• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Neven activiteiten • Stembureau lid bij verkiezingen • Kaderlid CNV Bedrijfsleden Groep • OR Comenius Marienburg, secretaris • Pachter sportkantine tennisvereniging Nijlan, inkoop, financiën,…

Persoonlijk

Neven activiteiten
• Stembureau lid bij verkiezingen
• Kaderlid CNV Bedrijfsleden Groep
• OR Comenius Marienburg, secretaris
• Pachter sportkantine tennisvereniging Nijlan, inkoop, financiën, bardienst
• VROM, Burgerplatform Klimaat en Energie
• Promotie activiteiten voor de Libelle, wonen en werken in Barcelona (B&B)
• Tennisvereniging, diverse commissies
• Lid Havencommissie
• MR lid Wiardaskoalle, afgevaardigde
• OR lid Wiardaskoalle, voorzitter
• Verzorgen crea activiteiten school

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
Functie: directiesecretaresse
2005 tot op heden, Achmea IM&IT/Financiën, Leeuwarden/Apeldoorn

Werkzaamheden
• agendabeheer (inhoudelijk en proactief), telefonie en communicatie, coördineren van afspraken en postverwerking/mailbox
• ondersteuning aan de managers en het MT
• voorbereiden, distribueren en notuleren van vergaderingen van het MT
• verantwoordelijk voor het zelfstandig behandelen van binnenkomende vragen, het doorgronden van problemen en het voorleggen van oplossingsrichtingen
• organisatorisch plannen en verzorgen van vergaderingen, evenementen, bijeenkomsten en ondersteunen van projecten
• ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van teammanagers en afdeling; vraagbaak en aanspreekpunt
• informatiebeheer, beheer verlofdatabase en bewaking facturering
• voorraadbeheer, bestellen van kantoorartikelen en facilitaire zaken (floormanagement) en het
inrichten van werkplekken/afdeling
• deelname aan diverse overleggen; bewonersoverleg, parkeercoördinatieoverleg, clean desk overleg, het nieuwe werken, uniform werkproces, secretaresse 2020.

2000-2005 via het uitzendbureau bij diverse organisaties gewerkt
2004-2005 Functie: directiesecretaresse
Bibliotheken Noordwest Fryslân, Franeker
Functie: secretaresse
Raad voor de Wadden (Ministerie van VROM), Leeuwarden
2003-2004 Functie: management assistente
Woonbedrijf regio Noord, Leeuwarden
Functie: management assistente
Incassade deurwaarders en incasso, Leeuwarden
2000-2003 Functie: administratief medewerkster
Aegon, afdeling Klantenservice Particulieren, Leven, Leeuwarden
Functie: medewerkster commerciële binnendienst Huis & Hypotheekadvies Rabobank, afdeling Huis & Hypotheekadvies, Leeuwarden
Functie: salarisadministrateur/medewerkster personeelszaken
FIB Industriële bedrijven bv, Leeuwarden
1989-2000 Functie: Directiesecretaresse 1989 tot en met 1991
Functie: Assistent Controller 1992 tot en met juli 2000
Accon AVM Adviseurs & Accountants, Leeuwarden

Werkervaring

Werkervaring
Functie: directiesecretaresse
2005 tot op heden, Achmea IM&IT/Financiën, Leeuwarden/Apeldoorn

Werkzaamheden
• agendabeheer (inhoudelijk en proactief), telefonie en communicatie, coördineren van afspraken en postverwerking/mailbox
• ondersteuning aan de managers en het MT
• voorbereiden, distribueren en notuleren van vergaderingen van het MT
• verantwoordelijk voor het zelfstandig behandelen van binnenkomende vragen, het doorgronden van problemen en het voorleggen van oplossingsrichtingen
• organisatorisch plannen en verzorgen van vergaderingen, evenementen, bijeenkomsten en ondersteunen van projecten
• ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van teammanagers en afdeling; vraagbaak en aanspreekpunt
• informatiebeheer, beheer verlofdatabase en bewaking facturering
• voorraadbeheer, bestellen van kantoorartikelen en facilitaire zaken (floormanagement) en het
inrichten van werkplekken/afdeling
• deelname aan diverse overleggen; bewonersoverleg, parkeercoördinatieoverleg, clean desk overleg, het nieuwe werken, uniform werkproces, secretaresse 2020.

2000-2005 via het uitzendbureau bij diverse organisaties gewerkt
2004-2005 Functie: directiesecretaresse
Bibliotheken Noordwest Fryslân, Franeker
Functie: secretaresse
Raad voor de Wadden (Ministerie van VROM), Leeuwarden
2003-2004 Functie: management assistente
Woonbedrijf regio Noord, Leeuwarden
Functie: management assistente
Incassade deurwaarders en incasso, Leeuwarden
2000-2003 Functie: administratief medewerkster
Aegon, afdeling Klantenservice Particulieren, Leven, Leeuwarden
Functie: medewerkster commerciële binnendienst Huis & Hypotheekadvies Rabobank, afdeling Huis & Hypotheekadvies, Leeuwarden
Functie: salarisadministrateur/medewerkster personeelszaken
FIB Industriële bedrijven bv, Leeuwarden
1989-2000 Functie: Directiesecretaresse 1989 tot en met 1991
Functie: Assistent Controller 1992 tot en met juli 2000
Accon AVM Adviseurs & Accountants, Leeuwarden

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
2012 HBO Recruitment, ERI-A, diploma
2009 HBO Personeelsmanagement NCOI, diploma
1992 Voorbereidend Hoger Management ISW, diploma
1991 Middle Management ISW, diploma
1983-1987 MEAO “de Bongert”, diploma
1979-1983 MAVO “Wissesdwinger”, diploma

Cursussen
2015 E-learning Time management
2015 E-learning Privacy (Persoonsgegevens)
2015 E-learning Vertrouwd Communiceren
2015 E-learning stembureau lid Provinciale verkiezingen en Waterschap
2014 E-learning Procesmodel
2014 Workshop “Omgaan met verandering”
2013 E-learning Sens 1 ster Certificate of Lean Competency
2013 E-learning Risk Based Werken
2012 Workshop MBTI
2011 Workshop Enneagram
2010 Zakelijk Nederlands
2007 Workshop Communiceren
2007 Workshop Belbin “samenwerken in teams”
2006 Workshop Persoonlijke Ontwikkeling
2003 MS Office pakket: Word, Excel, Power point en Outlook
1994 Recreatie sportleidster (RSL-A), diploma

Opleiding

Opleidingen
2012 HBO Recruitment, ERI-A, diploma
2009 HBO Personeelsmanagement NCOI, diploma
1992 Voorbereidend Hoger Management ISW, diploma
1991 Middle Management ISW, diploma
1983-1987 MEAO “de Bongert”, diploma
1979-1983 MAVO “Wissesdwinger”, diploma

Cursussen
2015 E-learning Time management
2015 E-learning Privacy (Persoonsgegevens)
2015 E-learning Vertrouwd Communiceren
2015 E-learning stembureau lid Provinciale verkiezingen en Waterschap
2014 E-learning Procesmodel
2014 Workshop “Omgaan met verandering”
2013 E-learning Sens 1 ster Certificate of Lean Competency
2013 E-learning Risk Based Werken
2012 Workshop MBTI
2011 Workshop Enneagram
2010 Zakelijk Nederlands
2007 Workshop Communiceren
2007 Workshop Belbin “samenwerken in teams”
2006 Workshop Persoonlijke Ontwikkeling
2003 MS Office pakket: Word, Excel, Power point en Outlook
1994 Recreatie sportleidster (RSL-A), diploma

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Hindoestani of Hindi-Urdu (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig), Fries (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Fitness (2

Hobby's & interesses

Fitness (2

Eigenschappen

Professionele doelstelling
Een allround gedreven directiesecretaresse met ruime ervaring in het ondersteunen en versterken van directie en senior-managers. In mijn functie ben ik gewend processen te bewaken, snel te schakelen, prioriteiten te stellen, sparringpartner te zijn en knopen door te hakken. Mijn missie als directiesecretaresse is om de directie te "ontzorgen", zodat zij zich optimaal kunnen bezig houden met hun core business. Affiniteit met HR gerelateerde zaken en recruitment.

Competenties
Proactief, snel en gestructureerd, enthousiast, analytisch, leergierig, organisatietalent, integer, daadkrachtig, initiatiefrijk en empathisch vermogen.

Eigenschappen

Professionele doelstelling
Een allround gedreven directiesecretaresse met ruime ervaring in het ondersteunen en versterken van directie en senior-managers. In mijn functie ben ik gewend processen te bewaken, snel te schakelen, prioriteiten te stellen, sparringpartner te zijn en knopen door te hakken. Mijn missie als directiesecretaresse is om de directie te "ontzorgen", zodat zij zich optimaal kunnen bezig houden met hun core business. Affiniteit met HR gerelateerde zaken en recruitment.

Competenties
Proactief, snel en gestructureerd, enthousiast, analytisch, leergierig, organisatietalent, integer, daadkrachtig, initiatiefrijk en empathisch vermogen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Niellen Raskeyn te bekijken