• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

apr 2015-heden Cendris-Enschede – Allround klantenservicemederker

Alle telefonische klantvragen beantwoorden en waar mogelijk direct
oplossen. Factuuruitleg, kantgegevens muteren, cross en upsell,
algemene informative verstrekken.


jul 2014-dec 2014 Electrabel Zwolle – Allround klantenservicemedewerker

Frontoffice werkzaamheden, o.a. klantgegevens muteren, factuurinformatie verstrekken, productinformatie verstrekken, betalingsafspraken maken. Ook hield ik me bezig met het verwerken van binnengekomen emails of terugbel verzoeken. Binnen gekomen toen het heel slecht ging ivm een nieuw
klantsysteem. Nadat het weer beter ging was er een overschot aan
medewerkers. Vandaar de korte periode werkzaam bij Electrabel.

okt 2013-mrt 2014 Belastingdienst Apeldoorn – Telefonisch informant ( project )

Informatie verstrekken omtrent oldtimerbelasting, rekeningnummers muteren, afspraken voor hulp bij aangifte inplannen na te hebben gecheckt of klanten aan de voorwaarden voldoen.


dec 2011-aug 2013 Petsproducts Distribution Europe BV Deventer Klantenservicemedewerker

Allround medewerker. Bestellingen opnemen, klachten verwerken, informatie
verstrekken. Gegevens muteren.


aug 2011-dec 2011 Schuuring Deventer- Telefonisch planner (project)

Telefonisch afspraken tussen monteurs en klanten inplannen.


mei 2011-jul 2011 Soleo Deventer – Technisch Klantenservice medewerker (project)

Winkeliers telefonisch begeleiden met het updaten van hun PIN-terminal.
Bestellingen invoeren en doorzetten.




apr 2009-mrt 2011 Essent Zwolle - 1e lijns allround contactcentermedewerker

Klanten telefonisch of per email te woord staan.Diverse klantvragen oplossen onder andere nieuwe klanten aanmelden en verschillende contractvormen bespreken, waar mogelijk een upsell/cross-sell doen. Verhuizingen verwerken, betalingsvragen beantwoorden en betaalafspraken maken. Klachtenafhandeling en algemene informatie verstrekken.Klantgegevens aanpassen waar nodig.


aug 2008-jan 2009 Verzekeringshulpdienst( VHD ) Deventer - medewerker in een alarmcentrale

Telefonische aanvragen voor hulp omtrent gestrande vracht wagens tgv pech en schade aannemen en verwerken. Mbv een zoeksysteem dichtst bijzijnde berger Melding administratief verwerken en dossier aanmaken. Afmelding berger/verzekeringsexpert telefonisch aan nemen en verwerken in dossier.
Bergers na bellen voor afmelding/info. Facturen nakijken en goedkeuren/afkeuren voor ze naar de factuuradministratie gaan.


jan 2008-jul 2008 Tsys Barneveld – Klantenservice medewerker ABN AMRO creditcardservices

Inbound calls van klanten verwerken/beantwoorden, oplossing vinden en/of informatie verstrekken, administratieve afhandeling van de vraag/reden dat klant belde,klantprofielen up to date houden.

Werkervaring

apr 2015-heden Cendris-Enschede – Allround klantenservicemederker

Alle telefonische klantvragen beantwoorden en waar mogelijk direct
oplossen. Factuuruitleg, kantgegevens muteren, cross en upsell,
algemene informative verstrekken.


jul 2014-dec 2014 Electrabel Zwolle – Allround klantenservicemedewerker

Frontoffice werkzaamheden, o.a. klantgegevens muteren, factuurinformatie verstrekken, productinformatie verstrekken, betalingsafspraken maken. Ook hield ik me bezig met het verwerken van binnengekomen emails of terugbel verzoeken. Binnen gekomen toen het heel slecht ging ivm een nieuw
klantsysteem. Nadat het weer beter ging was er een overschot aan
medewerkers. Vandaar de korte periode werkzaam bij Electrabel.

okt 2013-mrt 2014 Belastingdienst Apeldoorn – Telefonisch informant ( project )

Informatie verstrekken omtrent oldtimerbelasting, rekeningnummers muteren, afspraken voor hulp bij aangifte inplannen na te hebben gecheckt of klanten aan de voorwaarden voldoen.


dec 2011-aug 2013 Petsproducts Distribution Europe BV Deventer Klantenservicemedewerker

Allround medewerker. Bestellingen opnemen, klachten verwerken, informatie
verstrekken. Gegevens muteren.


aug 2011-dec 2011 Schuuring Deventer- Telefonisch planner (project)

Telefonisch afspraken tussen monteurs en klanten inplannen.


mei 2011-jul 2011 Soleo Deventer – Technisch Klantenservice medewerker (project)

Winkeliers telefonisch begeleiden met het updaten van hun PIN-terminal.
Bestellingen invoeren en doorzetten.




apr 2009-mrt 2011 Essent Zwolle - 1e lijns allround contactcentermedewerker

Klanten telefonisch of per email te woord staan.Diverse klantvragen oplossen onder andere nieuwe klanten aanmelden en verschillende contractvormen bespreken, waar mogelijk een upsell/cross-sell doen. Verhuizingen verwerken, betalingsvragen beantwoorden en betaalafspraken maken. Klachtenafhandeling en algemene informatie verstrekken.Klantgegevens aanpassen waar nodig.


aug 2008-jan 2009 Verzekeringshulpdienst( VHD ) Deventer - medewerker in een alarmcentrale

Telefonische aanvragen voor hulp omtrent gestrande vracht wagens tgv pech en schade aannemen en verwerken. Mbv een zoeksysteem dichtst bijzijnde berger Melding administratief verwerken en dossier aanmaken. Afmelding berger/verzekeringsexpert telefonisch aan nemen en verwerken in dossier.
Bergers na bellen voor afmelding/info. Facturen nakijken en goedkeuren/afkeuren voor ze naar de factuuradministratie gaan.


jan 2008-jul 2008 Tsys Barneveld – Klantenservice medewerker ABN AMRO creditcardservices

Inbound calls van klanten verwerken/beantwoorden, oplossing vinden en/of informatie verstrekken, administratieve afhandeling van de vraag/reden dat klant belde,klantprofielen up to date houden.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen/Cursus

2002-2004 Hbo Communicatie – HAN
1998-2001 Mbo detailhandel. – ROC Overgeldercollege
1992-1997 Mavo – Mavo van Hetenstraat

Opleiding

Opleidingen/Cursus

2002-2004 Hbo Communicatie – HAN
1998-2001 Mbo detailhandel. – ROC Overgeldercollege
1992-1997 Mavo – Mavo van Hetenstraat

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Facilitaire Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Roy Drogt te bekijken

Mijn documenten