• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een sociale meid van 27 jaar jong en opzoek naar een bedrijf die mij een kans biedt. Ik sta voor heel veel dingen open en ben bereid om mijzelf te onderrichten waar nodig is. Ervaring in het…

Persoonlijk

Ik ben een sociale meid van 27 jaar jong en opzoek naar een bedrijf die mij een kans biedt. Ik sta voor heel veel dingen open en ben bereid om mijzelf te onderrichten waar nodig is. Ervaring in het pedagogisch werkgebied, maar sta zeker open voor nieuwe dingen. Bijvoorbeeld administratief werk.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2010 – mei 2015 In dienst bij SKS Alles Kids in Spijkenisse.
Functie: Pedagogisch Medewerker
Taken en verantwoordelijkheden in deze functie:
- Het scheppen van ontwikkelingsmogelijkheden voor kinderen
- Het verzorgen van kinderen
- Het overbrengen van waarden en normen op kinderen
- Het creëren van een veilig en vertrouwd speelklimaat

2010: Werkzaam geweest bij Pluszorg in Zoetermeer. Hierbij gewerkt als flexpooler binnen de kinderopvang en als pedagogisch begeleider binnen gezinnen.

2008 – 2009: Afstudeerproject bij Stichting Paus Johannes XXII.
Hierbij heb ik samen met 2 andere medestudenten een innovatief en relevant beroepsproduct ontwikkelt.
Het eindproduct dat wij hebben ontwikkelt is een spel geworden, dat wij ontwikkelt hebben voor licht verstandelijk beperkte jongeren in de leeftijd van 18-25. Het spel heeft tot doel deze jongeren seksueel voor te lichten, aangezien hier nogal misvattingen en eigen ideeën over waren.

Het spel is uiteindelijk in gebruik genomen in de praktijk binnen de Stichting Paus Johannes XXII.
Beoordeling: 8

2008 – 2010: In vakanties en op oproepbasis gewerkt binnen ‘Huize Thomas’; dagopvang voor lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen in de leeftijd van 0 t/m 18 jaar oud.

2007-2008: ’Huize Thomas’, dagopvang voor lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen in de leeftijd van 0 t/m 18 jaar oud. Deze organisatie gaat uit van de antroposofische visie.
Functie: (mede) groepsleidster op groep van kinderen in de leeftijd van 5 t/m 11 jaar oud.
Beoordeling: 8

2006-2007: ‘Buurthuis/Jeugdhonk ‘De Rietlander’ – Spijkenisse
Functie: Ondersteunende/begeleidende functie
Taken/Verantwoordelijkheden:
• Ik gaf ondersteuning bij de begeleiding van activiteiten voor de jeugd in de leeftijd van 0 t/m 23 jaar als mede het ontwikkelen van activiteiten voor deze doelgroep.
Beoordeling: 7

2006: ‘Kinderdienstencentrum Zonnehof’- Spijkenisse
Functie: (mede) begeleider op observatiegroep
Taken/Verantwoordelijkheden:
• Verzorgende/begeleidende taak
• Bedenken/begeleiden activiteiten
Beoordeling: voldoende

Werkervaring

2010 – mei 2015 In dienst bij SKS Alles Kids in Spijkenisse.
Functie: Pedagogisch Medewerker
Taken en verantwoordelijkheden in deze functie:
- Het scheppen van ontwikkelingsmogelijkheden voor kinderen
- Het verzorgen van kinderen
- Het overbrengen van waarden en normen op kinderen
- Het creëren van een veilig en vertrouwd speelklimaat

2010: Werkzaam geweest bij Pluszorg in Zoetermeer. Hierbij gewerkt als flexpooler binnen de kinderopvang en als pedagogisch begeleider binnen gezinnen.

2008 – 2009: Afstudeerproject bij Stichting Paus Johannes XXII.
Hierbij heb ik samen met 2 andere medestudenten een innovatief en relevant beroepsproduct ontwikkelt.
Het eindproduct dat wij hebben ontwikkelt is een spel geworden, dat wij ontwikkelt hebben voor licht verstandelijk beperkte jongeren in de leeftijd van 18-25. Het spel heeft tot doel deze jongeren seksueel voor te lichten, aangezien hier nogal misvattingen en eigen ideeën over waren.

Het spel is uiteindelijk in gebruik genomen in de praktijk binnen de Stichting Paus Johannes XXII.
Beoordeling: 8

2008 – 2010: In vakanties en op oproepbasis gewerkt binnen ‘Huize Thomas’; dagopvang voor lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen in de leeftijd van 0 t/m 18 jaar oud.

2007-2008: ’Huize Thomas’, dagopvang voor lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen in de leeftijd van 0 t/m 18 jaar oud. Deze organisatie gaat uit van de antroposofische visie.
Functie: (mede) groepsleidster op groep van kinderen in de leeftijd van 5 t/m 11 jaar oud.
Beoordeling: 8

2006-2007: ‘Buurthuis/Jeugdhonk ‘De Rietlander’ – Spijkenisse
Functie: Ondersteunende/begeleidende functie
Taken/Verantwoordelijkheden:
• Ik gaf ondersteuning bij de begeleiding van activiteiten voor de jeugd in de leeftijd van 0 t/m 23 jaar als mede het ontwikkelen van activiteiten voor deze doelgroep.
Beoordeling: 7

2006: ‘Kinderdienstencentrum Zonnehof’- Spijkenisse
Functie: (mede) begeleider op observatiegroep
Taken/Verantwoordelijkheden:
• Verzorgende/begeleidende taak
• Bedenken/begeleiden activiteiten
Beoordeling: voldoende

Lees meer

Opleiding

2010 - 2011 : Propedeuse behaald van opleiding Pedagogische Wetenschappen aan Universiteit van Leiden.

2005 – 2009 : Diploma Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Afgestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam.

2000 – 2005 : Diploma HAVO, Penta college CSG Blaise Pascal in Spijkenisse.

Certificaten:

2008 – 2009 : Leiden en Begeleiden
Deelgenomen aan volgende varianten:
- Stagebegeleiding aan studenten 2e jaar van de opleiding SPH
- Peercoaching aan jongerejaars studenten van de opleving SPH
- Een zelf gevonden begeleidende taak in het werkveld of op school
- Een theoretische variant

2008 – 2009 : Minorcertificaat: ‘Hulpverlening in gedwongen kader’
Minormodulen:
- Diverse vormen van gecompliceerd probleemgedrag en comorbiditeit
- Kennis van sociale psychiatrie
- Diagnose
- Gevolgen
- Behandelmodellen
- Beleidsmatige- en organisatorische ontwikkelingen

Opleiding

2010 - 2011 : Propedeuse behaald van opleiding Pedagogische Wetenschappen aan Universiteit van Leiden.

2005 – 2009 : Diploma Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Afgestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam.

2000 – 2005 : Diploma HAVO, Penta college CSG Blaise Pascal in Spijkenisse.

Certificaten:

2008 – 2009 : Leiden en Begeleiden
Deelgenomen aan volgende varianten:
- Stagebegeleiding aan studenten 2e jaar van de opleiding SPH
- Peercoaching aan jongerejaars studenten van de opleving SPH
- Een zelf gevonden begeleidende taak in het werkveld of op school
- Een theoretische variant

2008 – 2009 : Minorcertificaat: ‘Hulpverlening in gedwongen kader’
Minormodulen:
- Diverse vormen van gecompliceerd probleemgedrag en comorbiditeit
- Kennis van sociale psychiatrie
- Diagnose
- Gevolgen
- Behandelmodellen
- Beleidsmatige- en organisatorische ontwikkelingen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Sporten, leuke dingen doen met vrienden.

Hobby's & interesses

Sporten, leuke dingen doen met vrienden.

Eigenschappen

Sociaal, leergierig, assertief, behulpzaam, luisterend oor, geduldig, samenwerkend,.

Eigenschappen

Sociaal, leergierig, assertief, behulpzaam, luisterend oor, geduldig, samenwerkend,.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Sociaal pedagogisch
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Onderwijs
  • Dienstverband: Vast, Leer-werk overeenkomst
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden