• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Hallo, ik ben een super gemotiveerde man die op zoek is naar een leuke uitdagende baan.
Ik ben stressbestendig, creatief en heb een dienstverlenende instelling. hoop graag wat van u te horen

Persoonlijk

Hallo, ik ben een super gemotiveerde man die op zoek is naar een leuke uitdagende baan.
Ik ben stressbestendig, creatief en heb een dienstverlenende instelling. hoop graag wat van u te horen

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaringen:
2013-2014: Sauna Amstelland
Functie:Bedrijfsleider

Sauna Amstelland is een kleine sauna met 6 verschillende cabines; een binnen- en buiten bubbelbad en een zwembad (binnen en buiten) met grote ligtuin. Tevens een grote relax- en restaurantruimte alsmede schoonheidssalon en massage kamers
.
Werkzaamheden: operationeel eindverantwoordelijk voor alles wat er in de sauna gebeurde. Het meedraaien van shiften en het inroosteren van het personeel voor alle afdelingen.

Het beantwoorden van alle inkomende mail; informatie op internet en kassassytemen; het checken van de technische staat van het complex en het onderhoudsplan mede bepalen.

In mijn korte aanwezigheid een structuur en duidelijkheid ingebouwd bij het personeel waardoor de schoonmaak een stuk beter en de klachten een stuk minder werden. Een duidelijke personeels structuur aangebracht en de focus weer op de gasten gericht.

2006 –2013: Van der Valk Avifauna****
Functie: Rederij Manager met als nevenfunctie Operationeel Manager vervanging van Directie bij afwezigheid

Van der Valk Avifauna beschikt over een viersterren hotel, restaurants, rondvaartboten, partycentrum, casino en een vogelpark met een grote speeltuin
Werkzaamheden: Eindverantwoordelijk voor de rederij met 4 partyboten variërend in grootte van 70 tot 180 gasten per boot. Waarborgen van de veiligheid en zorg voor de gasten, het personeel en schepen. Het aansturen van kapiteins, gastvrouwen en cateringchauffeur door middel van roosters zodat de complete bevoorrading, personeelsleden op de juiste tijden en plekken aanwezig zijn.

Overleg met lokale- en provinciale overheden over: aanlegvergunningen, reclame objecten, onderhoud aan de vaarwegen en bruggen en het bedienen van de bruggen buiten de reguliere draaitijden zodat de schepen zoveel mogelijk gebruik kunnen maken van de eigen haven. Hierdoor zijn veel reis- en personeelskosten bespaard en klachten van de buurtbewoners waar wij voorheen voor de deur moesten aanleggen zijn enorm afgenomen.

Aanspreekpunt van Avifauna aangaande alle overlast veroorzakende vaarbewegingen van de boten voor omwonenden en recreatievaarders en de eventuele (schade)afhandeling hiervan. Hiervoor contact met de waterpolitie, verzekeringen en diverse toezichthouders van het waterbeheersysteem in Nederland.

Verantwoordelijk voor alle externe cateringactiviteiten van Avifauna.
Waaronder bijvoorbeeld de jaarlijks terugkerende evenementen zoals het Sportgala in Alphen (ruim 250 man diner en 500 bezoekers) en ook de “20 van Alphen” uiteraard ook alle prive cateringen van families en bedrijven en ik regelde dit samen met de keukenmanager en de salesafdeling vanaf het beginpunt van offerte, opdracht en uitvoering tot en met het sturen van de rekening.

Nadat we in 2010 Hotel Rotterdam Blijdorp openden heb ik tijdelijk de aansturing van de gehele horeca van Avifauna op mij genomen. Dit omhelsde het aansturen van de bedrijfsleiding (15 pax) en eindverantwoordelijk zijn voor het A la carte restaurant, Parkrestaurant (zalen tot 1000 pax) , speeltuinrestaurant, kiosken en hotel. Ook de human resource afdeling heeft geen geheimen voor mij en regel ik als het nodig is. Dit behelst: het houden van sollicitatiegesprekken, beoordelingsgesprekken alsmede het zorgdragen voor de juiste info aan de salarisadministratie enzovoort.

Sinds januari 2011 zijn er weer familieleden die hun vader gingen helpen en nu weer de dagelijkse gang van zaken op horeca gebied aansturen. Bij hun afwezigheid nam ik nog altijd de honneurs waar.

2001-2006 Novotel Amsterdam ****
Functie: Restaurant en Conference manager

Novotel Amsterdam is het grootste viersterren hotel van de Benelux met jaarlijks 500.000 gasten.
In deze functie was ik operationeel eindverantwoordelijk voor de afdelingen Restaurant, Bar, Café, Minibar, Roomservice en Banqueting.

Werkzaamheden :Aansturen van 5-6 supervisors en circa 50 FTE. Tevens lid van het management team. Omdat ik vanaf de vloer opereerde ontstond er een goede payroll en florerende F&B met weinig klachten over de service van de gasten.

Het ontbijtbuffet is tot een van de toonaangevende buffetten van Amsterdam gemaakt en op topdagen kwamen hier 1350 gasten. Op dit rijkelijk voorziene buffet stonden dan ook ruim 135 verschillende items.

Gezien de grootte van het restaurant en kleine uitgifte van de keuken samen met de chefkok themabuffeten geintroduceerd zodat er s ‘avonds snellere doorstroming ontstond en er meer gasten gebruik konden maken van het restaurant.
Het naar beneden brengen van het ziekteverzuimpercentage naar een aanvaardbaar niveau d.m.v. gesprekken.

Het maken en behalen van budgetten.

Het draaien van dutydiensten in het hotel; hierdoor ontstond een hele goede band met alle afdelingen.

2000 – 2001 Rosarium Amsterdam,
Functie: Banquet Manager
Werkzaamheden: Begeleiden en opbouwen van de zalen door middel van het aansturen van assistent en flexkrachten en zorgen dat gasten tevreden het pand verlieten. Dit was lastig gezien het feit dat men probeerde van het restaurant een sterrenzaak te maken en alle banquetgasten via de restaurant ingang binnen kwamen. Toch, vanwege de locatie midden in het Amstelpark waren hier nog redelijk veel bedrijfspresentaties en receptie’s van de creme de la creme van bekend Nederland.

1998 – 2000 Schipholtaxibedrijf J. Frissen
Functie: Taxichauffeur Schiphol
Werkzaamheden: Vervoer van gasten vanaf Schiphol naar elke gewenste bestemming en soms vice versa.

1991 – 1998 Van der Valk Hotels en Restaurants binnen diverse vestigingen:
Breukelen, Moers (Duitsland), Scheveningen (pier) en Vianen
Functie: begonnen als Assistent Restaurantmanager en doorgegroeid tot Bedrijfsleider
Werkzaamheden: Meerdere jaren operationele ervaring opgedaan en geleerd, de diverse hotel- afdelingen vanaf de restaurantvloer operationeel aan te sturen.
Het oplossen van problemen op totaal hotelgebied zowel van gasten, personeel en het gebouwbeheer viel hierbij in mijn takenpakket.
Hoofdzaak was tijdens de piekuren het serveren en plaatsen van de vele restaurantgasten het organiseren van de banquetfacaliteiten alsmede het maken van de dagplanningen en zorgdragen voor de volledige bestellingen en bevoorraden van de outlets

Werkervaring

Werkervaringen:
2013-2014: Sauna Amstelland
Functie:Bedrijfsleider

Sauna Amstelland is een kleine sauna met 6 verschillende cabines; een binnen- en buiten bubbelbad en een zwembad (binnen en buiten) met grote ligtuin. Tevens een grote relax- en restaurantruimte alsmede schoonheidssalon en massage kamers
.
Werkzaamheden: operationeel eindverantwoordelijk voor alles wat er in de sauna gebeurde. Het meedraaien van shiften en het inroosteren van het personeel voor alle afdelingen.

Het beantwoorden van alle inkomende mail; informatie op internet en kassassytemen; het checken van de technische staat van het complex en het onderhoudsplan mede bepalen.

In mijn korte aanwezigheid een structuur en duidelijkheid ingebouwd bij het personeel waardoor de schoonmaak een stuk beter en de klachten een stuk minder werden. Een duidelijke personeels structuur aangebracht en de focus weer op de gasten gericht.

2006 –2013: Van der Valk Avifauna****
Functie: Rederij Manager met als nevenfunctie Operationeel Manager vervanging van Directie bij afwezigheid

Van der Valk Avifauna beschikt over een viersterren hotel, restaurants, rondvaartboten, partycentrum, casino en een vogelpark met een grote speeltuin
Werkzaamheden: Eindverantwoordelijk voor de rederij met 4 partyboten variërend in grootte van 70 tot 180 gasten per boot. Waarborgen van de veiligheid en zorg voor de gasten, het personeel en schepen. Het aansturen van kapiteins, gastvrouwen en cateringchauffeur door middel van roosters zodat de complete bevoorrading, personeelsleden op de juiste tijden en plekken aanwezig zijn.

Overleg met lokale- en provinciale overheden over: aanlegvergunningen, reclame objecten, onderhoud aan de vaarwegen en bruggen en het bedienen van de bruggen buiten de reguliere draaitijden zodat de schepen zoveel mogelijk gebruik kunnen maken van de eigen haven. Hierdoor zijn veel reis- en personeelskosten bespaard en klachten van de buurtbewoners waar wij voorheen voor de deur moesten aanleggen zijn enorm afgenomen.

Aanspreekpunt van Avifauna aangaande alle overlast veroorzakende vaarbewegingen van de boten voor omwonenden en recreatievaarders en de eventuele (schade)afhandeling hiervan. Hiervoor contact met de waterpolitie, verzekeringen en diverse toezichthouders van het waterbeheersysteem in Nederland.

Verantwoordelijk voor alle externe cateringactiviteiten van Avifauna.
Waaronder bijvoorbeeld de jaarlijks terugkerende evenementen zoals het Sportgala in Alphen (ruim 250 man diner en 500 bezoekers) en ook de “20 van Alphen” uiteraard ook alle prive cateringen van families en bedrijven en ik regelde dit samen met de keukenmanager en de salesafdeling vanaf het beginpunt van offerte, opdracht en uitvoering tot en met het sturen van de rekening.

Nadat we in 2010 Hotel Rotterdam Blijdorp openden heb ik tijdelijk de aansturing van de gehele horeca van Avifauna op mij genomen. Dit omhelsde het aansturen van de bedrijfsleiding (15 pax) en eindverantwoordelijk zijn voor het A la carte restaurant, Parkrestaurant (zalen tot 1000 pax) , speeltuinrestaurant, kiosken en hotel. Ook de human resource afdeling heeft geen geheimen voor mij en regel ik als het nodig is. Dit behelst: het houden van sollicitatiegesprekken, beoordelingsgesprekken alsmede het zorgdragen voor de juiste info aan de salarisadministratie enzovoort.

Sinds januari 2011 zijn er weer familieleden die hun vader gingen helpen en nu weer de dagelijkse gang van zaken op horeca gebied aansturen. Bij hun afwezigheid nam ik nog altijd de honneurs waar.

2001-2006 Novotel Amsterdam ****
Functie: Restaurant en Conference manager

Novotel Amsterdam is het grootste viersterren hotel van de Benelux met jaarlijks 500.000 gasten.
In deze functie was ik operationeel eindverantwoordelijk voor de afdelingen Restaurant, Bar, Café, Minibar, Roomservice en Banqueting.

Werkzaamheden :Aansturen van 5-6 supervisors en circa 50 FTE. Tevens lid van het management team. Omdat ik vanaf de vloer opereerde ontstond er een goede payroll en florerende F&B met weinig klachten over de service van de gasten.

Het ontbijtbuffet is tot een van de toonaangevende buffetten van Amsterdam gemaakt en op topdagen kwamen hier 1350 gasten. Op dit rijkelijk voorziene buffet stonden dan ook ruim 135 verschillende items.

Gezien de grootte van het restaurant en kleine uitgifte van de keuken samen met de chefkok themabuffeten geintroduceerd zodat er s ‘avonds snellere doorstroming ontstond en er meer gasten gebruik konden maken van het restaurant.
Het naar beneden brengen van het ziekteverzuimpercentage naar een aanvaardbaar niveau d.m.v. gesprekken.

Het maken en behalen van budgetten.

Het draaien van dutydiensten in het hotel; hierdoor ontstond een hele goede band met alle afdelingen.

2000 – 2001 Rosarium Amsterdam,
Functie: Banquet Manager
Werkzaamheden: Begeleiden en opbouwen van de zalen door middel van het aansturen van assistent en flexkrachten en zorgen dat gasten tevreden het pand verlieten. Dit was lastig gezien het feit dat men probeerde van het restaurant een sterrenzaak te maken en alle banquetgasten via de restaurant ingang binnen kwamen. Toch, vanwege de locatie midden in het Amstelpark waren hier nog redelijk veel bedrijfspresentaties en receptie’s van de creme de la creme van bekend Nederland.

1998 – 2000 Schipholtaxibedrijf J. Frissen
Functie: Taxichauffeur Schiphol
Werkzaamheden: Vervoer van gasten vanaf Schiphol naar elke gewenste bestemming en soms vice versa.

1991 – 1998 Van der Valk Hotels en Restaurants binnen diverse vestigingen:
Breukelen, Moers (Duitsland), Scheveningen (pier) en Vianen
Functie: begonnen als Assistent Restaurantmanager en doorgegroeid tot Bedrijfsleider
Werkzaamheden: Meerdere jaren operationele ervaring opgedaan en geleerd, de diverse hotel- afdelingen vanaf de restaurantvloer operationeel aan te sturen.
Het oplossen van problemen op totaal hotelgebied zowel van gasten, personeel en het gebouwbeheer viel hierbij in mijn takenpakket.
Hoofdzaak was tijdens de piekuren het serveren en plaatsen van de vele restaurantgasten het organiseren van de banquetfacaliteiten alsmede het maken van de dagplanningen en zorgdragen voor de volledige bestellingen en bevoorraden van de outlets

Lees meer

Opleiding

Genoten opleidingen:

Leermeester, diploma 1993
Middelbare Hotel School, Het Hanze College Zwolle, diploma 1991
MAVO, Andreas Mavo Amersfoort, diploma 1987

Gevolgde Cursussen:

Bedrijfs Hulp Verlening met herhalingscursussen
Basisopleiding Automatische Externe Defibrillatie
Diverse cursussen: Gesprekstechnieken, Ziekteverzuim en Coaching / Leidinggeven

Opleiding

Genoten opleidingen:

Leermeester, diploma 1993
Middelbare Hotel School, Het Hanze College Zwolle, diploma 1991
MAVO, Andreas Mavo Amersfoort, diploma 1987

Gevolgde Cursussen:

Bedrijfs Hulp Verlening met herhalingscursussen
Basisopleiding Automatische Externe Defibrillatie
Diverse cursussen: Gesprekstechnieken, Ziekteverzuim en Coaching / Leidinggeven

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Klussen in en om het huis
Lezen
Reizen
Koken

Hobby's & interesses

Klussen in en om het huis
Lezen
Reizen
Koken

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Horeca
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Interim
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten