coördinator
• Coördineren van de Banquet Sales afdeling
• Aannemen en verwerken van reserveringen
• Uitwerken van offertes
• Gasten voorlichten/informeren m.b.t. banqueting faciliteiten
• Zorgdragen van optimale communicatie tussen alle betrokken operationele afdelingen
• Facturatie, controleren betalingen, aftersales

Werkervaring

Jan - juli 2015
Orange Business Services Amsterdam
wereldwijde telecommunicatie operator en IT service bedrijf
Functie: HR- Advisor, vervanging van de HR manager (zwangerschapsverlof)
Verantwoordelijk: Personeelsadministratie en HR advisering, ondersteuning voor ca. 144 medewerkers.
Taken:
• Afhandelen van telefoon en e-mail verkeer
• Opstellen van arbeidsovereenkomsten en overige correspondentie
• Beantwoorden van vragen en een adviserende rol omtrent arbeidsvoorwaarden, HR-beleid en procedures, personeelsproblematiek en juridische kwesties
• Correct bijhouden en rapporteren van vakantiedagen
• Ziek-en herstelmeldingen, re-integratie dossier bijhouden, rapportages Arbo Ned

• Opstellen en verzorgen van alle HR communicatie voor alle afdelingen
• Voorbereiden en aanleveren van de maandelijkse salarismutaties
• Opstellen van Management rapportages
• Implementeren en professionaliseren van HR instrumenten en HR processen
• Opzetten en uitvoeren van HR projecten

2006 – 2014 The Body Shop Benelux B.V. Almere
HR- Assistent
Personeelsadministratie en HR advisering, ca.150 medewerkers.
Ondersteuning HR-Manager en het zelfstandig uitvoeren van de volgende taken:
• Ziekteverzuimbegeleiding en dossieropbouw
• Beantwoorden van vragen en een adviserende rol omtrent arbeidsvoorwaarden, personeelsproblematiek en juridische kwesties
• Coaching en ondersteuning van de Shopmanagers en Areamanagers
• Werving en selectie
• Aansturen en begeleiden van Stagiaires en HR medewerker
• Beheer en evaluatie van alle bedrijfsvoordelen, waaronder wagenpark, verzekeringen, pensioen
• Opstellen van Management rapportages
• Op een actieve wijze een rol spelen bij de verdere ontwikkeling en verbetering van HR processen en procedures
• Opzetten en uitvoeren van HR projecten
Project: invoeren van het ziekteverzuimbeleid en training geven aan shopmanagers. Het ziekteverzuim werd op 1 jaar tijd gereduceerd van 5% naar 3,25%.

Verzorgen van salarisverwerking en personeelsadministratie;
• Afhandelen van telefoon en e-mail verkeer
• Opstellen van arbeidsovereenkomsten en overige correspondentie (NL en Frans)
• Opstellen en verzorgen van alle HR communicatie voor stores in de Benelux
• Voorbereiden en aanleveren van de maandelijkse salarismutaties
• Ziek- en herstelmeldingen

1999-2006 Senior Uitzendbureau Bussum/Almere
Senior Intermediair
Verantwoordelijk: Assisteren in leidinggevende taken en het uitvoeren van alle voorkomende commerciële en administratieve werkzaamheden.
• Kandidaten interviewen, matchen en begeleiden
• Commercieel en actief relatiebeheer bestaande klanten
• Actieve marktbenadering voor werving nieuwe klanten
• Loopbaanbegeleiding, coaching en functioneringsgesprekken
• Coördinatie en planning
• Verslaglegging en budgettering
• Klachtenafhandeling inleners en/ of uitzendkrachten
• Vraagbaak voor klanten, flexwerkers en collega’s

1998-1999 TS products Harderwijk
Opleidingscoördinator Benelux (jaar contract)
Het opzetten, ontwikkelen, coördineren en managen van Bach Bloesem Remedies cursussen/ opleidingen in Nederland en België.

1996-1997 Global Automotive Elections Foundation Schiphol
Office Manager
• Coördineren van het office management
• Organiseren van persconferenties en ondersteuning van Automotive Events
• Ontwikkelen van Car of the Century producten
• Verwerken van verkiezingsresultaten
• Informeren van de leden van de organisatie, auto-industrie en wereldwijde vakpers

1995-1996 Regus Brussels Airport Brussel
Business Centre Manager
Verantwoordelijk: Runnen en verhuren van 52 gemeubileerde kantoren met alle faciliteiten zoals
secretariaat en conferentieruimten.
• Management van Business Centre
• Budgetteren en rapporteren aan het management
• Organiseren en voorzitten van vergaderingen
• Kostenbeheersing
• Debiteuren/ crediteuren
• Klachten afhandeling
• Werving en opleiden van het personeel

1991-1995 Institute for International Research Brussel
Office Manager
• Office management
• Organisatorische aspecten van conferenties regelen: catering,
hostesses, audiovisueel materiaal etc.
• Manager van de afdeling customer service
• Hotelprospectie – en reservering
• Verantwoordelijk voor het bestaande computernetwerk

1988-1991 Accor
Shift leader
• Verantwoordelijk voor de goede verloop van een shift
• Leiding geven aan receptionisten, portiers en operator
• Klachten afhandeling

Chef de Rang
• Ontbijt verantwoordelijke en planning banketten

Banquet coördinator
• Coördineren van de Banquet Sales afdeling
• Aannemen en verwerken van reserveringen
• Uitwerken van offertes
• Gasten voorlichten/informeren m.b.t. banqueting faciliteiten
• Zorgdragen van optimale communicatie tussen alle betrokken operationele afdelingen
• Facturatie, controleren betalingen, aftersales

Lees meer

Opleiding

2014 Kindertolk, PresentChild Baarn
2013 Constructief omgaan met ziekteverzuim & beïnvloeden en overtuigen Antwerpen
2007 Gevorderde training, personeels- en salarisadministratie, rapportage Antwerpen
2006 Basistraining Tango, salarisadministratie Antwerpen
2004 Opleiding NBBU (Nederlandse Bond van Bemiddelings- en uitzendondernemingen) Zeist
1985 - 1987 Hogere Hotelschool, Centre International de Glion Zwitserland
1984 - 1985 High school, Wyoming Park High School Michigan
1979 - 1984 Havo, het Nieuwe Lyceum Hilversum

Opleiding

2014 Kindertolk, PresentChild Baarn
2013 Constructief omgaan met ziekteverzuim & beïnvloeden en overtuigen Antwerpen
2007 Gevorderde training, personeels- en salarisadministratie, rapportage Antwerpen
2006 Basistraining Tango, salarisadministratie Antwerpen
2004 Opleiding NBBU (Nederlandse Bond van Bemiddelings- en uitzendondernemingen) Zeist
1985 - 1987 Hogere Hotelschool, Centre International de Glion Zwitserland
1984 - 1985 High school, Wyoming Park High School Michigan
1979 - 1984 Havo, het Nieuwe Lyceum Hilversum

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Frans (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Tennissen, lezen, homeopathie, yoga.

Hobby's & interesses

Tennissen, lezen, homeopathie, yoga.

Eigenschappen

Veelzijdig, doortastend, authentiek, integer, klant/service gericht, organisator, denkend in oplossingen en maatschappelijk betrokken.

Eigenschappen

Veelzijdig, doortastend, authentiek, integer, klant/service gericht, organisator, denkend in oplossingen en maatschappelijk betrokken.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Intercedent
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Handel (detail)
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Ilonka Woltering te bekijken