• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een harde werker met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Flexibiliteit, betrokkenheid en gevoel voor humor zorgen voor mijn werkplezier. Veel ervaring met: Windows, Exact Globe, Excel, Word,…

Persoonlijk

Ik ben een harde werker met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Flexibiliteit, betrokkenheid en gevoel voor humor zorgen voor mijn werkplezier.
Veel ervaring met: Windows, Exact Globe, Excel, Word, Outlook.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2015 Baliemedewerker en administratief medewerker bij Tandenplus te Vianen.
Taken: planning van 5 behandelkamers beheren, afspraken inplannen, telefoon aannemen, klanten ontvangen, nieuwe klanten in systeem invoeren en up to date houden, factureren, aanmaningen versturen, in- en uitgaande post verwerken.

1995-2014 Administratief medewerker en receptionist/telefonist bij W.H. Quint & Zn. BV te Ochten.
Taken: factureren, urenadministratie inboeken en verwerken, facturen inboeken, verbruikte voorraad inboeken, mailing verzorgen, projecten afmelden en het opstellen van service-overeenkomsten, up to date houden van het HRM systeem, klanten ontvangen en doorverwijzen, telefoon aannemen, hotel boeken voor buitenpersoneel die in de kost gingen, in-en uitgaande post verwerken, archief werkzaamheden, voorraad kantoor-en kantinebenodigdheden bijhouden, penningmeester van de Personeelsvereniging, organisatietalent en duizendpoot.

1995 Administratief medewerker bij Basisschool De Regenboog te Tiel. Taken: alle voorkomende administratieve werkzaamheden en af en toe helpen in de klas.

1994 Financieel-administratief medew. bij Recreatieschappen in het Rivierengebied te Kerk-Avezaath.
Taken: registreren, verwerken van de gehele financiële administratie en onderhouden afhandelen van contacten met klanten en collega’s.
Specifieke taak: administratie parkeergeldheffing bijhouden, controleren en verwerken.

1992-1993 Financieel-administratief medewerker bij Gemeente Tiel Sector Welzijn te Tiel. Taken: kas-en bankboeken coderen, verwerken, bijhouden en controleren.


1990-1992 Administratief medewerker Medisch archief bij Ziekenhuis Rivierenland te Tiel.
Taken: dossiers coderen, archiveren, patiënten administratie bijhouden en contacten onderhouden medisch personeel.

Werkervaring

2015 Baliemedewerker en administratief medewerker bij Tandenplus te Vianen.
Taken: planning van 5 behandelkamers beheren, afspraken inplannen, telefoon aannemen, klanten ontvangen, nieuwe klanten in systeem invoeren en up to date houden, factureren, aanmaningen versturen, in- en uitgaande post verwerken.

1995-2014 Administratief medewerker en receptionist/telefonist bij W.H. Quint & Zn. BV te Ochten.
Taken: factureren, urenadministratie inboeken en verwerken, facturen inboeken, verbruikte voorraad inboeken, mailing verzorgen, projecten afmelden en het opstellen van service-overeenkomsten, up to date houden van het HRM systeem, klanten ontvangen en doorverwijzen, telefoon aannemen, hotel boeken voor buitenpersoneel die in de kost gingen, in-en uitgaande post verwerken, archief werkzaamheden, voorraad kantoor-en kantinebenodigdheden bijhouden, penningmeester van de Personeelsvereniging, organisatietalent en duizendpoot.

1995 Administratief medewerker bij Basisschool De Regenboog te Tiel. Taken: alle voorkomende administratieve werkzaamheden en af en toe helpen in de klas.

1994 Financieel-administratief medew. bij Recreatieschappen in het Rivierengebied te Kerk-Avezaath.
Taken: registreren, verwerken van de gehele financiële administratie en onderhouden afhandelen van contacten met klanten en collega’s.
Specifieke taak: administratie parkeergeldheffing bijhouden, controleren en verwerken.

1992-1993 Financieel-administratief medewerker bij Gemeente Tiel Sector Welzijn te Tiel. Taken: kas-en bankboeken coderen, verwerken, bijhouden en controleren.


1990-1992 Administratief medewerker Medisch archief bij Ziekenhuis Rivierenland te Tiel.
Taken: dossiers coderen, archiveren, patiënten administratie bijhouden en contacten onderhouden medisch personeel.

Lees meer

Opleiding

2012 Cursus Cobra HRM CTB
2007 Cursus Cobra salaris CTB
1999 Cursus Carinfo II, certificaat
1998 Cursus Word 97
1997 Cursus Veiligheid I, certificaat
1994-1995 Moderne Bedrijfsadministratie
1992-1994 PDB, certificaat bedrijfsadministratie en bedrijfscalculatie statistiek
1992-1993 Praktijk Diploma Informatica, diploma
1990-1992 Ecabo, administratieve opleiding MBO niveau, diploma
1986-1990 LHNO, kantoorpraktijk C-niveau, diploma

Opleiding

2012 Cursus Cobra HRM CTB
2007 Cursus Cobra salaris CTB
1999 Cursus Carinfo II, certificaat
1998 Cursus Word 97
1997 Cursus Veiligheid I, certificaat
1994-1995 Moderne Bedrijfsadministratie
1992-1994 PDB, certificaat bedrijfsadministratie en bedrijfscalculatie statistiek
1992-1993 Praktijk Diploma Informatica, diploma
1990-1992 Ecabo, administratieve opleiding MBO niveau, diploma
1986-1990 LHNO, kantoorpraktijk C-niveau, diploma

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Muziek luisteren, films kijken, dansen, lezen, koken, lekker eten, wandelen.

Hobby's & interesses

Muziek luisteren, films kijken, dansen, lezen, koken, lekker eten, wandelen.

Eigenschappen

Integer, flexibel, accuraat, collegiaal, vriendelijk, stressbestendig, zelfstandig.

Eigenschappen

Integer, flexibel, accuraat, collegiaal, vriendelijk, stressbestendig, zelfstandig.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten