• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Vestigingscoach (op vrijwillige basis)
Stichting Vluchtelingenwerk Oost Nederland februari 2015 - heden
• Coaching en begeleiding van vluchtelingen die vanuit het asielzoekerscentrum voor het eerst zelfstandig gaan wonen in een Nederlandse gemeente.

Jobcoach, docent en administratief medewerker
Connecting2u te Doetinchem januari 2012 – december 2013
• Coaching en persoonlijke begeleiding van werknemers met een arbeidshandicap.
• Evaluatiegesprekken voeren.
• Individuele voortgangsrapportages schrijven.
• Contacten onderhouden met het UWV, leidinggevenden, opleiders, ouders etc.
• Begeleiding van cursisten bij de NTI studie administratief en secretarieel medewerker.
• Ontwikkelen en verzorgen van sollicitatie- en vaardigheidstrainingen.
• Verzorgen van de personeels- en cliëntenadministratie.
• Opmaken van arbeidscontracten.
• Registratie van ziekmeldingen, contactpersoon voor de arbodienst.
• Notulist bij managementvergaderingen.
• Facturatie.
• Inboeken van reiskosten.
• Opmaken en inlezen van kasstaten.
• Verzorgen van de correspondentie.
• Beantwoorden van de telefoon.
• Beheer van de website van grand café ‘Het Perron’.

Archiefmedewerker
Gemeente Aalten februari 2011 – december 2011
• Herordenen van het papieren archief.
• Restauratiewerkzaamheden van dossiers en kadastrale kaarten.

Mediatheekmedewerker (op vrijwillige basis)
Almende College te Silvolde september 2009 – oktober 2011
• Administratieve werkzaamheden ten behoeve van de schoolbibliotheek.
• Baliewerkzaamheden met betrekking tot het uitlenen van boeken en studiematerialen.
• Toezicht houden in de studieruimte.

Archiefmedewerker
Bureau Jeugdzorg Gelderland te Arnhem november 2009 – februari 2010
• Herordenen van het personeelsarchief.

Administratief medewerker contractbeheer
Menzis te Wageningen juni 2006 – april 2009
• Opmaken en samenvoegen van brieven en zorgcontracten voor met name apothekers en fysiotherapeuten.
• Verwerken van zorgcontracten in het diverse computerprogramma’s.
• Registreren van verstuurde en retour ontvangen brieven en zorgcontracten in Excel.
• Archiveren.
• Telefonisch en per mail beantwoorden van vragen van zorgverleners omtrent de zorgcontracten.
• Onderhouden van contacten met contractmanagers, beleidsmedewerkers en ict’ers.
• Inwerken van nieuwe medewerkers.

Medewerker telefonische relatiebeheer particuliere ziektekosten
OHRA te Arnhem oktober 2004 – april 2006
• Beantwoorden van vragen van verzekerden over de zorgverzekering, polis- en verzekeringsvoorwaarden van OHRA.
• Benutten van verkoopkansen met betrekking tot de zorgverzekeringen of andere verzekeringsproducten van OHRA.

Docent geschiedenis en staatsinrichting
Pleincollege Eckart te Eindhoven januari 2004 – mei 2004
• Vervanging van een collega als docent geschiedenis en staatsinrichting.

Docent geschiedenis en staatsinrichting
Elzendaalcollege te Boxmeer september 2003 – oktober 2003
• Vervanging van een collega als docent geschiedenis en staatsinrichting.

Administratief medewerker fysiotherapie- en ziekenhuisdeclaraties
Menzis/Amicon te Wageningen augustus 2001 – december 2002
• Verwerking van digitale en papieren declaraties.
• Vragen beantwoorden van zorgverleners met betrekking tot afwijzingen en/of verrekeningen.

Van 1999 tot 2001 heb ik achtereenvolgens gewerkt als docent geschiedenis & staatsinrichting, montagemedewerker in een meubelfabriek en bijstandsconsulent.

Werkervaring

Vestigingscoach (op vrijwillige basis)
Stichting Vluchtelingenwerk Oost Nederland februari 2015 - heden
• Coaching en begeleiding van vluchtelingen die vanuit het asielzoekerscentrum voor het eerst zelfstandig gaan wonen in een Nederlandse gemeente.

Jobcoach, docent en administratief medewerker
Connecting2u te Doetinchem januari 2012 – december 2013
• Coaching en persoonlijke begeleiding van werknemers met een arbeidshandicap.
• Evaluatiegesprekken voeren.
• Individuele voortgangsrapportages schrijven.
• Contacten onderhouden met het UWV, leidinggevenden, opleiders, ouders etc.
• Begeleiding van cursisten bij de NTI studie administratief en secretarieel medewerker.
• Ontwikkelen en verzorgen van sollicitatie- en vaardigheidstrainingen.
• Verzorgen van de personeels- en cliëntenadministratie.
• Opmaken van arbeidscontracten.
• Registratie van ziekmeldingen, contactpersoon voor de arbodienst.
• Notulist bij managementvergaderingen.
• Facturatie.
• Inboeken van reiskosten.
• Opmaken en inlezen van kasstaten.
• Verzorgen van de correspondentie.
• Beantwoorden van de telefoon.
• Beheer van de website van grand café ‘Het Perron’.

Archiefmedewerker
Gemeente Aalten februari 2011 – december 2011
• Herordenen van het papieren archief.
• Restauratiewerkzaamheden van dossiers en kadastrale kaarten.

Mediatheekmedewerker (op vrijwillige basis)
Almende College te Silvolde september 2009 – oktober 2011
• Administratieve werkzaamheden ten behoeve van de schoolbibliotheek.
• Baliewerkzaamheden met betrekking tot het uitlenen van boeken en studiematerialen.
• Toezicht houden in de studieruimte.

Archiefmedewerker
Bureau Jeugdzorg Gelderland te Arnhem november 2009 – februari 2010
• Herordenen van het personeelsarchief.

Administratief medewerker contractbeheer
Menzis te Wageningen juni 2006 – april 2009
• Opmaken en samenvoegen van brieven en zorgcontracten voor met name apothekers en fysiotherapeuten.
• Verwerken van zorgcontracten in het diverse computerprogramma’s.
• Registreren van verstuurde en retour ontvangen brieven en zorgcontracten in Excel.
• Archiveren.
• Telefonisch en per mail beantwoorden van vragen van zorgverleners omtrent de zorgcontracten.
• Onderhouden van contacten met contractmanagers, beleidsmedewerkers en ict’ers.
• Inwerken van nieuwe medewerkers.

Medewerker telefonische relatiebeheer particuliere ziektekosten
OHRA te Arnhem oktober 2004 – april 2006
• Beantwoorden van vragen van verzekerden over de zorgverzekering, polis- en verzekeringsvoorwaarden van OHRA.
• Benutten van verkoopkansen met betrekking tot de zorgverzekeringen of andere verzekeringsproducten van OHRA.

Docent geschiedenis en staatsinrichting
Pleincollege Eckart te Eindhoven januari 2004 – mei 2004
• Vervanging van een collega als docent geschiedenis en staatsinrichting.

Docent geschiedenis en staatsinrichting
Elzendaalcollege te Boxmeer september 2003 – oktober 2003
• Vervanging van een collega als docent geschiedenis en staatsinrichting.

Administratief medewerker fysiotherapie- en ziekenhuisdeclaraties
Menzis/Amicon te Wageningen augustus 2001 – december 2002
• Verwerking van digitale en papieren declaraties.
• Vragen beantwoorden van zorgverleners met betrekking tot afwijzingen en/of verrekeningen.

Van 1999 tot 2001 heb ik achtereenvolgens gewerkt als docent geschiedenis & staatsinrichting, montagemedewerker in een meubelfabriek en bijstandsconsulent.

Lees meer

Opleiding

HBO lerarenopleiding geschiedenis en staatsinrichting HAN Nijmegen 1994 tm 1999 Diploma

Cursus Sociale Zekerheid (diploma) 2001
Cursus Microsoft Excel 2003 (diploma) 2008

Opleiding

HBO lerarenopleiding geschiedenis en staatsinrichting HAN Nijmegen 1994 tm 1999 Diploma

Cursus Sociale Zekerheid (diploma) 2001
Cursus Microsoft Excel 2003 (diploma) 2008

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Sporten, natuur, lezen

Hobby's & interesses

Sporten, natuur, lezen

Eigenschappen

Door mijn studie aan de lerarenopleiding geschiedenis en staatsinrichting beschik ik over een brede belangstelling, een uitstekende algemene ontwikkeling en het vermogen om mij snel informatie eigen te maken. Gedurende deze gevarieerde opleiding is er veel aandacht geweest voor het ontwikkelen van mijn communicatieve, didactische en pedagogische vaardigheden. Tevens heb ik er geleerd om zowel zelfstandig als in studiegroepen te werken aan educatieve projecten waarbij er veel aandacht was voor schrijf- en presentatievaardigheden. Ik vind het prettig om te werken in een dynamische omgeving waarin kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Ik zou mijzelf willen omschrijven als een praktisch ingestelde persoonlijkheid met een nuchtere no-nonsense instelling. Ik denk in oplossingen en stel mij dienstbaar op binnen een organisatie.

Eigenschappen

Door mijn studie aan de lerarenopleiding geschiedenis en staatsinrichting beschik ik over een brede belangstelling, een uitstekende algemene ontwikkeling en het vermogen om mij snel informatie eigen te maken. Gedurende deze gevarieerde opleiding is er veel aandacht geweest voor het ontwikkelen van mijn communicatieve, didactische en pedagogische vaardigheden. Tevens heb ik er geleerd om zowel zelfstandig als in studiegroepen te werken aan educatieve projecten waarbij er veel aandacht was voor schrijf- en presentatievaardigheden. Ik vind het prettig om te werken in een dynamische omgeving waarin kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Ik zou mijzelf willen omschrijven als een praktisch ingestelde persoonlijkheid met een nuchtere no-nonsense instelling. Ik denk in oplossingen en stel mij dienstbaar op binnen een organisatie.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Leer-werk overeenkomst
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Bas Boerakker te bekijken

Mijn documenten