• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Project assistent (sr.)
bij Rutgers, afdeling Projectsecretariaat, juli 2008 – augustus 2015 (7 jaar)
Inhoud functie: uitvoeren van secretariële werkzaamheden, lay-out /opmaak in de huisstijl van onder andere rapporten, lesmappen, tender offertes, uitnodigingen, fact sheets, etc., het verzorgen van visa en vluchten van eigen medewerkers en van buitenlandse gasten en het regelen van accommodatie tijdens het verblijf, ondersteuning en bewaking van het productaanbod van de webwinkel, zoals voorraadbeheer, inkoop en verkoop, alle mogelijke ondersteuning bij projecten zoals de organisatie van congressen, campagnes, seminars, expertmeetings en/of conferenties.
Kernwoorden: plannen, organiseren/regelen, communicatie, omgaan met deadlines, internationale contacten (wereldwijd, voertaal: Engels), samenwerken, zelfstandigheid, creativiteit, zowel projectmatige als ad-hoc werkzaamheden.

Medisch secretaresse
bij Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie, afdeling Medisch Secretariaat, januari 2007 - juni 2008 (1 jaar, 6 maanden)
Inhoud functie: de administratieve ondersteuning met betrekking tot de aanvragen voor psychiatrische en/of psychologische Pro Justitia rapportages (waaronder ook milieurapportages) van het Kabinet RC, voor zowel volwassenen als jeugd. Daarnaast ook de standaard secretariële ondersteuning.
Kernwoorden: omgaan met zeer vertrouwelijke stukken, geheimhouding, integriteit.

Commercieel medewerker (tenders / aanbestedingen)
bij Ballast Nedam Infra BV, afdeling Marketing & Prequalificaties, december 2003 – november 2007
(3 jaar)
Inhoud functie: het indienen van stukken ten behoeve van voorselecties van niet-openbare aanbestedingsprocedures op het gebied van grote infrastructurele werken zoals (spoor)wegen, bruggen, viaducten, tunnels, havens en vliegvelden. Zowel ter ondersteuning als zelfstandig.
Kernwoorden: samenwerking en communicatie binnen allianties, omgaan met harde deadlines, anticiperen, plannen, zelfstandigheid.

Sales support
bij Lucent Technologies BCS / Avaya Nederland BV, (splitsing: okt. 2000), afdeling Direct Sales, juni 1998 - november 2003 (5 jaar, 6 maanden)
Inhoud functie: administratieve ondersteuning van meerdere accountmanagers, waaronder het uitwerken van offertes, requests for proposal en aanbestedingen, het invoeren van registraties in SAP systeem (Quoting) en Siebel systeem (Forecasting), zelfstandig verwerken van correspondentie, het aanmaken van dossiers, archivering en veel (klant)contact per telefoon- , e-mail en faxverkeer.
Kernwoorden: Amerikaanse bedrijfscultuur, internationale contacten (met name USA), spil en vraagbaak voor meerdere afdelingen, ad-hoc werkzaamheden, resultaatgericht werken, commercialiteit, nauwe samenwerking (één op één) met accountmanager.

Grafisch medewerker
bij Kiwa Onderzoek & Advies, afdeling Visualisatie, juni 1997 - mei 1998 (1 jaar)
Inhoud functie: lay out werkzaamheden, het vervaardigen van dia’s, sheets, illustraties en posters met behulp van de programma’s Corel Graphics, Publisher en Power Point (allen onder Windows).
Kernwoorden: behendigheid met verschillende soorten grafische software, creativiteit.

Freelance fashion stylist
Zelfstandige
november 1996 - june 1997 (8 maanden)
Inhoud functie: vergelijkbare werkzaamheden als vorige functie, maar dan in combinatie met ondernemerschap.
Kernwoorden: ondernemerschap, zelfstandigheid, verder vergelijkbaar met vorige functie.

Fashion stylist
bij Groothandel Van den Bosch Mode BV, afdeling Styling, mei 1996 - oktober 1996 (6 maanden)
Inhoud functie: vergelijkbare werkzaamheden als vorige functie, maar dan zelfstandig.
Kernwoorden: zelfstandigheid, verder vergelijkbaar met vorige functie.

Fashion stylist (assistent)
bij Van Deursen Group / Shoeby, afdeling Styling, juni 1994 - mei 1996 (2 jaar)
Inhoud functie: ondersteuning bij het vertalen van trends naar commerciële collecties voor zowel dames als heren kleding. Het zelfstandig ontwerpen van kledingprogramma’s voor verschillende modeketens, het ontwerpen van prints, borduursels en labels, het maken van technische werktekeningen met behulp van de grafische programma’s ModaCad (Apple Macintosh) en Corel Graphics 6.0 (Windows ’95), het maken van styling specificaties en maatschema’s, het samenstellen van kleurkaarten, het doormeten, passen en becommentariëren van proto samples, salesman samples en pre-productie samples, het nakijken van de productie in de fabrieken in Turkije en het filen en up-to date houden van productie en sampling informatie.
Kernwoorden: creativiteit, commercialiteit, internationale contacten (wereldwijd, voertaal: Engels), kennis van en behendigheid in verschillende grafische software.

Showroom assistent / verkoop
bij X'-as BV, modemerk, augustus 1993 - maart 1994 (8 maanden).
Inhoud functie: showroomverkoop aan inkopers van winkels en modeketens.
Kernwoorden: commercialiteit, kennis van trends, mode en kleding, inleven en meedenken met betrekking tot wensen klant.

Telefoniste / receptioniste
bij Autobedrijf Honders, afdeling Receptie, februari 1992 - juli 1992 (6 maanden)
Inhoud functie: standaard receptiewerkzaamheden.
Kernwoorden: goede Nederlandse spreekvaardigheid, klantvriendelijkheid, visitekaartje voor de organisatie.

Telefoniste / receptioniste
bij Autobedrijf Knopper BV / Kroon Autobedrijven (overname: okt. 1991), afdeling Receptie, oktober 1989 - januari 1992 (2 jaar, 4 maanden)
Inhoud functie: standaard receptiewerkzaamheden
Kernwoorden: goede Nederlandse spreekvaardigheid, klantvriendelijkheid, visitekaartje voor de organisatie.

Werkervaring

Project assistent (sr.)
bij Rutgers, afdeling Projectsecretariaat, juli 2008 – augustus 2015 (7 jaar)
Inhoud functie: uitvoeren van secretariële werkzaamheden, lay-out /opmaak in de huisstijl van onder andere rapporten, lesmappen, tender offertes, uitnodigingen, fact sheets, etc., het verzorgen van visa en vluchten van eigen medewerkers en van buitenlandse gasten en het regelen van accommodatie tijdens het verblijf, ondersteuning en bewaking van het productaanbod van de webwinkel, zoals voorraadbeheer, inkoop en verkoop, alle mogelijke ondersteuning bij projecten zoals de organisatie van congressen, campagnes, seminars, expertmeetings en/of conferenties.
Kernwoorden: plannen, organiseren/regelen, communicatie, omgaan met deadlines, internationale contacten (wereldwijd, voertaal: Engels), samenwerken, zelfstandigheid, creativiteit, zowel projectmatige als ad-hoc werkzaamheden.

Medisch secretaresse
bij Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie, afdeling Medisch Secretariaat, januari 2007 - juni 2008 (1 jaar, 6 maanden)
Inhoud functie: de administratieve ondersteuning met betrekking tot de aanvragen voor psychiatrische en/of psychologische Pro Justitia rapportages (waaronder ook milieurapportages) van het Kabinet RC, voor zowel volwassenen als jeugd. Daarnaast ook de standaard secretariële ondersteuning.
Kernwoorden: omgaan met zeer vertrouwelijke stukken, geheimhouding, integriteit.

Commercieel medewerker (tenders / aanbestedingen)
bij Ballast Nedam Infra BV, afdeling Marketing & Prequalificaties, december 2003 – november 2007
(3 jaar)
Inhoud functie: het indienen van stukken ten behoeve van voorselecties van niet-openbare aanbestedingsprocedures op het gebied van grote infrastructurele werken zoals (spoor)wegen, bruggen, viaducten, tunnels, havens en vliegvelden. Zowel ter ondersteuning als zelfstandig.
Kernwoorden: samenwerking en communicatie binnen allianties, omgaan met harde deadlines, anticiperen, plannen, zelfstandigheid.

Sales support
bij Lucent Technologies BCS / Avaya Nederland BV, (splitsing: okt. 2000), afdeling Direct Sales, juni 1998 - november 2003 (5 jaar, 6 maanden)
Inhoud functie: administratieve ondersteuning van meerdere accountmanagers, waaronder het uitwerken van offertes, requests for proposal en aanbestedingen, het invoeren van registraties in SAP systeem (Quoting) en Siebel systeem (Forecasting), zelfstandig verwerken van correspondentie, het aanmaken van dossiers, archivering en veel (klant)contact per telefoon- , e-mail en faxverkeer.
Kernwoorden: Amerikaanse bedrijfscultuur, internationale contacten (met name USA), spil en vraagbaak voor meerdere afdelingen, ad-hoc werkzaamheden, resultaatgericht werken, commercialiteit, nauwe samenwerking (één op één) met accountmanager.

Grafisch medewerker
bij Kiwa Onderzoek & Advies, afdeling Visualisatie, juni 1997 - mei 1998 (1 jaar)
Inhoud functie: lay out werkzaamheden, het vervaardigen van dia’s, sheets, illustraties en posters met behulp van de programma’s Corel Graphics, Publisher en Power Point (allen onder Windows).
Kernwoorden: behendigheid met verschillende soorten grafische software, creativiteit.

Freelance fashion stylist
Zelfstandige
november 1996 - june 1997 (8 maanden)
Inhoud functie: vergelijkbare werkzaamheden als vorige functie, maar dan in combinatie met ondernemerschap.
Kernwoorden: ondernemerschap, zelfstandigheid, verder vergelijkbaar met vorige functie.

Fashion stylist
bij Groothandel Van den Bosch Mode BV, afdeling Styling, mei 1996 - oktober 1996 (6 maanden)
Inhoud functie: vergelijkbare werkzaamheden als vorige functie, maar dan zelfstandig.
Kernwoorden: zelfstandigheid, verder vergelijkbaar met vorige functie.

Fashion stylist (assistent)
bij Van Deursen Group / Shoeby, afdeling Styling, juni 1994 - mei 1996 (2 jaar)
Inhoud functie: ondersteuning bij het vertalen van trends naar commerciële collecties voor zowel dames als heren kleding. Het zelfstandig ontwerpen van kledingprogramma’s voor verschillende modeketens, het ontwerpen van prints, borduursels en labels, het maken van technische werktekeningen met behulp van de grafische programma’s ModaCad (Apple Macintosh) en Corel Graphics 6.0 (Windows ’95), het maken van styling specificaties en maatschema’s, het samenstellen van kleurkaarten, het doormeten, passen en becommentariëren van proto samples, salesman samples en pre-productie samples, het nakijken van de productie in de fabrieken in Turkije en het filen en up-to date houden van productie en sampling informatie.
Kernwoorden: creativiteit, commercialiteit, internationale contacten (wereldwijd, voertaal: Engels), kennis van en behendigheid in verschillende grafische software.

Showroom assistent / verkoop
bij X'-as BV, modemerk, augustus 1993 - maart 1994 (8 maanden).
Inhoud functie: showroomverkoop aan inkopers van winkels en modeketens.
Kernwoorden: commercialiteit, kennis van trends, mode en kleding, inleven en meedenken met betrekking tot wensen klant.

Telefoniste / receptioniste
bij Autobedrijf Honders, afdeling Receptie, februari 1992 - juli 1992 (6 maanden)
Inhoud functie: standaard receptiewerkzaamheden.
Kernwoorden: goede Nederlandse spreekvaardigheid, klantvriendelijkheid, visitekaartje voor de organisatie.

Telefoniste / receptioniste
bij Autobedrijf Knopper BV / Kroon Autobedrijven (overname: okt. 1991), afdeling Receptie, oktober 1989 - januari 1992 (2 jaar, 4 maanden)
Inhoud functie: standaard receptiewerkzaamheden
Kernwoorden: goede Nederlandse spreekvaardigheid, klantvriendelijkheid, visitekaartje voor de organisatie.

Lees meer

Opleiding

Academie Artemis, HBO opleiding voor Allround styling (deeltijd), 1991 - 1993
Schoevers, Directiesecretaresse / Managementassistent (deeltijd), 1989 - 1992
Vaktechnisch Lyceum Utrecht, vakafdeling Mode en Kleding, 1984 - 1989
Oranje Nassau MAVO, Middelbare school, 1980 - 1984

Verdere vaardigheden:
International Development, NGOs, Nonprofits, Public Health, Human Rights, Business Visas, Business Travel, Microsoft Office, Events Organisation, Webshop monitoring, Photoshop, InDesign, ModaCad software (Apple Macintosh), CorelDRAW Graphics (Windows), Microsoft Publisher, Siebel, SAP, Microsoft CRM, Tender Preparation, Direct Sales, Fashion Illustration, Social Media, Business Correspondence, Hosting Events, Family Law, Personal Development, Psychology, Psychiatry, Production Planning, Fabric Selection, English, Childcare, Fashion Styling, PMC (Projectmatig Creëren), Lay-out of reports, flyers, invitations, factsheets.

Opleiding

Academie Artemis, HBO opleiding voor Allround styling (deeltijd), 1991 - 1993
Schoevers, Directiesecretaresse / Managementassistent (deeltijd), 1989 - 1992
Vaktechnisch Lyceum Utrecht, vakafdeling Mode en Kleding, 1984 - 1989
Oranje Nassau MAVO, Middelbare school, 1980 - 1984

Verdere vaardigheden:
International Development, NGOs, Nonprofits, Public Health, Human Rights, Business Visas, Business Travel, Microsoft Office, Events Organisation, Webshop monitoring, Photoshop, InDesign, ModaCad software (Apple Macintosh), CorelDRAW Graphics (Windows), Microsoft Publisher, Siebel, SAP, Microsoft CRM, Tender Preparation, Direct Sales, Fashion Illustration, Social Media, Business Correspondence, Hosting Events, Family Law, Personal Development, Psychology, Psychiatry, Production Planning, Fabric Selection, English, Childcare, Fashion Styling, PMC (Projectmatig Creëren), Lay-out of reports, flyers, invitations, factsheets.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Kunst en Cultuur, Creativiteit, Kinderen, Mensenrechten, Dierenrechten, Natuur, Persoonlijke ontwikkeling, Internet, Social media, Foto’s bewerken.

Hobby's & interesses

Kunst en Cultuur, Creativiteit, Kinderen, Mensenrechten, Dierenrechten, Natuur, Persoonlijke ontwikkeling, Internet, Social media, Foto’s bewerken.

Eigenschappen

Creatieve, allround professional die op haar best is in een dynamische en eigentijdse omgeving, binnen een functie die veel verschillende werkzaamheden met zich meebrengt. Ik vind het leuk om problemen op te lossen, uitdagingen aan te gaan en initiatief te nemen, zowel zelfstandig als in teamverband. Ik laat me niet snel lamleggen door stress en deadlines. Door mijn brede en ruime werkervaring ben ik zeer bekend met zowel ad-hoc werkzaamheden als met projectmatig werken en kan ik snel schakelen tussen deze uitersten. Mijn instelling is open, nieuwsgierig, leergierig, gemotiveerd en collegiaal. Mijn kwaliteiten zijn ondersteunend, meedenkend, integer, verantwoordelijk, veelzijdig en communicatief vaardig. Zoekend naar en beschikbaar voor een nieuwe uitdaging!

Eigenschappen

Creatieve, allround professional die op haar best is in een dynamische en eigentijdse omgeving, binnen een functie die veel verschillende werkzaamheden met zich meebrengt. Ik vind het leuk om problemen op te lossen, uitdagingen aan te gaan en initiatief te nemen, zowel zelfstandig als in teamverband. Ik laat me niet snel lamleggen door stress en deadlines. Door mijn brede en ruime werkervaring ben ik zeer bekend met zowel ad-hoc werkzaamheden als met projectmatig werken en kan ik snel schakelen tussen deze uitersten. Mijn instelling is open, nieuwsgierig, leergierig, gemotiveerd en collegiaal. Mijn kwaliteiten zijn ondersteunend, meedenkend, integer, verantwoordelijk, veelzijdig en communicatief vaardig. Zoekend naar en beschikbaar voor een nieuwe uitdaging!

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Creatieve project assistent
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast, Freelance, Thuiswerk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden