• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
2000 - 2014 Heerkens van Bavel Bouw B.V.
Functie: Telefoniste / Receptioniste
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor het correct en snel afhandelen van inkomend telefoonverkeer en het doorverbinden naar de juiste persoon.
• Bijhouden van de algemene agenda.
• Ontvangen van bezoekers en het informeren van de betrokken collega’s.
• Verzorgen van koffie en thee voor de afdelingen en bezoekers.
• Verwerken van inkomende en uitgaande post.
• Verzorgen van mailingen.
• Kopiëren van inkomende facturen en voorzien van stempels en crediteurennummers.
• Diversen administratieve werkzaamheden voor alle interne afdelingen.
• Opdrachten verzorgen voor de afdeling inkoop.
• Bijhouden en bestellen van retour gezonden opdrachten.
• Uitwerken en versturen van afschrijvingen van leveranciers en onderaannemers.
• Beheer van kantoor- en kantinebenodigdheden.
• Verzorgen van lunches en facilitaire werkzaamheden.

1997 - 2000 Airwalk, Waalwijk
Functie: Administratief medewerkster
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor het ondersteunen van de afdeling Sales voor de gehele Benelux, bij het verwerken en registreren van orders.
• Het up to date houden van alle bedrijfs- en productinformatie en het verzenden ervan naar de vestiging in Engeland.

1995 - 1997 Kangoo Jumps, Waalwijk
Functie: Administratief medewerkster
Werkzaamheden:
• Diversen administratieve werkzaamheden voor een kleine onderneming.
• Bijhouden van de voorraad van de Kangoo Jump.
• Het verzenden van deze crosstrainingschoenen.
• Het verzorgen van activiteiten ter promotie van deze schoenen, zoals het organiseren van beurzen en het vervullen van de rol van gastvrouw op deze stands.
1989 - 1995 Business Center “De Oostpoort” te Capelle aan den IJssel.
Functie: Office manager / telefoniste / receptioniste.
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor het deskundig afhandelen van al het telefoon verkeerd. Voor diversen eenmans of kleine bedrijven die in dit pand gevestigd waren.
• Het ontvangen van bezoekers en aanmelden en doorverwijzen naar de bedrijven.
• Vergaderingen regelen met lunch.
• Bijhouden en bestellen van kantoor en kantine benodigdheden.
• Alle inkomende en uitgaande post verzorgen.
• Mailingen verzorgen.
• Verzorgen van hun telexen, faxen en correspondentie.
• Verder ondersteunde ik deze bedrijven bij al hun werkzaamheden.
• Algemene kas bijhouden.
• Voor eventuele nieuwe huurders het verzorgen van een rondleiding en informatie verstreken van het pand. Kortom een duizend poot.

Werkervaring

Werkervaring
2000 - 2014 Heerkens van Bavel Bouw B.V.
Functie: Telefoniste / Receptioniste
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor het correct en snel afhandelen van inkomend telefoonverkeer en het doorverbinden naar de juiste persoon.
• Bijhouden van de algemene agenda.
• Ontvangen van bezoekers en het informeren van de betrokken collega’s.
• Verzorgen van koffie en thee voor de afdelingen en bezoekers.
• Verwerken van inkomende en uitgaande post.
• Verzorgen van mailingen.
• Kopiëren van inkomende facturen en voorzien van stempels en crediteurennummers.
• Diversen administratieve werkzaamheden voor alle interne afdelingen.
• Opdrachten verzorgen voor de afdeling inkoop.
• Bijhouden en bestellen van retour gezonden opdrachten.
• Uitwerken en versturen van afschrijvingen van leveranciers en onderaannemers.
• Beheer van kantoor- en kantinebenodigdheden.
• Verzorgen van lunches en facilitaire werkzaamheden.

1997 - 2000 Airwalk, Waalwijk
Functie: Administratief medewerkster
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor het ondersteunen van de afdeling Sales voor de gehele Benelux, bij het verwerken en registreren van orders.
• Het up to date houden van alle bedrijfs- en productinformatie en het verzenden ervan naar de vestiging in Engeland.

1995 - 1997 Kangoo Jumps, Waalwijk
Functie: Administratief medewerkster
Werkzaamheden:
• Diversen administratieve werkzaamheden voor een kleine onderneming.
• Bijhouden van de voorraad van de Kangoo Jump.
• Het verzenden van deze crosstrainingschoenen.
• Het verzorgen van activiteiten ter promotie van deze schoenen, zoals het organiseren van beurzen en het vervullen van de rol van gastvrouw op deze stands.
1989 - 1995 Business Center “De Oostpoort” te Capelle aan den IJssel.
Functie: Office manager / telefoniste / receptioniste.
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor het deskundig afhandelen van al het telefoon verkeerd. Voor diversen eenmans of kleine bedrijven die in dit pand gevestigd waren.
• Het ontvangen van bezoekers en aanmelden en doorverwijzen naar de bedrijven.
• Vergaderingen regelen met lunch.
• Bijhouden en bestellen van kantoor en kantine benodigdheden.
• Alle inkomende en uitgaande post verzorgen.
• Mailingen verzorgen.
• Verzorgen van hun telexen, faxen en correspondentie.
• Verder ondersteunde ik deze bedrijven bij al hun werkzaamheden.
• Algemene kas bijhouden.
• Voor eventuele nieuwe huurders het verzorgen van een rondleiding en informatie verstreken van het pand. Kortom een duizend poot.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

Eigenschappen

Ik ben een spontane persoonlijkheid en fungeer het liefst als spin in het web binnen een bedrijf waar men samenwerking en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Ik ben oplossingsgericht en waardeer een bepaalde vrijheid van handelen als het gaat om het gastvrij ontvangen van klanten.

Eigenschappen

Ik ben een spontane persoonlijkheid en fungeer het liefst als spin in het web binnen een bedrijf waar men samenwerking en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Ik ben oplossingsgericht en waardeer een bepaalde vrijheid van handelen als het gaat om het gastvrij ontvangen van klanten.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten