• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In een persoonlijk gesprek leer je elkaar pas ECHT kennen, dat geldt ook voor mij. Mijn doel in het leven is om mensen te helpen hun werk beter, met meer plezier en efficiënter met de juiste…

Persoonlijk

In een persoonlijk gesprek leer je elkaar pas ECHT kennen, dat geldt ook voor mij.

Mijn doel in het leven is om mensen te helpen hun werk beter,
met meer plezier en efficiënter met de juiste toepassingen te laten
doen.
Zet je met plezier in voor je werk en zorg dat anderen door jou dat
plezier ook krijgen en zet elke dag een voor je werkgever zichtbare
stap naar meer omzet, communicatie en vertrouwen!!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:

2017/18-01-2018
Algemeen medewerker en statiechauffeur bij een grote uitvaartonderneming in facilitaire dienstverlening.
Deze uitvaartonderneming in facilitaire dienstverlening legt zich onder andere toe op het overbrengen en verzorgen van overledenen, het inzetten van staatsievervoer en het leveren van dragers op de dag van de uitvaart. Voorts faciliteert deze uitvaartonderneming in facilitaire dienstverlening ook opslag, beheer en uitgifte van uitvaartkisten.

• Statiechauffeur.
• Overbrengen van overledenen.
• Verzorgen van overledenen.
• Kistentransport.
• Onderhoud rouwauto’s.
• Onderhoud verzorgingsruimte.
• Gesprekken met nabestaanden.
• Overbrengen spullen tussen verschillende
locaties.
• Overbrengen rouwgoederen tussen verschillende locaties.

1998/2014 Hoofd Restauratieve Dienst en medewerker interne dienst / transport bij SVRZ, locatie Ter Valcke in Goes.
Werkzaamheden:
• Facilitaire activiteiten, waaronder transport, voorraadbeheer en assistentie bij festiviteiten en bijzondere gelegenheden.
• Verhelpen van eenvoudige storingen en waar nodig initiatieven nemen om deze op te (laten) heffen.
• Het verzorgen van alle food & beverage activiteiten met een constant goede kwaliteit.
• Coördinator bij de nieuwbouwprojecten m.b.t de facilitaire dienst.
• Het coördineren van het productie- en dienstverleningsproces door planning, taakverdeling, communicatie, correctie en controle, inplannen van personeel,
• Het effectief en efficiënt inkopen van goederen op basis van voorraadbeheer- en registratie van zowel food als non food artikelen.
• Het zorgdragen voor uitvoering van alle hygiënevoorschriften in het kader van HACCP.
• Ziekteverzuimbegeleiding, functioneringsgesprekken, planning en werving & selectie.

1988/1998 Assistent Manager bij van Hecke catering B.V. Hydro Agri Sluiskil (Sluiskil) en DOW (Terneuzen).
• Assistent manager.
• Grootkeuken.
• Planning.
• Inkoop.
• Ziekteverzuimbegeleiding.
• Aanname nieuw personeel.
• Regiomedewerkers planning voor Zeeuws Vlaanderen.
• Aansturing overige locaties Zeeuws Vlaanderen, 28 fte.


1986/1987 Hoofd facilitaire dienst bij Bejaardentehuis Russchevliet (Schoondijke)
Werkzaamheden:
• Grootkeuken + dieet.
• Sociale hygiëne.
• Inkoop en ontvangst goederen.


1986/1986 Medewerker bij Gasthof d´Ouwe Schuure (St. Anna Ter Muiden)
Werkzaamheden:

• Bedrijfsmanagement.
• Voorraadbeheer.
• In,- verkoopbeheer.
• Kostprijscalculatie.

Werkervaring

Werkervaring:

2017/18-01-2018
Algemeen medewerker en statiechauffeur bij een grote uitvaartonderneming in facilitaire dienstverlening.
Deze uitvaartonderneming in facilitaire dienstverlening legt zich onder andere toe op het overbrengen en verzorgen van overledenen, het inzetten van staatsievervoer en het leveren van dragers op de dag van de uitvaart. Voorts faciliteert deze uitvaartonderneming in facilitaire dienstverlening ook opslag, beheer en uitgifte van uitvaartkisten.

• Statiechauffeur.
• Overbrengen van overledenen.
• Verzorgen van overledenen.
• Kistentransport.
• Onderhoud rouwauto’s.
• Onderhoud verzorgingsruimte.
• Gesprekken met nabestaanden.
• Overbrengen spullen tussen verschillende
locaties.
• Overbrengen rouwgoederen tussen verschillende locaties.

1998/2014 Hoofd Restauratieve Dienst en medewerker interne dienst / transport bij SVRZ, locatie Ter Valcke in Goes.
Werkzaamheden:
• Facilitaire activiteiten, waaronder transport, voorraadbeheer en assistentie bij festiviteiten en bijzondere gelegenheden.
• Verhelpen van eenvoudige storingen en waar nodig initiatieven nemen om deze op te (laten) heffen.
• Het verzorgen van alle food & beverage activiteiten met een constant goede kwaliteit.
• Coördinator bij de nieuwbouwprojecten m.b.t de facilitaire dienst.
• Het coördineren van het productie- en dienstverleningsproces door planning, taakverdeling, communicatie, correctie en controle, inplannen van personeel,
• Het effectief en efficiënt inkopen van goederen op basis van voorraadbeheer- en registratie van zowel food als non food artikelen.
• Het zorgdragen voor uitvoering van alle hygiënevoorschriften in het kader van HACCP.
• Ziekteverzuimbegeleiding, functioneringsgesprekken, planning en werving & selectie.

1988/1998 Assistent Manager bij van Hecke catering B.V. Hydro Agri Sluiskil (Sluiskil) en DOW (Terneuzen).
• Assistent manager.
• Grootkeuken.
• Planning.
• Inkoop.
• Ziekteverzuimbegeleiding.
• Aanname nieuw personeel.
• Regiomedewerkers planning voor Zeeuws Vlaanderen.
• Aansturing overige locaties Zeeuws Vlaanderen, 28 fte.


1986/1987 Hoofd facilitaire dienst bij Bejaardentehuis Russchevliet (Schoondijke)
Werkzaamheden:
• Grootkeuken + dieet.
• Sociale hygiëne.
• Inkoop en ontvangst goederen.


1986/1986 Medewerker bij Gasthof d´Ouwe Schuure (St. Anna Ter Muiden)
Werkzaamheden:

• Bedrijfsmanagement.
• Voorraadbeheer.
• In,- verkoopbeheer.
• Kostprijscalculatie.

Lees meer

Software kennis

MS Excel

MS Word

Software kennis


MS Excel

MS Word

Lees meer

Opleiding

Opleiding/cursus afgerond in:
1986: Hotelvakschool/Management Ter Groene Poorte Brugge België. diploma
1987: Grootkeuken en dieet Hotelvakschool Ter Groene Poorte. diploma
1994: Leidinggeven van Hecke Catering B.V certificaat
1996: Sociale Hygiëne. Certificaat
1999: Kwaliteitsmanagement Certificaat
2001: Interne onderhandelen. certificaat
2001: HACCP voor instellingen. certificaat

Opleiding

Opleiding/cursus afgerond in:
1986: Hotelvakschool/Management Ter Groene Poorte Brugge België. diploma
1987: Grootkeuken en dieet Hotelvakschool Ter Groene Poorte. diploma
1994: Leidinggeven van Hecke Catering B.V certificaat
1996: Sociale Hygiëne. Certificaat
1999: Kwaliteitsmanagement Certificaat
2001: Interne onderhandelen. certificaat
2001: HACCP voor instellingen. certificaat

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, C - Vrachtwagen

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Hobby’s:

- 1988 tot en met 1993 Penningmeester Wielercomité V.I.O.S. Aardenburg.

- Medewerker in de ondersteuningsgroep van de Stichting Zeeuws Vlaams Wielerweekend van 1991 tot en met 1996.

- Vice - Voorzitter Stichting Zeeuws Vlaams Wielerweekend van 1996 tot en met 1999, organiserend het OZ Wielerweekend.

- Bestuurslid Wielerstichting “Arjaan de Schipper Trofee” van 1999 tot en met februari 2003, organiserend de ZLM tour.

- Voorzitter Wielerstichting “Arjaan de Schipper Trofee” vanaf
februari 2003 tot en met december 2009, organiserend de ZLM tour.

- Oprichtingsvoorzitter Stichting Zeeuws Dames wielrennen in oktober 2010 tot en met 01 juni 2011. (oprichting was geschied en men kon op eigen benen verder)

Nu nog:

- Chauffeur bij juryauto´s in diverse grote wielerwedstrijden.

- Chauffeur bij de neutrale materiaalwagens van SHIMANO in wielerwedstrijden.

- Vice – voorzitter en koersdirecteur bij het Stichting Zeeuws Vlaams Wielerweekend sinds september 2013.

- Voetbaltrainer. (heb o.a. twee seizoenen geleden Smerdiek Vr. 1 gedaan)

Hobby's & interesses

Hobby’s:

- 1988 tot en met 1993 Penningmeester Wielercomité V.I.O.S. Aardenburg.

- Medewerker in de ondersteuningsgroep van de Stichting Zeeuws Vlaams Wielerweekend van 1991 tot en met 1996.

- Vice - Voorzitter Stichting Zeeuws Vlaams Wielerweekend van 1996 tot en met 1999, organiserend het OZ Wielerweekend.

- Bestuurslid Wielerstichting “Arjaan de Schipper Trofee” van 1999 tot en met februari 2003, organiserend de ZLM tour.

- Voorzitter Wielerstichting “Arjaan de Schipper Trofee” vanaf
februari 2003 tot en met december 2009, organiserend de ZLM tour.

- Oprichtingsvoorzitter Stichting Zeeuws Dames wielrennen in oktober 2010 tot en met 01 juni 2011. (oprichting was geschied en men kon op eigen benen verder)

Nu nog:

- Chauffeur bij juryauto´s in diverse grote wielerwedstrijden.

- Chauffeur bij de neutrale materiaalwagens van SHIMANO in wielerwedstrijden.

- Vice – voorzitter en koersdirecteur bij het Stichting Zeeuws Vlaams Wielerweekend sinds september 2013.

- Voetbaltrainer. (heb o.a. twee seizoenen geleden Smerdiek Vr. 1 gedaan)

Lees meer

Eigenschappen

• Competenties:

• Oplossingsgericht.
• Betrouwbaar.
• Behulpzaam.
• Dienstverlenend.
• Initiatiefnemer.
• Sociaal.

Eigenschappen

• Competenties:

• Oplossingsgericht.
• Betrouwbaar.
• Behulpzaam.
• Dienstverlenend.
• Initiatiefnemer.
• Sociaal.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Management
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Horeca
  • Dienstverband: Vast, Thuiswerk
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten